buraku Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare! Am nevoie de un sfat de la cineva priceput. Am un nipru din 1992, totul merge bine inafara de carburatoare care de la atatea reglaje nu mai sunt stabile deloc. De cate ori vreau sa fac o tura, trebuie sa stau langa motor sa-i reglez carburatoarele iar dupa 15 min. sunt dereglate la loc. M-am gandit sa comand carb noi de nipru insa mi-e frica sa nu patesc la fel si cu cele noi avand in vedere "calitatea" acestora. Ar mai fi o varianta, sa fac o modificare cu un "T"-u si sa pun un singur carb de la ceva Japoneza monocilindru de 650cmc dar nu stiu ce probleme ar putea aparea. Daca cunoasteti problema si credeti ca aveti o solutie buna, astept sfaturi. Multam! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 cel mai bine ar fi sa cauti pe forum informatii care sa-ti rspunda la intrebari, sint suficiente. mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Salutare!Am nevoie de un sfat de la cineva priceput. Am un nipru din 1992, totul merge bine inafara de carburatoare care de la atatea reglaje nu mai sunt stabile deloc. De cate ori vreau sa fac o tura, trebuie sa stau langa motor sa-i reglez carburatoarele iar dupa 15 min. sunt dereglate la loc. M-am gandit sa comand carb noi de nipru insa mi-e frica sa nu patesc la fel si cu cele noi avand in vedere "calitatea" acestora. Ar mai fi o varianta, sa fac o modificare cu un "T"-u si sa pun un singur carb de la ceva Japoneza monocilindru de 650cmc dar nu stiu ce probleme ar putea aparea. Daca cunoasteti problema si credeti ca aveti o solutie buna, astept sfaturi. Multam! Asfalt uscat! Vorbeste cu Dany el aduce carburatoare serioase din ukraina si n-o sa mai ai probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Hm... esti sigur ca le reglezi bine? Daca vei lua altele si vei pati la fel, atunci ce vei face? Daca nu poti regla un k68, tu crezi ca poti face cu succes o modificare ampla de galerie cu alt carburator? Din cate stiu eu s-au tot facut acest gen de modificari dar cu rezultate slabe, se pare ca scade consumul dar scad dramatic performantele, probleme la pornire si altele. Cauta pe cineva prin zona, care se pricepe sa te ajute la reglaj. Daca erai mai p'aproape te-as fi ajutat cu placere! Apoi ce s-a uzat la carburatoarele tale de nu pot fi reglate, inlocuieste jiglerele si ce mai este nevoie, se gasete kit de reparatie pt k68, vezi la dany. Succes si nu te grabi cu inlocuirea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salutare!Am nevoie de un sfat de la cineva priceput. Am un nipru din 1992, totul merge bine inafara de carburatoare care de la atatea reglaje nu mai sunt stabile deloc. De cate ori vreau sa fac o tura, trebuie sa stau langa motor sa-i reglez carburatoarele iar dupa 15 min. sunt dereglate la loc. M-am gandit sa comand carb noi de nipru insa mi-e frica sa nu patesc la fel si cu cele noi avand in vedere "calitatea" acestora. Ar mai fi o varianta, sa fac o modificare cu un "T"-u si sa pun un singur carb de la ceva Japoneza monocilindru de 650cmc dar nu stiu ce probleme ar putea aparea. Daca cunoasteti problema si credeti ca aveti o solutie buna, astept sfaturi. Multam! Asfalt uscat! cum adica se deregleaza? se desfac suruburile sau ce? normal daca ai contrapiulita la surubul de benzina si arc la cel de aer nu ar trebui sa se deregleze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buraku Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 Hm... esti sigur ca le reglezi bine? Daca vei lua altele si vei pati la fel, atunci ce vei face? Daca nu poti regla un k68, tu crezi ca poti face cu succes o modificare ampla de galerie cu alt carburator? Din cate stiu eu s-au tot facut acest gen de modificari dar cu rezultate slabe, se pare ca scade consumul dar scad dramatic performantele, probleme la pornire si altele. Cauta pe cineva prin zona, care se pricepe sa te ajute la reglaj. Daca erai mai p'aproape te-as fi ajutat cu placere! Apoi ce s-a uzat la carburatoarele tale de nu pot fi reglate, inlocuieste jiglerele si ce mai este nevoie, se gasete kit de reparatie pt k68, vezi la dany. Succes si nu te grabi cu inlocuirea! Maestre, le-am reglat cu debitmetru de aer si cu analizor de gaze. Nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nipre. Eu nu lucrez dupa ureche. Am urechile infundate de la curent. Am inalta calificare in domeniu si pot proiecta si calcula chestii mult mai "ample". Terminati in plm cu presupunerile cand habar nu aveti despre ce se vorbeste. M-am saturat de situatiile astea pe forum. La carburatoarele mele sunt duse filetele in carcasa. Intrebarea mea era daca merita sa comand altele de acelasi tip, riscand sa ajung in aceeasi situatie daca sunt prost facute, sau sa fac o modificare. Inca astept sfatul cuiva priceput care a trecut prin asa ceva si care nu-si da cu parerea imediat upa ce a citit "titlul" . Daca se intreaba careva, asa am cumparat motorul, nu eu am distrus filetele. Am sa incerc sa sap prin topic-uri dupa informatii de gen, dar daca stiti despre asa ceva, dati-mi va rog un link. Multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 daca te ajuta cu ceva, am un carburator de dacie facut ptr nipru, cu flanse cu tot. Daca nu te ajuta eu iti zic ca va merita investitia in carburatoarele japoneze, am un prieten care nu s-a plans niciodata de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Maestre, le-am reglat cu debitmetru de aer si cu analizor de gaze. Nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nipre. Eu nu lucrez dupa ureche. Am urechile infundate de la curent. Am inalta calificare in domeniu si pot proiecta si calcula chestii mult mai "ample". Terminati in plm cu presupunerile cand habar nu aveti despre ce se vorbeste. M-am saturat de situatiile astea pe forum. La carburatoarele mele sunt duse filetele in carcasa. Intrebarea mea era daca merita sa comand altele de acelasi tip, riscand sa ajung in aceeasi situatie daca sunt prost facute, sau sa fac o modificare. Inca astept sfatul cuiva priceput care a trecut prin asa ceva si care nu-si da cu parerea imediat upa ce a citit "titlul" . Daca se intreaba careva, asa am cumparat motorul, nu eu am distrus filetele. Am sa incerc sa sap prin topic-uri dupa informatii de gen, dar daca stiti despre asa ceva, dati-mi va rog un link. Multam frumos! salut. 1. nu te aprinde asa usor. noi nu aveam de unde sa stim ca ai filete rupte de vreme ce tu nu ai spus asta de la inceput. asta e si motivul pentru care unii au pus la indoiala cunostintele tale in a regla un carburator. daca spuneai de la inceput ce si cum... alta era situatia, acum nu te supara ca ai fost tras putin de maneca. 2. recomand cu caldura carburatoarele k 68 pekar. si uite de ce: cand pui un singur carburator central ai o mica intarziere la acceleratie, porneste mai greu intrucat distanta intre carburator si chiulasa e mare. carburatoarele japoneze pot fii bune dar sunt mult mai sensibile si greu de intretinut decat cele rusesti a caror buna calitate ti-o pot confirma multi de pe forum. numai bine si de acum inainte cand deschizi un topic enumera toate aspectele problemei pentru a nu mai avea parte de situatii neclare Editat Iulie 3, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 trecand peste momentul tensionat care nu este constructiv, presupun ca ai un MT11, al meu (tot din '92) are carburatoarele complet originale (jiglere, garnituri, tot) si merg bine, chiar daca s-au deteriorat cele doua garnituri mari. doar garniturile de la cuiul ponto a trebuit sa le refac din membrana de pompa de benzina de dacia 1310. nici macar o data nu a trebuit sa la suflu la presiune sau sa le las cu orele in decanol cel mult se aduna putina apa si eventual putina mizerie in paharele de jos, dar asta se rezolva repede am impresia ca cele mai multe piese se strica datorita operarii necorespunzatore, si nu de la uzura de mers normal. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 "Maestre, le-am reglat cu debitmetru de aer si cu analizor de gaze. Nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nipre. Eu nu lucrez dupa ureche. Am urechile infundate de la curent. Am inalta calificare in domeniu si pot proiecta si calcula chestii mult mai "ample". Terminati in plm cu presupunerile cand habar nu aveti despre ce se vorbeste. M-am saturat de situatiile astea pe forum." Una la mana,daca erai de bun inceput mai clar in exprimare, te intelegeau altfel oamenii si poate gaseai un raspuns bun..a doua, daca tot esti cu "calificare inalta" nu stiu de ce mai astepti presupuneri pe acilea si nu te duci sa-ti pui capul lla contributie... Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) nici unde nu s-a mentionat ce fel de carb ai? am sa presupun ca sunt originale asta insemnind k63, adica vechi, umbli toata ziua in reglaje! ce sfat pot sa-ti dau! pentru inceput poti cauta si aici la comunisti topicuri pe tema "carb japoneze pe nipra". Japanele sunt bune, insa pina gasesti modelul potrivit(exclus monocilindru cu galerie centrala co fi de masina co fi de moto)), flanse de prindere, adaptari ca: pirghie de acceleratie(daca a fost actionat printr-o singura pirghie amindoua carb) etc... garnituri de etansare filtre.... ar Fi varianta cu PEKAR-uri originale rusesti nu caca de K68 care sunt la fel ca Pekar(din spusele celor patiti care au impartasit aici pe forum) doar ca reglajele sunt de forma. sa-ti dau sfat in privinta bunei functionari a PEKAR-urilor am sa-ti dau eu, incepind cu ziua de maine cind sper sa intru in posesia unor Pekar Originale, si in functie de asta am sa-ti spun rezultatul testului.(pekar versus japan) De achizitiona poti sa iei legatura cu Danyold moto mes danytunky el aduce si e singurul care aduce marfa buna(i fac reclama )) insa trebuie sa astepti mai sunt vre-o 20 la rind asta depinde de tine ce decizi. Tovarase se vede ca ai nipru, esti aranjat deja cu nervi esti pe drumul cel bun ia pune o poza cu mobra, in profil e mica, dar promite! rectific! sunt noi si sigur sunt k68 alea cu reglaje de forma, nu esti primul nici ultimul. ia legatura cu dany spor! Editat Iulie 3, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut. De acord cu antevorbitorii mei. Prima data dai detalii amanuntite despre problemele care sint. Dai detalii despre ce piese este vorba, starea lor. Eu am o pereche de carburatoare K63 care au functionat pe Nipru aprox. 250km (doua sute cinci zeci km.). Functionau destul de bine, nu am facut un consum cu ele, motorul mergea chiar foarte bine. Le-am inlocuit cu k68 de la Dany. Cu astea am facut aprox. 1000km. Gasesti date in topicul = Hoinareala la sfirsit de saptamina=. Daca vrei sa cumperi piese de calitate mai buna si eu spun Dany Oldmoto. Nu fac reclama, dar omul este serios. Acum depinde si de tine ce ceri. Intra fara nici un pic de jena in amanunte, lasa alte cele la o parte si-ti garantez ca se vor gasi oameni aici pe forum care sa te ajute. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buraku Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 Fratilor, imi cer scuze daca am suparat pe careva Da, am nipru dar am familie, si o sotie care nu intelege de ce in timpul "nostru" liber eu stau si ma manjesc pe maini lucrand la o gramada de fier in loc sa mergem si noi ca oamenii la mall ... cine stie situatia, cunoaste senzatia.. Am vrut sa vand motorul: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=41918 fiindca, cheltuielile cu el nu mai puteau fi incluse in "cosul zilnic" si nici timp nu este, dar cum nu s-a gasit nici un cumparator, m-am hotarat sa-l tin sa am si eu pe ce "sa-mi dau drumu' " . Am sa comand carb de la Dany de indata ce-mi mai intra ceva banuti la negru , adica pt. gaura asta neagra pe doua roti. Multam frumos pt. sfaturi Va tin la curent Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xandru_l Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Maestre, le-am reglat cu debitmetru de aer si cu analizor de gaze. Nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nipre. Eu nu lucrez dupa ureche. Am urechile infundate de la curent. Am inalta calificare in domeniu si pot proiecta si calcula chestii mult mai "ample". Terminati in plm cu presupunerile cand habar nu aveti despre ce se vorbeste. M-am saturat de situatiile astea pe forum. La carburatoarele mele sunt duse filetele in carcasa. Intrebarea mea era daca merita sa comand altele de acelasi tip, riscand sa ajung in aceeasi situatie daca sunt prost facute, sau sa fac o modificare. Inca astept sfatul cuiva priceput care a trecut prin asa ceva si care nu-si da cu parerea imediat upa ce a citit "titlul" . Daca se intreaba careva, asa am cumparat motorul, nu eu am distrus filetele. Am sa incerc sa sap prin topic-uri dupa informatii de gen, dar daca stiti despre asa ceva, dati-mi va rog un link. Multam frumos! Si cat costa astea japoneze?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 ...cer scuze d-le! Daca spuneai de la inceput de: ..."debitmetru de aer si cu analizor de gaze" pe carburatoare din care sar suruburile, as fi tacut. Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Salut. Omule, cumpara carburatoare Pekar K68Y noi, te costa pina in 200ron cu transport cu tot prin posta si ai rezolvat o problema mare. Ai cumparat "jucaria" cu "ghidusiile" ei? OK. Ai facut-o. Acum drege busuiocul cu ceva normal, nu cauta apa sfintita de la Ierusalim, caci pina la Dumnezeu te maninca sfintii. Personal nu am incercat (ma mincau sfintii) dar ar fi o varianta sa incerci carburatoare Bing Wergaser de la BMW-650 motor boxer anii 80-90. Unde gasesti? Cit de bune sint? Cit costa? Caci daca le cumperi noi.... te lasi pagubas de motocicleta chiar si cu ele cumparate la SH. Scoate-ti din " intentii" si carburatoarele japoneze. Ai sa muncesti la ele ca un rob sa faci adaptarile necesare, reglajele au sa-ti toace creierii, te trezesti ca trece vara si nu ai facut mare lucru, iar la anul o iei de la capat s-au in continuare. Decit sa-ti cheltuiesti "fondurile" (si asa "subtiri") cu lucruri complicate mai bine pe linga carburatoare Pekar noi, cumperi si o aprindere electronica(stie Dany de care) si sa vezi dupa asta ce "viata" are in el motorul tau. Cind am luat aprinderea de la Dany am montat-o pe alt motor. Nu stiu ce este in el, nu am umblat la el nici macar sa-i reglez jocul la supape. Cu carburatoare K63 pe el (niste gioarse probabil ca ale tale) a pornit motorul de nu avea replica. Am ramas "interzis". Nu-i fac reclama lui Dany, n-are nevoie, uita-te in topicul =Hoinareala la sfirsit de saptamina= si trage concluziile. Vrei sa muncesti sa-ti faci motorul? OK. Fa-o acolo unde trebuie, unde-l doare pe el. Restul e "fantezie". Cum este si mecanica, 50% este unsoare, restul e mecanica. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) ...omul e calificat inalt, toate is reglate stiintific, cu spectrometru de masa , debitmetre si putzimetre, da' e fugite 'filetili'... Acuma poate-s foutute putin si tachetii/supapele/ghidurile/scaunele, poate si axa cu came, cum e pe la toate , poate are si o cama la aprindere perfect asimetrica si cine mai stie ... Da' pune pe ele vaxometru , analizorul de armonici si le aduce la punct , foutule mama lor , ca doar nu e dupa cum vor ele! Daca omu' stie , stie! Editat Iulie 5, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Salutare!Am nevoie de un sfat de la cineva priceput. Am un nipru din 1992, totul merge bine inafara de carburatoare care de la atatea reglaje nu mai sunt stabile deloc. De cate ori vreau sa fac o tura, trebuie sa stau langa motor sa-i reglez carburatoarele iar dupa 15 min. sunt dereglate la loc. M-am gandit sa comand carb noi de nipru insa mi-e frica sa nu patesc la fel si cu cele noi avand in vedere "calitatea" acestora. Ar mai fi o varianta, sa fac o modificare cu un "T"-u si sa pun un singur carb de la ceva Japoneza monocilindru de 650cmc dar nu stiu ce probleme ar putea aparea. Daca cunoasteti problema si credeti ca aveti o solutie buna, astept sfaturi. Multam! Asfalt uscat! Salutare!Am nevoie de un sfat de la cineva priceput. Am un nipru din 1992, totul merge bine inafara de carburatoare care de la atatea reglaje nu mai sunt stabile deloc. De cate ori vreau sa fac o tura, trebuie sa stau langa motor sa-i reglez carburatoarele iar dupa 15 min. sunt dereglate la loc. M-am gandit sa comand carb noi de nipru insa mi-e frica sa nu patesc la fel si cu cele noi avand in vedere "calitatea" acestora. Ar mai fi o varianta, sa fac o modificare cu un "T"-u si sa pun un singur carb de la ceva Japoneza monocilindru de 650cmc dar nu stiu ce probleme ar putea aparea. Daca cunoasteti problema si credeti ca aveti o solutie buna, astept sfaturi. Multam! Asfalt uscat! recomand doar k65 si k68 pekar originale rusesti ajung la 220 de lei setul dar merita, cele contrafacute sint ieftine si fff proaste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 ...omul e calificat inalt, toate is reglate stiintific, cu spectrometru de masa , debitmetre si putzimetre, da' e fugite 'filetili'...Acuma poate-s foutute putin si tachetii/supapele/ghidurile/scaunele, poate si axa cu came, cum e pe la toate , poate are si o cama la aprindere perfect asimetrica si cine mai stie ... Da' pune pe ele vaxometru , analizorul de armonici si le aduce la punct , foutule mama lor , ca doar nu e dupa cum vor ele! Daca omu' stie , stie! Lasa spectrometul de masa din povestea asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Lasa spectrometul de masa din povestea asta! ...mai, dau si eu cu tot ce-mi vine la mana...e bun si un spectrometru daca e greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 ...omul e calificat inalt, toate is reglate stiintific, cu spectrometru de masa , debitmetre si putzimetre, da' e fugite 'filetili'...Acuma poate-s foutute putin si tachetii/supapele/ghidurile/scaunele, poate si axa cu came, cum e pe la toate , poate are si o cama la aprindere perfect asimetrica si cine mai stie ... Da' pune pe ele vaxometru , analizorul de armonici si le aduce la punct , foutule mama lor , ca doar nu e dupa cum vor ele! Daca omu' stie , stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.