Sari la conținut

Service Suzuki


Postări Recomandate

Ce parere aveti despre service-urile Suzuki?

Ce parere aveti despre motocicletele Suzuki din punct de vedere al service-ului?

Cum credeti ca ar trebui sa arate un service moto in general?

Depinde de ce intrebi... Vrei sa deschizi un service Suzuki? Ca sa stie omul ce sa raspunda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre service-urile Suzuki?

Ce parere aveti despre motocicletele Suzuki din punct de vedere al service-ului?

Cum credeti ca ar trebui sa arate un service moto in general?

 

Am avut de-a face cu cei de la B&S, a fost asa si-asa. Pretul cam mare la manopera si in mod inevitabil atat mecanici priceputi, cat si mecanici mai nepriceputi.

Imi place si principiul pe care este construit, ca o hala mare. Consider ca este nociva limitarea accesului proprietarului de mobra langa mecanic, pe motive de "legislatie europeana" sau "nu e voie in service ca sar aschii" / "dam cu ciocanul in mobra si te sperii".

 

Sa nu mai deschid alt topic, intreb aici:

Stie cineva daca la Service Suzuki la B&S au bujii Ngk Iridium de schimb la revizii?

10x

 

Oricum trebuie sa suni sa iti faci programare. Si ii intrebi daca au si bujii. Eventual te asiguri ca o sa iti opreasca una doua. Nu uita sa insisti. Eu sunt patit (dar in conditiile in care ii rugasem totusi sa imi opreasca si mie ceva).

Telefonul de la service parca e: 0730 024 655

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de ce intrebi... Vrei sa deschizi un service Suzuki? Ca sa stie omul ce sa raspunda...

Nu, nu intentionez sa-mi deschid un service eram doar curios ce parere aveti in general despre service-urile Suzuki si ma refer la toate: Bucuresti (B&S, Motorteam, Elf,Euronautica) si in tara(Sara Tm, Royal Pitesti, Premier moto Tg. Mures, Motorciti Cluj, Ivas Galati).

 

Sa nu mai deschid alt topic, intreb aici:

Stie cineva daca la Service Suzuki la B&S au bujii Ngk Iridium de schimb la revizii?

10x

Da au. Bujiile folosite la Suzuki sunt Ngk!

 

Am avut de-a face cu cei de la B&S, a fost asa si-asa. Pretul cam mare la manopera si in mod inevitabil atat mecanici priceputi, cat si mecanici mai nepriceputi.

Imi place si principiul pe care este construit, ca o hala mare. Consider ca este nociva limitarea accesului proprietarului de mobra langa mecanic, pe motive de "legislatie europeana" sau "nu e voie in service ca sar aschii" / "dam cu ciocanul in mobra si te sperii".

In general nu esti lasat in service datorita R.A.R.-ului, care amendeaza service-ul cu 3.000 lei conform RNTR7 si a faptului ca nu ai protectia muncii semnata, iar in caz-ul in care te accidentezi service-ul este responsabil ptr. tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general nu esti lasat in service datorita R.A.R.-ului, care amendeaza service-ul cu 3.000 lei conform RNTR7 si a faptului ca nu ai protectia muncii semnata, iar in caz-ul in care te accidentezi service-ul este responsabil ptr. tine.

 

Nu stiu daca ai inteles nemultumirea mea. RAR-ul in inspectie ad-hoc nu cred ca vine.

Si atunci cand ai de facut operatiuni de service uzuale, de la schimbul de ulei pana la schimbul de simmeringuri sau cauciucuri nu ai ce sa patesti. Ca sa nu mai zic ca de cele mai multe ori, prezenta clientului langa mecanic este de cele mai multe ori folositoare, daca nu indispensabila. Unii inteleg, altii nu.

De asemenea, as prefera sa se incurajeze ora-manopera, dar cu valori prestabilite (tabele). Ca modul de a munci al mecanicilor, coroborat cu sus-mentionata interdictie in perimetru, poate duce la valori neconvenabile pentru buzunarul clientului. Nu vreau sa existe scuze gen: a durat o gramada pana am scos surubul x / pana ne-am dat seama pe unde curge uleiul / pana am scos surubelnita scapata in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu exista mihaio07 service care sa respecte normele si care sa te lase pe tine sa stai pe langa motor sau masina. DragosIancu are dreptate cu ce spune si nici tu daca ai fi mecanic nu ti-ar placea sa vina clientul sa iti stea in cap cat tu ii faci motocicleta.

Daca crezi ca esti tras in piept atunci poti sa faci o reclamatie, iara data viitoare sa alegi un alt service in cazul unui raspuns nefavorabil al reclamatiei tale.

 

Oricum din cate stiu eu un service serios nu iti pune timpii efectivi - ci timpi de manopera luati din catalog pentru respectivele operatiuni. Exemplu : Schimbat ulei - 30 min manopera. Daca pierde surubul si il cauta o ora e treaba lui la fel cum nu conteaza daca il schimba in 10 minute.

Editat de Inger`Albastru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

Hai sa nu zicem ca "daca as fi eu mecanic ce as face". Sa zicem doar ca unii mecanici ar prefera sa munceasca x ore si sa scrie pe foaie mai mult. Nu ai cum sa iti dai seama, mai ales daca nu te pricepi, iar reclamatii nu poti sa faci decat la nesimtiri flagrante.

Iar timpii aia, eu am auzit din gura unui mecanic, ca depinde dom'ne. Daca se rupe surubul sau e vechi si nu stiu ce, nu pot sa scriu 2 ore cand eu muncesc 3.

 

Daca crezi ca esti tras in piept atunci poti sa faci o reclamatie, iara data viitoare sa alegi un alt service in cazul unui raspuns nefavorabil al reclamatiei tale.

 

Si daca se termina service-urile, ce faci? :kiss:

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ai inteles nemultumirea mea. RAR-ul in inspectie ad-hoc nu cred ca vine.

Si atunci cand ai de facut operatiuni de service uzuale, de la schimbul de ulei pana la schimbul de simmeringuri sau cauciucuri nu ai ce sa patesti. Ca sa nu mai zic ca de cele mai multe ori, prezenta clientului langa mecanic este de cele mai multe ori folositoare, daca nu indispensabila. Unii inteleg, altii nu.

De asemenea, as prefera sa se incurajeze ora-manopera, dar cu valori prestabilite (tabele). Ca modul de a munci al mecanicilor, coroborat cu sus-mentionata interdictie in perimetru, poate duce la valori neconvenabile pentru buzunarul clientului. Nu vreau sa existe scuze gen: a durat o gramada pana am scos surubul x / pana ne-am dat seama pe unde curge uleiul / pana am scos surubelnita scapata in rezervor.

RAR-ul a fost de dupa al doilea tur de alegeri in inspectii in tot Bucurestiul si sectorul Ilfov. Au dat amenzi pentru diverse "nereguli", printre aceste neregului a fost si prezenta altor persoane in service. Tot RAR-ul prevede ca: normarea timpilor de reparatie este OBLIGATORIU. Orice client poate (si ar si trebui) sa ceara deviz de estimare a reparatiei.

Acum din p.d.v. al posesorului de moto, sigur ca cel mai bine se simte cand sta langa mecanic si observa fiecare operatiune ce se face si cum se face.

Din punct de vedere al patronului de service, statul clientului langa mecanic inseamna o posibila spaga, o anumita operatiune facuta de mecanic si neincasata.

Din p.d.v. al RAR-ului "intrarea in service a persoanelor neautorizate" inseamna ca ei se "spala pe maini" de orice accident se intampla in service-ul autorizat de ei.

 

Eu am o intrebare! Daca ai avea un monitor, in care ai putea sa vezi ce se face la motorul tau, crezi ca ar fi OK?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o intrebare! Daca ai avea un monitor, in care ai putea sa vezi ce se face la motorul tau, crezi ca ar fi OK?

 

Niciun mecanic nu cred ca ar accepta asa ceva. Asta e "statul pe capul cuiva" la un alt nivel. Si cred ca ar fi o investitie nefolositoare pentru orice patron de service.

E mai bine decat nimic, dar ar trebui sa fie si un interfon ceva, pentru a comunica cu clientul :kiss: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la monitorul acela putem pune stop! ia-o de la capat mai mecanicule ca ai uitat sa stringi surubul?

sau, sterge mai uleiul scurs, ti-e lene? asta pentru interfon.

lasind gluma de-oparte, iancu are dreptate. legea este lege. dar, pe alta parte, poate ne spune cum putem cistiga o reclamatie cind uita mecanicul surubelnita in carburator, coliere netrinse.. ca vb aia, nu toti vedem din prima ce a facut ala.

apoi, e vb de manopera: daca tot ne arde la buzunare.. de ce macar sa nu-l secam putin?

- aici, totusi tre sa laud baietii de la elf... bomboane sint cuvinte acre chiar. cum servers clientul si cum isi fac treaba, jos palaria-

apoi, poate daca tot e in domeniu, sa ne dea si noua.. normativele: 3 ore placute, 4 ore rulmentii.. etc. a, si preturile normal:) asa da, stam in fata monitorului. si cu ceas: ai pus mina pe fisa bujiei.. incepe ceasul, tic tac. din momentul acela eu in 40 min tre sa ies din service cu bujiile vechi la mine si cu ele schimbate... nu???

si inca ceva. daca stai linga mecanic, da, asteapta ceva. nu toti, unii. apoi, daca nu esti in cunostiinta de cauza ce are de facut... te-a ars. cum vede ce stii si ce nu stii.. acolo sapa bine. asa, nu te cunoaste.. nu te vede.. poti fii si basescu sau ceausescu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O vorba din popor zice asa ,,nu e fraier cine cere,ci e fraier cine da"!

Eu unul nu sunt de acord cu ora de manopera (care in opinia mea este o golanie sa te stoarca de bani)!

Cred ca este normal cand te duci cu o problema sa ti se spuna ,,te costa atat lucrarea".

Este o problema in motor sau cutie platesti constatarea in cazul in care nu efectuezi reparatia la respectivul

service.

Dar cel mai bine este sa puna fiecare mana si sa-si faca macar schimburile de ulei,lichid de frana,placute si

alte mici reglaje.Si sa mergem la service cu probleme de service nu de intretinere.

Parerea mea si atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

MotorTeam din toate experientele mele cu ei, au fost de nota 10 si cu mine si cu prietenii mei care au calcat pragul pe acolo, mecanici de calitate, patron cu daruire in aceasta meserie si cu interes dde a ajuta clientul !

 

So, cu incredere la MotorTeam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o camera sau un geam care sa dea spre zona unde este efectuata lucrarea ar fi de mare ajutor...cel putin ptr mine...

la japan imi faceam singur reviziile...sau la o problema mai mare mergem la un "priceput"...dar acu am o mobra care imi cere sa fac reviziile la reprezentanta...garantie,etc...si sincer cind imi faceam singur reviziile eram mult mai linistit...acu sunt stresat...ptr ca nu am aces total linga mobra si nu pot vedea despre ce e vb...dupa revizie ma opresc de 50 ori in drumul spre casa sa vad,ascult,verific...baietii sunt meseriasi,se vede...dar faptul ca nu pot asista ma irita,ma streseaza...si sincer kiar dak incep sa am incredere in meseriasii de la reprezentanta dupa perioada de garantie cred ca o sa renunt la serviciile lor si numai si numai din aceasta cauza...ca nu pot asista(macar vizibil) la lucrarea care se efectueaza la motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de inteles pozitia proprietarului de moto de a asista la reperatia motocicletei , fiind singurul care trage ponoasele in cazul suruburilor de etrier nestranse sau alte" nimicuri "uitate de mecanici, pt care poti plati cu viata, uneori. Pe de alta parte multi mecanicii si ingineri moto din service-uri, cu care am discutat probleme mecanice, mi-au lasat impresia ca nu cunosc in profunzime simtomele si cauza unor defecte si desi sit-uri din strainatate discutau pe zeci de pagini anumite anomalii specifice unui model,ei nu auzisera de acele defecte, fiind insa insa foarte priceputi in devierea discutiei de la explicatii logice, la povesti de adormit copii. Conluzia mea, pt modele si reparatii comune poti avea incredere in service-uri, plecand de la premiza ca s-au mai intalnit cu problema respectiva, dar daca ai nesansa sa fii proprietarul unui model mai nou, sau mai rar pe la noi, vai de tine. Si nu ma refer la MV Agusta, ci la o banala Suzuki ce se afla in fabricatie de 4 ani. :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Am avut de-a face cu cei de la B&S, a fost asa si-asa. Pretul cam mare la manopera si in mod inevitabil atat mecanici priceputi, cat si mecanici mai nepriceputi.

Imi place si principiul pe care este construit, ca o hala mare. Consider ca este nociva limitarea accesului proprietarului de mobra langa mecanic, pe motive de "legislatie europeana" sau "nu e voie in service ca sar aschii" / "dam cu ciocanul in mobra si te sperii".

 

 

Legislatia "europeana" era si pe vremea lui Ceausu doar ca nu se respecta, prezenta clientilor in atelier nu este normala, se pot intampla accidente grave de care service-ul va fi responsabil. In afara de asta pt mecanic/vopsitor/electrician/tinichigiu nu este nici o bucurie sa stea clientul langa el. Daca nu ai incredere in service-ul respectiv nu te mai duci la acel service.

In privinta preturilor ce sa zic...un avocat iti ia bani (mult mai multi) doar ca sta de vorba cu tine adica din papagal si nu am auzit pe nimeni sa se planga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu sunt priviti ca acei paraziti care se hranesc cu sangele tau :)

oricum, de acord in privinta increderii fata de service. la masina nu am probleme sa imi beau linistit cafeau cat ei umbla in ea. dar motorul nici sa ii puna altcnv husa nu imi vine sa las. oricum, dupa service tot trebuie sa verific eu fiecare surubel, altfel am cosmaruri pana cand m-am asigurat. nu e vorba de incredere aici, e vorba de linistea sufleteasca personala. dak tot e sa ti se intample cv, macar sa stii ca ai facut tot ce ai putut. in felul asta ajungi sa-ti cunosti si motocicleta f bine, nu e doar acel "fier" din curtea blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia "europeana" era si pe vremea lui Ceausu doar ca nu se respecta, prezenta clientilor in atelier nu este normala, se pot intampla accidente grave de care service-ul va fi responsabil. In afara de asta pt mecanic/vopsitor/electrician/tinichigiu nu este nici o bucurie sa stea clientul langa el. Daca nu ai incredere in service-ul respectiv nu te mai duci la acel service.

In privinta preturilor ce sa zic...un avocat iti ia bani (mult mai multi) doar ca sta de vorba cu tine adica din papagal si nu am auzit pe nimeni sa se planga.

 

Mai este nevoie sa-ti povestesc patania unui baiat cu Pegasso care a constatat ca un service (nu dau nume, ca diferente intre ele nu-s prea mari) i-a umplut mobra de ulei in loc sa ii faca schimbul? I-a sarit o garnitura la drum si au curs vreo 2 litri de ulei si mai avea inauntru inca pe atat.

 

Ipoteze mai sunt. Gasirea de catre mecanic a unei mici/mari defectiuni la desfacerea unui subansamblu si reasamblarea, urmand ca apoi sa i se comunice clientului defectiunea suplimentara. Deh, manopera x 2.

Comunicarea de catre client a unor simptome sau al unui istoric al mobrei/defectiunilor la fata locului, pe masura ce lui sau mecanicului ii vine vreo idee.

Reglarea anumitor parti asupra carora s-a intervenit in timpul operatiunilor de service (suspensii, frane, etc) pentru aducerea lor la starea initiala. Etc.

 

Cat timp interdictia este justificata, adica daca exista cel mai mic pericol pentru client, de acord. Dar prezenta clientului este cateodata valoroasa, daca nu indispensabila in rezolvarea problemei.

 

P.S. Cand mi s-a zis: lasa mobra la noi ca o rezolvam noi (fara sa mi se ceara macar detalii prea amanuntite) si am fost pus in fata argumentului "daca nu ai incredere in noi poti sa te duci in alta parte", am plecat fara sa clipesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Mai este nevoie sa-ti povestesc patania unui baiat cu Pegasso care a constatat ca un service (nu dau nume, ca diferente intre ele nu-s prea mari) i-a umplut mobra de ulei in loc sa ii faca schimbul? I-a sarit o garnitura la drum si au curs vreo 2 litri de ulei si mai avea inauntru inca pe atat.

 

Ipoteze mai sunt. Gasirea de catre mecanic a unei mici/mari defectiuni la desfacerea unui subansamblu si reasamblarea, urmand ca apoi sa i se comunice clientului defectiunea suplimentara. Deh, manopera x 2.

Comunicarea de catre client a unor simptome sau al unui istoric al mobrei/defectiunilor la fata locului, pe masura ce lui sau mecanicului ii vine vreo idee.

Reglarea anumitor parti asupra carora s-a intervenit in timpul operatiunilor de service (suspensii, frane, etc) pentru aducerea lor la starea initiala. Etc.

 

Cat timp interdictia este justificata, adica daca exista cel mai mic pericol pentru client, de acord. Dar prezenta clientului este cateodata valoroasa, daca nu indispensabila in rezolvarea problemei.

 

P.S. Cand mi s-a zis: lasa mobra la noi ca o rezolvam noi (fara sa mi se ceara macar detalii prea amanuntite) si am fost pus in fata argumentului "daca nu ai incredere in noi poti sa te duci in alta parte", am plecat fara sa clipesc.

 

 

Clientul ar trebui sa fie de fata la constatare nu in timpul reparatiei. Problema competentei/onestitatii e o cu totul alta discutie.

La service Ford au o camera de asteptare cu un geam ce da in atelier si poti vedea daca iti schimba piesele respective, mi se pare singura solutie rezonabila, asa clientul vede ce si cum dar nu sta pe capul mecanicului.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...