Trotinel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 De ce pe topicul unde se spune cat de proaste sunt Kawa, scriu numai posesori de cbr-uri? Deoarece cei cu kawa au o frustrare fata de honda... Ar trebui sa va iubiti si sa va respectati motocicletele asa cum sunt ele, adica cele mai bune in ochii vostrii. Mie mi-a placut honda, logic ca n-o sa zic niciodata ca e mai misto kawa deodata ce nu mi-am cumparat asa ceva, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 De ce pe topicul unde se spune cat de proaste sunt Kawa, scriu numai posesori de cbr-uri? ptr ca cei cu kawa se dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Deoarece cei cu kawa au o frustrare fata de honda... Ar trebui sa va iubiti si sa va respectati motocicletele asa cum sunt ele, adica cele mai bune in ochii vostrii. Mie mi-a placut honda, logic ca n-o sa zic niciodata ca e mai misto kawa deodata ce nu mi-am cumparat asa ceva, nu ? Aberatie mai mare decat asta cu frustrarea nu cred ca puteai sa debitezi, te contrazici singur in declaratii. Eu as spune mai degraba ca fiabilitatea asta, e un pretest inventat pt a masca performantele si personaliatea care lipsesc la Honda. Am service moto, stiu ce zic, daca mi-as lua Honda vreodata, asta ar fi numai noul Fireblade pe care sa-l tin cel mult pana apare urmatorul, ca sa nu bag bani in el prea mult. Si sa stii ca nu-mi place deloc cum arata, dar cica merge bine si e singurul lucru care ma intereseaza. Daca vorbiti de motoare mai vechi de 3 ani, e o prostie sa va referiti la fiabilitate, rar am vazut motor cu km reali adus de afara si care sa nu aiba probleme indiferent de marca. Ce-i drept la Honda e mai simplu, ca nu are decat vreo 5 probleme cu care sa te confrunti, dupa ce ai schimbat de vreo 3 ori fiecare reper, vine de la sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 De ce pe topicul unde se spune cat de proaste sunt Kawa, scriu numai posesori de cbr-uri? Pentru ca posesorii de honda sunt cei care zic kawa in sus, kawa in jos - honda e honda frate...uite-te cati din posesori fac mistouri, fa un calcul si impartei in 2 tabere kawa si honda si o sa vezi ca mai mult hondisti sunt cei care au frustrari d-astea de fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 ptr ca cei cu kawa se dau Eeeexact!!! .....si facand km normal ca le scade fiabilitatea, daca ar face si ceilalti cu alte marci la fel, la fel ar patzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Am avut honda, am avut kawa si suzuki (sa nu mai aud de suzuki). Acum am honda, am si kawa. Merg impecabil. Terminati cu prostiile. Pana nu detineti un model care n-a fost rupt anterior de un prost, nu comentati. Cum isi ia unu honda, zice: kawa e proaste. Valabil si pt ce care au kawa: zic ca honda e proaste, kawa e bune. Cand mi-am luat primul kawasaki, 80% mi-au zis: bah esti prost, n-ai auzit ca "e" proaste? Am raspuns: ma doare in lula de ce cred altii... fiecare este bine sa isi vada de felia lui.... Concluzia este ca unii se plictisesc rau ... ...later add-on Vad ca razboiul honda-kawa e in floare, fara dovezi clare care e mai buna sau mai proasta. Hai sa va dau o tema noua de gandire: Triumph Daytona 675. Anii 2007-2008. Poreclita regina circuitului. A RUPT TOT acolo. Kawe si honde la un loc. Asta da motor. Toate review-urile sunt numai de bine. Este urmatoarea mea tinta in materie moto. Editat August 13, 2008 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 un pic ma amuza acest topic. ideea in sine de fiabiliate la SS.ce va fi urmatoarea viteza de varf la cruisere sau cat de bune sunt choperele pt enduro? parerea mea ca fiabilitatea uni motor nu depinde de marca ci de ideea de constructie. motor care lucreaza la turatii mari si cilindree mai mica mai putin fiabil ca motor de cilendree mare si turatie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 baiazid,ce ai patit cu suzuki de esti asa inversunat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 . Valabil si pt ce care au kawa: zic ca honda e proaste, kawa e bune. Cand mi-am luat primul kawasaki, 80% mi-au zis: bah esti prost, n-ai auzit ca "e" proaste? Am raspuns: ma doare in lula de ce cred altii... fiecare este bine sa isi vada de felia lui.... 1.Nu am auzit de nimeni sa spuna ca Honda e proaste de la fani Kawa , sincer acum. Eu stiu ca Honda face motoare fiabile. Ca ma amuz pe seama unora dintre posesori de Honda e alta mancare de peste. 2.Si eu cand am avut ninja mic mi-or spus o grama : "La banii aia iti luai Honda" 3. Spunea cineva ca , Kawa face motoare urate. Gresit. Doar Yamaha e mai frumoasa 636 '05 din anul respectiv. ZXR 400. In 1991 arata-ti mie motor care sa se apropie de el. Z1000-2004. Doar Buell reusea un asa naked frumos in 2004. ZZR 600 '92. Cum mult peste touringurile din acea vreme.......si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 (editat) ma bucur ca topicul meu a luat atata amploare... inseamna ca nu am scris ceva tampenie poate singura tampenie a fost faptul ca am avut curaj sa spun ca virgila kawasaki ar putea fi la fel de fiabil ca o honda am citit reviewurile voastre si am de clarificat ceva 1-nu am ceva personal cu firma honda 2-daca nu puteti intelege (unii) de ce toata viata voi avea doar kawasaki atunci nici eu nu ii inteleg pe cei care toata viata tin cu aceeasi echipa sau iubesc aceeasi femeie(mai rar da noa) 3-am ceva personal cu prejudecatile si cu linsul in fund de catre marile firme de marketing in domeniul moto care promoveaza firma honda fortat daca exista inca ceva nelamuriri va rog nu va fie jena sa ma intrebati Editat August 13, 2008 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Nimeni nu ti-a zis dece tii cu aceeasi marca de motocicleta, sau dece tii toata viata cu aceeasi echipa sau dece iubesti aceeasi femeie ) numai ca pe unii care detin alta marca de motocicleta decat a ta ii deranjeaza sa iti exprimi parerea proprie care dupa parerea mea ar trebui sa o tii pt tine, aceea ca motocicleta ta e cea mai cea din toate timpurile( ca practic cu asta ai inceput topicul parca) ca e cea mai fiabila etc. nimeni dintre noi nu cred ca e in masura sa decida asta chiar daca am avut din fiecare cate una (ma refer la motociclete), doar aceea care traiesc toata viata pe circuit, care se dau cu toate modelele de motociclete cum e la master bike. Pilotii de acolo trag de ele la limita si pe urma zic care e mai fiabila sau nu, cu ce inovatii a venit una din marcile cunoscute de motociclete plusuri si minusuri. e ca si cum tu ai avea un mercedes de ala cobra de prin '88 cu inchidere centralizata, clima, servo si geamuri electrice si ai zice fata de cei care au bmw-uri sau mercedesuri dupa 2000 ca masina ta e cea mai buna si cea mai fiabila pt ca la vremea ei era cea mai tare. nu prea se potriveste comparatia dar e ceva de genu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 eu am avut kawasaki si mi-a placut la nebunie. sper sa am din nou. acum am honda si ultimele trei motoare au fost Honda, dar undeva inima mi-e verde. faza cu fiabilitatea e relativa, depinde de proprietar(i). Sergiule, uite cum vad eu treaba, ti-ai cumparat motor, cel mai probabil primul, e un motor ok, dar nu e cel mai nou rr sau cel mai galben gsx-r, e doar un kawasaki. dar ce kawasaki? un 750 cu istorie, dar asta o stiu numai pasionatii, restul vad un tanc de 230de kg cu 122cp. asta incerci tu defapt sa ne arati, dar motoarele sunt ca femeile, cele grase plac la unii, pistruiatele la altii samd. Faza ca nu o sa-ti cumperi alt motor decat kawasaki e o prostie, si eu te cunosc pe tine, prost nu esti. sfatul meu e sa mergi pe cat mai multe motoare si D-zeu sa-ti dea sanatate bani si timp sa poti avea cat mai multe motoare. in general, motoarele sunt facute de adevarati pasionati care ar rade de afirmatia ta si s-ar simti ofensati, probabil. Eu personal incerc sa merg cu cat mai multe motociclete, atata timp cat un motor e ok din punct de vedere mecanic, e o placere pentru mine sa le incerc, fie ele verzi, rosii, vitezane, tourere etc. fa si tu la fel si vei avea satisfactii, crede-ma. Pfff...acum toata lumea care au CBRuri au inima verde Doar sa nu pice in latura de carcotasi in nestiinta de cauza. Si eu imi voi lua numai Kawasaki ca m-am dat si pe alte motorete si mai brutala decat kawa numai r1 am simtit ca poate, restul sub nivel. Cum nu-mi place asa de mult r1 - kawasaki all the way. Singura motocicleta care mi-as lua-o si nu m-as uita ca e honda e sp1 sau sp2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniela_ciurus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 rulz zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam. deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ce bine ca am suzuki ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ba si eu zic ca zx 10 rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniela_ciurus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 r1 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam. deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare. la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ? ma dau cel mai bine cu motoru , am citit toate revistele moto din 98 `ncoace ...yeahh !!! uau liniute cu cb`u de 500 !!!! uauuu ... piu piu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ? Ma sparg procentele astea aruncate de unii. Ce intelegi tu prin a folosi motorul la 10% din potential? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Ma sparg procentele astea aruncate de unii. Ce intelegi tu prin a folosi motorul la 10% din potential? acceleratie,frane,suspensii,ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) acceleratie,frane,suspensii,ciclistica Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%? E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa? Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu. Editat August 14, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%?E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa? Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu. ar fi prea multe de explicat si discutat , cel mai bine si cel mai frumos am face-o la o bere sau un suc ... accelerare puternica inseamna (ca exemplu) bagi a 1a pleci de pe loc si imediat ai tras gazu maxim si tot asa vreo 2-3 trepte ... iti garantez ca foarte multi inca fac in pantaloni la asa ceva ...frane impinse la maxim inseamna sa franezi cu fum din ambele roti , derapaj controlat si sa-ti schimbi franele ca nu te mai satisfac ... cand te inclini si ajungi la marginea gumei sa stii ca mai tot cam pe atat pana sa pierzi de tot aderenta ... si cand te dai tu frumos asa dar parca poti mai bine , iti reglezi suspensiile si iti pui gume mai aderente ... si dupaia te enervezi si schimbi suspensiile,franele si mergi pe slickuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin. Sub 1 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin. am dat un procent (putin exagerat) la o folosire generala a unui motor de viteza in scopuri...stradale. blana dam cu totii , acolo castigam procente ) ... dar de acolo incepe alta poveste , grea si lunga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.