Mexicanu' Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 voi nu intelegeti ca full power asta e o prostie un reglaj..! normala frate.. ! Nu e nici un reglaj sunt 2 tipuri de rs 125. Cele 11kw pt A1 sau Full power cu 18 sau 22 de kw care au sistemul Power valve. Iar pe aprilia rs 125 full power nu stiu ce 125 o bate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOKIX Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 okok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 NSR-ul meu sufera de o problema cu incalzirea. Imi scoate apa afara din borcan. Dupa ce arunca ceva apa, in motor ramane mai putina si atunci incepe sa se incalzeasca. Nu am termostat iar cu capacul scos la furtunul de umplere cu antigel, daca turez motorul de la 3000 ture se observa cum sare apa in sus. Practic apa nu are timp sa fie trasa innapoi in radiator si facand presiune o arunca spre borcanul de rezerva, de unde iese prin supraplin. In ultimul timp observ ca am inceput sa completez mai des (cam odata la 50km) ceea ce e cam grav. Cineva mi-a spus ca ar fi simptom de garnitura de chiuloasa piscata. Oare ar putea fi din pompa de apa? (totusi presiune face destula). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOKIX Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Te ajut eu .. nu il pune plin trebue sa stea la jumate cu apa... si sa nu scada de tot... asa am patit eu la masina .. daca ii plin si se incalzeste mototul da apa afara si cu ceva particole de mizerie sau rugina .. bafta.. Ar fi bine sa desfaci rezerva de apa si sal curati unpic bine cu un pistol cu aer.. chiar si pompita.. suces mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 NSR-ul meu sufera de o problema cu incalzirea. Imi scoate apa afara din borcan. Dupa ce arunca ceva apa, in motor ramane mai putina si atunci incepe sa se incalzeasca. Nu am termostat iar cu capacul scos la furtunul de umplere cu antigel, daca turez motorul de la 3000 ture se observa cum sare apa in sus. Practic apa nu are timp sa fie trasa innapoi in radiator si facand presiune o arunca spre borcanul de rezerva, de unde iese prin supraplin. In ultimul timp observ ca am inceput sa completez mai des (cam odata la 50km) ceea ce e cam grav. Cineva mi-a spus ca ar fi simptom de garnitura de chiuloasa piscata. Oare ar putea fi din pompa de apa? (totusi presiune face destula). Mai mult ca sigur e garnitura de chiuloasa dusa si iti baga gaze in sistemul de racire/apa in cilindru. Eu asa am patit la TZR 50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Te ajut eu .. nu il pune plin trebue sa stea la jumate cu apa... si sa nu scada de tot... asa am patit eu la masina .. daca ii plin si se incalzeste mototul da apa afara si cu ceva particole de mizerie sau rugina .. bafta.. Ar fi bine sa desfaci rezerva de apa si sal curati unpic bine cu un pistol cu aer.. chiar si pompita.. suces mare Asta am facut acum cateva luni cand am cumparat motorul. La mine nu se incalzeste motorul decat atunci cand ramane fara apa. Problema e de la presiune. Mai mult ca sigur e garnitura de chiuloasa dusa si iti baga gaze in sistemul de racire/apa in cilindru. Eu asa am patit la TZR 50... Asta mi s-a spus dar mai vroiam o parere.... E cam 10 euro garnitura asa ca o sa o schimb. Urmeaza sa caut un magazin sa dau comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 garnitura de chiuloaa.asta a fost si la mine.acuma nu mai am nici o problema.si te sfatuiesc sa nu iticomanzi una noua mai bine dute sa ti-o faca cinava specializat.esi si mai ieftin 50lei am dat eu si pe deasupra e si compozita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Daca tot te-ai lovit de problema, merge schimbata fara sa scot motorul de pe cadru? Ma gandesc poate scap usor demontant doar carenele laterale si eventual radiatorul. Referitor la garnitura, tot pe la 50 lei costa si una noua OEM Honda. Atelier care face garnituri nu cunosc si oricum ar presupune sa o scot, s-o dau la facut sa astept si apoi sa asamblez totul la loc. In momentul de fata eu inca ma plimb cu motorul (cativa km pe zi, de placere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ca fapt divers: NU ARE ROST sa faci o garnitura, din moment ce poti cumpara una OEM, si la un pret destul de bun! Are rost sa faci garniturile la motoarele vechi, pentru care nu se mai gasesc piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 operatia nu e foarte complicata,dai jos carenele radiatorul si clansonul si ai destul loc sa faci operatia.nu necesita sa iti dai jos motorul.la mine cand am schimbat-o in cluj cu un mecanic a durat cam 20 de minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Atunci scap usor. Mai mult dureaza pana primesc garnitura. Am gasit set OEM Honda pentru garnitura chiuloasa si cilindru la 108 Lei. Maine dau comanda si in 15 zile imi ajunge. Intre timp completez cu antigel si apa si ma bucur de plimbarile prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 eu am gasit cu 80 de lei garnitura din aia de tabla.insa am preferat compozita aluminiu clingherit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOKIX Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 De unde cumpar si eu niste carene de nsr ? set complet + farurile si stopurile? ms de ajutor .. dar carene sa nu fie rupte ci doar zgariate ms anticipat .. bafat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Intrucat s-a tot intarziat cu garniturile originale Honda, m-am dus la un atelier din oras si cu 50 lei mi-a facut o garnitura de chiuloasa exact cum mi s-a recomandat mai sus de alex_dr. Am deja 100 km parcursi si cred ca va trebui sa strang din nou suruburile (la auto stiu ca asa se procedeaza). Ca o mica observatie, noua garnitura e mai groasa (nu e o simpla tabla), si motorul se comporta usor anormal. Are tendinta sa se innece in turatii mici, in sensul ca o plecare de pe loc daca o faceam de pe la 2000-3000 ture....acum trebuie turat inca 500-1000 ture. In mers nu se observa vreo diferenta. Ma gandesc ca s-a modificat putin compresia si poate sunt necesare si ceva ajustari la carburator. Oricum ma bucur ca ma pot plimba din nou fara griji cu motorul care are in momentul de fata 60.000 km Rectific ce am scris mai sus. Motorul are 52.000 km. (60.000 aveam la masina). Tocmai m-am intors dintr-o excursie de 2 zile la Slanic Moldova. 450 km, forja la greu mai ales pe munte. La drum intins mers cu 100-130, pe munte 80-120 dar mai mereu pe la 9.000-11.000 ture. Consumul mediu 5,2. Un consum rezonabil pentru 2T in conditiile date si cu vant destul de puternic. Neavand deloc termostat apa a stat mereu la limita inferioara a gradatiei. O singura data s-a apropiat de nivelul normal de lucru atunci cand am stat 2 minute la un semafor , la relanti dupa ce anterior mersesem ceva km in urcare pe munte. Dupa 1km deja scazuse cum era la inceput. Noua garnitura a trecut testul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 salutare . cine ma poate ajuta si pemine cu niste informatii legate de CDI . am de modificat o motocicleta ( sa ii montez CDI de NSR ) am cdi am motocicleta dar NU am wiering diagram . Ce am gasit eu e ok dar Nu se impaca firele (in realitate alte culori decat pe desen ) Are cineva vre-o moto desfacuta sa ma ajute cu culorile firelor etc ? Multumesc si dau caruia ma va ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Mai am cateva piese de NSR, an fabricatie 1999, de vanzare : CDI, carburator, carena dreapta (model gri cu negru si cu scrisul NSR galben), codita zgariata, radiator, vasul de antigel parca, oglinda dreapta, electrica completa, protectie bascula, janta fata, janta spate, disc frana fata, etrier fata cu pompa de frana, plm maruntisuri. Contact leonardo.matei@gmail.com sau 0786 668 001. Urgent, preturi mici, sa scap de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marioo007 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Cumpar Stator pt nsr . Contact: marioo007@yahoo.com sau 0766 524 448. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Cumpar NSR 125R,adica motorul nou....inmatricuat sau neinmatriculat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 vand eu nsr.an 2000 19.500 km neinmatriculat cu acte inregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) de la ce motociclete se potriveste codita la nsr? sau care pot fi usor adaptate? Sau daca are cineva o codita de nsr..pentru a o modifica...cat mai ieftina...nu conteaza daca e zgariata.... Editat Aprilie 9, 2013 de benny2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOKIX Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Pisese? Dde unde se cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 de ce piese ai nevoie.motor sau cadru?am eu unele piese din dezmembrarea unui nsr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 bai alex, imi trimiti niste poze pe mail cu nsr-ul tau ? leonardo.matei@gmail.com si cat mai multe detalii. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Dupa un an in care i-am pus doar benzina si ulei.... am zis ca e cazul sa reconditionez si eu NSR-ul meu. Curatat, spalat, cumparat sau reconditionat toate piesele astfel incat sa-l aduc la o stare cat mai originala. Dupa ce rezolv toate problemele mecanice va urma si o revopsire totala. Desi initial am zis ca il tin doar 1 sezon si apoi trec la ceva mai mare....cred ca motorul asta merita sa stea in continuare la mine. Ma duce cu usurinta cu mult peste viteza legala la un consum decent. Sunt constient ca investesc multi bani in el...si probabil nu am cum sa-i recuperez la revanzare....nu mai spun de munca depusa....insa imi place ceea ce fac...cu manutele mele. Asta e starea actuala Asa vreau sa-l fac in vara asta Momentan lupt pe mai multe fronturi Ma ocup de lipirea carenelor (baghete de plastic topite cu pistol cu aer cald, intarite pe interior cu plasa de inox) Pana acum am cel putin 30 ore de munca doar la carene..si nu am ajuns nici la jumate. Desi pareau bune, pe interior aveam multe prinderi rupte. Maine imi vin semeringurile si uleiul la furca fata. Totodata incerc sa mai achizitionez si ceva piese .... Cand am timp il mai scot si la o tura chiar si usor semi-carenat. Dupa 3 saptamani de vreme rea si munca la carenele superioare...am reusit sa le termin cat sa pun farurile si sa merg legal. Asfalt uscat si sa ne bucuram de micile noaste motorase! Editat Aprilie 18, 2013 de mirciulik4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOKIX Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Pai as avea nevoie de .. oglinda..dreapta ..semnalizarile fata stanga dreapta + pompa frana spate .. ..in stare buna.. pompa fata .. carburatorull si altele.. dar astea in principal... apoi,,,.. zimi niste preturi si .. poate ma gaseste cineva.. ca vreau pese multumesc FRANA! mirciulik4 poate ma informezi si pe mine multumesc ! mult!am niste intrebari.. cum faci rost de materialele astea pe care le utilizezi.. si de unde se ia vopsea buna.....multumesc .. si cat $ face ?\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.