Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Da, asa e. Observ ca esti foarte activ pe topicul asta. :wave:

 

Mai bine zi daca mobra ta e intreaga, ca sa fac cu tine treaba. :wacko:

ma a mea e interaga, acum depinde la ce te referi. dar nu am 749/999

 

 

poate in vara o sa am......:D

 

dar daca pot te ajut, acum depinde cu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam cat vrei sa-ti dau diferenta sa-mi schimbi pompa de ambreiaj. eu am tip 1 si vreau tip 2. (fara maner)

 

nu mai am nici o pompa de ambreiaj.

 

OFER GAZDUIRE MOTO, IN GARAJ INCALZIT, PE PERIOADA SEZONULUI RECE, PRETUL ESTE DE 200 LEI PT TOATA PERIOADA SI OFERIM O REVIZIE GRATUITA (MANA DE LUCRU GRATIS)

GARAJUL ESTE IN ZONA PIETEI TRAPEZU

0769723380 ALEX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intr-un tarziu revin si eu, dar cu mai bine de o saptamana intarziere.

 

dupa o lunga(dar nu prea lunga) perioada de stres, in sfarsit am din nou motoreta sub chur. dar acum e un 916 curat si asta gratie lui Cristi care s-a tinut sa-i faca transplantul de cord(motor) dar si restu de bibileli la un pret super rezonabil. tot ce v-a trebui sa ii mai fac, e reglajul la supape si carenele de revopsit dar asta in iarna.

 

singura diferenta care mi s-a parut e ca pare ceva mai docila cu noul motor. ceea ce ar fi si de la cutie, ailalta fiind diferita parca sau pot fi si reflexele mele cu motoreta, fiind invatat si asteptandu-ma la ceva mai mult.

 

motorul vechi are doar supapele de pe evacuare indoite, si foarte putin atins pistonu (datorita faptului ca nu am rupt curelele in ture mari) dar ala va fi pt piese pe Ebay sau cine v-a mai fi interesat.

 

tot ce regret acum, e ca nu i-am pus motor de 998 dar asta din ce am inteles necesita ceva mai multe modificari. oricum vreau la anu 999 sau 848 dar la 848 ii pun ambreiaju uscat :D dar asta ramane de vazut.

 

ia uite wa ce e aici superrrrrbaaaaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

daca cineva are un cdi pentru un ST4 din 2000 as fi foarte recunoscator sau daca stie pe cineva am nevoie de unul ...multumesc bafta

nu cumva merge si cel de pe 748/916/996. astea 3 au fost pe 1.6M iar ST4 are motoru de 916. vezi ca e alex alias DAFWAY care are piese de Ducati. poti lua legatura cu el si te v-a ajuta. daca nu Ebay ca in Romania mai greu gasesti la dezmembrari piese.

 

 

 

 

apropo, daca are nevoie cineva de piese din motor pt 748/916/996 posibil si 998 eu dezmembrez motorul vechi de pe a mea. singura buba au fost supapele de pe evacuare. in rest totu e in perfecta stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da, toate se vor termina in materie de motoare. e ca sexu. dupa aia nu te mai saturi

Du-te ba si nu o mai arde atat aiurea,ai dat si tu de un ducati de 3-6 luni si te caci pe tine in toate posturile,ho gata ai ducati bv tie da nu o mai ridica atat de parca nu ar mai fi motoare in lumea asta

ps scz ca m-am bagat in topicu vostru(oricum sunt fost posesor de 999)dar deja ma plictiseste asta cu ridicatu lui in slavi de parca n-au mai fost motoare pana la ducati

Editat de dNb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te ba si nu o mai arde atat aiurea,ai dat si tu de un ducati de 3-6 luni si te caci pe tine in toate posturile,ho gata ai ducati bv tie da nu o mai ridica atat de parca nu ar mai fi motoare in lumea asta

ps scz ca m-am bagat in topicu vostru(oricum sunt fost posesor de 999)dar deja ma plictiseste asta cu ridicatu lui in slavi de parca n-au mai fost motoare pana la ducati

papusa da ce teai udat asa? ce te-ai iritat frumoaso, vezi ca o sa faci riduri.

de ducati am dat de cativa ani, nu de 3-6luni cum visezi tu sau te referi la actuala?

 

sa stii ca la femei nu prea tine Ducati. clantane, vibreza, e mai naspa. asta e motivul pt care ai renuntat banuesc. un esec, si e si mai costisitor.

ce am spus acolo era o parere personala, nu generala sau una in care sa te includa si pe tine. iti recomand sa citesti topicu de la inceput si sa vezi cati au renuntat la Ducati dupa ce sau dat. poti sa citesti si la monster louge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva merge si cel de pe 748/916/996. astea 3 au fost pe 1.6M iar ST4 are motoru de 916. vezi ca e alex alias DAFWAY care are piese de Ducati. poti lua legatura cu el si te v-a ajuta. daca nu Ebay ca in Romania mai greu gasesti la dezmembrari piese.

 

 

 

 

apropo, daca are nevoie cineva de piese din motor pt 748/916/996 posibil si 998 eu dezmembrez motorul vechi de pe a mea. singura buba au fost supapele de pe evacuare. in rest totu e in perfecta stare.

da asa este sunt la fel dar nu stiu daca si setarile din cdi sunt la fel probabil ca nu...(andu ma sfatuit sai pun de st4 si sunt de acord cu asta)cu dafway nu am apucat sa vb sunt plecat din tara iar e bay intradevar este o solutie dar am zis sa pun si aici o intrebaere ca nu stii de unde sare iepurele:)...ms bafta

 

Du-te ba si nu o mai arde atat aiurea,ai dat si tu de un ducati de 3-6 luni si te caci pe tine in toate posturile,ho gata ai ducati bv tie da nu o mai ridica atat de parca nu ar mai fi motoare in lumea asta

ps scz ca m-am bagat in topicu vostru(oricum sunt fost posesor de 999)dar deja ma plictiseste asta cu ridicatu lui in slavi de parca n-au mai fost motoare pana la ducati

da pai daca nici pe topicu destinat ducati nu putem sal laudam sau sal vb de rau atunci unde...si daca ai avut 999 creca nu ti dai seama ce motor ai pierdut ...si nu e vb ca nu mai sunt moto sunt si sunt un infinit dar ducati se stie ca are ceva special fata de multe moto...sper sa nu inceapa iar o discutie gen ducati e buna sau rea am spus parerea mea si atata tot...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa este sunt la fel dar nu stiu daca si setarile din cdi sunt la fel probabil ca nu...(andu ma sfatuit sai pun de st4 si sunt de acord cu asta)cu dafway nu am apucat sa vb sunt plecat din tara iar e bay intradevar este o solutie dar am zis sa pun si aici o intrebaere ca nu stii de unde sare iepurele:)...ms bafta

 

 

da pai daca nici pe topicu destinat ducati nu putem sal laudam sau sal vb de rau atunci unde...si daca ai avut 999 creca nu ti dai seama ce motor ai pierdut ...si nu e vb ca nu mai sunt moto sunt si sunt un infinit dar ducati se stie ca are ceva special fata de multe moto...sper sa nu inceapa iar o discutie gen ducati e buna sau rea am spus parerea mea si atata tot...bafta

pai CDI nu are treaba cu setarile. alea e Chip-ul care calculeaza. eu am avut motoru in service la cristi, si nu pot sa ma plang de el, ai cu cine sa vorbesti sa ceri informatii si cine sa te ajute.

daca eram in tara te ajutam eu cu CDI-ul sa faci proba daca merge. iar daca e de pe Ebay, cauta pe germania, italia sau UK. in state dureaza mai mult si poti avea probleme cu vama. la valoare.

app ce ai patit de iti trebuie CDI-ul?

 

cat de agitatul de mai sus, eu zic ca s-o fi speriat de ambreiaj cand a vazut ca ii clantane. si a vanduto crezand ca e stricata. :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai CDI nu are treaba cu setarile. alea e Chip-ul care calculeaza. eu am avut motoru in service la cristi, si nu pot sa ma plang de el, ai cu cine sa vorbesti sa ceri informatii si cine sa te ajute.

daca eram in tara te ajutam eu cu CDI-ul sa faci proba daca merge. iar daca e de pe Ebay, cauta pe germania, italia sau UK. in state dureaza mai mult si poti avea probleme cu vama. la valoare.

app ce ai patit de iti trebuie CDI-ul?

 

cat de agitatul de mai sus, eu zic ca s-o fi speriat de ambreiaj cand a vazut ca ii clantane. si a vanduto crezand ca e stricata. :haha:

multumesc de ajutor diagnostic ul este dat de andu de la cdi nu pleaca informatia catre injectorul de la cilindru vertical si prin urmare nu da benzina amn discutat si cu cristi despre asta si ma zis ca e posibil sa se potriveasca de la 916 996 998 dar dar f posibil sa nu mearga deaorce starile sunt ptr altfel de management al motorului chiar daca motorul e la fel si nu tine neaparat de chip posibil sa mai gresesc si eu la partea electronica la moto o urasc ...si am pus cdi ul meu pe un alt st 4 si aceasi simptoma o sa vad din ianuarie ce o sa fac totusi e posibil sa fie doar chipul ar bine dar in cdi ul meu sa mai umblat deci nu e chiar ok o sa vad eu ...si in cel mai rau caz ajung la e bay desi si acolo e cu risc ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nu e risc pe Ebay, eu am luat motoru pt a mea si a fost ok. nu ma plang. acum depinde de cum ai noroc dar 2 luni eram calare zi de zi la cautari. cat de configuratie nu cred ca e alta. daca e acelasi motor CDI-ul e acelasi, dar nu bag mana in foc pt asta. totusi cauta la cineva care sa iti dea CHIP-ul sau sa faceti un schimb de CHIP. Sinner a patit la 749 aceiasi buba.

 

eu cu cristi cand am vorbit mia zis ca ST4 este acelasi motor cu 916, pe net iarasi la detalii e aceiasi treaba. da-le un mail celor de la ducati romania ca ei intreaba in italia daca e sau nu.

 

la ce sa mai umblat in CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma nu e risc pe Ebay, eu am luat motoru pt a mea si a fost ok. nu ma plang. acum depinde de cum ai noroc dar 2 luni eram calare zi de zi la cautari. cat de configuratie nu cred ca e alta. daca e acelasi motor CDI-ul e acelasi, dar nu bag mana in foc pt asta. totusi cauta la cineva care sa iti dea CHIP-ul sau sa faceti un schimb de CHIP. Sinner a patit la 749 aceiasi buba.

 

eu cu cristi cand am vorbit mia zis ca ST4 este acelasi motor cu 916, pe net iarasi la detalii e aceiasi treaba. da-le un mail celor de la ducati romania ca ei intreaba in italia daca e sau nu.

 

la ce sa mai umblat in CDI?

da de acord cu tine motorul este acelasi de pe 916 cu st4 dar difera unele chestii ...nici eu nu stiu sa iti zic exact ce dar cred ca de ex cutia e alta si etc...o sa vad din ianuarie ce si cum ca am mai multe variante...nu stiu la ce sa mai umblat in CDI stiu ca sa umblat si si andu mia zis ca a vazut niste sigilii care nu lea mai vazut pana acum oricum asta mai putinn conteaza acum ...bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de acord cu tine motorul este acelasi de pe 916 cu st4 dar difera unele chestii ...nici eu nu stiu sa iti zic exact ce dar cred ca de ex cutia e alta si etc...o sa vad din ianuarie ce si cum ca am mai multe variante...nu stiu la ce sa mai umblat in CDI stiu ca sa umblat si si andu mia zis ca a vazut niste sigilii care nu lea mai vazut pana acum oricum asta mai putinn conteaza acum ...bafta

motorul din ce stiu pe ST4 i-au modificat supapele si chiuloasa cu 10mm mai scurta pt ca u aveau spatiu pt radiator. citisem pe net. in schimb cutia nu cred ca are modificari ci tot din pinionu spate si foaie se dadea cuplu, dar si greutatea motorului o face mai docila.

 

vezi ca 996SPS si 998 are alt CDI e (P8)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial cand am bulit motoru, multi mi-au zis ca sa pun motru de pe ST4. dar vorbisem cu cineva si imi ziceau ca nu se potriveste, apoi cristi mia zis ca e acelasi motor si pe ST4. am cautat pe net si singura diferenta era cei 10mm la un ax cu came. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

tot ce cred e ca din CHIP e toata diferenta intre ST4 si 916. desi nu cred. 916 avand un amestec mai bogat si o aprindere mai agresiva. pe cand ST4 avand un amestec mai docil, si mai calm pt ca e un motor turing si e normal asta. 916 venea cu raportul pinion/foaie 15/38 sau 14/36 iar ST4 cu 15/-42 iar curelele de distributie la 916 au 95 dinti, iar la ST4 au 93 datorita celor 10mm decupati din capul chiuloasei.

uite ce zice un meserias pe un forum strain:

Please be even more aware that these belts are 2 teeth shorter than the belts for the 916 etc. superbike, as the heads on the ST motors are shallower to allow the motor to fit into the modified 851/888 frame - ie dont buy the 916/996 belts that bevellheaven suggest, as you will have problems tensioning them up.

 

Just as a sidenote, for the very same reason, a standard 916/996 motor will not fit into an 851/888 frame, and this explains why some 'hot' 851/888's are retrofitted with ST motors.

 

 

The difference between the ST2 and the ST4 was primarily their engines, with the ST2 having a 944 cc Desmodue two-valve motor, and the ST4 using the four-valve Desmoquattro motor derived from the previous series 916 superbike. Other differences were in the construction of the frame and electrical systems, and also the choice of suspension component manufacturers. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

 

si tot ce am vorbit mai sus uite.. sursa: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_st4.htm

 

Ducati had launched its first sports touring machine, the ST2, in 1996, and although it was a success in many markets, it was also criticized for its lack of top-end power. So for 1998, Ducati expanded its sports touring range with a new ST4, while keeping the ST2 in production as a cheaper option.

 

The ST4 was basically an ST2 chassis and bodywork with a 916cc eight-valve desmodromic engine fitted. That engine installation was straightforward, although the front cylinder head was modified from the standard 916 Biposto design in order to fit the motor into the ST2 frame. The exhaust camshaft was moved down in the head by 10mm (0.3in), allowing the larger engine to fit.

The same steel-tube trellis frame, Showa upside-down front forks and Showa rear shock as the ST2 give the ST4 firm handling, although the more powerful engine places heavier stresses upon it.

 

On the road, the ST4 makes a capable sports tourer, although it is not as effective as Honda's VFR800. The engine is very strong, allowing all-day high-speed cruising,

 

and the 21-litre (4.6 gal) fuel tank gives a decent 320km (200 mile) range. Sporty handling makes short work of twisty back roads, while the strong Brembo brakes and sharp steering are even useful on the track.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

initial cand am bulit motoru, multi mi-au zis ca sa pun motru de pe ST4. dar vorbisem cu cineva si imi ziceau ca nu se potriveste, apoi cristi mia zis ca e acelasi motor si pe ST4. am cautat pe net si singura diferenta era cei 10mm la un ax cu came. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

tot ce cred e ca din CHIP e toata diferenta intre ST4 si 916. desi nu cred. 916 avand un amestec mai bogat si o aprindere mai agresiva. pe cand ST4 avand un amestec mai docil, si mai calm pt ca e un motor turing si e normal asta. 916 venea cu raportul pinion/foaie 15/38 sau 14/36 iar ST4 cu 15/-42 iar curelele de distributie la 916 au 95 dinti, iar la ST4 au 93 datorita celor 10mm decupati din capul chiuloasei.

uite ce zice un meserias pe un forum strain:

Please be even more aware that these belts are 2 teeth shorter than the belts for the 916 etc. superbike, as the heads on the ST motors are shallower to allow the motor to fit into the modified 851/888 frame - ie dont buy the 916/996 belts that bevellheaven suggest, as you will have problems tensioning them up.

 

Just as a sidenote, for the very same reason, a standard 916/996 motor will not fit into an 851/888 frame, and this explains why some 'hot' 851/888's are retrofitted with ST motors.

 

 

The difference between the ST2 and the ST4 was primarily their engines, with the ST2 having a 944 cc Desmodue two-valve motor, and the ST4 using the four-valve Desmoquattro motor derived from the previous series 916 superbike. Other differences were in the construction of the frame and electrical systems, and also the choice of suspension component manufacturers. sursa http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_ST_series

 

si tot ce am vorbit mai sus uite.. sursa: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_st4.htm

 

Ducati had launched its first sports touring machine, the ST2, in 1996, and although it was a success in many markets, it was also criticized for its lack of top-end power. So for 1998, Ducati expanded its sports touring range with a new ST4, while keeping the ST2 in production as a cheaper option.

 

The ST4 was basically an ST2 chassis and bodywork with a 916cc eight-valve desmodromic engine fitted. That engine installation was straightforward, although the front cylinder head was modified from the standard 916 Biposto design in order to fit the motor into the ST2 frame. The exhaust camshaft was moved down in the head by 10mm (0.3in), allowing the larger engine to fit.

The same steel-tube trellis frame, Showa upside-down front forks and Showa rear shock as the ST2 give the ST4 firm handling, although the more powerful engine places heavier stresses upon it.

 

On the road, the ST4 makes a capable sports tourer, although it is not as effective as Honda's VFR800. The engine is very strong, allowing all-day high-speed cruising,

 

and the 21-litre (4.6 gal) fuel tank gives a decent 320km (200 mile) range. Sporty handling makes short work of twisty back roads, while the strong Brembo brakes and sharp steering are even useful on the track.

multumesc pentru tot ...zair din cate am inteles el este plecat din tara asa ca ...nu e un capat de tara am mai multe variante o sa vad eu cum ii dau de cap...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru tot ...zair din cate am inteles el este plecat din tara asa ca ...nu e un capat de tara am mai multe variante o sa vad eu cum ii dau de cap...bafta

intradevar eu nu sunt in tara. dar nu cred ca daca ai ajunge la capitala, si ai sta de vorba cu cativa baieti, sau daca ai vb pe aici, eu cred ca ar fi cineva sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar eu nu sunt in tara. dar nu cred ca daca ai ajunge la capitala, si ai sta de vorba cu cativa baieti, sau daca ai vb pe aici, eu cred ca ar fi cineva sa te ajute.

decamdata nici eu nu sunt in tara si in ultima vreme nu am putut sa ma ocup de moto bineteles ca are cine sa mna ajute deja au si facut o augustin cu st 4 mi la pus la dispozitie defapt lui andu sa probez cdi meu pe moto a lui bafta...putina distractie:http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-auspuffanlagen/motorradstunt-ducati-diavel-mi-17594.htm

http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-auspuffanlagen/motorradstunt-ducati-diavel-mi-17594.htm

ps:din ce an este 916 le tau?si daca ai chef sa imi zici o pareredespre el ms...bafta

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...