Sari la conținut

Modificare Dnepr


Dumy
 Share

Postări Recomandate

Salut.Sunt user nou si proaspat detinator al unui Dnepr.L-am luat deoarece vreau sa il fac rat.Problema este la modificarile care vor interveni asupra lui.Nu prea le am cu mecanica si as vrea sfaturile unor experimentati.Am niste prieteni care ma vor ajuta sa duc proiectul la un bun sfarsit.Au venit cu niste sugestii care imi pun niste semne de intrebare.Spre exemplu sa maresc camera la piston la strung sa ii cresc puterea.Sa modificam cadrul sa incapa o roata lata.sa tai "headtube" unde intra furca si sa o sudam la un unghi mai lasat.sa scoatem bratele furcii din juguri(coroane) si apoi sa le prelungesc cu niste tevi.acele tevi fiind imbinate prin procesul de sudura de insusi bratele.tevile urmand sa ia locul in juguri in locul bratelor furcii.sa schimb butucul de fata sa ii pot pune frana pe disc.sa fac un rezervor "bicameral" gen lacrima,unde va sta si rezervorul de ulei si cel de benzina.Stiu ca marea majoritate a acestor planuri nu sunt "sanatoase" :crack: cel mai mult ma intereseaza treaba cu modificarea camerei pistonului.este adevarat asa ceva?va multumesc. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil te referi la pistonul bombat,nu?Cauta mai bine pe la cioparisti, acolo gasesti sigur raspuns la toate intrebarile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le, ma faci sa rad, se vede de la o posta ca nu le ai cu motoarele! Camera de ardere, cred ca la ea te referi, nu se mareste pt ca micsorezi compresia, parametru vital la orice motor cu explozie.

Toti va luati nipre si le ciofliti vrand sa faceti ce? apoi va vaitati ca aveti motoare proaste. Uita de "prieteni care ma vor ajuta sa duc proiectul la un bun sfarsit" si apucate si invata cate ceva despre motoare, cauta-ti prieteni care au motoare si merg cu ele. Gasesti pe forum toate informatiile, trebe doar se la cauti! Sfatul meu de inceput este sa-ti faci moto asa cum e ea de la mama ei si date cu ea, altfel vei deveni alt dezamagit al "coltului comunistelor" NIPRELE NU SE MODIFICA, SE INTRETIN!!! sunt motoare de forta, merg pe orice teren, testate pe toate fronturile, iar tu vrei sa faci ce anume? Ai un motor cu cuplu mare! La ce-ti trebe mai puternic? Ai intrat vreo data cu ea undeva si n-ai putut iesi? Au mai incercat si altii(din pacate foarte multi) sa le ciopareasca, au iesit sruto-camile fiind apoi abandonate.

In final fa ce vrei v-a fi alegerea ta! Succes in continuare! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le, ma faci sa rad, se vede de la o posta ca nu le ai cu motoarele! Camera de ardere, cred ca la ea te referi, nu se mareste pt ca micsorezi compresia, parametru vital la orice motor cu explozie.

Toti va luati nipre si le ciofliti vrand sa faceti ce? apoi va vaitati ca aveti motoare proaste. Uita de "prieteni care ma vor ajuta sa duc proiectul la un bun sfarsit" si apucate si invata cate ceva despre motoare, cauta-ti prieteni care au motoare si merg cu ele. Gasesti pe forum toate informatiile, trebe doar se la cauti! Sfatul meu de inceput este sa-ti faci moto asa cum e ea de la mama ei si date cu ea, altfel vei deveni alt dezamagit al "coltului comunistelor" NIPRELE NU SE MODIFICA, SE INTRETIN!!! sunt motoare de forta, merg pe orice teren, testate pe toate fronturile, iar tu vrei sa faci ce anume? Ai un motor cu cuplu mare! La ce-ti trebe mai puternic? Ai intrat vreo data cu ea undeva si n-ai putut iesi? Au mai incercat si altii(din pacate foarte multi) sa le ciopareasca, au iesit sruto-camile fiind apoi abandonate. In final fa ce vrei v-a fi alegerea ta! Succes in continuare! :bigstar:

 

 

Nu in toate cazurile. Vezi motorul lui Cocos, lui Pandele si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le, ma faci sa rad, se vede de la o posta ca nu le ai cu motoarele! Camera de ardere, cred ca la ea te referi, nu se mareste pt ca micsorezi compresia, parametru vital la orice motor cu explozie.

Toti va luati nipre si le ciofliti vrand sa faceti ce? apoi va vaitati ca aveti motoare proaste. Uita de "prieteni care ma vor ajuta sa duc proiectul la un bun sfarsit" si apucate si invata cate ceva despre motoare, cauta-ti prieteni care au motoare si merg cu ele. Gasesti pe forum toate informatiile, trebe doar se la cauti! Sfatul meu de inceput este sa-ti faci moto asa cum e ea de la mama ei si date cu ea, altfel vei deveni alt dezamagit al "coltului comunistelor" NIPRELE NU SE MODIFICA, SE INTRETIN!!! sunt motoare de forta, merg pe orice teren, testate pe toate fronturile, iar tu vrei sa faci ce anume? Ai un motor cu cuplu mare! La ce-ti trebe mai puternic? Ai intrat vreo data cu ea undeva si n-ai putut iesi? Au mai incercat si altii(din pacate foarte multi) sa le ciopareasca, au iesit sruto-camile fiind apoi abandonate.

In final fa ce vrei v-a fi alegerea ta! Succes in continuare! :crack:

adica nipra nu poate primi alezaj si piston mai mare, sa nu piarda astfel compresie? :bigstar:

 

si in general ai dreptate ref la struto-camile...multi si-au batut joc de ele in ultimul hal, dar, uite ca mai sunt si exceptii...cum o zis @Mihai :laugh:

 

oricum, daca omu are imaginatie, rabdare, pricepere si se daruieste scopului asta, poate face ceva frumos :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din partea mea un sfat. Umbla la ce vrei in afara de motor. Si la acest "ce vrei" este un =dar=. Cunosc colegi care in momentul cind vine ITP cauta tot felul de subansamble ptr. a o aduce la aspectul initial (original) sa poata trece de ITP dupa care revin la "forma" care au mesterit-o. Fa-ti si un calcul cit costa toate modificarile care le faci, mai consulta-te cu detinatori care circula cu ele, vezi daca merita. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu in toate cazurile. Vezi motorul lui Cocos, lui Pandele si altii.

 

 

bine zis!

 

 

 

cum ar fii si Mihai cu jack daniel's-u...care e destul de intins niprul si circula de ani buni cu el...

Editat de Niku Chopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine zis!

 

 

 

cum ar fii si Mihai cu jack daniel's-u...care e destul de intins niprul si circula de ani buni cu el...

 

 

a lu` mihai nu mai e nipru de mult........doar asa ca aspect exterior.......in rest e tot modificat dupa bunul lui plac, chiar si sunetul:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se exclud din start cei care au fost posesori de Nipru si continua sa fie de ani buni de zile, Cocos, Mihai etc. Niprele alea merg cum merg cu pasiunea proprietarilor, nu inseamna ca merg mai bine decat ar fi mers in starea originala ingrijite.

 

Dumy inspira-te de aici sa fa si tu o "originalitate":

post-4291-1215180452_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Sunt user nou si proaspat detinator al unui Dnepr.L-am luat deoarece vreau sa il fac rat.Problema este la modificarile care vor interveni asupra lui.Nu prea le am cu mecanica si as vrea sfaturile unor experimentati.Am niste prieteni care ma vor ajuta sa duc proiectul la un bun sfarsit.Au venit cu niste sugestii care imi pun niste semne de intrebare.Spre exemplu sa maresc camera la piston la strung sa ii cresc puterea.Sa modificam cadrul sa incapa o roata lata.sa tai "headtube" unde intra furca si sa o sudam la un unghi mai lasat.sa scoatem bratele furcii din juguri(coroane) si apoi sa le prelungesc cu niste tevi.acele tevi fiind imbinate prin procesul de sudura de insusi bratele.tevile urmand sa ia locul in juguri in locul bratelor furcii.sa schimb butucul de fata sa ii pot pune frana pe disc.sa fac un rezervor "bicameral" gen lacrima,unde va sta si rezervorul de ulei si cel de benzina.Stiu ca marea majoritate a acestor planuri nu sunt "sanatoase" :D cel mai mult ma intereseaza treaba cu modificarea camerei pistonului.este adevarat asa ceva?va multumesc. :kiss:

 

le poti face da nu merita ca pierzi din toate partile.

roata poti pune mai lata max 130 da tre sa umbli si la roata fata altfel nu se mai aliniaza roatele si nai stabilitate, nu pune roata de masina iar pierzi stabilitate, nu taia cadru,nu taia bascula, cu atit mai putin gitul ca acoloi si seria cadrului si imediat se vede ca ai umblat asta find una la mina apoi pierzi iar din stabilitate modificind unghiul furci, foarte important.

disc se poate pune si pe butucul niprului adaptari vor trebuii la urechile de prindere a etrierului.. aici te incurajez frinele snt de cacaua pe tamburi

prelungire de furca sudata si unghi modificat din git :laugh: :lol:

legat de motor lasa-l asa cum e, ca si asa is problematice,sa zici mersi daca vei da peste unu care a fost ingrijit cum trebuie daramite sa mai faci ceva la el.

de vrei sa fuga schimba rapoartele la trepata a -4-a de viteza,grup de fuga si nu cu roata de 15" ca nai facut nica, originala fiind de 19".

 

nu sunt in masura sa dicut despre modificarile altora asupra niprului, gusturile nu se disucta, inceraca sa nu-ti bati joc de ea, si sa faci asa cum te-a sfatuit Rokn-Rol, fa modificari da la o adica sa o poti aduce in starea originala, cit de cit!

cadru rigid? ia in considerare drumurile patriei noastre, arata fain da coloana ta nu va mai fi dreapta!

Stiu ca ai ginduri marete si ar iesi un rat de exceptie din ce ai descris da nu uita ca traiesti in Romania si sunt legi care se bat cap in cap una cu alta si sti bine ca nu vei avea tu de cistigat in cazul in care vei ajunge acolo.

gindestete bine daca merita.

so long!

 

nu-ti tre rezervor bicameral, ca nui Harley :P , ai carter de ulei mindru gras frumos bine asezat acolo unde trebuie.

schimba carburatia veche, aprindera clasica cu ceea electronica sa vezi cum invie Nipru, ia in vedere ce a zis si Aleko,

sunt oameni pasionati si cu experienta si sunt constienti la ceea ce afirma, eu is patitu invatat :laugh: , si mai sunt ei pe aici care stiu ce zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le poti face da nu merita ca pierzi din toate partile.

roata poti pune mai lata max 130 da tre sa umbli si la roata fata altfel nu se mai aliniaza roatele si nai stabilitate, nu pune roata de masina iar pierzi stabilitate, nu taia cadru,nu taia bascula, cu atit mai putin gitul ca acoloi si seria cadrului si imediat se vede ca ai umblat asta find una la mina apoi pierzi iar din stabilitate modificind unghiul furci, foarte important.

disc se poate pune si pe butucul niprului adaptari vor trebuii la urechile de prindere a etrierului.. aici te incurajez frinele snt de cacaua pe tamburi

prelungire de furca sudata si unghi modificat din git :D :kiss:

legat de motor lasa-l asa cum e, ca si asa is problematice,sa zici mersi daca vei da peste unu care a fost ingrijit cum trebuie daramite sa mai faci ceva la el.

de vrei sa fuga schimba rapoartele la trepata a -4-a de viteza,grup de fuga si nu cu roata de 15" ca nai facut nica, originala fiind de 19".

 

nu sunt in masura sa dicut despre modificarile altora asupra niprului, gusturile nu se disucta, inceraca sa nu-ti bati joc de ea, si sa faci asa cum te-a sfatuit Rokn-Rol, fa modificari da la o adica sa o poti aduce in starea originala, cit de cit!

cadru rigid? ia in considerare drumurile patriei noastre, arata fain da coloana ta nu va mai fi dreapta!

Stiu ca ai ginduri marete si ar iesi un rat de exceptie din ce ai descris da nu uita ca traiesti in Romania si sunt legi care se bat cap in cap una cu alta si sti bine ca nu vei avea tu de cistigat in cazul in care vei ajunge acolo.

gindestete bine daca merita.

so long!

 

nu-ti tre rezervor bicameral, ca nui Harley :lol: , ai carter de ulei mindru gras frumos bine asezat acolo unde trebuie.

schimba carburatia veche, aprindera clasica cu ceea electronica sa vezi cum invie Nipru, ia in vedere ce a zis si Aleko,

sunt oameni pasionati si cu experienta si sunt constienti la ceea ce afirma, eu is patitu invatat :P , si mai sunt ei pe aici care stiu ce zic...

 

 

gresesti o singura chestie...eu pun roata mea pe 15 oricand langa una de 18(originala de simson) si vei vedea k sunt identice in diametru fiindca cauciucul pe 15 are talon mult mai mare...asta in cazul meu....

 

ce ar incurca este frecarea mult mai mare cu asfaltul in cazul rotii de masina dar la cauciuc moto nu ar mai fii nici problema asta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresesti o singura chestie...eu pun roata mea pe 15 oricand langa una de 18(originala de simson) si vei vedea k sunt identice in diametru fiindca cauciucul pe 15 are talon mult mai mare...asta in cazul meu....

 

ce ar incurca este frecarea mult mai mare cu asfaltul in cazul rotii de masina dar la cauciuc moto nu ar mai fii nici problema asta :kiss:

my bad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc tuturor ptr sfaturi.dau cate o bere la urmatoru motorrock :kiss: .la treaba cu modificat cadru,pus roata mai mare,etc cred ca s-a rezolvat.am inteles si treaba cu modificatul furcii.si mie mi se parea o aberatie,de aceea am adaugat-o in lista "neagra".Mai pe scurt.voi construi un cadru de la 0,voi cauta o furca mai lunga decat cea stock de nipru.va mai rog sa imi dati un id de mess sau o metoda de contact a cuiva care stie sa faca cadre de motor de la 0.platesc nu este o problema.as vrea sa construiesc cadrul "designed by klaus" ptr nipru.am downloadat schitele cu cotele..tot.imi trebuie cineva serios si care stie ce face.ma refer la sudat profesional,indoit,etc.mai pe scurt as vrea sa dau de cineva care a mai construit cadre de motor. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la coltul cioparistilor sint prezentate si RAT-uri. Parerea mea este ca ar iesi ceva beton si dintr-un Nipru original , doar adaugind subansamble in stilul rat. Dar tre' sa ai imaginatie. Las-o asa , mergi cu ea si bucura-te de citi mai multi kilometrii. Investeste in tehnologie , ca o vopsea si niste chestii aruncate pe ea o s-o schimbe oricum ca imagine. Si chiar asa , in starea originale , Niprul atrage atentia. Pune o sea pe arc , oglinzi in capul ghidonului , da-i un verde de armeta sau un camuflaj , niste canistre in loc de genti laterale si alte chestii de genul , in functie de imaginatie , si iese misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut omule! nu pot sa te sustin in ideea ta de a-ti crea propriul RAT,deoarece nu merita investitia(in persoane care sa iti duca la bun sfarsit planul),deoarece acest tip de motocicleta este destul de complicat de modificat.asta si depinde de ceea ce doresti tu de la ea...schimbarea parametrilor mecanici,tehnici.... daca te-ai pricepe la ''fiare'' nu as face altceva decat sa te sustin dar cum sustii ca esti ''nou'',mai bine cauta sa ''o'' inveti cat de cat pe ''rusoaica'' si abia cand o vei cunoaste cat de cat fa-ti planuri de ''chop''.Aleko ti-a dat 1 foto cu mai multe rusoaice.a mea este prima de sus,stanga.crede-ma pe cuvant ca mi-au iesit peri albi la cata munca am bagat! Si este lucrata 100% de mine. DAR A MERITAT! Insa....m-am priceput(si am mai avut si cate un ajutor cand si cand!).Asa ca intai invat-o bine,studiaza si alte moto modificate sau ce vrei tu sa ii faci si abia apoi apuca-te de treaba,ca daca platesti oameni sa ti-o faca....nu-ti scoti banii. iti doresc mult (no)ROCK!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...lasa-i pe astia cu sfaturile lor!Toti sunt niste mosi , care habar nu au ce insemna un motor adevarat...Niprele sunt gresit facute , clar trebuie modificate!Nu ezita , pune mana pe flex si polizorul unghiular si incepe, dupa aia ai sa vezi ce fain o sa mearga treaba!

Nici motoarele nu sunt bine proiectate, clar va trebui sa faci unele modificari , dar asta mai tarziu, dupa ce corectezi forma si aspectul cadrului...

Este o emisiune beton pe MTV sau asa ceva cu unul Teutul care de mic face asa ceva , sa vezi ce chestii beton ies!Te poti inspira si de acolo....

succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi caterinca , o fi ceva malefic la mijloc ???

Baga flexu' , taie , sudeaza , taie din nou. Cauta strungari , frezori , aparate de indoit teava , vopsitori , ia teapa de la toti astia , mai baga niste bani , taie din nou , sudeaza si mai baga niste bani. La final , da-i foc.

Intre timp tovarasii tai se plimba si tu tai , sudezi si iei tepe.

Sau las-o asa cum e , da-te 1 an cu ea si daca nu-ti convine , o vinzi , fara sa pierzi bani. Fa kilometrii , nu ore de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...lasa-i pe astia cu sfaturile lor!Toti sunt niste mosi , care habar nu au ce insemna un motor adevarat...Niprele sunt gresit facute , clar trebuie modificate!Nu ezita , pune mana pe flex si polizorul unghiular si incepe, dupa aia ai sa vezi ce fain o sa mearga treaba!

Nici motoarele nu sunt bine proiectate, clar va trebui sa faci unele modificari , dar asta mai tarziu, dupa ce corectezi forma si aspectul cadrului...

Este o emisiune beton pe MTV sau asa ceva cu unul Teutul care de mic face asa ceva , sa vezi ce chestii beton ies!Te poti inspira si de acolo....

succes...

Foarte corect, ai dreptate! Schimbi cadrul si motorul ca sa scapi de chestiile gresit concepute, apoi daca scimbi si rotile o sa iasa super :kiss: pastrezi oglinzile si farul :D :lol: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:lol: imi aduci aminte de "unu' GABI"...tot incepator era si ala...

 

da' hai sa nu mai fac mistou...

TE POT AJUTA CU O ROATA FATZA DUBLU DISC DE YAMAHA RD-350 CU DISCURI CU DIAMETRU DE 260 MM , CARE A FOST MONTATA FARA NICI O MODIFICARE ASUPRA TELESCOAPELOR SAU A CADRULUI , PE NIPRU! TOATA MODIFICAREA E COMPLETA CU TOT CE-TI TREBUIE, ITI IA O ZI CU DEMONTAT SI MONTAT NOUL SISTEM DE FRANARE... PROBLEMA APARE CAND TE UITI LA DIAMETRUL ROTII CARE ESTE DE 18"... posibil ceva probleme la R.A.R. /I.T.P. si la CONTROL TEHNIC IN TRAFIC!(TOT R.A.R....) eu n-am avut ca nici nu prea am mers asa mult cu niprul... relativ, 6000km!

de ce postez aici si iti zic asta? pentru ca am facut schimb cu un amic , si eu i-am dat niprul (fara partea din fatza ca "era prea trasa de par toata tarasenia", si el mi-a inmanat o jawa din 1961 tip 354... care sta de cand am luat-o in primire :laugh: imi place cum arata in schimb!

CU SISTEMUL ASTA DE FRANARE ai frana in asa "hal" incat daca apesi prea tare pe maneta de frana , ai toate sansele sa blochezi roata... si pe ploaie...

Da un P.M. daca te intereseaza, ca sunt aruncate prin pod toate "resturile de nipru"

CIAO! :kiss:

uite ceva poze vechi rau ... dar din care iti poti face o parere sincera despre treaba asta...am umblat destul de muuult dupa o roata de-asta acum ani de zile , si nu prea gaseam pentru ca de obicei intr-un accident prima care e facuta praf , este partea din fatza a unui motor... intre timp am gasit si una de spate tot ca asta(perechea celei de pe fatza...)

:D

post-2592-1215286813_thumb.jpg

post-2592-1215286835_thumb.jpg

post-2592-1215286890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...lasa-i pe astia cu sfaturile lor!Toti sunt niste mosi , care habar nu au ce insemna un motor adevarat...Niprele sunt gresit facute , clar trebuie modificate!Nu ezita , pune mana pe flex si polizorul unghiular si incepe, dupa aia ai sa vezi ce fain o sa mearga treaba!

Nici motoarele nu sunt bine proiectate, clar va trebui sa faci unele modificari , dar asta mai tarziu, dupa ce corectezi forma si aspectul cadrului...

Este o emisiune beton pe MTV sau asa ceva cu unul Teutul care de mic face asa ceva , sa vezi ce chestii beton ies!Te poti inspira si de acolo....

succes...

Drobule tu esti beton! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: imi aduci aminte de "unu' GABI"...tot incepator era si ala...

 

da' hai sa nu mai fac mistou...

TE POT AJUTA CU O ROATA FATZA DUBLU DISC DE YAMAHA RD-350 CU DISCURI CU DIAMETRU DE 260 MM , CARE A FOST MONTATA FARA NICI O MODIFICARE ASUPRA TELESCOAPELOR SAU A CADRULUI , PE NIPRU! TOATA MODIFICAREA E COMPLETA CU TOT CE-TI TREBUIE, ITI IA O ZI CU DEMONTAT SI MONTAT NOUL SISTEM DE FRANARE... PROBLEMA APARE CAND TE UITI LA DIAMETRUL ROTII CARE ESTE DE 18"... posibil ceva probleme la R.A.R. /I.T.P. si la CONTROL TEHNIC IN TRAFIC!(TOT R.A.R....) eu n-am avut ca nici nu prea am mers asa mult cu niprul... relativ, 6000km!

de ce postez aici si iti zic asta? pentru ca am facut schimb cu un amic , si eu i-am dat niprul (fara partea din fatza ca "era prea trasa de par toata tarasenia", si el mi-a inmanat o jawa din 1961 tip 354... care sta de cand am luat-o in primire :P imi place cum arata in schimb!

CU SISTEMUL ASTA DE FRANARE ai frana in asa "hal" incat daca apesi prea tare pe maneta de frana , ai toate sansele sa blochezi roata... si pe ploaie...

Da un P.M. daca te intereseaza, ca sunt aruncate prin pod toate "resturile de nipru"

CIAO! :D

uite ceva poze vechi rau ... dar din care iti poti face o parere sincera despre treaba asta...am umblat destul de muuult dupa o roata de-asta acum ani de zile , si nu prea gaseam pentru ca de obicei intr-un accident prima care e facuta praf , este partea din fatza a unui motor... intre timp am gasit si una de spate tot ca asta(perechea celei de pe fatza...)

:lol:

Ma intereseza pe mine roata fata cu sistemul de franare, zi un pret pt.nipristi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...