Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda NSR 125


Postări Recomandate

voi nu intelegeti ca full power asta e o prostie un reglaj..! normala frate.. !

Nu e nici un reglaj sunt 2 tipuri de rs 125. Cele 11kw pt A1 sau Full power cu 18 sau 22 de kw care au sistemul Power valve. Iar pe aprilia rs 125 full power nu stiu ce 125 o bate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 609
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

NSR-ul meu sufera de o problema cu incalzirea.

 

Imi scoate apa afara din borcan. Dupa ce arunca ceva apa, in motor ramane mai putina si atunci incepe sa se incalzeasca. Nu am termostat iar cu capacul scos la furtunul de umplere cu antigel, daca turez motorul de la 3000 ture se observa cum sare apa in sus.

 

Practic apa nu are timp sa fie trasa innapoi in radiator si facand presiune o arunca spre borcanul de rezerva, de unde iese prin supraplin. In ultimul timp observ ca am inceput sa completez mai des (cam odata la 50km) ceea ce e cam grav.

 

Cineva mi-a spus ca ar fi simptom de garnitura de chiuloasa piscata.

 

Oare ar putea fi din pompa de apa? (totusi presiune face destula).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ajut eu .. nu il pune plin trebue sa stea la jumate cu apa... si sa nu scada de tot... asa am patit eu la masina .. daca ii plin si se incalzeste mototul da apa afara si cu ceva particole de mizerie sau rugina .. bafta..

 

Ar fi bine sa desfaci rezerva de apa si sal curati unpic bine cu un pistol cu aer.. chiar si pompita.. suces mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NSR-ul meu sufera de o problema cu incalzirea.

 

Imi scoate apa afara din borcan. Dupa ce arunca ceva apa, in motor ramane mai putina si atunci incepe sa se incalzeasca. Nu am termostat iar cu capacul scos la furtunul de umplere cu antigel, daca turez motorul de la 3000 ture se observa cum sare apa in sus.

 

Practic apa nu are timp sa fie trasa innapoi in radiator si facand presiune o arunca spre borcanul de rezerva, de unde iese prin supraplin. In ultimul timp observ ca am inceput sa completez mai des (cam odata la 50km) ceea ce e cam grav.

 

Cineva mi-a spus ca ar fi simptom de garnitura de chiuloasa piscata.

 

Oare ar putea fi din pompa de apa? (totusi presiune face destula).

 

Mai mult ca sigur e garnitura de chiuloasa dusa si iti baga gaze in sistemul de racire/apa in cilindru. Eu asa am patit la TZR 50...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ajut eu .. nu il pune plin trebue sa stea la jumate cu apa... si sa nu scada de tot... asa am patit eu la masina .. daca ii plin si se incalzeste mototul da apa afara si cu ceva particole de mizerie sau rugina .. bafta..

 

Ar fi bine sa desfaci rezerva de apa si sal curati unpic bine cu un pistol cu aer.. chiar si pompita.. suces mare

 

Asta am facut acum cateva luni cand am cumparat motorul. La mine nu se incalzeste motorul decat atunci cand ramane fara apa. Problema e de la presiune.

 

Mai mult ca sigur e garnitura de chiuloasa dusa si iti baga gaze in sistemul de racire/apa in cilindru. Eu asa am patit la TZR 50...

 

Asta mi s-a spus dar mai vroiam o parere.... E cam 10 euro garnitura asa ca o sa o schimb. Urmeaza sa caut un magazin sa dau comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garnitura de chiuloaa.asta a fost si la mine.acuma nu mai am nici o problema.si te sfatuiesc sa nu iticomanzi una noua mai bine dute sa ti-o faca cinava specializat.esi si mai ieftin 50lei am dat eu si pe deasupra e si compozita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te-ai lovit de problema, merge schimbata fara sa scot motorul de pe cadru?

 

Ma gandesc poate scap usor demontant doar carenele laterale si eventual radiatorul.

 

Referitor la garnitura, tot pe la 50 lei costa si una noua OEM Honda. Atelier care face garnituri nu cunosc si oricum ar presupune sa o scot, s-o dau la facut sa astept si apoi sa asamblez totul la loc. In momentul de fata eu inca ma plimb cu motorul (cativa km pe zi, de placere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

operatia nu e foarte complicata,dai jos carenele radiatorul si clansonul si ai destul loc sa faci operatia.nu necesita sa iti dai jos motorul.la mine cand am schimbat-o in cluj cu un mecanic a durat cam 20 de minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci scap usor. Mai mult dureaza pana primesc garnitura. Am gasit set OEM Honda pentru garnitura chiuloasa si cilindru la 108 Lei.

 

Maine dau comanda si in 15 zile imi ajunge. Intre timp completez cu antigel si apa si ma bucur de plimbarile prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde cumpar si eu niste carene de nsr ? set complet + farurile si stopurile? ms de ajutor .. dar carene sa nu fie rupte ci doar zgariate ms anticipat .. bafat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Intrucat s-a tot intarziat cu garniturile originale Honda, m-am dus la un atelier din oras si cu 50 lei mi-a facut o garnitura de chiuloasa exact cum mi s-a recomandat mai sus de alex_dr.

 

Am deja 100 km parcursi si cred ca va trebui sa strang din nou suruburile (la auto stiu ca asa se procedeaza).

 

Ca o mica observatie, noua garnitura e mai groasa (nu e o simpla tabla), si motorul se comporta usor anormal. Are tendinta sa se innece in turatii mici, in sensul ca o plecare de pe loc daca o faceam de pe la 2000-3000 ture....acum trebuie turat inca 500-1000 ture. In mers nu se observa vreo diferenta. Ma gandesc ca s-a modificat putin compresia si poate sunt necesare si ceva ajustari la carburator.

 

Oricum ma bucur ca ma pot plimba din nou fara griji cu motorul care are in momentul de fata 60.000 km

 

Rectific ce am scris mai sus. Motorul are 52.000 km. (60.000 aveam la masina).

 

Tocmai m-am intors dintr-o excursie de 2 zile la Slanic Moldova. 450 km, forja la greu mai ales pe munte. La drum intins mers cu 100-130, pe munte 80-120 dar mai mereu pe la 9.000-11.000 ture. Consumul mediu 5,2. Un consum rezonabil pentru 2T in conditiile date si cu vant destul de puternic.

 

Neavand deloc termostat apa a stat mereu la limita inferioara a gradatiei. O singura data s-a apropiat de nivelul normal de lucru atunci cand am stat 2 minute la un semafor , la relanti dupa ce anterior mersesem ceva km in urcare pe munte. Dupa 1km deja scazuse cum era la inceput. Noua garnitura a trecut testul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare . cine ma poate ajuta si pemine cu niste informatii legate de CDI . am de modificat o motocicleta ( sa ii montez CDI de NSR ) am cdi am motocicleta dar NU am wiering diagram . Ce am gasit eu e ok dar Nu se impaca firele (in realitate alte culori decat pe desen )

Are cineva vre-o moto desfacuta sa ma ajute cu culorile firelor etc ?

Multumesc si dau :cheers: caruia ma va ajuta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mai am cateva piese de NSR, an fabricatie 1999, de vanzare : CDI, carburator, carena dreapta (model gri cu negru si cu scrisul NSR galben), codita zgariata, radiator, vasul de antigel parca, oglinda dreapta, electrica completa, protectie bascula, janta fata, janta spate, disc frana fata, etrier fata cu pompa de frana, plm maruntisuri. Contact leonardo.matei@gmail.com sau 0786 668 001. Urgent, preturi mici, sa scap de ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

de la ce motociclete se potriveste codita la nsr? sau care pot fi usor adaptate?

 

Sau daca are cineva o codita de nsr..pentru a o modifica...cat mai ieftina...nu conteaza daca e zgariata....

Editat de benny2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un an in care i-am pus doar benzina si ulei.... am zis ca e cazul sa reconditionez si eu NSR-ul meu.

 

Curatat, spalat, cumparat sau reconditionat toate piesele astfel incat sa-l aduc la o stare cat mai originala. Dupa ce rezolv toate problemele mecanice va urma si o revopsire totala.

 

Desi initial am zis ca il tin doar 1 sezon si apoi trec la ceva mai mare....cred ca motorul asta merita sa stea in continuare la mine. Ma duce cu usurinta cu mult peste viteza legala la un consum decent. Sunt constient ca investesc multi bani in el...si probabil nu am cum sa-i recuperez la revanzare....nu mai spun de munca depusa....insa imi place ceea ce fac...cu manutele mele.

 

Asta e starea actuala

 

post-52830-0-62741400-1366315575_thumb.jpgpost-52830-0-74558800-1366315577_thumb.jpgpost-52830-0-53444000-1366315579_thumb.jpg

 

Asa vreau sa-l fac in vara asta

post-52830-0-59202500-1366315635_thumb.jpg

 

Momentan lupt pe mai multe fronturi

 

Ma ocup de lipirea carenelor (baghete de plastic topite cu pistol cu aer cald, intarite pe interior cu plasa de inox) Pana acum am cel putin 30 ore de munca doar la carene..si nu am ajuns nici la jumate. Desi pareau bune, pe interior aveam multe prinderi rupte.

post-52830-0-36434900-1366315997_thumb.jpgpost-52830-0-11031300-1366316000_thumb.jpgpost-52830-0-66282600-1366316002_thumb.jpgpost-52830-0-69184000-1366315964_thumb.jpg

 

 

Maine imi vin semeringurile si uleiul la furca fata. Totodata incerc sa mai achizitionez si ceva piese ....

 

Cand am timp il mai scot si la o tura :) chiar si usor semi-carenat. Dupa 3 saptamani de vreme rea si munca la carenele superioare...am reusit sa le termin cat sa pun farurile si sa merg legal.

 

post-52830-0-68540200-1366315923_thumb.jpg

 

Asfalt uscat si sa ne bucuram de micile noaste motorase!

Editat de mirciulik4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as avea nevoie de .. oglinda..dreapta ..semnalizarile fata stanga dreapta + pompa frana spate .. ..in stare buna.. pompa fata .. carburatorull si altele.. dar astea in principal... apoi,,,.. zimi niste preturi si .. poate ma gaseste cineva.. ca vreau pese multumesc FRANA!



mirciulik4 poate ma informezi si pe mine multumesc !:) mult!am niste intrebari.. cum faci rost de materialele astea pe care le utilizezi.. si de unde se ia vopsea buna.....multumesc .. si cat $ face ?\

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...