Cesar Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) mai am ceva pana sa ma acomodez cu pozitia aia nenorocita de vitezana insa am inceput sa ii vad rostul ) Plusuri: Amortizorul spate iti da suficienta incredere sa deschizi gazul destul de devreme. In virajele in care intri bine, iesi excelent pe gaz. Modificarea de 12.5mm pe care am adus-o lungimii acestuia si care a ridicat spatele se pare ca e foarte benefica si acum ai un anti-squat foarte bun pentru geometria spate. Minusuri: Arcurile fata moi nu iti permit sa incarci roata fata astfel incat sa adopti trase mai stranse - ride over the paint! - practic nu ai cum sa ai mai multa incredere in suspensia fata si nu simti perfect aderenta rotii fata pe asfalt din cauza ca arcurile sunt prea moi. Cu siguranta poti imbunatati mult tehnica de pilotaj dar, o furca fata corect construita si reglata ar fi o imbunatatire majora! Momentan motocicleta se comporta subvirator. Trail-braking - e greu sa ai incredere sa franezi pana tarziu in curba cu furca atat de moale si e periculos sa franezi tare de la inceput. Pe Aprilia, in majoritatea virajelor intri mult mai strans tocmai din cauza faptului ca suspensia fata e ferma si iti da incredere, chiar daca aveai anvelope mai slabe. Scaritele momentan sunt foarte jos si risti sa cazi pentru ca nu ai ground clearance. Termin zilele astea modificarile la scaritele sport si o sa scapi sid e acest neajuns. Felicitari pentru cursivitate! » Post actualizat in 18 May 2015 07:10 Din cate vad din filmul facut pe Aprilia, nu reuseai sa deschizi gazul de jos. Sa fi fost din cauza faptului ca aveai preloadul strans aproape la maximum si nu aveai deloc revenire? Editat Mai 18, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Cu Aprilia aveam destule derapaje la iesirea din curba de-aia deschideam usor, probabil de la preload gresit. Oricum spre sfarsit invatasem cat sa deschid sa fie bine - . Intr-adevar honda intra greu in virajele stranse, m-am chinuit un pic cu asta, e foarte stabila pe curbe dar in virajele stranse subvireaza. Deocamdata nu ma deranjeaza furca fata pt ca nu am putut sa folosesc foarte bine frana data trecuta. Sper sapt asta sa bag o intrare noua sa testez sa vad cum se descurca si o sa incerc sa merg mai curat. Sa vedem cum e cu scaritele alea ridicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 vine careva pe amck weekendu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Eu cred ca vin sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Maine pana la 1:30 cica e un eveniment. Duminica dimineata vine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Eu vreau să ajung. Sper să am totul în regulă până Duminică. Editat Mai 22, 2015 de marian.herciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Se termina evenimentul la 15:00, deci e liber azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Maine cică e rezervat iar pana la 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 eu merg o tura azi asa de dezmorteala ca n-am mai fost de 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Mergem vreo 4-5 azi,duminica, pe la 2-2,30, facem 2-3 ture cat ne tine fizicu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Ati sunat sa vedeti daca e liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Am sunat acu' ca ai bagat tu morcovu', e ok, ne asteapta cu dor in piept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Ok. vin si eu la 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 tu erai cu gixeru ala negru? bai nene te dai intr-un mare fel, bravo!!! toata admiratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritz_2486 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) Eu din pacate am ajuns tarziu azi pe la 20 insa a fost misto si asa. Cum fu ? Poze? Filmari? Editat Mai 24, 2015 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Ce am făcut noi ieri:Prima intrare pe pistă pe anul ăsta (2015) DISCLAIMER - Dont watch it! Boring stuff. You`re gonna waste your time. Am intrat pe pistă în costum touring (fără slidere), cu pinioanele modificate (-1+1), cu suspensia spate modificată, inmuiat preload-ul, crescut rebound damping, scăzut compression damping. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 felicitari pt plimbare ! Puteai sa ai pe tine si costumul ala cu airbag de se vindea aici peforum ca tot asa mergeai . "ai invatat singur sa-ti setezi suspensia", ce a iesit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Sunt în proces de învățare domnu` .. durează. E prima intrare pe pistă, și au fost multe variabile. Sau poate vrei să-mi spui că cel mai bine o duc la un mecanic să-mi spună el ce este mai bine pentru mine.. Ce mai dau unii din coadă.. PS. Bag de seamă că te-ai murdărit de stilul motomobrism.XX (nu dăm nume) .. scapă repede de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) baza setarilor o aveai ?nu inteleg de ce ai schimbat atatea variabile ,parca anul trecut te plimbai mai bine » Post actualizat in 25 May 2015 12:11Nu stiu despre ce stil zici ,despre ce coada vorbesti ,nu am vrut sa-ti spun sa te duci la mecanic pt suspensii daca tu esti in proces de invatara si vrei sa ti le faci singur. Editat Mai 25, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Preload-ul spate era maxim. La fiecare hop (pe stradă că pe circuit erau prea mici ca să-mi dau seama ce se întampla) mă lovea șaua în spate.. Mă obișnuisem cu ea așa și am reușit să scot ceva din așa cum era.. asta nu înseamnă ca nu pot mai bine. Spatele era țeapăn și când deschideam gazul la viteză mică, îmi culca mobra în loc să mențină direcția dată de mine.. acum o ridică dar feeling-ul este de stabilitate și nu bruscare cum era înainte. Acum trebuie să mai umblu la spate să o fac să mențină trasa cand deschid ușor gazul. Când îl voi deschide puternic (mai e până atunci) fac o cruce înainte . » Post actualizat in 25 May 2015 12:26Oricum studiez și sunt la zi cu tot ce se scrie pe postul deschis de Cesar (de data asta merită laude). Foarte mișto informațiile, chiar dacă nu le înteleg pe toate. /index.php?/topic/715817-despre-suspensii/ Keep it up! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 nu ai si tu in vedere niste lucruri cand faci setarile ?sa fie echilibrata fata cu spatele ,sa ai si tu un rider/static sag corect fata/spate macar sa fie cuprins intre valorile care trebuie pt circuit sau strada ,schimbarile pe care trebuie sa le faci cand esti la circuit sunt "minore" 2,3 clickuri in -,+ doar pe`o variabila /sesiune poate chiar pe ziua aceea Eu vreau sa te ajut si "bag de seama" ca tu crezi ca sunt din categoria oamenilor care fac misto de tine,eu vroiam sa te ajut cat ma pricep si eu ... Te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 » Post actualizat in 25 May 2015 12:32CMD mă bucur că nu esti genul ăla, scuze dacă am avut impresia asta. Am citit tot ce am putut, am înțeles destul de mult încât să verific dacă suspensia e în mințile ei. Fața era ok, spatele nu. Scriu imediat și setările.. dacă le găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 treci pe topicul de suspensii ,scuze de offtopicurile de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Eu trebuie sa intaresc fata aia ca e mega moale si nu pot sa franez si sa intru in viraje ca nu imi da feedback bun. Am bagat si eu o intrare aseara si am descoperit ca mersul pe vitezana e foarte solicitant trebuie sa ma apuc de miscare daca vreau mai mult si sa merg si safe. ) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.