PunctRo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Tehnica din cate am inteles ar fi urmatoarea : bagat in a 3-a, tinut ambreiaj, impins, apasat buton de start, dat drumul la ambreiaj pana apuca sa o ia si pe urma tras ambreiajul. E corect ? Imi scapa ceva ? Am sa ,,ma joc" in seara asta cu un bandit cu bateria terminata si e prima data cand fac asta asa ca astept sfaturile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Bagi in a2a pui contactu, dai butonu de urgenta ( rosu din dreapta pe on) tii ambreiajul strans o iei la impins si cand ai prins ceva miscare dai brusc drumu la ambreiaj. Atentie mare sa nu fuga de sub tine. In momentul in care a pornit motorul strangi ambreiajul si accelerezi. La motoarele cu injectie nu prea se recomanda pornitul prin impingere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Tehnica din cate am inteles ar fi urmatoarea : bagat in a 3-a, tinut ambreiaj, impins, apasat buton de start, dat drumul la ambreiaj pana apuca sa o ia si pe urma tras ambreiajul. E corect ? Imi scapa ceva ? Am sa ,,ma joc" in seara asta cu un bandit cu bateria terminata si e prima data cand fac asta asa ca astept sfaturile voastre. A 2-a ii destul, ca nu o imingi pana la 40 km/h si apoi dai drumu la ambreiaj. Acuma nu stiu ce buton tii tu apasat, da la mine pun contactul, mai am un buton cu 2 stari (on/off) care ii cam la fel ca si contactul si un buton de reset, pe care daca celelalte 2 dinainte (contact, 2 stari) is pe on si apas pe el imi porneste motorul. Ideea ii sa nu apesi pe nici un buton cand pornesti, pt ca ala ii alternatorul care iti porneste motorul cand ai bateria buna. La injectie nu se recomanda sa il pornesti prin impingere pentru ca: pornit normal, cu baterie buna, el are o faza de initializare, in care se aude un sunet ascutit, pompa de benzina cred; tu cand il pornesti impins, nu mai apuca sa isi faca faza aia de initializare, ceea ce nu ii deloc bine pentru el Editat Iunie 30, 2008 de Dan Cãta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Am inteles. Nu are rost sa apas butonul de pornire (demarorul) si am sa incerc cu a 2-a. Nu e pe injectie deci nu imi fac griji pe tema asta. In cazul in care reusesc sa o pornesc cam cat ar trebui sa merg cu ea astfel incat bateria sa fie suficient de incarcata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Am inteles. Nu are rost sa apas butonul de pornire (demarorul) si am sa incerc cu a 2-a. Nu e pe injectie deci nu imi fac griji pe tema asta. In cazul in care reusesc sa o pornesc cam cat ar trebui sa merg cu ea astfel incat bateria sa fie suficient de incarcata ? Pai nu te gandii sa mergi cu motorul ca sa incarci bateria, ci invers! incarca bateria ca sa mergi cu motorul . Prima data verifica nivelul la lichid in baterie, completeaza daca ii nevoie, apoi pune-o la incarcat cu un redresor, sa aiba 1A timp de 4 ore, apoi ride it like you stole it! Cele bune. Editat Iunie 30, 2008 de Dan Cãta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 Pai nu te gandii sa mergi cu motorul ca sa incarci bateria, ci invers! incarca bateria ca sa mergi cu motorul . Prima data verifica nivelul la lichid in baterie, completeaza daca ii nevoie, apoi pune-o la incarcat cu un redresor, sa aiba 1A timp de 4 ore, apoi ride it like you stole it! Cele bune. Ideea este ca nu am redresor la indemana si ma mai gandesc ca daca fac vreo traznaie si raman in camp fara baterie... o pot porni prin impingere si dupa un nr de km bateria ar trebui sa fie reincarcata. Cu alte cuvinte si in mers ar trebui sa reusesc sa aduc bateria la un nivel bun de incarcare. Corecteaza-ma daca gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Se incarca bateria si in mers, acum sa nu te astepti sa o readuci la normal. Verifica si lichidul din ea, poate mai trebuie adaugat. Orcum daca are bateria minim 2 ani, deja gadneste-te sa iti cumperi una noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Daca e mai mare de 600 ai nevoie de cineva sa te impinga, singur nici o sansa, decat la vale. Dupa ce iei viteza te ridici in scarite si cand dai drumul la ambreiaj te lasi in sa, altfel roata spate e tentata sa rupa aderenta. Bateria daca e buna se incarca intr-o ora de mers suficient cat sa porneasca si a doua zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 baietii ti-au zis cam cum se porneste si fireste ca fiecare are un pont in plus sau in minus. singura mea parere e ca daca pui o astfel de intrebare (si e normal sa intrebi) trag concluzia ca nu ai fosrte multa experienta si daca nu ai foarte multa experienta, in camp, iti va fi greu/imposibil sa o pornesti impinsa. de ce ? cand trebuie sa pornesc un motor impins in camp, eu pun contact, butonu de on/of al scanteii e pe on, bag a doua, strang ambreiajul si incep sa alerg pe langa ea pana ia ceva viteza, sar pe sa (dar cu picioarele in aceeasi parte ca nu am timp sa o incalec) dau drumu la ambreiaj, daca o ai, debreez (strang abreiajul) opresc frumos si totul e bine. problema apare in secundele in care esti pe mobra, cu ambele picioare pe acceeasi aprte si mobra fuge. risti sa cazi. cumpara tu mai bine un redresor, e bun la casa omului, si asigura te ca bateria o completezi cu apa distilata nu acid pentru pus in baterie. numai bine si incearca faza cu impinsul cand te impinge cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Uite cu ce te contrazic gaxel: am abia 700 km pe motor si dupa primii 100, a trebuit deja de o imping. 0 experienta anterioara cu motoarele. Stiam ca trebuie bagata in viteza, pus contactu' si la un pic de viteza, luat destul de brusc mana de pe ambreiaj. Mi-a reusit din a-2a incercare, cu un CBR 600, desi am 1.90 si 60 de kile (detalii date ca sa-o contrazic si pe dani31 ) Eu n-am putut sa ma dau jos de pe ea, daca o tin dintr-o parte am sanse enorme (nu nu exagerez - 90%) sa o scap, pentru ca cbr600F2 e greu iar eu sunt subtirele rau. Asa ca am pus fundu in sea si am impins-o cam 20-30 de metri pana am dat drumul la ambreiaj si a luat-o (am si accelerat-o cand am vazut ca "schiteaza" ceva "miscare") Partea proasta e ca.... daca n-am reusit din a doua incercare, aproape siur nu mai am energia necesara sa incerc a 3-a sau a 4-a oara cu sanse reale de reusita LE gaxel, abia acum am vazut ca ai zis "in camp". Pe sosea am putut, in camp nici n-as incerca Editat Iunie 30, 2008 de shin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Asa ca am pus fundu in sea si am impins-o cam 20-30 de metri pana am dat drumul la ambreiaj si a luat-o Scuze vere n-am luat in calcul ca unii pot alerga cu motorul intre picioare Daca poti e solutia cea mai buna, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Iunie 30, 2008 Autor Share Postat Iunie 30, 2008 baietii ti-au zis cam cum se porneste si fireste ca fiecare are un pont in plus sau in minus. singura mea parere e ca daca pui o astfel de intrebare (si e normal sa intrebi) trag concluzia ca nu ai fosrte multa experienta si daca nu ai foarte multa experienta, in camp, iti va fi greu/imposibil sa o pornesti impinsa. de ce ? cand trebuie sa pornesc un motor impins in camp, eu pun contact, butonu de on/of al scanteii e pe on, bag a doua, strang ambreiajul si incep sa alerg pe langa ea pana ia ceva viteza, sar pe sa (dar cu picioarele in aceeasi parte ca nu am timp sa o incalec) dau drumu la ambreiaj, daca o ai, debreez (strang abreiajul) opresc frumos si totul e bine. problema apare in secundele in care esti pe mobra, cu ambele picioare pe acceeasi aprte si mobra fuge. risti sa cazi. cumpara tu mai bine un redresor, e bun la casa omului, si asigura te ca bateria o completezi cu apa distilata nu acid pentru pus in baterie. numai bine si incearca faza cu impinsul cand te impinge cineva. Am la indemana si ajutor la impins si o usoara panta deci cred ca as putea prinde viteza necesara. Nu e un secret ca nu am cine stie ce experienta. M-am confruntat cu problema asta si am zis sa intreb aici si poate se vor mai lamuri si altii. De impins singur la motor in linie dreapta nici nu ma gandesc momentan. Sa stapanesc 220 kg la viteza mica stand cu ambele picioare pe o parte e cam mult pentru nivelul actual de experienta. Stiu de asemenea ca redresorul e solutia cea mai buna. Din pacate nu am de la cine sa fac rost de un redresor. E pe lista de achizitii oricum. Merci de sfaturi. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 eu am 178 si o africa twin. la cata mobilitate am nici nu o pot incaleca fara sa trag de oase si daca are topcase tre sa o pun pe cric sa ma sui pe ea. la cat e de inalta abia ating cu picioarele asa ca de asta tehnica mea poate sa difere .. si ca sa revin, eu nu imi pot impinge africa sa porneasca decat pe sosea si daca e la vale putin. in rest, imping degeaba. ultima data m a lasat releul si bateria asa ca am vrut sa o pornesc impinsa. singura ridicatura era un delusor la 30minute de impins, asa ca am impins, am urcat-o la deal de unde mi-am dat drumu. fireste ca nu a pornit. (releul a fiert complet bateria, 2 degete de lichid in ea si a ars cdi) am asteptat duba ps : am incercat cu un virago : il iei intre picioare si fugi cu el .. alta viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) mi se oxidase borna de la + si nu imi dadea indeajuns curent cat sa porneasca ... asa ca tzup tzup tzup cativa metri ... din mers bagat a 1-a, apoi cand era viteza mai mare am sarit la propriu pe ea, prinzand-o intre picioare, moment in care am dat si drumul la ambreiaj si ca prin minune a pornit, fara sa o accelerez sau alte alea ... precizez ca nu am topcase sau alte chesii ca incomodeze aceasca manevra, moto este un Kawasaki GPz 55o Editat Iunie 30, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Am la indemana si ajutor la impins si o usoara panta deci cred ca as putea prinde viteza necesara. Nu e un secret ca nu am cine stie ce experienta. M-am confruntat cu problema asta si am zis sa intreb aici si poate se vor mai lamuri si altii. De impins singur la motor in linie dreapta nici nu ma gandesc momentan. Sa stapanesc 220 kg la viteza mica stand cu ambele picioare pe o parte e cam mult pentru nivelul actual de experienta. Stiu de asemenea ca redresorul e solutia cea mai buna. Din pacate nu am de la cine sa fac rost de un redresor. E pe lista de achizitii oricum. Merci de sfaturi. Numai bine. Prima data fii atent sa nu ii dai drumul pe ceva pata de nisip/ulei/marcaj de drum, o sa aluneci si o sa cazi; cel mai bine ii sa te impinga cineva, ca daca fugi tu pe langa ea, risti sa o dai pe partea cealalta de care impijngi, mai mult ca sigur; nu trebuie impinsa mult, max 10 m, isi da drumul, o sa vezi; si nu te gandi la asta ca la o solutie pe termen lung, ia-ti o baterie, ii 80 RON, nu merita efortul cu care impingi mobra, si in oras ce faci, rogi conservarii sa te impinga cu spoileru la masina pana iei demaraj? :jump: Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Incercati sa porniti impins(nu la vale) un 2 in V de 1000(TLR)care reuseste dau eu ,eu unul nu am reusit se bloca roata spate si intr-a 4 a. De atunci am ajuns la concluzia ca o baterie buna merita orice efort financiar !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Incercati sa porniti impins(nu la vale) un 2 in V de 1000(TLR)care reuseste dau eu ,eu unul nu am reusit se bloca roata spate si intr-a 4 a. De atunci am ajuns la concluzia ca o baterie buna merita orice efort financiar !! Astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Prima data fii atent sa nu ii dai drumul pe ceva pata de nisip/ulei/marcaj de drum, o sa aluneci si o sa cazi; lasand partea cu cazutul la o parte nici nu o sa porneasca pe carosabil alunecos. am patit-o eu in parcare din aia subterana cu beton polishat sau ce naiba e. se blocheaza roata si patineaza, ideea e sa nu patineze ca sa invarta motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 Bagi in a2a pui contactu, dai butonu de urgenta ( rosu din dreapta pe on) tii ambreiajul strans o iei la impins si cand ai prins ceva miscare dai brusc drumu la ambreiaj. Atentie mare sa nu fuga de sub tine. In momentul in care a pornit motorul strangi ambreiajul si accelerezi. La motoarele cu injectie nu prea se recomanda pornitul prin impingere. care-i rationamentul conform caruia nu este recomandata pornirea prin impingere la motoarele cu injectie?????? lasand partea cu cazutul la o parte nici nu o sa porneasca pe carosabil alunecos. am patit-o eu in parcare din aia subterana cu beton polishat sau ce naiba e.se blocheaza roata si patineaza, ideea e sa nu patineze ca sa invarta motoru. si te doare mana sau piciorul sa-i dai treapta superioara?????? Incercati sa porniti impins(nu la vale) un 2 in V de 1000(TLR)care reuseste dau eu ,eu unul nu am reusit se bloca roata spate si intr-a 4 a. De atunci am ajuns la concluzia ca o baterie buna merita orice efort financiar !! cata bere dai? mi se oxidase borna de la + si nu imi dadea indeajuns curent cat sa porneasca ... asa ca tzup tzup tzup cativa metri ... din mers bagat a 1-a, apoi cand era viteza mai mare am sarit la propriu pe ea, prinzand-o intre picioare, moment in care am dat si drumul la ambreiaj si ca prin minune a pornit, fara sa o accelerez sau alte alea ... precizez ca nu am topcase sau alte chesii ca incomodeze aceasca manevra, moto este un Kawasaki GPz 55o corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 cata bere dai? Am fost inaintea ta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) A 2-a ii destul, ca nu o imingi pana la 40 km/h si apoi dai drumu la ambreiaj.Acuma nu stiu ce buton tii tu apasat, da la mine pun contactul, mai am un buton cu 2 stari (on/off) care ii cam la fel ca si contactul si un buton de reset, pe care daca celelalte 2 dinainte (contact, 2 stari) is pe on si apas pe el imi porneste motorul. Ideea ii sa nu apesi pe nici un buton cand pornesti, pt ca ala ii alternatorul care iti porneste motorul cand ai bateria buna. La injectie nu se recomanda sa il pornesti prin impingere pentru ca: pornit normal, cu baterie buna, el are o faza de initializare, in care se aude un sunet ascutit, pompa de benzina cred; tu cand il pornesti impins, nu mai apuca sa isi faca faza aia de initializare, ceea ce nu ii deloc bine pentru el faza de initializare zici??? "-Captain, the Klingons are approaching! -Warp speed Mr. Worf! -Engaged!" asta e? Am fost inaintea ta!! nu-i nimic, m-am luat si de tine vezi postul urmator!......adica asta! A 2-a ii destul, ca nu o imingi pana la 40 km/h si apoi dai drumu la ambreiaj.Acuma nu stiu ce buton tii tu apasat, da la mine pun contactul, mai am un buton cu 2 stari (on/off) care ii cam la fel ca si contactul si un buton de reset, pe care daca celelalte 2 dinainte (contact, 2 stari) is pe on si apas pe el imi porneste motorul. Ideea ii sa nu apesi pe nici un buton cand pornesti, pt ca ala ii alternatorul care iti porneste motorul cand ai bateria buna. La injectie nu se recomanda sa il pornesti prin impingere pentru ca: pornit normal, cu baterie buna, el are o faza de initializare, in care se aude un sunet ascutit, pompa de benzina cred; tu cand il pornesti impins, nu mai apuca sa isi faca faza aia de initializare, ceea ce nu ii deloc bine pentru el stai ca am mai gasit ceva, ce ziceai ca face alternatorul cand apesi pe buton? Editat Iunie 30, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 faza de initializare zici???"-Captain, the Klingons are approaching! -Warp speed Mr. Worf! -Engaged!" asta e? nu-i nimic, m-am luat si de tine vezi postul urmator!......adica asta! Asa-i, trebuia sa vorbesc mai pe intelesul tau... Oricum ideea ii ca motoarele pe injectie au nevoie de presiune la combustibil, ca sa faci motorul sa mearga, presiune care ti-o asigura pompa de benzina; daca nu are curent pompa, nu ai presiune si deia nu ii bine sa faci asta. Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic, dar oricand pot sa iti traduc din romana in romaneste. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 (editat) Asa-i, trebuia sa vorbesc mai pe intelesul tau... Oricum ideea ii ca motoarele pe injectie au nevoie de presiune la combustibil, ca sa faci motorul sa mearga, presiune care ti-o asigura pompa de benzina; daca nu are curent pompa, nu ai presiune si deia nu ii bine sa faci asta. Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic, dar oricand pot sa iti traduc din romana in romaneste. Cele bune. stiu care-i treaba cu presiunea, in principiu, ar trebui sa ramana presurizata rampa, pentru ca are supapa de sens la iesirea din pompa. pe de alta parte, daca bateria e moatra complet nu cred ca ai sansa de a porni multe dintre motociclete/masini, decat cele care au sistem de aprindere de tip magnetou. daca supapa aia din pompa e buna, ar cam trebui sa porneasca. si pe de o alta si alta parte, ar trebui sa iti ramana si ceva tensiune sa alimentezi unitatea centrala. Editat Iunie 30, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 (editat) Astept... Singur alergand pe langa ea,nu impins de 2 insi,asa e simplu !!!Si aia din clip nu e TLR e o Yamaha parca,adica 4 in linie nu 2 in V,nu fiti banditi sa-mi luati berea Editat Iulie 1, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Motoarele pe injectie au intradevar un fel de faza de initializare.La al meu cand ii bag contactul se aude un bazait cateva secunde..prima oara cand am auzit acel bazait,am zis "ce naiba,ii nava spatiala?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.