Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Bai ingineru' poolii, ti-am pus dovada in fata si tot o sugi??, fii barbat si recunoaste ca esti prost. Exemplu de motor ce are pompa pe arborele motoruluio este Kawasaki R6n sau KLE500 bai handicapatule.

 

Asta chiar e ultima oara cand iti mai scriu, o vreme am crezut ca esti mandru dar de fapt vad ca esti prost si asta nu ma mai amuza deloc.

ce dovada, ba, retardatule?

ce dovada?

vrei sa-ti arat ca o faci si bucati si iti demonstrezi si singur ca esti prost?

ia, hai, pune mana pe cheie si fa-o bucati, vaca cu cabina ce esti.

tu chiar nu poti intelege ceva? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai Iznicu, toata discutia de la ce a pornit?

 

DE LA MAREA IDIOTENIE PE CARE AI SPUS-O TU PRECUM CA POMPA DE APA NU SE INVARTE ATUNCI CAND AI MOTORUL PORNIT SI STAI PE LOC (LA SEMAFOR SAU ORIUNDE) PENTRU CA POMPA DE APA ESTE ACTIONATA DE CUTIE.

In acceptiunea data de tine, a fi actionat de cutie se refera la axul secundar, adica dupa cutie, asa cum este actionata roata din spate a motocicletei, care se pune in miscare dupa ce bagi in viteza si eliberezi ambreiajul.

Oricum ai da-o acea pompa de apa este actionata de motor si se invarte tot timpul cand motorul functioneaza, solidar cu vibrochenul, nu conteaza prin ce mijloace.

De exemplu, la motorul de Matiz, pompa de apa este actionata prin intermediul curelei de distributie, care printre altele mai invarte si axul cu came. Este corect sa spui ca pompa de apa este actionata de axul cu came??

 

Degeaba o dai cotita, ai spus cea mai mare idiotenie posibila si acum incerci sa o dregi, dar nu tine, poti sa-ti faci motocicleta bucati sa demonstrezi cat de PROST esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa va puneti aer conditionat pe motoare....eventual un mini-bar(e promotie la cola parca)

nu e o idee rea. de unde actionam compresorul de la racirea mini-barului? :blink:

io as propune sa-l actionam de la cablul de kilometraj.

cine este pentru?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Dar la semafor ce ne facem?

Si prefer cu PEPSI.

pai, lznicu o tine suspendata de fata de ghidon si noi doi invartim roata.

nu e bine asa?

macar vom avea berea rece!

:)

 

Bai ingineru' poolii, ti-am pus dovada in fata si tot o sugi??, fii barbat si recunoaste ca esti prost. Exemplu de motor ce are pompa pe arborele motoruluio este Kawasaki R6n sau KLE500 bai handicapatule.

 

Asta chiar e ultima oara cand iti mai scriu, o vreme am crezut ca esti mandru dar de fapt vad ca esti prost si asta nu ma mai amuza deloc.

deci, ori de cate ori ai nevoie, da-mi un telefon si vin sa ma pis pe tine ca vad ca te incingi rau. sa te mai racesti si tu.

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de apa e antrenata de unul din axele din cutie (cel mai probabil primarul) care oricum se invarte odata cu motorul, am masurat raportul si este in felul urmator, la o 1000 de ture ale motorului pompa are cam 400 deci de doua ori si ceva mai putin fata de auto de unde si deficitul de racire (de care se plang multi) la mersul in oras bara la bara.

Nenea, ca e la 1000, ca e la 400, lichidul de racire are oricum inertie termica cat china, raportat la cea a metalului. Acu probabil sistemul de racire ideal ar avea mercur pe-acolo, dar ar fi cam greu :).

Pana la un anumit punct nu conteaza prea mult viteza de circulatie a lichidului, cat conteaza capacitatea de disipare a radiatorului. Degeaba iti circula 10 litri de lichid prin motor cu 1000 m/s daca ai un radiator cat o buca de chinez.

Motivul pentru care autoturismele au racire mai buna decat mobrele nu e viteza lichidului, ci spatiul disponibil pt radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Mai Iznicu, toata discutia de la ce a pornit?

 

DE LA MAREA IDIOTENIE PE CARE AI SPUS-O TU PRECUM CA POMPA DE APA NU SE INVARTE ATUNCI CAND AI MOTORUL PORNIT SI STAI PE LOC (LA SEMAFOR SAU ORIUNDE) PENTRU CA POMPA DE APA ESTE ACTIONATA DE CUTIE.

In acceptiunea data de tine, a fi actionat de cutie se refera la axul secundar, adica dupa cutie, asa cum este actionata roata din spate a motocicletei, care se pune in miscare dupa ce bagi in viteza si eliberezi ambreiajul.

Oricum ai da-o acea pompa de apa este actionata de motor si se invarte tot timpul cand motorul functioneaza, solidar cu vibrochenul, nu conteaza prin ce mijloace.

De exemplu, la motorul de Matiz, pompa de apa este actionata prin intermediul curelei de distributie, care printre altele mai invarte si axul cu came. Este corect sa spui ca pompa de apa este actionata de axul cu came??

 

Degeaba o dai cotita, ai spus cea mai mare idiotenie posibila si acum incerci sa o dregi, dar nu tine, poti sa-ti faci motocicleta bucati sa demonstrezi cat de PROST esti.

 

 

 

"Inca ceva, nu am spus ca toate mobrele sunt asa, am facut o referire generala deoarece majoritatea au pompa actionata prin cutia de viteza, mai exact un ax din cutie invarte pompa in felul acesta folosindu-se mai putine piese in motor. Suzuki-ul de mai sus prezentat de @A-L-E-X are pompa asezata langa arbore deci este posibil sa fie actionata direct de motor."

 

Asta e ce am scris eu in pagina 3-a. I-am mai scris lui awo exact ce ai scris tu mai sus dar nu ati luat in seama si anume ca nu conteaza cine actioneaza pompa de apa, fiecare constructor isi alege solutiile proprii in cazul de fata in loc de curele ca la auto se folosesc de axele din cutie. Dar bineinteles ca pe voi doi va intereseaza sa nu va faceti de (cuvant urat) si acum o dati ca la Ploiesti, de fapt am observat ca pe sectiune de Service tu cu bogdanawo si thunderbyte formati un trio ca si acum si va sustineti prostiile in gasca.

 

Cand ma exprim la modul general incepeti s-o sugeti, cand scrieti voi la modul general "e chestie de studii" dupa cum ai zis odata. Si cu asta am incheiat.

 

Bleah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='lznicu' date='Jun 22 2008, 04:45 PM' post='1278629']

In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.

Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura.

DE cate ori trebuie sa citeze cineva ineptiile de mai sus ca sa recunosti ca ai gresit? TU esti cel care a intors-o ca la Ploiesti.

 

p.s. formam un trio si in viata de zi cu zi, suntem trisexuali. :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.

Pe ambalajul de la antigel in general sint instructiuni de folosire, chiar si intr-o limba cunoscuta. In 14-15 ani de mecanica te dezobisnuiesti a le mai citi, dar acolo scrie ca se pun in diferite proportii, tocmai pt ca antigelul pur nu elimina la fel de bine caldura.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Inca ceva, nu am spus ca toate mobrele sunt asa, am facut o referire generala deoarece majoritatea au pompa actionata prin cutia de viteza, mai exact un ax din cutie invarte pompa in felul acesta folosindu-se mai putine piese in motor. Suzuki-ul de mai sus prezentat de @A-L-E-X are pompa asezata langa arbore deci este posibil sa fie actionata direct de motor."

 

Asta e ce am scris eu in pagina 3-a. I-am mai scris lui awo exact ce ai scris tu mai sus dar nu ati luat in seama si anume ca nu conteaza cine actioneaza pompa de apa, fiecare constructor isi alege solutiile proprii in cazul de fata in loc de curele ca la auto se folosesc de axele din cutie. Dar bineinteles ca pe voi doi va intereseaza sa nu va faceti de (cuvant urat) si acum o dati ca la Ploiesti, de fapt am observat ca pe sectiune de Service tu cu bogdanawo si thunderbyte formati un trio ca si acum si va sustineti prostiile in gasca.

 

Cand ma exprim la modul general incepeti s-o sugeti, cand scrieti voi la modul general "e chestie de studii" dupa cum ai zis odata. Si cu asta am incheiat.

 

Bleah...

baaaaaaaaaa, du-te-n cachat de acilea.

nu te-ai putut abtine si mi-ai stricat prostometrul. :)

prostometrul meu nou pe care am dat 2000 de lire.

ce fac io acum?

dar problema e ce faci tu?

cum mai candidezi la cel mai prost om al tuturor timpurilor? cum mai intri in cartea recordurilor fara prostometru, ba, (cuvant jignitor)?

si doar ti-am spus. :blink:

stiu ca se stie clar ca esti cel mai prost, dar, cum mai dovedim acum?

prezentam comisiei forumul? :laugh: :lool:

 

Pe ambalajul de la antigel in general sint instructiuni de folosire, chiar si intr-o limba cunoscuta. In 14-15 ani de mecanica te dezobisnuiesti a le mai citi, dar acolo scrie ca se pun in diferite proportii, tocmai pt ca antigelul pur nu elimina la fel de bine caldura.

ba, stai potolit, calmeaza-te!

mie mi-a ars bunatate de prostometru.

nu te pune cu lznicu, pe bune!

e un fel de don quijote al prostiei. :)

 

 

"Inca ceva, nu am spus ca toate mobrele sunt asa, am facut o referire generala deoarece majoritatea au pompa actionata prin cutia de viteza, mai exact un ax din cutie invarte pompa in felul acesta folosindu-se mai putine piese in motor. Suzuki-ul de mai sus prezentat de @A-L-E-X are pompa asezata langa arbore deci este posibil sa fie actionata direct de motor."

 

Asta e ce am scris eu in pagina 3-a. I-am mai scris lui awo exact ce ai scris tu mai sus dar nu ati luat in seama si anume ca nu conteaza cine actioneaza pompa de apa, fiecare constructor isi alege solutiile proprii in cazul de fata in loc de curele ca la auto se folosesc de axele din cutie. Dar bineinteles ca pe voi doi va intereseaza sa nu va faceti de (cuvant urat) si acum o dati ca la Ploiesti, de fapt am observat ca pe sectiune de Service tu cu bogdanawo si thunderbyte formati un trio ca si acum si va sustineti prostiile in gasca.

 

Cand ma exprim la modul general incepeti s-o sugeti, cand scrieti voi la modul general "e chestie de studii" dupa cum ai zis odata. Si cu asta am incheiat.

 

Bleah...

auzi, ba?

io cred ca stiu care e faza!

in sfarsit m-am prins! :laugh:

tu joci cu nevasta-ta fel de fel de jocuri erotice, precum marcy darcy si jefferson din bundy..... adica acum tu joci rolul de prost notoriu si nevasta-ta e guest-ul din josul paginii, nu?

adica, tu te prefaci acum, nu?

hai, te rog, zi-mi ca te prefaci!

baaaaaaaaa, nu poate exista un om atat de prost, intelegi?

e imposibil!

esti cel mai tare actor, pe bune!

ma inchin in fata ta!

ooo, tu, zeu ilustru al prostiei, primeste plecaciunile mele!

:lol: :wave: :lol: :D :lol:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si draga Iznicu, ca sa demonstrez lumii cat esti de prost, o sa descriu cum este actionata pompa de apa la draga ta motocicleta, Suzuki VX800.

Am gasit manualul de reparatii, l-am studiat si cum tu esti prea prost sa intelegi ceva dintr-un manual o sa-ti explic eu povestea:

Pompa de ulei este pe partea cu ambreiajul. Pompa de apa este situata pe aceeasi linie cu pompa de ulei dar exact in partea cealalta a motorului. Axul pompei de ulei este pe aceesi linie cu axul pompei de apa si amnadoua se imbina undeva la mijloc, axul pompei de apa intra in axul pompei de ulei, cel al pompei de apa este tata, cel al pompei de ulei este mama... In capul axului pompei de ulei este o canelura iar capatul axului pompei de apa este tesit si intra exact in capul axului pompei de ulei.

Pinionul primar al motorului, cel de pe vibrochen, invarte oala ambreajului care are pe acelasi ax, solidar cu ea, un pinion mai mic pe care este pus un lant care actioneaza pinionul pompei de ulei. Pinionul pompei de ulei roteste axul acesteia care la randul lui roteste axul pompei de apa.

Multumesc ca mi-ai pus la dispozitie uneltele prin care m-ai ajutat sa-ti demontrez prostia. http://www.vx800.net/

Sa fii sanatos si sa fii atent cand mai dai sfaturi din cunostintele tale vaste de 15 ani de mecanica... probabil la coada vacii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii sanatos si sa fii atent cand mai dai sfaturi din cunostintele tale vaste de 15 ani de mecanica... probabil la coada vacii.

stai mai asa...a specificat pe undeva clar ca e mecanica moto? poate omu repara hidrocentrale si crede ca e la fel la mobre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si draga Iznicu, ca sa demonstrez lumii cat esti de prost, o sa descriu cum este actionata pompa de apa la draga ta motocicleta, Suzuki VX800.

Am gasit manualul de reparatii, l-am studiat si cum tu esti prea prost sa intelegi ceva dintr-un manual o sa-ti explic eu povestea:

Pompa de ulei este pe partea cu ambreiajul. Pompa de apa este situata pe aceeasi linie cu pompa de ulei dar exact in partea cealalta a motorului. Axul pompei de ulei este pe aceesi linie cu axul pompei de apa si amnadoua se imbina undeva la mijloc, axul pompei de apa intra in axul pompei de ulei, cel al pompei de apa este tata, cel al pompei de ulei este mama... In capul axului pompei de ulei este o canelura iar capatul axului pompei de apa este tesit si intra exact in capul axului pompei de ulei.

Pinionul primar al motorului, cel de pe vibrochen, invarte oala ambreajului care are pe acelasi ax, solidar cu ea, un pinion mai mic pe care este pus un lant care actioneaza pinionul pompei de ulei. Pinionul pompei de ulei roteste axul acesteia care la randul lui roteste axul pompei de apa.

Multumesc ca mi-ai pus la dispozitie uneltele prin care m-ai ajutat sa-ti demontrez prostia. http://www.vx800.net/

Sa fii sanatos si sa fii atent cand mai dai sfaturi din cunostintele tale vaste de 15 ani de mecanica... probabil la coada vacii.

bai belbody, io, sincer, te credeam mai destept, pe bune, da, e corect, axul acela este comun atat pompei de apa cat si celei de ulei, dar, ele sunt actionate de cardan, printr-o rola presoare care apasa pe cardan. nici sa citesti o documentatie nu stii :)

si uite ca de aici se naste o alta mare problema: cand stai in aglomeratie, pe loc, pitit intre masini, nu numai ca nu mai ai racire, racirea facandu-se prin termosifon in acest caz, dar, nu mai ai nici ungere. deci, sfat posesorilor de vx800, sa nu cumva sa stati la semafor ca e fatal pentru motor. treceti pe rosu, e cel mai bine asa! :laugh:

sa vezi ca am descoperit si la mine la cx, o mare nedreptate. pompa de apa este pusa pe axa cu came, in spatele motorului. evident, axa cu came este antrenata de cardan. nu puteam intelege de ce atunci cand stau la semafor se aud niste trosnete macabre din motor. stateau supapelel pe loc si se loveau pistoanele de ele. falcari, rateuri, explozii, uite numai asa imi facea la semafor si nu puteam intelege de ce. dar de acum stiu ce fac, semafoarele numai pe rosu, cu forja maxima si uitea ca am rezolvat si problema asta. e foarte simplu. :laugh:

noroc cu lznicu ca ne-a deschis ochii!

cat de incuiati puteam fi.....uffff :blink:

eu propun sa se modifice codul rutier si, pentru toti cei care au vx800 si cx500e ca al meu, sa se doteze fiecare motocicleta cu cate un sistem gps cumparat de la lznicu si sa fie implementat un soft astfel incat inainte de orice semafor sa ni se dea unda verde, fiind si noi astfel impacati ca nu ne vom distruge motoarele ori de cate ori vom fi nevoiti sa asteptam la semafor! :)

iti multumesc lznicu ca esti un papagal prost, notoriu! :lool:

:wave: :lol: :D :lol: :lol:

 

stai mai asa...a specificat pe undeva clar ca e mecanica moto? poate omu repara hidrocentrale si crede ca e la fel la mobre

nuuuu, io cred ca el repara sape si cozi de sapa si de lopata, de aici si pasiunea pentru cartografiere gps. e clar ca el se foloseste de google earth ca sa faca pozitionarea precisa, cu o precizie de 0,5mm a cartofilor pe tarlaua lui badea gheorghe si badea cartan.

:lol:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Si draga Iznicu, ca sa demonstrez lumii cat esti de prost, o sa descriu cum este actionata pompa de apa la draga ta motocicleta, Suzuki VX800.

Am gasit manualul de reparatii, l-am studiat si cum tu esti prea prost sa intelegi ceva dintr-un manual o sa-ti explic eu povestea:

Pompa de ulei este pe partea cu ambreiajul. Pompa de apa este situata pe aceeasi linie cu pompa de ulei dar exact in partea cealalta a motorului. Axul pompei de ulei este pe aceesi linie cu axul pompei de apa si amnadoua se imbina undeva la mijloc, axul pompei de apa intra in axul pompei de ulei, cel al pompei de apa este tata, cel al pompei de ulei este mama... In capul axului pompei de ulei este o canelura iar capatul axului pompei de apa este tesit si intra exact in capul axului pompei de ulei.

Pinionul primar al motorului, cel de pe vibrochen, invarte oala ambreajului care are pe acelasi ax, solidar cu ea, un pinion mai mic pe care este pus un lant care actioneaza pinionul pompei de ulei. Pinionul pompei de ulei roteste axul acesteia care la randul lui roteste axul pompei de apa.

Multumesc ca mi-ai pus la dispozitie uneltele prin care m-ai ajutat sa-ti demontrez prostia. http://www.vx800.net/

Sa fii sanatos si sa fii atent cand mai dai sfaturi din cunostintele tale vaste de 15 ani de mecanica... probabil la coada vacii.

 

Prost esti tu domnul meu,

 

Ati sustinut sus si tare ca pompa de apa e actionata de arbore ba prin lant, ba prin pinioane (numai ale pompei) si nu ati acceptat ideea ca s-au folosit de pinioanele din cutie pt a simplifica motorul. Oala de ambreiaj pe ce vine Belboade? Dupa cum vezi singur spui exact ce afirmam eu dar in stilul vostru caracteristic deturnati discutia cum vreti voi.

Matizul e singura masina pe care ai avut-o? Afla ca si Opel-urile, Vw-urile au pompa de apa pe distributie si cine stie cate or mai fi.

 

Pe ambalajul de la antigel in general sint instructiuni de folosire, chiar si intr-o limba cunoscuta. In 14-15 ani de mecanica te dezobisnuiesti a le mai citi, dar acolo scrie ca se pun in diferite proportii, tocmai pt ca antigelul pur nu elimina la fel de bine caldura.

 

Ori ca pui apa ori ca pui antigel ori ca le pui combinate motorul oricum se raceste daca nu are probleme in sistem, n-are nici o legatura cu concentratia, ca pot fi mici diferente asta-i altceva, nu sunt atat de mari incat sa se simta. Eu am pus odata antigel 100% sa vad daca se simte, era o experienta bazata pe faptul ca antigelul are punctul de fierbere mai ridicat decat al apei.

Avantajele antigelului sunt arhicunoscute si n-are rost sa le mai mentionam.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prost esti tu domnul meu,

 

Ati sustinut sus si tare ca pompa de apa e actionata de arbore ba prin lant, ba prin pinioane (numai ale pompei) si nu ati acceptat ideea ca s-au folosit de pinioanele din cutie pt a simplifica motorul. Oala de ambreiaj pe ce vine Belboade? Dupa cum vezi singur spui exact ce afirmam eu dar in stilul vostru caracteristic deturnati discutia cum vreti voi.

Matizul e singura masina pe care ai avut-o? Afla ca si Opel-urile, Vw-urile au pompa de apa pe distributie si cine stie cate or mai fi.

:)

aoleuuuuuuuuuuuuuuuu

moooooor

baaaaaaaaaa, nu mai fi asa de prost.....baaaaaaaaaaaaa :blink:

oala de ambreiaj vine pe arborele motor, ba, idiotu'le, io nu inteleg, cu cine te mai certi?

taci si inghite, rapandula! :)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai belbody, io, sincer, te credeam mai destept, pe bune, da, e corect, axul acela este comun atat pompei de apa cat si celei de ulei, dar, ele sunt actionate de cardan, printr-o rola presoare care apasa pe cardan. nici sa citesti o documentatie nu stii :)

si uite ca de aici se naste o alta mare problema: cand stai in aglomeratie, pe loc, pitit intre masini, nu numai ca nu mai ai racire, racirea facandu-se prin termosifon in acest caz, dar, nu mai ai nici ungere. deci, sfat posesorilor de vx800, sa nu cumva sa stati la semafor ca e fatal pentru motor. treceti pe rosu, e cel mai bine asa! :laugh:

sa vezi ca am descoperit si la mine la cx, o mare nedreptate. pompa de apa este pusa pe axa cu came, in spatele motorului. evident, axa cu came este antrenata de cardan. nu puteam intelege de ce atunci cand stau la semafor se aud niste trosnete macabre din motor. stateau supapelel pe loc si se loveau pistoanele de ele. falcari, rateuri, explozii, uite numai asa imi facea la semafor si nu puteam intelege de ce. dar de acum stiu ce fac, semafoarele numai pe rosu, cu forja maxima si uitea ca am rezolvat si problema asta. e foarte simplu. :lool:

noroc cu lznicu ca ne-a deschis ochii!

cat de incuiati puteam fi.....uffff :blink:

eu propun sa se modifice codul rutier si, pentru toti cei care au vx800 si cx500e ca al meu, sa se doteze fiecare motocicleta cu cate un sistem gps cumparat de la lznicu si sa fie implementat un soft astfel incat inainte de orice semafor sa ni se dea unda verde, fiind si noi astfel impacati ca nu ne vom distruge motoarele ori de cate ori vom fi nevoiti sa asteptam la semafor! :laugh:

iti multumesc lznicu ca esti un papagal prost, notoriu! :lol:

:wave: :lol: :D :lol: :lol:

Bai da cum faceti voi cu pornitu mah ??? eu asta nu inteleg, ca sa pornesti motorul tre sa invarti roata cu tot cu cutia de viteze la care e legata pompa de ulei si cea de apa, unde mai pui ca daca nu invarti cablu de km nu iti da scanteie ... bay ce oameni auzi tu ce complicat au facut mobrele astea, daca nu era iznicu ramaneam draq pe intuneric :) Iznicule YOU are the best, FUCK the rest :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prost esti tu domnul meu,

 

Ati sustinut sus si tare ca pompa de apa e actionata de arbore ba prin lant, ba prin pinioane (numai ale pompei) si nu ati acceptat ideea ca s-au folosit de pinioanele din cutie pt a simplifica motorul. Oala de ambreiaj pe ce vine Belboade? Dupa cum vezi singur spui exact ce afirmam eu dar in stilul vostru caracteristic deturnati discutia cum vreti voi.

Matizul e singura masina pe care ai avut-o? Afla ca si Opel-urile, Vw-urile au pompa de apa pe distributie si cine stie cate or mai fi.

 

 

 

Ori ca pui apa ori ca pui antigel ori ca le pui combinate motorul oricum se raceste daca nu are probleme in sistem, n-are nici o legatura cu concentratia, ca pot fi mici diferente asta-i altceva, nu sunt atat de mari incat sa se simta. Eu am pus odata antigel 100% sa vad daca se simte, era o experienta bazata pe faptul ca antigelul are punctul de fierbere mai ridicat decat al apei.

Avantajele antigelului sunt arhicunoscute si n-are rost sa le mai mentionam.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Matizul e singura masina pe care ai avut-o? Afla ca si Opel-urile, Vw-urile au pompa de apa pe distributie si cine stie cate or mai fi.

Asa ti-a zis tie google-ul ??? ia mai cauta o data ... da zi ceva si de pompa aia de ulei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit ca exista un lichid special care se pune in radiator peste lichidul de racire si ar scadea temperatura motorului in regim de functionare cu 20 de grade. Ce stiti despre asta? Exista? Chiar face chestia asta? Unde se gaseste? Nu are niciun efect advers? Am cbr din 2002 injectie si cand e f cald si aglomerat imi mai ajunge temp pe la 108 grade si intra electroventilatorul. ma gandeam ca as putea evita chestia asta.

 

 

e pe baza de eucalipt :) incearca cu 3 pastile de winterfresh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:blink:

aoleuuuuuuuuuuuuuuuu

moooooor

baaaaaaaaaa, nu mai fi asa de prost.....baaaaaaaaaaaaa :)

oala de ambreiaj vine pe arborele motor, ba, idiotu'le, io nu inteleg, cu cine te mai certi?

taci si inghite, rapandula! :laugh:

 

Ziceam ca nu-ti mai zic nimic dar mi-e mila de tine. Ia vezi in poza de mai jos unde e oala de ambreiaj? O fi pe axul primar al cutie? :) mie asa imi pare.

 

post-29915-1219128824_thumb.jpg

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lool:

aoleuuuuuuuuuuuuuuuu

moooooor

baaaaaaaaaa, nu mai fi asa de prost.....baaaaaaaaaaaaa :lol:

oala de ambreiaj vine pe arborele motor, ba, idiotu'le, io nu inteleg, cu cine te mai certi?

taci si inghite, rapandula! :wave:

se referea unde anume mah ... zii ca la posti, adica las ca ii explic eu ... e angrenat de arbore si e prins de blocul motor(de obicei prin rulment) in partea dreapta

 

:) :blink: :) :laugh:

lasa bogdane ... trebuia sa aflam si noi o data si o data ca el are monitor widescreen ... :laugh:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam ca nu-ti mai zic nimic dar mi-e mila de tine. Ia vezi in poza de mai jos unde e oala de ambreiaj? O fi pe axul primar al cutie? :) mie asa imi pare.

 

post-29915-1219128824_thumb.jpg

 

 

la orice motoreta si masina ambreiaju e legatura intra arborele motor si cutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
se referea unde anume mah ... zii ca la posti, adica las ca ii explic eu ... e angrenat de arbore si e prins de blocul motor(de obicei prin rulment) in partea dreapta

 

Bai hamalule ca sa stii si tu despre ce e vorba si cum s-a ajuns la atatea discutii. Belbody zicea ca pompa de apa e actionata in mod direct de arbore prin lant iar bogdanawo zicea ca pompa e direct pe arbore adica fara alte sisteme intre ele adica cum ar fi la masina pe curea.

 

ORICE E PE MASINA SAU MOTO ESTE ANGRENAT DE MOTOR INTR-UN FEL SAU ALTUL BAI TARANILOR OLIGOFRENI.

 

 

la orice motoreta si masina ambreiaju e legatura intra arborele motor si cutie

 

Nu despre asta e vorba in discutia noastra ci despre solutia tehnica adoptata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...