Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Avand in vedere ca vorbim de motoare pentru strada acum mi-as lua o Honda 1000RR Repsol....doar pentru cum arata.Pentru mine toate sunt la fel de frumoase...cine spune ca isi cumpara mobra pentru ce poate face cu ea pe strada minte :eek:

Diferentele sunt doar de sutimi de secunda si cativa metri distanta pe linie dreapta.....

Motivul alegerii unei mobre in proportie de 90% e pur estetic.....nu viteza..consum...demaraje sau alte prostii.Fiecare dintre noi e legat de o marca in principiu si alegerea e facuta de mult in subconstient....ca-i de 600 sau de 1000....prea putin conteaza.....

:P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 180
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mie in oras imi place mai mult ideea de 600.................(acuma dati cu paru :D ) :kiss: :D :)

 

adevarul ca sa zis bine ca un 600 pt unele chesti tre forjat mai bine decat un 1000 shi adevaru ca nui mare diferenta intre consumuri............ da tot un zx-6 ii un zx-6 nu ca nu ar arata bine un zx-10 da na nush................(parerea mea.......... nu dati cu paru :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu conduc 600 da pe mine nu ma intereseaza pe ce motor ma aflu, ma intereseaza cum ma simt eu pe acel motor. Imi place la nebunie bmw k 1200 r, mi-ar placea sa pilotez macar odata prin oras un y2k ( nu sunt fan super viteza da scoate un sunet extraordinar), m-as da si cu un boss hoss pentru ca e mare. Fiecare conduce ce ii place,ce si-a permis. Daca vad pe unu cu 125 in trafic asta nu insemana ca nu e motociclist, probabil nu are 18 ani si de asta are 125 :kiss:. Pt mine 1000 cmc fata de 600 este ca 1000 e ca o nava amiral, mai mare, mai greoaie putin, mai voluminoasa, 600 e ca un crucisator mai mic darcam tot atat de eficient. diferentele mici de performante sunt aproape insesizabile, asta in cazul in care cineva care conduce 1000 cmc si are 90 de kg si cineva pe 600 cu 60-65 de kg sa stiti ca 600 il face in cazul asta pe 1000. nu am vazut pana acum in bacau pe cineva cu 600 care sa aiba peste 85 de kg si inaltimea mai mare de 1,85. Dar in schimb am vazut pitici cu honda cbr 1100 f modelul din 93 cred care ajungeau numai cu varful unui picior jos pe asfalt, parca stateau calare pe o vaca. Ca sa nu fiu off topic mult timp fiecare isi alege motocicleta in functie de niste criterii in ordinea: Bani, design, brand, stare tehnica, mediul unde va fi folosita, varsta cumparatorului etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu conduc 600 da pe mine nu ma intereseaza pe ce motor ma aflu, ma intereseaza cum ma simt eu pe acel motor. Imi place la nebunie bmw k 1200 r, mi-ar placea sa pilotez macar odata prin oras un y2k ( nu sunt fan super viteza da scoate un sunet extraordinar), m-as da si cu un boss hoss pentru ca e mare. Fiecare conduce ce ii place,ce si-a permis. Daca vad pe unu cu 125 in trafic asta nu insemana ca nu e motociclist, probabil nu are 18 ani si de asta are 125 :D. Pt mine 1000 cmc fata de 600 este ca 1000 e ca o nava amiral, mai mare, mai greoaie putin, mai voluminoasa, 600 e ca un crucisator mai mic darcam tot atat de eficient. diferentele mici de performante sunt aproape insesizabile, asta in cazul in care cineva care conduce 1000 cmc si are 90 de kg si cineva pe 600 cu 60-65 de kg sa stiti ca 600 il face in cazul asta pe 1000. nu am vazut pana acum in bacau pe cineva cu 600 care sa aiba peste 85 de kg si inaltimea mai mare de 1,85. Dar in schimb am vazut pitici cu honda cbr 1100 f modelul din 93 cred care ajungeau numai cu varful unui picior jos pe asfalt, parca stateau calare pe o vaca. Ca sa nu fiu off topic mult timp fiecare isi alege motocicleta in functie de niste criterii in ordinea: Bani, design, brand, stare tehnica, mediul unde va fi folosita, varsta cumparatorului etc.

 

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.... daca ai 65 de kg si mergi pe 600 si unu de 90 kg pe 1000..,600-le il face pe 1000?aha..si bruce lee il bate be vandame..oo da..

 

:kiss: exact ase cum furnica care poate ridica de 50 de ori greutatea ei "omoara" omu care nu-si poate ridica decat de 2 ori greutatea sa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare aberanta ideea ca un motor de 1000 simte 30 de kilograme in plus sau in minus, vreau sa zic ca kkzelu meu de 125 cand iau pasager cu el desi se simte foarte bine diferenta de greutate, odata intrat in cuplu nu prea pot sa zic ca leneveste exagerat de tare....sa zic ca pierde aprox 15% din putere, si e diferenta de 70 de kg, m-am dat si pe 600 si pe 1000, la 1000 e mai sesizabil cuplu la ture mici iar greutatea in plus nu pot sa zic ca e exagerata, mai ales ca odata pus in miscare nu o mai simti, mult timp ma ghidam si eu dupa sfaturile batranesti cum ca 1000 e prea mult ca e exagerat de puternica etc etc, dar orice motor poate sa mearga si incet si de multe ori ai nevoie de o rezerva de putere, oricum am si un atu ca am aprox 1.90m la vro 70 de kile deci nu ma plang de greutate sau marime.

am votat 1000 cc yamaha, alea m-au impresionat pe mine deci asa am votat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda....honda nu vibreaza,honda nu trepideaza,honda nu suna,honda e fiabila,honda nu te ridica cu farul inspre cer daca esti"greu la mana"

 

Cat ar mai sta cu noi nevestele/prietenele daca:nu am lasa capacul/colacul deschis/ridicat la wc,am lasa hainele numai impaturite,am lasa tv-ul si am pleca rapid fara comentarii dupa inghetata,nu am mai bea jack si nu ar mai vorbi gura fara noi de se cracaneaza de ras un bar/cabana intreaga,si mai ales cand am face xxx nu s-ar simtzi nimik,nici o vibratie,NIMIK :cheers:

 

Un motor trebuie sa iti transmita vibratii ca sa stii la ce sa te astepti,un motor trebuie sa urle....

Pentru cei care prefera motoarele electrice s-a inventat HONDA ;)

E drept ca e fiabila,FINISATA extraordinar,insa prea mult o ridica lumea in slavi(ca pe o roata nu o potzi :) ) si multa lume voteaza honda nu pentru ca ar fi avut toate marcile si ii place honda....fiindca e "LASER FRATE" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda....honda nu vibreaza,honda nu trepideaza,honda nu suna,honda e fiabila,honda nu te ridica cu farul inspre cer daca esti"greu la mana"

 

Cat ar mai sta cu noi nevestele/prietenele daca:nu am lasa capacul/colacul deschis/ridicat la wc,am lasa hainele numai impaturite,am lasa tv-ul si am pleca rapid fara comentarii dupa inghetata,nu am mai bea jack si nu ar mai vorbi gura fara noi de se cracaneaza de ras un bar/cabana intreaga,si mai ales cand am face xxx nu s-ar simtzi nimik,nici o vibratie,NIMIK :cheers:

 

Un motor trebuie sa iti transmita vibratii ca sa stii la ce sa te astepti,un motor trebuie sa urle....

Pentru cei care prefera motoarele electrice s-a inventat HONDA ;)

E drept ca e fiabila,FINISATA extraordinar,insa prea mult o ridica lumea in slavi(ca pe o roata nu o potzi :) ) si multa lume voteaza honda nu pentru ca ar fi avut toate marcile si ii place honda....fiindca e "LASER FRATE" :D

 

vezi ca topicul honda vs alte motoare e un pic mai sus :burnout:

 

Prea multa lume stresata d c calareste (p strada nu in pat ) mai bine v-ati mai si da p motocicletele alea in loc sa faceti comentarii care nu au nici un argument

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ales Honda CBR 600 RR. Nu stiu, mi s-a parut ce-a mai buna alegere. De la multi am auzit ca mai iarta, ca e mai docila, si asa a fost. Am mai incercat si un R6, si mi s-a parut mult mai brutal. Totusi, nu as renunta la 600 cmc pentru o capacitate mai mica, pentru nimic in lume!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hell tati ai spus-o tu

r6 pe langa 600 rr e mai brutala

adica e mai SUPER SPORT..

R6 e pishata la turatii uzuale, e lesinatura. Sus in stratosfera trage de rupe insa.

600RR trage mai bine de la turatii medii, insa pune puterea relativ liniar, si de aceea pare mai docila.

 

ambele sunt supersport, iar daca mai vorbim si de modelele 2008, 600rr chiar e fruncea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 e pishata la turatii uzuale, e lesinatura. Sus in stratosfera trage de rupe insa.

600RR trage mai bine de la turatii medii, insa pune puterea relativ liniar, si de aceea pare mai docila.

 

ambele sunt supersport, iar daca mai vorbim si de modelele 2008, 600rr chiar e fruncea. :)

Merci frumos ca m-ai scutit de scris, man...exact opinia mea. Bazata pe experienta personala. Doar gsxr600 2008 tine pasul la midrange cu 600rr 07-08.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos ca m-ai scutit de scris, man...exact opinia mea. Bazata pe experienta personala. Doar gsxr600 2008 tine pasul la midrange cu 600rr 07-08.

 

R6 lesinata??? don`t make me laugh !r6 si 636 fac legea la clasa asta... ce-i drept ,kawa are acei 36 cmc in plus :)

E bun si gixxeru` de 750 depinde de circuit !daca-i lesinata careva atunci aia-i Honda care a cam pierdut toate testele comparative pe diferite circuite la diferite clase...

 

Pe drum insa se schimba situatia...Se vede clar ,la fiecare marca ,ce filozofie abordeaza !

 

Cat despre 600 vs 1000 :asa merg DOI BARBATI adevarati pe pannoniaring:

 

 

 

O zi buna!

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 lesinata??? don`t make me laugh !r6 si 636 fac legea la clasa asta... ce-i drept ,kawa are acei 36 cmc in plus :)

E bun si gixxeru` de 750 depinde de circuit !daca-i lesinata careva atunci aia-i Honda care a cam pierdut toate testele comparative pe diferite circuite la diferite clase...

 

Pe drum insa se schimba situatia...Se vede clar ,la fiecare marca ,ce filozofie abordeaza !

 

Cat despre 600 vs 1000 :asa merg DOI BARBATI adevarati pe pannoniaring:

 

 

 

O zi buna!

OOOKKkK!!!

iata un om bine informat, care s-a dat cu toate, a analizat si a tras concluzia!!!! :blink:

Om bun, nu am nimic cu Yamaha R6, probabil cea mai frumoasa motoreta sport fabricata vreodata (2007), insa daca te-ai suit tu pe ea, ai tras de gaz si s-a intamplat "ceva" inainte de 8000 - 9000 de ture, cand are loc neplacuta explozie de putere, eu ma inclin in fata ta! Hai sa vorbim pe ce stim din proprie experienta. Cat despre 636, ea apartine trecutului deja. Cat despre 600 RR, a castigat toate testele din 2007 incoace, mai rasfoieste si tu netu, nu mai posta cu inima ci cu mintea informata.

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 lesinata??? don`t make me laugh !r6 si 636 fac legea la clasa asta... ce-i drept ,kawa are acei 36 cmc in plus :)

------------------------

Cat despre 600 vs 1000 :asa merg DOI BARBATI adevarati pe pannoniaring:

 

Am zis la turatii uzuale, stop&go in oras, nu la turatii >10k rpm, asa cum imi arati tu in filmulet. Sus in ture am zis si eu ca trage ca dementa.

Parerea mea e ca cine isi ia R6 pentru strada si'o ia strict pentru imagine. Motorul e lesinat in ture joase, suspensia iti zgaltaie creierul, etc.

Pe circuit e o arma, corect! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OOOKKkK!!!

iata un om bine informat, care s-a dat cu toate, a analizat si a tras concluzia!!!! :makeout:

Om bun, nu am nimic cu Yamaha R6, probabil cea mai frumoasa motoreta sport fabricata vreodata (2007), insa daca te-ai suit tu pe ea, ai tras de gaz si s-a intamplat "ceva" inainte de 8000 - 9000 de ture, cand are loc neplacuta explozie de putere, eu ma inclin in fata ta! Hai sa vorbim pe ce stim din proprie experienta. Cat despre 636, ea apartine trecutului deja. Cat despre 600 RR, a castigat toate testele din 2007 incoace, mai rasfoieste si tu netu, nu mai posta cu inima ci cu mintea informata.

Toate cele bune.

 

 

Ok ,nu stiu ce-i dupa 2007 ,prea putin ma intereseaza ,probabil incearca si ei (ei,honda) o revenire :P

 

Si acum salutul: honda-i honda ! peace over `n out

Editat de serious sam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...