ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Ionute, incearca sa nu mai scrii cand esti nervos ca stalcesti limba romana. Ia zi-mi, unde am scris eu ca pompa e actionata de cardan sau ai inceput sa folosesti aceleasi metode de deturnare a discutiilor ca ale idolului tau? Cu google earth doar imi verific munca desteptule, e cea mai ieftina sursa de informatie ca nu am bani sa zbor cu elicopterul ca sa vad terenul. Daca bogdanawo are ban inseamna ca l-a capatat in urma unei analize obiective ale comportamentului lui pe forum. Nu domnule, nu umblu cu elicopteru' caci exista google earth, problemele legate de realizarea unei astfel de harti sunt multe si nu sunt deloc simple.Legat de facultati, nu sunt deloc complexat, aveti voi impresia asta sau va place sa aveti impresia asta, in felul asta va credeti si voi mai dihai. Am intalnit prea multi dobitoci cu diploma ca sa simt complexat fata de unul care are asa ceva. Am mai spus mai sus, cei cu diploma si creier nu prea mai sunt in tara pe la noi. Deci recunoaste si ca foloseste google earth, si ca are ceva cu cei cu diploma ... Aropo, da multe probleme ai tu mah, cred ca ai defapt ceva cu problemele la scufitza, acolo la vid Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Martoaga de casa Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Intra aici, userul meu este lazar. N-o lua ca pe o lauda de sine dar cred ca asta arata ca am mai desfacut si eu cateva suruburi la viata mea. PS: Ce anume vrei sa-ti explic? Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Nu stii, e drept ca esti prost... dar daca nu Âştii Âşi nici nu intrebi esti de 2 ori prost! si cand intrebi de ce ti se aprinde becul de ulei cum esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina.Multumesc! Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat. Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Am pus si eu o intrebare mai sus. Adevarul este ca am gasit un Opel Commodore la un batran in curte si tare m-ar interesa sa vad tot ce poate motorul ala de 2500cmc. Din pacate, nu am reusit sa obtin mai multe detalii incat mosul este destul de greu de contactat. M-ar interesa daca are carburatoare, cate si cum ai reusit sa adaptezi turbo pe el si de la ce masina este turbina.Multumesc! Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat. Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK. Ai doua optiuni, presiunea poti sa o bagi direct in carburator ca la Renault 18 turbo (nu-ti recomand) sau sa traga de sub carburator amestecul si sa bage in galerie ca la Renault 5 Turbo (1400cmc). Motorul de Commodore are avantajul major ca nu incinge oricat i-ai da pe "carca". PS: Din cate stiu doar motorul de 2800 a avut carburator cvadruplu, de fapt doua carburatoare dublucorp lipite. Tre sa stii sa sudezi mah imbecile, Da Ionute, stiu sa sudez si electric si autogen, care-i problema? Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Martoaga de casa Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Motor 2500 cmc, 6 cilindri in linie, 120 cp la 5600 ture/min. Carburator dublucorp. Motorul are 2 galerii de evacuare, am facut o piesa intermediara intre galerii si turbina. Problema e ca trebuie sa limitezi presiunea daca vrei sa-ti reziste motorul cat mai mult, daca-l vrei numai pt putere si nu te intereseaza anduranta poti sa-i anulezi by pass-ul de la turbo si baga nelimitat.Turbina am luat-o de la un stivuitor (era un pic defecta, dadea ulei pe evacuare) caruia i-am montat una noua, motorul (turbo diesel) de pe stivuitor era de Alfa Romeo dar aceeasi turbina era montata si pe motoarele de VW turbodiesel, marca KKK. Ai doua optiuni, presiunea poti sa o bagi direct in carburator ca la Renault 18 turbo (nu-ti recomand) sau sa traga de sub carburator amestecul si sa bage in galerie ca la Renault 5 Turbo (1400cmc). Motorul de Commodore are avantajul major ca nu incinge oricat i-ai da pe "carca". De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator? In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu? Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator?In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu? Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit? Prima oara am bagat presiunea in el ca eram nerabdator dar cand turam tare scapa presiune (amestec de vapori de benzina) printre carburator si placa pe care sunt montate clapetele de acceleratie, in afara de asta modelul asta de carburator are difuzoarele mici si obtura practic presiunea, oricum se simtea, motorul avea alt zgomot. Uitasem, a doua varianta e mult mai puternica. Nu stiu cati cai avea ca n-am dus-o la dyno test. Ca sa-ti faci o idee, la 120-130 in a 3-a cand acceleram fugea de spate, trebuia sa fiu "cumpatat". La a doua varianta trebuie sa muti carburatorul de pe galerie ca sa traga de sub el, Renault 5 avea carburatorul in alta parte, avea un suport/galerie pe contraaripa. PS: Din cate stiu Commodore n-a avut injectie, Senatorul a avut, dar ce model de Commodore e ca au fost mai multe. Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T Rex Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 De ce nu-mi recomanzi sa bage direct in carburator?In cel de-al doilea caz, trebuie sa pui carburatorul in alta parte decat pe galeria de admisie, nu? Ma intreb, cu turbina pe el, ce putere ai reusit sa obtii si ce versiune dintre cele doua ai folosit? eu nu inteleg de ce sunteti atat de aberanti, orice om cu minime cunostiinte de mecanica (sudura) stie ca un sistem turbo eficient este sistemul Papanicolau cu injectie electrostatica directa pe carter uscat si racire cu freon folosind un cooler de pentium 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Martoaga de casa Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Prima oara am bagat presiunea in el ca eram nerabdator dar cand turam tare scapa presiune (amestec de vapori de benzina) printre carburator si placa pe care sunt montate clapetele de acceleratie, in afara de asta modelul asta de carburator are difuzoarele mici si obtura practic presiunea, oricum se simtea, motorul avea alt zgomot.Nu stiu cati cai avea ca n-am dus-o la dyno test. La a doua varianta trebuie sa muti carburatorul de pe galerie ca sa traga de sub el, Renault 5 avea carburatorul in alta parte, avea un suport/galerie pe contraaripa. PS: Din cate stiu Commodore n-a avut injectie, Senatorul a avut. Cum adica avea alt zgomot? Adica se tura mai repede? Teoretic, asa ar trebui. Banuiesc ca la consum nu te-ai gandit, dar manca sigur benzina cu nemiluita. O alta intrebare: La carburatorul dublucorp ai facut vreo modificare sau l-ai lasat exact asa cum era? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Cum adica avea alt zgomot? Adica se tura mai repede? Teoretic, asa ar trebui. Banuiesc ca la consum nu te-ai gandit, dar manca sigur benzina cu nemiluita.O alta intrebare: La carburatorul dublucorp ai facut vreo modificare sau l-ai lasat exact asa cum era? Scotea un zgomot mai gros, de motor puternic. Nu am facut absolut nici o modificare la carburator, cat despre consum...cat o calci atat consuma. Si Commodore astea au fost mai multe versiuni, in Australia s-au facut si cu motor V8. Motorul de 2500 pe injectie l-au facut in 70 sau 71 dar l-au montat mai tarziu pe Senator. Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Martoaga de casa Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Scotea un zgomot mai gros, de motor puternic. Nu am facut absolut nici o modificare la carburator, cat despre consum...cat o calci atat consuma. Si Commodore astea au fost mai multe versiuni, in Australia s-au facut si cu motor V8.Motorul de 2500 pe injectie l-au facut in 70 sau 71 dar l-au montat mai tarziu pe Senator. Ok! Multumesc de explicatii. Voi incerca sa dau cat mai repede de mos si sa incep testele la motorul de Commodore. Mai ramane sa vad de unde voi face rost de o turbina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Ok!Multumesc de explicatii. Voi incerca sa dau cat mai repede de mos si sa incep testele la motorul de Commodore. Mai ramane sa vad de unde voi face rost de o turbina. De la orice parc de dezmembrari auto, ar fi bine daca i-ai pune si un radiator de ulei. eu nu inteleg de ce sunteti atat de aberanti, orice om cu minime cunostiinte de mecanica (sudura) stie ca un sistem turbo eficient este sistemul Papanicolau cu injectie electrostatica directa pe carter uscat si racire cu freon folosind un cooler de pentium 3 Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 si cand intrebi de ce ti se aprinde becul de ulei cum esti? Tu sharpe esti de 3 ori nene, pt ca vad ca te bagi mereu ca strechea undeva... cu becul de ulei am lamurit-o pana la urma... asa ca nu mai avea tu grija mea... te rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) De la orice parc de dezmembrari auto, ar fi bine daca i-ai pune si un radiator de ulei. all that he says are Iznicu deja se crede zeu, pacat ca Tu sharpe esti de 3 ori nene, pt ca vad ca te bagi mereu ca strechea undeva... cu becul de ulei am lamurit-o pana la urma... asa ca nu mai avea tu grija mea... te rog... La inceput erai mic si dragutz mah @perseu77, taceai si ascultai sfaturile altora, da acum ai facut ceva vechime pe forum si prins grai, asta nu-ar fi un lucru rau, daca n-ai bazai ca musca la cacatu de la gura lu iznicu, si ai vorbi aiurea Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) all that he says are Iznicu deja se crede zeu, pacat ca La inceput erai mic si dragutz mah @perseu77, taceai si ascultai sfaturile altora, da acum ai facut ceva vechime pe forum si prins grai, asta nu-ar fi un lucru rau, daca n-ai bazai ca musca la cacatu de la gura lu iznicu, si ai vorbi aiurea AICI pari de treaba, ce s-o fi intamplat cu tine intre timp ,aaaa stiu, esti sluga lui satanistu' de bogdanawo O intrebare serioasa, te scalzi in Dunare? aveti vreun loc amenajat in zona orasului Braila? Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) AICI pari de treaba, ce s-o fi intamplat cu tine intre timp ,aaaa stiu, esti sluga lui satanistu' de bogdanawo O intrebare serioasa, te scalzi in Dunare? aveti vreun loc amenajat in zona orasului Braila? Daca as mai fi si eu in poza aia ar fi o treaba, da nu-s ... vezi ca google-ul nu prea te ajuta in cazul meu Nu-s sluga nimanui, doar ca rar gasesc persoane sa ma impresioneze prin prostia lor NU, spre dezamagirea ta nu ma scald in Dunare, sunt plaje si zone amenajate, dar nu prea practic sporturi de genul asta Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Daca as mai fi si eu in poza aia ar fi o treaba, da nu-s ... vezi ca google-ul nu prea te ajuta in cazul meu Nu-s sluga nimanui, doar ca rar gasesc persoane sa ma impresioneze prin prostia lor NU, spre dezamagirea ta nu ma scald in Dunare, sunt plaje si zone amenajate, dar nu prea practic sporturi de genul asta Mda...ditamai coincidenta, thunderbyte de pe neiubim.ro e tot din Braila, penibil. Chiar sunt dezamagit pt ca ma duc pana in Oltenita si voiam sa ma pish in Dunare ca sa nu fiu nevoit sa fac un drum pana-n Braila pt a ma pisha pe tine Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Mda...ditamai coincidenta, thunderbyte de pe neiubim.ro e tot din Braila, penibil. Chiar sunt dezamagit pt ca ma duc pana in Oltenita si voiam sa ma pish in Dunare ca sa nu fiu nevoit sa fac un drum pana-n Braila pt a ma pisha pe tine Scrie mare cat capul tau ala sec Bucuresti, uite: Sex: Barbat Tara: Romania flag Orasul: Bucuresti Varsta: 1984-05-12 Starea profilului: Activ... Eu ti-am zis dar vad ca nu te saturi, asa pofta de a manca rahat nu prea am mai intalnit la altii ... vezi sa nu te ineci Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 hmmm mijto topicul asta rad de mor continuati tot asa!!!!!nici unu nu aveti cunostinte destule despre mecanica!!!dar totusi e bine sa va dati cu parearea dar totusi uni abereaza prea mult!!!!!stiti voi care!!!sau care se considera!!nu vreau sa jicnesc pe nimeni sau sa se inteleaga altceva!!fiecare e priceput in domeniul lui!!de exemplu io habar nu am sa leg un releu sau ceva de electrica!!am la service electrician care daca am probleme el se ocupa de electrica!!in rest io fac restul1!!deasta supuneam k fiecare e bun in domeniul lui awo cu electrica iznicu cu gps-urile lui fiecare cu treaba lui!!dar in 14 ani de mecanica cu sa afirmat sa bagi antigel 100 e o aberatie si ca pompa nu baga cand motocicleta sta pe loc e ceva iara aberant!!!pompa baga oricand binenteles baga mai mult in ture fata de relanti!!!mai astept comentarii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Tu sharpe esti de 3 ori nene, pt ca vad ca te bagi mereu ca strechea undeva... cu becul de ulei am lamurit-o pana la urma... asa ca nu mai avea tu grija mea... te rog... bag seama ca asta e topicul prostilor ce nu vor in ruptu capului sa recunoasca ca-s prosti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Super site, super discutii,felicitari! PS.Imi aduc aminte de o discutie asemanatoare cu ceva timp in urma............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 hmmm mijto topicul asta rad de mor continuati tot asa!!!!!nici unu nu aveti cunostinte destule despre mecanica!!!dar totusi e bine sa va dati cu parearea dar totusi uni abereaza prea mult!!!!!stiti voi care!!!sau care se considera!!nu vreau sa jicnesc pe nimeni sau sa se inteleaga altceva!!fiecare e priceput in domeniul lui!!de exemplu io habar nu am sa leg un releu sau ceva de electrica!!am la service electrician care daca am probleme el se ocupa de electrica!!in rest io fac restul1!!deasta supuneam k fiecare e bun in domeniul lui awo cu electrica iznicu cu gps-urile lui fiecare cu treaba lui!!dar in 14 ani de mecanica cu sa afirmat sa bagi antigel 100 e o aberatie si ca pompa nu baga cand motocicleta sta pe loc e ceva iara aberant!!!pompa baga oricand binenteles baga mai mult in ture fata de relanti!!!mai astept comentarii!!! Treaba cu antigelul 100% am spus foarte clar ca nu are efect, am probat-o acum multi ani si am facut-o din curiozitate nu pt ca-mi fierbea motorul, aveam antigel la discretie si asa mi-a venit ideea asta, nu stiu de ce vb aiurea. Cu mecanica bineinteles ca te referi la mine, daca esti din Bucuresti pot oricand sa-ti dovedesc cat si daca ma pricep la fiare iar asta practic ca sa dai copy/paste de pe yahooanswers (cum fac unii) e simplu ca buna ziua. PS: Vezi ca te duci in extrema....sti tu care. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Scrie mare cat capul tau ala sec Bucuresti, uite: Sex: Barbat Tara: Romania flag Orasul: Bucuresti Varsta: 1984-05-12 Starea profilului: Activ... Eu ti-am zis dar vad ca nu te saturi, asa pofta de a manca rahat nu prea am mai intalnit la altii ... vezi sa nu te ineci Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu. Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) un ALT + print screen, ca acuma stie toata lumea ca ai monitor uaid. Am incercat de cand mi-ai zis, nu merge. Nu e uaid. Editat August 21, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) Daaaaa, ti-ai modificat profilul si acum bati toba, marsh de aici ca esti jalnic. N-am fost inspirat sa dau un printscreen, ma gandeam ca n-o sa negi, din pct asta de vedere bogdanawo e mult deasupra ta, dar e normal, caci tu esti doar un lacheu. La ce sa dai printscreen ma obositule ??? Daca eu nu te ...ut in gura inseamna ca is lacheu??? cred ca defapt vroiai sa zici mai cu bun simt ... oricum nu e niciodata prea tarziu sa copii obiceiurile lu bogdanawo daca tot insisti ... Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.