marcone Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) Totul a inceput cu voi, cu poze din excursii, cu libertatea pe care ti-o dau cele 2 roti, cu fețe zambind calare pe diferite capre. Apoi a urmat rubrica "Accidente" si urme de indoiala... Care n-au fost de ajuns de "convingatoare"asa ca a aparut o casca prin februarie. Au urmat geaca, pantalonii, manusile si cizmele. Intre timp am facut si scoala de donatori de organe. Primit felicitarile domnilor politai prin mai. Un sigur lucru mai lipsea din ecuatie ca sa fie treaba treaba: motorisca, care motorisca s-a materializat sub forma unui V-strom de 650 azi 2 Iulie, AD 2008. Sa fie intr-un ceas bun, fara zgarieturi si lucruri rupte atat pentru ea cat si pentru incepatorul din spinarea-i. Prime impresii: alta mancare de peste fata de copia chinezeasca dupa Honda Rebel si CBR-ul de 125 pe care le-am invartit prin poligon facand 8-uri si jaloane. Mult mai greu de strunit la viteza mica prin parcare. Era cat pe ca sa faca si cunostinta cu pamantul in felul asta. Aproape 200 de kg la gol + rezorvorul de 22L plin se simt cu varf si indesat mai ales pentru unu' cu cas la gura intr-ale motociclismului ca mine (deocamdata). Deasemenea cuplul de V2 se simte la ture putine si nu-i trebuie multa mana bagata-n gaz ca sa te dea pe spate. Inca un motiv ca sa-i acord respectul cuvenit. Practic m-am nascut din nou cand m-am suit pe ea, tot ce pricepusem eu despe motoare (si asa foarte putin) s-a sters cu buretele in secunda aia. Azi traseul Stefan cel Mare - Pipera, traseu de 5km terminat cu un zambet pe fata mea si fara zgariaturi pe a ei. Dar mai e timp O sa-i pun si niste poze cand fac rost de un aparat de fotografiat, deocamdata una standard. In final, ca sa fie un discurs de Oscar 100%, vreau sa multumesc baietilor de la Scorpion AZ Motors pentru promtitudine (1 saptamana de cand am platit avansul pana cand motocicleta a fost in Bucuresti), pentru cel mai bun pret de pe piata, pentru sfaturile si serviabilitatea de care au dat dovada. Jos palaria, o sa aveti numai de castigat daca veti continua in ritmul asta. Editat Iulie 2, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Foarte frumoasa, una dintre cele mai bune motociclete pentru Romania, parerea mea. Cat mai multi km fara probleme si doar gumele sa vada asfaltu` Aici topicul V-Stromistilor in caz ca nu il stiai /index.php?showtopic=37237 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 S-o stapanesti sanatos si fara evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 sa-l conduci sanatos!! PS:vreau si eu vro' 2 poz(n)e cu motocicleta ta,imi place V-Strom-ul enorm :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 (editat) La mai multi kilometri fara evenimente neplacute,bun venit printre noi : Editat Iulie 2, 2008 de one_crazy_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 s-o stapanesti sanatos. si eu daca imi permiteam ceva de nou V-stromul era al meu. asa ma multumesc cu TDM-ul alta vaca mare si grea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 foarte frumoasa.... s-o stapanesti sanatos! si sa va posedati fericiti multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 Multumesc tuturor pentru urari, din pacate astazi kilometrajul a ramas tot la cifra 5, n-am apucat dacat s-o salut prin parcarea de la munca dar week-end-ul se anunta incendiar Apropos imi poate recomanda cineva nistre strazi cu trafic redus, vreau sa ma obisnuiesc cu ea in week-end fara a gasi frigiderul plin de carne. Atasez si niste poze facute ieri in parcarea firmei, ca sa va dati seama de proportii calaretul are 181cm/77Kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Frumoasa foc! S-o stapanesti sanatos, man! Si numai drumuri minunate impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Hmm,la motorul ala merge mai bine echipament textil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 poti sa incerci in poligon la ilioara,in parcare la carreforur ferria,mobexbert,baneasa shopping moloz cel de pe DN1,pe la zoo Foarte misto motorul,sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el:) Usor cu frana inca ai ceara pe cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) Hmm,la motorul ala merge mai bine echipament textil. Nu stiu ce sa zic, transpir la fel de mult pe metrou imbracat lejer la ora de farf ca si pe v-strom imbracat in piele. Deci pentru moment ramane pielea care cel putin la gradul meu de cunostinte e sfanta. poti sa incerci in poligon la ilioara,in parcare la carreforur ferria,mobexbert,baneasa shopping moloz cel de pe DN1,pe la zooFoarte misto motorul,sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el:) Usor cu frana inca ai ceara pe cauciucuri Da, m-au atentionat si cei de unde am cumparat-o s-o las usor, cauciucurile noi fiind unul din motive. Nu ma grabesc, mai am ceva luni de vreme buna in fata. Mersi de trasee, si eu ma gandeam la zona Pipera pentru niste plimbari la sfarsit de saptamanai tinand cont ca mai toti sunt plecati de nebuni pe la mare/munte/Bulgaria/Grecia samd Editat Iulie 3, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G0055 Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Sa-l stapanesti sanatos si sa -ti aduca numai momente frumoase, fara evenimente neplacute! Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Da, m-au atentionat si cei de unde am cumparat-o s-o las usor, cauciucurile noi fiind unul din motive. ii modelul cu ABS? care era diferenta de pret intre modelul cu ABS si cel fara? p.s. felicitari pentru achizitie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 3, 2008 Autor Share Postat Iulie 3, 2008 (editat) ii modelul cu ABS?care era diferenta de pret intre modelul cu ABS si cel fara? p.s. felicitari pentru achizitie!!! Da, e modelul cu ABS, am zis ca e putin mai mult "idiot proof". Diferenta de pret e undeva in jurul a 400 de euro, suportabila zic eu. Pacat ca Suzuki a introdus optiunea abia din 2007 deci pe piata SH preturile sunt destul de apropiate de pretul initial de vanzare. Sa-l stapanesti sanatos si sa -ti aduca numai momente frumoase, fara evenimente neplacute! Asfalt Uscat! Mersi de urare, sper intr-o simbioza de lunga durata lipsita de carpeli atat la ea cat si la mine Editat Iulie 3, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 hai mah frate, baga si poze, ce dzeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 S-o stapanesti sanatos! Cumpatare maxima si acum si cand mai prinzi experienta, ai vazut si tu cum e in Bucuresti, zici ca a dat dracii-n ei, in fiecare zi evit un accident doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 S-o stapanesti sanatos! Cumpatare maxima si acum si cand mai prinzi experienta, ai vazut si tu cum e in Bucuresti, zici ca a dat dracii-n ei, in fiecare zi evit un accident doua. deh, a devenit rutina evitatul accidentelor, cel putin in buc. pt topic starter: sa o stapanesti sanatos, cat te-a costat combinezonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anca_b Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Multumesc tuturor pentru urari, din pacate astazi kilometrajul a ramas tot la cifra 5, n-am apucat dacat s-o salut prin parcarea de la munca dar week-end-ul se anunta incendiar Apropos imi poate recomanda cineva nistre strazi cu trafic redus, vreau sa ma obisnuiesc cu ea in week-end fara a gasi frigiderul plin de carne. Atasez si niste poze facute ieri in parcarea firmei, ca sa va dati seama de proportii calaretul are 181cm/77Kg. bafta maxima cu ea si fara evenimete! bun venit in club!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) in plus fata de singura de pana acum! cum e, te-ai obisnuit cu motoru? trage bine? Editat Iulie 4, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 deh, a devenit rutina evitatul accidentelor, cel putin in buc. A devenit rutina dar daca ma prinde pe "picior gresit"? risc sa-mi rup gatul din cauza celor cu permis de Arges. Am fost pana la Tulcea saptamana trecuta si in 700 de km n-am avut nici o "emotie" dar cum intri in Bucuresti cum da sa se suie pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Daca tot esti incepator,pune si tu pe motor niste engine-guard ca nu strica !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Ca sa te obisnuiesti cu mersul pe 2 roti stabileste-ti un traseu si mergi cateva zile pe acelasi drum. Te inveti cu toate problemele traseului , nu vei mai fi surprins de semnele de circulatie, prioritati, gropi, sine de tranvai, etc si ai mai mult timp in trafic pt acomodarea cu manevrele specifice: bagat/scos din viteze, acordarea treptei de viteva cu viteza de mers, asigurarea/semnalizarea la schimbarea directiei, privitul in lateral si in oglinda, etc. Dupa ce devii relaxat pe primul traseu, alegi altul, eventual mai lung si un pic mai greu si tot asa. Fi paranoic, cu convingerea ca tot ce misca in jurul tau iti poate fi fatal. Gandestete mereu nu la cat de repede mergi, ci daca de la viteza pe care o ai in orice moment poti opri in siguranta, daca apare ceva neprevazut: pieton ce sare de pe trotuar, usa deschisa la o masina stationata , cale taiate de o masina ce merge in fata ta pe banda vecina si nu se asigura, etc. Mereu, dar in special la inceput mergi pe moto numai cand esti odihnit si fara stresuri in cap, ai si asa foarte multe de facut si trebuie sa fii cu capul limpede. Nu fa greseala de a te considera expert dupa prima luna/an de mers pe moto fara evenimente, pt ca acestea pot aparea oricand te prind cu garda jos. Ai ales un motor de exceptie, dar cam puternic pt un incepator. Ai rabdare ca experienta vine, dar niciodata atat de repede cum credem, sau cum am vrea. Asfalt uscat si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Multumesc tuturor pentru urari, din pacate astazi kilometrajul a ramas tot la cifra 5, n-am apucat dacat s-o salut prin parcarea de la munca dar week-end-ul se anunta incendiar Apropos imi poate recomanda cineva nistre strazi cu trafic redus, vreau sa ma obisnuiesc cu ea in week-end fara a gasi frigiderul plin de carne. Atasez si niste poze facute ieri in parcarea firmei, ca sa va dati seama de proportii calaretul are 181cm/77Kg. Mersi de poza,ai echipament fainutz bafta si ai grija sanatate maxima si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 Inca 20 de km parcursi azi, ruta Pipera - Crangasi cand deja ingramadeala de seara era pe sfarsite si Crangasi - Vatra Luminoasa, locatie in care am ajuns acum cateva zeci de minute. Emotiile au mai trecut, am inceput sa ma simt confortabil in spinarea ei, parca a mai slabit putin (m-am obisnuit cu greutatea la viteze mici si manevre prin parcari). Incepem sa nu mai fim incruntati unul cu altul. Bine, mai uit sa inchid putin acceleratia la schimbare treptelor de viteza in sus si V2-ul se rasteste la mine, mai omis sa accelerez cat trebuie deasemenea la schimbarea in sus si mai comprim suspensiile fata, mai o oprire de motor la placarea de pe loc, asa cat sa nu-mi uit lungul nasului. Dar facem progrese evidente, am inceput sa simt frana fata, m-am obisnuit sa stau mereu cu ochii pe oglinda din stanga. Daca tot esti incepator,pune si tu pe motor niste engine-guard ca nu strica !! Engine guard-ul e primul pe lista de upgrade-uri; sunt comandate inainte de a veni motocicleta, din pacate cei de la United au niste termene de livrare care m-au convins ca aduc cu postalionul: minim o luna de zile. Pana atunci am timp sa-i mai iau luciul Dupa ce montez asta o sa-i arat ceva drumuri de munte, cred ca ar fi in elementul ei la altitudine mai mare. Ca sa te obisnuiesti cu mersul pe 2 roti stabileste-ti un traseu si mergi cateva zile pe acelasi drum. Te inveti cu toate problemele traseului , nu vei mai fi surprins de semnele de circulatie, prioritati, gropi, sine de tranvai, etc si ai mai mult timp in trafic pt acomodarea cu manevrele specifice: bagat/scos din viteze, acordarea treptei de viteva cu viteza de mers, asigurarea/semnalizarea la schimbarea directiei, privitul in lateral si in oglinda, etc. Dupa ce devii relaxat pe primul traseu, alegi altul, eventual mai lung si un pic mai greu si tot asa. Fi paranoic, cu convingerea ca tot ce misca in jurul tau iti poate fi fatal. Gandestete mereu nu la cat de repede mergi, ci daca de la viteza pe care o ai in orice moment poti opri in siguranta, daca apare ceva neprevazut: pieton ce sare de pe trotuar, usa deschisa la o masina stationata , cale taiate de o masina ce merge in fata ta pe banda vecina si nu se asigura, etc. Mereu, dar in special la inceput mergi pe moto numai cand esti odihnit si fara stresuri in cap, ai si asa foarte multe de facut si trebuie sa fii cu capul limpede. Nu fa greseala de a te considera expert dupa prima luna/an de mers pe moto fara evenimente, pt ca acestea pot aparea oricand te prind cu garda jos. Ai ales un motor de exceptie, dar cam puternic pt un incepator. Ai rabdare ca experienta vine, dar niciodata atat de repede cum credem, sau cum am vrea. Asfalt uscat si sa auzim numai de bine. Mersi de sfaturi, pot spune ca ma regasesc intrucatva in ceea ce ai zis, sunt consitient ca motorul e peste potentialul meu actual, nu atat din punct de vedere al puterii pentru ca nu sunt fan al vitezei dar din punct de vedere al greutatii inca mai am complexe. Traficul iarasi te poate surprinde in orice moment si chiar azi un nene cu o duba a luat o optiune seriasa sa faca la stanga in fata mea. Cateva flash-uri si claxoane l-au mai linistit insa. Sa speram ca trucul va functiona de fiecare data. hai mah frate, baga si poze, ce dzeu! Pentru poze de calitate nu prea am mijloacele tehnice, doar un amarat de telefon asa ca pentru moment doar ce-am pus mai devreme merita uploadat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.