Sari la conținut

Tiganie Romaneasca!


TaChe
 Share

Postări Recomandate

Veteranii romani, in special motociclistii care au avut onoarea sa fie aplaudati in Bucuresti de 50.000 de spectatori pe 13 octombrie 1974 la finala Campionatului de Motociclism Viteza, va multumesc pentru deosebita pretuire si stima.

 

stai linistit ca pe aici nu gasesti decat pinguini cu care sa-ti tii monologul.

care se bucura nespus ca nu prea au ce sa citeasca dintre cele 2 reviste.

 

"generatia 74" acum in cel mai bun caz da banii pe medicamente.

restul s-au linistit.

R.I.P. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Imi pare rau daca nu am citit tot topicul dar trebuie sa intervin. Am acasa niste numere mai vechi nin Almanah Auto, incepand cu anul 79. Sunt adevarate comori ale mele pentru ca erau foarte bune (azi nu mai intalnesti asa reviste), bine cu exceptia inceputului cu ceasca care a fost in vizita nu stiu unde si a dat indicatii pretioase etc etc, si pentru ca atunci se faceau masini adevarate nu ca acuma - depozite de airbaguri.

 

De ce am adus aminte de asta, domnul Dan Nastase scria de acum aprox 25 de ani daca nu mai mult la acea revista in sectiunea moto articole f frumoase, si cred ca multe alte articole de care eu nu stiu - un background impresionant. Bravo.

 

Cu atat mai rau imi pare cand in revista al carui redactor sef este apar ATACURI DIRECTE (si cred ca nu o data) la o alta revista moto, intradevar mult mai de slaba factura, DAR TOTUSI lasati pe altii sa decida ca revista respectiva este naspa. Atacul respectiv denota lipsa de DEONTOLOGIE PROFESIONALA ca o intalnim numai la instalatori, zugravi si mecanici auto "Pai da domne daca te-ai dus la prostu ala si nu ai venit la mine".

Niciodata nu e prea tarziu pentru scuze - omul cat traieste invata, nu conteaza ca esti veteran.

Sper ca am scris niste "comentarii civilizate".

 

Nea Nastase, numai noi, ascultatorii, avem dreptul de a decide dc vrem sa ascultam "scandura" sau "pian".

 

Nu aveti dreptul sa alegeti pentru noi! Lasati-ne pe noi sa decidem cine canta fals si cine nu!

 

Bravo ba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am putea incerca sa facem noi, cei de pe forum, o revista "custom" asa ca pentru noi... Experienta au o gramada, poze cu duiumul, unii mai ajung si pe la faimoasele targuri moto - care mie mi se par niste kitsch-uri cu multe blonde tatoase - intalniri si alte chestii. Un fel de varianta tiparita a forumului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DESPRE REVISTELE MOTO:

Cand publicul plateste primadona are obligatia sa nu "incante" cu tonuri false urechile a mii de spectatori.

In acest caz critica isi face datoria.

Pentru o "opera" de calitate.

 

DESPRE SUPERFICIALITATE:

Rog pe stimatii proprietari de motociclete sa inteleaga faptul ca unii dintre ei chiar sunt motociclisti, ba mai mult, ca pentru cativa motocicleta chiar este un mod de viata.

Atunci cand simtiti ca "suficientza" nu va mai este de ajuns nu va impiedica nimeni sa va afirmati in acesta pasiune barbateasca si nobila.

Pana atunci dati dovada de bun simt si intrebati-va de ce greii motociclismului romanesc nu se "inghesuie" sa va bage in seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DESPRE REVISTELE MOTO:

Cand publicul plateste primadona are obligatia sa nu "incante" cu tonuri false urechile a mii de spectatori.

In acest caz critica isi face datoria.

Pentru o "opera" de calitate.

 

 

Nu-i nimic, noroc ca sunteti dvs cel mai în masura sa-i judecati (pe toti).

 

Ceva scrisori de lauda de la cititori ati mai primit ? (înafara de cele publicate în propria revista)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooooo, Maria Ta, Atotputernicule, Tatal Lor, Zeu al Motociclismului, cu plecaciune te rugam, noi astia mici si "usori", care nu ne-am nascut pe motocicleta si nici nu ne ducem la buda pe dinsa, sa-ti faci un forum numai al tau, pe site-ul Univers Moto, unde sa primesti numai laude si unde sa te poti etala fara sa te injure nimeni. Iar pe noi te rugam cu umilinta sa ne lasi in ignoranta noastra, ca unii mai si muncim si nu avem timp de chestii de-astea.

Amin !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un zvon mai demult cum ca Marylin Manson si-a scos doua coaste ca sa nu mai apeleze la pitzipoance pt o clanta sanatoasa.

 

Asta cum isi are locul aici? Auto... si mai cum? :D

 

Dan Nastase (stima ptr experienta) este un "greu", dar cum orice greu isi cere rangul si daca nu il primeste, improsca cu noroi.

 

FAPTA cu pricina a trecut de cateva luni, nu mai trebuie sa punem sare pe rana, ci sa ingropam securea razboiului. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cum isi are locul aici? Auto... si mai cum? :D

 

Dan Nastase (stima ptr experienta) este un "greu", dar cum orice greu isi cere rangul si daca nu il primeste, improsca cu noroi.

 

FAPTA cu pricina a trecut de cateva luni, nu mai trebuie sa punem sare pe rana, ci sa ingropam securea razboiului. :haha:

 

Pai cine se cresteaza aici pe cicatrice ca sa ne mai arate odata ranile?

 

DESPRE REVISTELE MOTO:

Cand publicul plateste primadona are obligatia sa nu "incante" cu tonuri false urechile a mii de spectatori.

In acest caz critica isi face datoria.

Pentru o "opera" de calitate.

 

DESPRE SUPERFICIALITATE:

Rog pe stimatii proprietari de motociclete sa inteleaga faptul ca unii dintre ei chiar sunt motociclisti, ba mai mult, ca pentru cativa motocicleta chiar este un mod de viata.

Atunci cand simtiti ca "suficientza" nu va mai este de ajuns nu va impiedica nimeni sa va afirmati in acesta pasiune barbateasca si nobila.

Pana atunci dati dovada de bun simt si intrebati-va de ce greii motociclismului romanesc nu se "inghesuie" sa va bage in seama...

 

Nu toti e campioni ca mata. Unii mai e si oameni obisnuiti(cei mai multi) care doar se plimba cu motocicleta for fan. Adevaratilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cum isi are locul aici? Auto... si mai cum? :D

 

Dan Nastase (stima ptr experienta) este un "greu", dar cum orice greu isi cere rangul si daca nu il primeste, improsca cu noroi.

 

FAPTA cu pricina a trecut de cateva luni, nu mai trebuie sa punem sare pe rana, ci sa ingropam securea razboiului. :haha:

 

A mai fost si alte chestii mai recente

 

Atat AWD cat si ktmbull, aveti dreptate, dar mai buna e o intelegere pentru etate si pentru acea cerinta a rangului...

 

Sper ca glumesti.

Tocmai pentru ca are rangul care-l are nu trebuie sa-si permita aceste lucruri si sa se respecte. Si mai mult sa-i respecte pe cei care , intr-o vreme, l-au admirat.

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc (virgula) ca prietenul ghost-rider se referea la o intelegere in sensul "hai gata, ai comis-o, las-o asa, dar sa nu se mai repete. stai in banca ta si vezi-ti de treaba, ca un profesionist ce te numesti", si cu asta am fost de acord.

 

 

:haha: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, nici acuma nu s-a terminat galceava asta? Trageti fiecare concluziile pe care bunul simt va spune sa le trageti, si basta. Chiar e prea de tot si prea de demult.

Daca orgoliul nu va permite, puteti sa pastrati concluziile doar pentru voi, fara sa le faceti publice. Chiar si asa, topicul cred ca si-a atins scopul dar parca totusi... e prea mult.

Hai sa nu mai pierdem vremea cu ceva despre care s-a spus deja tot si ceva in plus.

Sa incercam din cand in cand sa ne aducem aminte ca ceea ce ne uneste este motocicleta. Ceea ce ne face diferiti sunt totusi o groaza de alte chestii. Hai sa ramanem mai aproape de motoare!

Bafta in exces!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor, nici acuma nu s-a terminat galceava asta? Trageti fiecare concluziile pe care bunul simt va spune sa le trageti, si basta. Chiar e prea de tot si prea de demult.

Daca orgoliul nu va permite, puteti sa pastrati concluziile doar pentru voi, fara sa le faceti publice. Chiar si asa, topicul cred ca si-a atins scopul dar parca totusi... e prea mult.

Hai sa nu mai pierdem vremea cu ceva despre care s-a spus deja tot si ceva in plus.

Sa incercam din cand in cand sa ne aducem aminte ca ceea ce ne uneste este motocicleta. Ceea ce ne face diferiti sunt totusi o groaza de alte chestii. Hai sa ramanem mai aproape de motoare!

Bafta in exces!

:haha: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bai ati fost super tari l-ati prins pe ala de la Motolife in fundu gol si l-ati facut de tot cacatul. Acum toata natia o sa stie ca voi sunteti aia adevarati(cu echipament si tot tacamul si cu teste adevarate facute de nemti), iar aia de la MotoLife sunt cei mai mari luzari(se dau si ei prin parcare cu ea de coarne).

Asa se face mergem prin strainataturi si cum prindem un roman pe acolo, care mai are tupeul sa mai aiba si o revista moto il umplem de (cuvant urat) si il aratam la toata lumea.

Gentlemen, mars ma de aici!

BAH.........NE LASI? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAH.........NE LASI? :peace:

 

Acuma vrei sa repornesti toata polemica? :D

 

@ghost-rider: Ai si tu dreptatea ta, sunt de acord cu tine :), dar ca sa progresam, trebuie sa ingrapam securea razboiului :ok:, intelegi?

 

@ktmbull:

Pai cine se cresteaza aici pe cicatrice ca sa ne mai arate odata ranile?

 

Sigur eu NU :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cati forumisti este nevoie pentru a se schimba/inlocui un bec?

-1 pentru a schimba becul

-1 pentru a posta si anunta ca becul a fost schimbat

-14 pentru a impartasi experiente similare si a arata noi modalitati de schimbare a becului

-7 pentru a avertiza asupra pericolelor ce apar la schimbarea becurilor

-27 pentru a corecta greseli gramaticale aparute in posturile despre schimbarea becurilor

-53 pentru a lua la misto pe cei ce au corectat greselile gramaticale

-2 profesionisti in domeniu care sa atraga atentia ca termenul corect este ''lampa''

-15 care sa pretinda ca au lucrat in domeniu si termenul ''bec''este la fel de corect

-109 care spun ca forumul nu este despre becuri si discutia trebuie mutata pe un forum despre becuri

-111 care sustin ca atata timp cat toti folosim becuri, discutia este utila

pe forum

-306 pentru a discuta care sunt cele mai bune metode de a schimba becuri, care sunt cele mai bune, de unde se pot cumpara si cat costa

-27 pentru a posta linkuri catre siteuri unde pot fi vazute diverse modele de becuri

-14 pentru a spune ca linkurile nu sunt corecte si a posta pe cele corecte

-33 pentru a cita tot ce s-a postat pana in momentu respectiv si a raspunde ''si eu''

-6 pentru a atrage atentia sa se foloseasca functia ''cautare''

-12 pentru a posta ca ei renunta definitiv la forum din cauza divergentelor aparute pe marginea subiectului

-143 pentru a spune ''cauta intai pe google si daca nu gasesti nimic despre becuri atunci intreaba pe forum''

-16 posturi unde doi membri poarta o discutie total paralela cu subiectul

-24 posturi in care li se atrage atentia sa foloseasca mesajele private sau e-mailul

-1 moderator care sa avertizeze ca daca nu se inceteaza cu mesajele aiurea va inchide topicul

-1 membru nou al forumului care raspunde la 6 luni dupa ultimul post si totul o ia de la inceput...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Veteranii romani, in special motociclistii care au avut onoarea sa fie aplaudati in Bucuresti de 50.000 de spectatori pe 13 octombrie 1974 la finala Campionatului de Motociclism Viteza, va multumesc pentru deosebita pretuire si stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Suspance" in categoria rezervata bolizilor de la 750 cmc:

dupa un start ratat de o mica defectiune la sistemul de aprindere Dan Nastase,

pilotand un BMW, a refacut spectaculos, distantandu-se apoi in castigator net.

 

Informatia Bucurestiului - Luni 14 octombrie 1974

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare stirea din ziar, ai putea face o poza mai buna ca asta e cam.. intoarsa :rock:

"O cursa fara istoric la categoria "-175" cu un M.Z. bine pus la punct Vasile Sorin a condus de la cap la cap (C.S.M.B.)" :rock:

Banuiesc ca era un ES :D

Editat de Mircik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La categoria 70 cmc. s-a dat o lupta stransa intre metalurgistul Cornel Voiculescu (cunoscut mai ales din intrecerile de dirt-track) si reprezentantul C.S.M.B., Gh. Penciu. In cele din urma victoria a revenit primului.

 

Informatia Bucurestiului - 1974.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...