Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata,

In primul rand, La multi ani!!!!

Am o intrebare, sau mai mult o rugaminte, as vrea sa aflu mai multe despre Ducati 749, as vrea sa imi cumpar si vreau sa stiu cum este motorul, fiabilitate, condus, ... Nu stiu prea multe despre motocicletele italiene, mai mult despre japoneze.

Va multumesc anticipat!



Este pe forum un topic deschis despre Ducati 749?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am intarziat cu domnisoara dar va sunt dator.

 

Dupa un 748 si un 749 in ograda, a venit si vremea pentru cea pe car eo visam de mult: 1098

Va prezint Ducesa



@wrathfly

 

848 este fratele mia mic al lui 1098. Modelul 1098 este SINGURA motocicleta Ducati care nu a avut niciodata vre un recall de fabrica. Recall - defecte de fabricatie pe care fabricantul le descopera si cheam aposesorii la service pentru remediere gretuita a situatiei.

De asemenea, este cea mia fiabila motociclet aprodusa vreodata in Borgo Panigale si pe langa asta, 848 vine cu ambriajul in ULEI. pentru voi japonezarii asta este cev anormal, pentru noi ducatistii, este o blasfemie.
Asadar, intretinerea ambreiajului nu va mai fi o bataie de cap. intretinere insemana dat din gura de fiecare data cand cineva t eintreba de ce suna motoicleta ca o cutie de suruburi si daca e stricata.

Versiunea EVO ti-o recomand cu mare drag. Eu mi-am luat 1098 pentur ca voi merge si la curse, in alta circumstanta 848 evo scria pe mine. Pune banu jos si ia-ti cea mia faina mobra de pe piata.

@draven
749 face parte din generatia in care Ducati incepea sa isi revina cat de cat la capitolul fiabilitate din punct de vedere am electricii. Nu au fost niciodata probleme la motoarle ducati, toate belelele eu fost pe modelele mia vechi la electrica si actuatori.

749 este o motocicleta pe care eu unul nu am dus-o niciodata in service afara de momentele in care trebuiau schimbate curelele de distributie si facute supapele.

 

pentru amnadoi, voi care veniti de la japo la Ducati:
stim ca va luati Ducati pt ca va plac cum arata dar tineti in minte, Ducati nu este pentru oricine. Ar fi bine sa mergeti inante si sa dati o tura sa vedeti cum va place. Nu sun precum aspiratoarele japoneze care nu simti nimic la calarit. Vibreaza si sunt naravase din pricina cuplului foarte jos.
la 749 ambreiajul est euscat deci face acel zgomot de 'motor stricat' - mergi sa cumperi motoreta numai cu un ducatist care stie sa asculte un motor Ducati.

Reviziile principale sunt la curelele de distirbutie 10 000 km sau 2 ani. si la supape, la 20 000 km.

post-532-0-67251200-1357213418_thumb.jpg

post-532-0-19418700-1357213427_thumb.jpg

post-532-0-03904100-1357213450_thumb.jpg

post-532-0-54655900-1357213455_thumb.jpg

post-532-0-49509000-1357213462_thumb.jpg

post-532-0-73098700-1357213476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba esti sigur ca 10.000Km? eu am gasit altceva pe net.

 

All pre-2007 Superbike models, e.g. 916, 996, 998, 748, 749 and 999 Testastretta (excluding 749R and 999R) plus Testastretta engine Monsters, and air-cooled Multistrada:

Two-year or 12,000 mile service (including timing belt replacement)

 

Timely servicing
Many riders are put off owning Italian superbikes from manufacturers such as Ducati by a reputation for exorbitant servicing costs. We'd agree that these bikes do need diligent attention to service intervals, especially the large 12000 mile/2-year service that includes replacing the timing belts and adjustment of the desmodromic valves. While the use of genuine Ducati parts does increase service costs, our workshop labour charges are essentially the same as they would be for any other type of superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare, mai mult rugaminte:

Scurt si la obiect - vreau sa ma urc pe un Monster in perioada imediat urmatoare.( daca ma ajuta cineva, dau o bere bineinteles)

Ideea este ca vreau sa imi iau acest motor si trebuie sa ajung cam departe in tara pentru asta. Ori nu mai am eu rabdare, ori imi este teama ca se da motorul pana il iau eu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

anu trecut cand am fost, aveam in plan sa plec sa vad muzeul si fabrica. dar cum dracu isi baga coada cand intri in biserica, m-a lasat releul de incarcare si nu am mai putut pleca. dar poate la anu ajung iar si sper ca il voi vizita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut colegi ducatisti. De curand am intrat si eu in randul posesorilor de Ducati. Vin si eu cu o intrebare/ rugaminte: Exista cineva cu posibilitatea de a-mi imprumuta o finala pentru un ducati 749 in vederea autenticitatii RAR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...