Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

de maine ma apuc de el incet incet , sunt tare curios ce naiba o fi , ma gandesc sa dau baia de ulei jos si sa ma uit pe acolo , cred ca ar trebui sa se vada problema ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu e mai usor sa verifici pana de pe partea cealalta? poate ai noroc si gasesti buba acolo.

asta am sa fac maine prima data , desfac capacul sa vad daca este acces pe acolo la pana cealalta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am zapacit de tot. distributia pare pe partea cu ambreiajul...whatever se invart rotitele in gol, sunt sarite de pe ax ori s-a rupt axul. poate fi simplu, poate fi bataie mare de cap. plus canu stim daca au dat pistoanele in supape (nush daca ating la Ducati cand sunt deschise). trebuie vazut...

» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:51

 

pai stai mah! axul ala trece dintr-o parte in alta??? Ducati frate!! oricum, daca s-a crapat ala in mijloc, nu face zgomot, ca sta aliniat in lagare. nu ma dau expert, dar eu cred ca asta e (in cazul in care nu s-a dus una din pene). daca se ducea piulita si sareau pinioane, cred ca razbatea un zgomot de pe acolo, dincolo de zgomotul ambreiajului.

La Ducati ai totul dintr-o parte in alta. In motor nu are ce sa fie rupt. Practic e imposibil sa rupi un ax de ăla. Mizez doar pe pinioanele alea.

Dacă supapele is deschise, pistonul le poate lovi. Am motorul vechi de pe 916 la care am păţit asta.

» Post actualizat in 01 Oct 2014 20:11

 

de maine ma apuc de el incet incet , sunt tare curios ce naiba o fi , ma gandesc sa dau baia de ulei jos si sa ma uit pe acolo , cred ca ar trebui sa se vada problema ...

ce baie ma? Esti cu vaca? :lol: Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ce ma nu are baie nici asta ? sincer spun ca nu stiu ...

Are baie, dar nu poţi s-o dai jos. Ma refer sa te uiţi pe dedesubt. Tu desfă pe partea opusă curelelor. Apoi, da un ochi la alea doua pinioane. Atenţie cand dai la automat, sa nu loveasca supapele. Curelele nu se învârt deloc? Verifica si axul de jos, care e din motor.

» Post actualizat in 01 Oct 2014 20:20

Nu sunt in ţara, ca ma uitam la motorul ce- l am acasa, sa vad cum vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate la defectiune ai ramas cu supapele in pozitii intermediare si ai avut noroc sa nu loveasca in pistoane. dar daca gasesti buba pui pana si dai la automat in conditiile in care esti pe langa mecanica, mai bine cheama un baiat care are habar, ca trebuie s-o tragi la punct intr-un final, altfel faci alte boroboate mai mari. botesti pistoanele si sa indoi supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ea cu siguranţa trebuie pusă la punct. Dacă nu a dat curelele jos, pinioanele sunt usor de sincronizat, pt ca au canalul de pana. Trebuie doar sa fie atent ca e raportul 1:2 parcă. uite aici pare sa fie buba.e rezolutie mică.

 

baz, daca desfaci ceva, cauta vopsea si pune semne ca sa nu ai probleme cand le pui la loc.


» Post actualizat in 01 Oct 2014 20:46

ma asteptam la un Audi, nu VW

post-59565-0-41683800-1412196167_thumb.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curelele le-am dat jos dar nu asta e problema , nu sunt bata, am si eu destule cunostinte in mecanica stiu s-o pun la punct , deci buba pare sa fie la pinionul mare care vine in partea opusa a distributiei ... maine desfac capacul si sper sa fie acces acolo, si de ce nu sa rezolv si problema ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici trebuie sa ajungi tu

 

tu ai noroc ca la 800 SS ai doar un ax cu came, si nu e greu de pus. eu le-am dat jos si am uitat sa fac semne. dupa aia, am stat vreo 3 ore sa gasesc pe net numarul de dinti intre semne.

pinionul din stanga sus. ala pare a fi problema la tine.

34158d1215584335-water-pump-belt-drive-g

 

 

 

 

20120718175311.jpg

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , mai mult ca sigur cred si eu ca acolo e problema! cred ca s-a retezat pana s-au de ce nu pinionul s-a dus ... maine aflu , va tin la curent cu poze etc ,,,


» Post actualizat in 01 Oct 2014 21:12


aflam eu de astazi problema , dar pe sorsa cine o mai plimba ... am profitat de ziua frumoasa si am mai scos Aprilica la o mica plimbare ...


» Post actualizat in 02 Oct 2014 15:13

si revin cu vesti ..... bune! , am desfacut azi capacul pe partea opusa distributiei si ce credeti ! am gasit piulita de la vibrochen desfacuta si automat pinionul care actioneaza axul era scos de pe pana ... uitati si poze ...

post-78781-0-17422500-1412197917_thumb.jpg

post-78781-0-71697400-1412197933_thumb.jpg

post-78781-0-93606000-1412197944_thumb.jpg

post-78781-0-79771400-1412262705_thumb.jpg

post-78781-0-14482700-1412262723_thumb.jpg

post-78781-0-16575500-1412262732_thumb.jpg

post-78781-0-80164400-1412262743_thumb.jpg

post-78781-0-56728200-1412262762_thumb.jpg

post-78781-0-16921100-1412262776_thumb.jpg

post-78781-0-12724200-1412262785_thumb.jpg

post-78781-0-55322600-1412262793_thumb.jpg

post-78781-0-22332800-1412262802_thumb.jpg

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul desfacerii? Lipsa de autoblocant? Sau? Ai reusit sa faci motorul? Inspecteaza supapele mai intai si apoi da-i cheie.

motivul cred ca e asa: s-a umblat acolo si s-a schimbat volanta sau fray-ul (aka bendix) s-a strans la loc, dar fara cap. cred ca a strans la mana sau "pe dos"

nu mai tin minte, dar acolo se strange la 180Nm

mie la 998 mi s-a desfacut ambreiajul din cauza ca nu a fost strans cum trebuie.

 

Baz, curata si usuca axul si piulita, apoi pune pasta de blocare sau vopsea. data viitoare nu vei mai fi asa norocos.

 

ramane sa dai tu berea, eu nu ti-o cer. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine sper sa finalizez , trebuie sa fiu atent sa montez distributia perfect ... aici pe partea cu pinioanele am pus perfect punct pe punct , se poate observa in una din poze , maine pun piulita o strang ca la carte si pe urma sa pun curelele , rolele de la axe au semne pe ele dar nu am vazut semne pe motor, maine studiez mai bine ... si cu ocazia asta schimb si uleiul , ce ulei recomandati pt acest motor ? ...


» Post actualizat in 02 Oct 2014 21:41

Motivul desfacerii? Lipsa de autoblocant? Sau? Ai reusit sa faci motorul? Inspecteaza supapele mai intai si apoi da-i cheie.

mai mult ca sigur nu a fost stransa cum trebuie , supapele sunt perfecte ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut schimbul la curele la un 750 ss,te pot ajuta cu putinul pe care-l stiu si eu.

Am facut 7000km dupa ce am schimbat curelele si nu am avut probleme.

Nu stiu din ce an e al tau dar trebuie sa ai semne si pe motor,ori o gaura pe langa role ori o liniuta,ceva tot este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 02 Oct 2014 15:13

 

si revin cu vesti ..... bune! , am desfacut azi capacul pe partea opusa distributiei si ce credeti ! am gasit piulita de la vibrochen desfacuta si automat pinionul care actioneaza axul era scos de pe pana ... uitati si poze ...

Ce cauza penala... bine ca ai rezolvat usor macar! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este nevoie de dinamometrica acolo , trebuie doar stransa foarte bine si initial pus loctite ... ce ulei ziceti sa pun in motor ? ... si apropo am o mica nelamurire in legatura cu saiba aia groasa , se vede in poze cea care o tin in mana , am gasito pe acolo lipita de volanta, eu sunt aproape sigur ca este de la vibrochen inainte de piulita , dar nu este dreapta ci conica, si piulita are ea guler ... nu stiu ce sa fac s-o pun s-au nu .........

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca saiba aia are si ea rolul ei. daca nu ma insel, e anti desfacere, gen grover

 

daca nu strangi cat trebuie, se va desface cu tot cu loctite.

 

despre ulei, iti recomand Bel Ray.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca are un rol , dar daca n-am desfacut eu de la inceput nu stiu cum vine , este conica ... asa dupa cum vad eu treaba se aseaza mai bine cu partea umflata spre exterior , ma gandesc cand strangi piulita o indreapta ca sa stea sub presiune ... ulei stiu ca bel ray este bun de asta am bagat si in Aprilia , ideea este ce cifra sa pun , tot 15w50 ?

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe microfiche. Iti arata schema explodata si trebuie sa apara si asta pe undeva... Ulei depinde de uzura, fiind mai racoare, eu as merge pe 10w40. Manualul ce zice?

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ca are un rol , dar daca n-am desfacut eu de la inceput nu stiu cum vine , este conica ... asa dupa cum vad eu treaba se aseaza mai bine cu partea umflata spre exterior , ma gandesc cand strangi piulita o indreapta ca sa stea sub presiune ... ulei stiu ca bel ray este bun de asta am bagat si in Aprilia , ideea este ce cifra sa pun , tot 15w50 ?

Bă, pentru ce ti-au mai fost date manualele alea de reparatie? Ai acolo tot.

ulei, pune 10W40. Nu e motor(race) pt 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe microfiche. Iti arata schema explodata si trebuie sa apara si asta pe undeva... Ulei depinde de uzura, fiind mai racoare, eu as merge pe 10w40. Manualul ce zice?

nu stiu ce zice manualul , dar stiu ca la V2 in general se baga 15w50 , cel putin la RSV asa spune fabricantu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15W50 E ulei mai gros. Se pune la motoarele mai uzate, motoarele solicitate sau cand temperaturile sunt ridicate. Cum 800SS nu prea avea de-a face cu astea, iti recomand 10W40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...