Sari la conținut

Ture pe Amckart - Bucuresti


Kata San
 Share

Postări Recomandate

mai am ceva pana sa ma acomodez cu pozitia aia nenorocita de vitezana insa am inceput sa ii vad rostul :))

 

Plusuri:

Amortizorul spate iti da suficienta incredere sa deschizi gazul destul de devreme. In virajele in care intri bine, iesi excelent pe gaz. Modificarea de 12.5mm pe care am adus-o lungimii acestuia si care a ridicat spatele se pare ca e foarte benefica si acum ai un anti-squat foarte bun pentru geometria spate.

Minusuri:

Arcurile fata moi nu iti permit sa incarci roata fata astfel incat sa adopti trase mai stranse - ride over the paint! :D - practic nu ai cum sa ai mai multa incredere in suspensia fata si nu simti perfect aderenta rotii fata pe asfalt din cauza ca arcurile sunt prea moi. Cu siguranta poti imbunatati mult tehnica de pilotaj dar, o furca fata corect construita si reglata ar fi o imbunatatire majora! Momentan motocicleta se comporta subvirator.

Trail-braking - e greu sa ai incredere sa franezi pana tarziu in curba cu furca atat de moale si e periculos sa franezi tare de la inceput.

Pe Aprilia, in majoritatea virajelor intri mult mai strans tocmai din cauza faptului ca suspensia fata e ferma si iti da incredere, chiar daca aveai anvelope mai slabe.

Scaritele momentan sunt foarte jos si risti sa cazi pentru ca nu ai ground clearance. Termin zilele astea modificarile la scaritele sport si o sa scapi sid e acest neajuns.

 

Felicitari pentru cursivitate!

» Post actualizat in 18 May 2015 07:10

Din cate vad din filmul facut pe Aprilia, nu reuseai sa deschizi gazul de jos. Sa fi fost din cauza faptului ca aveai preloadul strans aproape la maximum si nu aveai deloc revenire?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu Aprilia aveam destule derapaje la iesirea din curba de-aia deschideam usor, probabil de la preload gresit. Oricum spre sfarsit invatasem cat sa deschid sa fie bine -

.

Intr-adevar honda intra greu in virajele stranse, m-am chinuit un pic cu asta, e foarte stabila pe curbe dar in virajele stranse subvireaza. Deocamdata nu ma deranjeaza furca fata pt ca nu am putut sa folosesc foarte bine frana data trecuta. Sper sapt asta sa bag o intrare noua sa testez sa vad cum se descurca si o sa incerc sa merg mai curat. Sa vedem cum e cu scaritele alea ridicate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am făcut noi ieri:
Prima intrare pe pistă pe anul ăsta (2015)

DISCLAIMER - Dont watch it! Boring stuff. You`re gonna waste your time.

Am intrat pe pistă în costum touring (fără slidere), cu pinioanele modificate (-1+1), cu suspensia spate modificată, inmuiat preload-ul, crescut rebound damping, scăzut compression damping.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt plimbare !

Puteai sa ai pe tine si costumul ala cu airbag de se vindea aici peforum ca tot asa mergeai .

"ai invatat singur sa-ti setezi suspensia", ce a iesit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt în proces de învățare domnu` .. durează. E prima intrare pe pistă, și au fost multe variabile.

Sau poate vrei să-mi spui că cel mai bine o duc la un mecanic să-mi spună el ce este mai bine pentru mine.. :lol:

 

Ce mai dau unii din coadă.. :crack:

PS. Bag de seamă că te-ai murdărit de stilul motomobrism.XX (nu dăm nume) .. scapă repede de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baza setarilor o aveai ?nu inteleg de ce ai schimbat atatea variabile ,parca anul trecut te plimbai mai bine


» Post actualizat in 25 May 2015 12:11

Nu stiu despre ce stil zici ,despre ce coada vorbesti ,nu am vrut sa-ti spun sa te duci la mecanic pt suspensii daca tu esti in proces de invatara si vrei sa ti le faci singur.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preload-ul spate era maxim. La fiecare hop (pe stradă că pe circuit erau prea mici ca să-mi dau seama ce se întampla) mă lovea șaua în spate..

Mă obișnuisem cu ea așa și am reușit să scot ceva din așa cum era.. asta nu înseamnă ca nu pot mai bine.

Spatele era țeapăn și când deschideam gazul la viteză mică, îmi culca mobra în loc să mențină direcția dată de mine.. acum o ridică dar feeling-ul este de stabilitate și nu bruscare cum era înainte.

Acum trebuie să mai umblu la spate să o fac să mențină trasa cand deschid ușor gazul. Când îl voi deschide puternic (mai e până atunci) fac o cruce înainte :P .


» Post actualizat in 25 May 2015 12:26

Oricum studiez și sunt la zi cu tot ce se scrie pe postul deschis de Cesar (de data asta merită laude). Foarte mișto informațiile, chiar dacă nu le înteleg pe toate.

/index.php?/topic/715817-despre-suspensii/

Keep it up!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai si tu in vedere niste lucruri cand faci setarile ?sa fie echilibrata fata cu spatele ,sa ai si tu un rider/static sag corect fata/spate macar sa fie cuprins intre valorile care trebuie pt circuit sau strada ,schimbarile pe care trebuie sa le faci cand esti la circuit sunt "minore" 2,3 clickuri in -,+ doar pe`o variabila /sesiune poate chiar pe ziua aceea

Eu vreau sa te ajut si "bag de seama" ca tu crezi ca sunt din categoria oamenilor care fac misto de tine,eu vroiam sa te ajut cat ma pricep si eu ...

Te salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:


» Post actualizat in 25 May 2015 12:32

CMD mă bucur că nu esti genul ăla, scuze dacă am avut impresia asta.

Am citit tot ce am putut, am înțeles destul de mult încât să verific dacă suspensia e în mințile ei.

Fața era ok, spatele nu. Scriu imediat și setările.. dacă le găsesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trebuie sa intaresc fata aia ca e mega moale si nu pot sa franez si sa intru in viraje ca nu imi da feedback bun. Am bagat si eu o intrare aseara si am descoperit ca mersul pe vitezana e foarte solicitant trebuie sa ma apuc de miscare daca vreau mai mult si sa merg si safe. :)) :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...