Petru Moldovan Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Cum pul.a mea sa intri in moto ca sa nu lovesti auto????????????????????????????????????????????????????????????????????? Asta se numeste instinct de conservare la un tip experimentat, e ca si cum ai alege cu motorul sa intri intr-un TIR sau intr-un biciclist. Problema nu e ce a ales el sa loveasca, ci ca daca ar conduce cum trebuie (in limba de lemn de la Politie asta se numeste "conducere preventiva") nu ar fi trebuit sa loveasca nimic, ca cica e sofer profesionist si deci mult mai meserias decat noi amatorii astia pe motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Ghinion crunt ... sanatate multa, macar ti-ai consumat portia de ghinion pe urmatorii 5-6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) Asta se numeste instinct de conservare la un tip experimentat, e ca si cum ai alege cu motorul sa intri intr-un TIR sau intr-un biciclist. Problema nu e ce a ales el sa loveasca, ci ca daca ar conduce cum trebuie (in limba de lemn de la Politie asta se numeste "conducere preventiva") nu ar fi trebuit sa loveasca nimic, ca cica e sofer profesionist si deci mult mai meserias decat noi amatorii astia pe motoare... Problema e ca putea sa se duca-n balarii (cum am facut eu candva) in loc sa omori un om si nu lovea nici audi-ul nici motoristul, oricum treaba mi se pare cam ciudata, cred ca oricum il lovea pe motorist chia daca nu era salteaua pe sosea. Care-i problema ta cu moldovenii? Or fi bucurestenii niste deosebiti... On: Multa sanatate Nu lua in seama ce s-a scris, am un coleg din Piatra Neamt si e mai cizelat decat multi "buCUResteni" si exemple ar mai fi. Editat Iulie 18, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Asta se numeste instinct de conservare la un tip experimentat, e ca si cum ai alege cu motorul sa intri intr-un TIR sau intr-un biciclist. Problema nu e ce a ales el sa loveasca, ci ca daca ar conduce cum trebuie (in limba de lemn de la Politie asta se numeste "conducere preventiva") nu ar fi trebuit sa loveasca nimic, ca cica e sofer profesionist si deci mult mai meserias decat noi amatorii astia pe motoare... Soferul asta profesionist a uitat ca mai era o banda unde se putea duce, nu era necesar sa intre pe banda 3. Dar probabil a vrut sa vada mai bine retrovizoare privelistea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iulie 19, 2008 Autor Share Postat Iulie 19, 2008 tare sunt curios ... schitza e facuta de politai ? Nu, e facuta de tata, la indicatiile mele. trebuie neaparat sa-ti scoti tablele alea ca alrfel piuie toate portile anti-tero de pe toate aeroporturile din lumea pe care o preferam noi (ca presupun ca nu vrei sa emigrezi in Africa sau in alte locuri similare). Se scot oricum cica, prin ianuarie ... si de bipait cica n-ar bipai. Se cheama ca mi-am facut tuning cu titan pana la urma care o fost vinovat de accidentu asta (cuvant urat), in opinia politistilor?la noi se poate sa sa scoata vinovata si salteaua, daca soferu da spaga Nu stiu inca, nu prea m-a interesat momentan. Fiind insa lovitura din spate, la noi legea e destul de clara la faze de-astea. Vedem. din pacate, de la asigurarea lu ala o sa iei foarte foarte putin or sa te ia dupa niste cataloage, in fct de uzura, ani vechime, model (valoarea lui din niste cataloage de-ale lor), si n-ai ce sa le faci.. incearca sa recuperezi cat se poate de la taximetrist.. mai ales ca lui chiar ii trebuie permisul, il poti strange cu usa cu plangerea penala, in fct de cate zile de spitalizare iti va da IML-ul. Bafta multa!... Tinand cont de varsta motocicletei adica 1988, probabil imi vor da mai putin decat costa o casca oricum, anul asta nemaipunandu-se problema de 2 roti... nu asta ma doare acum Niste poze cu moto: - prinderea rezervorului de cadru, acum rupta - din spate - altele Acum, povesti de la fata locului. Pe moment, multumirea c-am evitat obstacolul ala a durat f. putin, pana in momentul in care am simtit ca moto sub mine o ia razna. Practic nu intelegeam de ce ma duc aiurea, doar evitasem salteaua ! dupa aia am inceput sa zbor, am vazut rezervor-asfalt-stanga-motoreta de sus-bordura centrala, si m-am dus taras pe partea stanga. Protectiile din geaca s-au faramat, in cotul stang e o coaja groasa de vreo 5-6 cm diametru; nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat fara geaca de piele. Nu mi-am pierdut cunostinta, m-am ridicat in capul oaselor si am inceput sa imi fac inventarul: misca degetele de la picioare, misca degetele de la maini, gatul, spatele... ok, mai putin mana dreapta unde se simtea clar ca se misca ceva oase independent de corp. Pretty ok. Pe moment, asa cum stiti, nu prea simti durerea. A venit salvarea, m-au dezechipat si m-au urcat pe targa, cu guler cervical si bratul imobilizat. Daca mi-am dorit ceva in momentul ala, a fost sa prind vreun sef de la drumuri si sa-i rup o mana, ca sa vada cum e sa te plimbi intins pe targa rigida peste gropile administrate de el, in timp ce se misca ciolanele in tine. Dupa aia, vizionarea tavanelor de spital intins pe targa. Turbam de ciuda can vedeam cum se sta dupa cate o hartie, aici e clar o mare buba in sistem: sta omul pe targa si tu astepti nustiuce hartoaga/aprobare. In fine. Cand am intrat la radiografii, din cauza detensionarii probabil, m-au apucat niste frisoane cumplite, de simteam iar cum se balangane oasele gips, alcooltest, si in pat cu mine. Nu doresc nimanui o noapte in spital, sa auzi de ex. cum niste urlete de durere de langa tine se incheie brusc cu biiiiiiiiiiiiiiiiiiipul ala sinistru din filme. Am avut parte de "anestezie bloc", daca am inteles eu bine cum se cheama. Adica, cu un ac lung si curent electric se identifica nervul din plex corespunzator portiunii necesare de anesteziat. Dureros, si ma simteam ca in experimentele alea cu broasca electrocutata Operatia a decurs bine, rezultatul fiind cel de mai jos: Cam atat deocamdata, c-am obosit. Si nu va mai certati ca chiorii pe teme aiurea, e o mare lipsa de bun simt si respect. Doua chestii ma scot din sarite la accidentul meu: - ca nu am putut face nimic pentru a evita - ca dupa atata timp in care aproape reusisem sa-i conving pe ai mei ca se poate merge pe 2 roti in siguranta ... s-a dus de rapa toata munca mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Dupa 4 ani schimbi si tu recamierul ala de GPZ Deci tot raul spre bine. Te-ai gandit cum s-ar fi terminat pentru tine echipat cu armura si cu Vomarul? Sanatate, tinere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Multa sanatate! In siguranta nu suntem nici unde, dar pe motocicleta? E clar, nesimtirea, neatentia si prostia unora vor mai face multe victime. E doar o loterie... cand si cum, atat. Se spune ca unii au foarte, multi km parcursi in N ani, dar nu se spune, ca traficul era altul. Acum din cauza densitatii,drumurile proaste( putine benzi, gaurite, murdare de te miri ce etc) multi sunt ca si turbati, oamenilor bolnavi nu le sta nimic in cale si puterea unor autovehicule este nimicitoare. Sunt multi factori de care trebuie tinut cont pentru a reusi sa ajungi intreg la destinatie. Si cu toate astea...se mai intampla totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BackOn2Wheels Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Nu a lasat-o nimeni, probabil a cazut din vreo Dacie din aia papuc ce colecteaza de toate pentru toti. Pe de alta parte, nimeni nu s-a obosit sa opreasca sa o ia de acolo. De abia pe la 1.30 cineva, probabil influentat de accident, a scos-o in afara carosabilului. on: @uncle: serif, nici nu mai am cuvinte, zau ca nu stiu ce sa-ti spun, ca ai avut un ghinion stupid sau noroc porcesc... da' eu inclin sa cred ca daca esti inca aici si functionezi e de (foarte) bine! cine zicea ca e mai nasol atunci cand citesti de accidentele celor pe care i-ai intalnit mare dreptate avea (mai ales descrise asa, cu lux de amanunte cum ai facut-o tu). ma bucur insa foarte tare ca esti super baiat si dupa ce ai patit mai ai si puterea sa glumesti pe ici-colo! iti doresc insanatosire cat mai rapida!!! si sa scapi urgent de paturile alea oribile de spital si de tot ceea ce mai tine de sistemul medical romanesc. toata stima din partea mea pentru atitudinea pe care o ai!!! off 1: fly taxi are o politica cel putin bizara pentru recrutare, de fiecare data cand am drum spre/de la aeroport deschid ca din intamplare subiectul asta cu soferii si mai toti imi confirma povestea... cica astia fac un fel de racolari pe orase, se duc pe rand in orase mai mici, unde e foamea mai mare, si angajeaza cat mai multi soferi pot promitandu-le marea cu sarea dupa ce incep sa lucreze. odata ajunsi insa in bucuresti si prinsi de contractul semnat am inteles ca sunt tratati cu totul altfel, partea cu adevarat nasoala fiind ca au norma f mare de km si ca sa o poata face stau la volan mult prea multe ore, de unde o oboseala cronica si predispozitia la accidente... eu sincer sa fiu de cand am aflat de asta ocolesc in trafic taxiurile fly cat pot de mult. n-am nimic cu soferii lor, partea proasta e ca majoritatea nu sunt din bucuresti (deci au din start 2 mari probleme: nu cunosc orasul si nu sunt obisnuiti cu modul agresiv in care se conduce pe aici), sunt obositi mai mereu si sunt obligati sa si alerge mult pe dn1... nu incerc sa-l scuz cumva pe asta care a dat peste uncle, va spun doar ce am aflat despre fly taxi si soferii de acolo, poate asta explica intrucatva decizia lui aparent bizara de a alege banda cu motocicleta... off 2: referitor la saltea... zilele trecute eram cu conserva (norocul meu) si coboram de la barajul lacului ciurel pe cheiul dambovitei catre carrefour orhideea. cred ca stiti bucata aia, destul de libera si n benzi pe sensul ala. mergeam relaxat, in fata mea la cca. 20m un camion din ala cu partea din spate necarosata, neacoperita (practic o platforma inconjurata cu ceva sipci). nici prin cap nu mi-a trecut sa ma gandesc ce transporta si daca incarcatura e bine asigurata sau nu. deodata VIJJJJJJJJJJJ!!!!! isi ia zborul si decoleaza din camion ditamai pachetul!!! dupa cum s-a miscat in aer am dedus ca era un pachet cu polistiren expandat pentru izolatii in constructii. noroc ca eram in masina si aveam spatiu berechet stanga-dreapta, ca nu stiu ce s-ar fi intamplat daca eram cumva ca in situatia lui uncle, pe motor in trafic pe dn1... din cate am reusit sa vad soferul camionului n-a sesizat "scurgerea" si nu cred ca a oprit, dar pachetul ala l-o fi luat pana la urma cineva care avea nevoie de el ma gandesc insa ca pe dn1 e chiar riscant sa opresti masina si sa incerci sa scoti o ditamai salteaua de langa axul drumului... stiti si voi cum se conduce pe acolo, cel mai bun exemplu e chiar accidentul asta eu unul de cateva ori am vrut sa scot diferite obstacole de pe drum si va jur ca m-am gandit ca ma risc aiurea in tramvai. odata ce ai trecut de obstacol singura sansa de a-l scoate de pe drum cat de cat in siguranta cred ca ar fi sa dai cumva cu spatele, sa opresti masina cu avariile intr-o pozitie in care sa te protejeze de zevzeci si abia pe urma sa te apuci de treaba. acum ce sa zic, sincer nu prea ma vad facand toate astea pe dn1... off 3: @uncle: intre timp mi-am luat si eu motoreta aia mica pe care o tot asteptam cand ne-am vazut la salon si ma gandeam ca poate om iesi vreodata pe undeva, ca te-am vazut om cu capul pe umeri si deh, nici nu prea am eu tovarasi motociclisti (de fapt am cativa, da' ori au nascut deja nevestele lor, ori urmeaza sa o faca in curand, asa ca au lasat-o mai moale cu subiectul moto ) oricum, cand te faci bine daca vrei sa iesi la o plimbare "de voie" eu te-as insoti bucuros! ;-) sanatate maxima @uncle si insanatosire cat mai grabnica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 (...)Doua chestii ma scot din sarite la accidentul meu: - ca nu am putut face nimic pentru a evita - ca dupa atata timp in care aproape reusisem sa-i conving pe ai mei ca se poate merge pe 2 roti in siguranta ... s-a dus de rapa toata munca mea - Pai cum sa-l eviti cand nici macar nu stiai ca o sa se intample? chiar si daca te uitai in oglinzi nu-ti dadeai seama cat de repede venea ala - True, da' n-ai ce sa-i faci. Macar sa inteleaga ca efectiv nu aveai cum sa crezi ca cineva te va bubui din spate. Dar ... well, asa-s parintii, cu tona de griji In rest, ce sa facem? Decat asta, presupun ca recunosti semnatura lui shadesofgray de pe EX-500.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 @UncleFester: insanatosire grabnica, si acum: -mobra nu pare praf, si fieru se face...asta ca sa nu o dai de piese, pe un pret vai mama lui, sau poate sa o mai tii -cred ca la situatia asta ar trebui trasi la raspundere si ala caruia i-a zburat salteaua din masina, ca avea obligatia sa o culeaga de pe carosabil, si aia de se ocupa de curatarea drumului si strangerea obiectelor ciudate -cu parintii asa este...eu nu ma mai chinui sa-i conving de nimic, pt ca stiu ca i-as minti daca le-as spune ca nu e risc de accident pe mobra LE: pe dn1 inafara de aglomeratie mai sunt si...cai: http://www.protv.ro/stiri/eveniment/dn-1-u...ent-rutier.html sau carute http://www.tribuna.ro/stiri/actualitate/au...stem-23717.html aici soferu autocarului a demonstrat ca se pricepe intr-ale sofatului, evitand caruta in ultimul moment... asa ca, mare grija pe porcaria asta de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Nu, e facuta de tata, la indicatiile mele. Se scot oricum cica, prin ianuarie ... si de bipait cica n-ar bipai. Se cheama ca mi-am facut tuning cu titan Nu stiu inca, nu prea m-a interesat momentan. Fiind insa lovitura din spate, la noi legea e destul de clara la faze de-astea. Vedem. Tinand cont de varsta motocicletei adica 1988, probabil imi vor da mai putin decat costa o casca oricum, anul asta nemaipunandu-se problema de 2 roti... nu asta ma doare acum Niste poze cu moto: - prinderea rezervorului de cadru, acum rupta - din spate - altele Acum, povesti de la fata locului. Pe moment, multumirea c-am evitat obstacolul ala a durat f. putin, pana in momentul in care am simtit ca moto sub mine o ia razna. Practic nu intelegeam de ce ma duc aiurea, doar evitasem salteaua ! dupa aia am inceput sa zbor, am vazut rezervor-asfalt-stanga-motoreta de sus-bordura centrala, si m-am dus taras pe partea stanga. Protectiile din geaca s-au faramat, in cotul stang e o coaja groasa de vreo 5-6 cm diametru; nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat fara geaca de piele. Nu mi-am pierdut cunostinta, m-am ridicat in capul oaselor si am inceput sa imi fac inventarul: misca degetele de la picioare, misca degetele de la maini, gatul, spatele... ok, mai putin mana dreapta unde se simtea clar ca se misca ceva oase independent de corp. Pretty ok. Pe moment, asa cum stiti, nu prea simti durerea. A venit salvarea, m-au dezechipat si m-au urcat pe targa, cu guler cervical si bratul imobilizat. Daca mi-am dorit ceva in momentul ala, a fost sa prind vreun sef de la drumuri si sa-i rup o mana, ca sa vada cum e sa te plimbi intins pe targa rigida peste gropile administrate de el, in timp ce se misca ciolanele in tine. Dupa aia, vizionarea tavanelor de spital intins pe targa. Turbam de ciuda can vedeam cum se sta dupa cate o hartie, aici e clar o mare buba in sistem: sta omul pe targa si tu astepti nustiuce hartoaga/aprobare. In fine. Cand am intrat la radiografii, din cauza detensionarii probabil, m-au apucat niste frisoane cumplite, de simteam iar cum se balangane oasele gips, alcooltest, si in pat cu mine. Nu doresc nimanui o noapte in spital, sa auzi de ex. cum niste urlete de durere de langa tine se incheie brusc cu biiiiiiiiiiiiiiiiiiipul ala sinistru din filme. Am avut parte de "anestezie bloc", daca am inteles eu bine cum se cheama. Adica, cu un ac lung si curent electric se identifica nervul din plex corespunzator portiunii necesare de anesteziat. Dureros, si ma simteam ca in experimentele alea cu broasca electrocutata Operatia a decurs bine, rezultatul fiind cel de mai jos: Cam atat deocamdata, c-am obosit. Si nu va mai certati ca chiorii pe teme aiurea, e o mare lipsa de bun simt si respect. Doua chestii ma scot din sarite la accidentul meu: - ca nu am putut face nimic pentru a evita - ca dupa atata timp in care aproape reusisem sa-i conving pe ai mei ca se poate merge pe 2 roti in siguranta ... s-a dus de rapa toata munca mea insanatosire grabnica. imi pare rau sa aud ca te-au rezolvat si pe tine. daca ai ceva nevoie de ajutor cu reparatii la motocicleta, nu ezita sa ma contactezi. Editat Iulie 23, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 16, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2008 4 luni si dosarul nici macar n-a ajuns la procuratura. Vom reveni cu informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainsmartman Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) Si iata ca dupa 7 ani de B si 4 ani de A, in care credeam ca am evitat multe belele posibile, am patit-o. Am plecat de la munca din Baneasa, sa fac plinul in Otopeni si sa ma intorc acasa dupa. Echipament: casca, geaca de piele, ghiozdan in spate, blugi, manusi, ghete moto. Mergeam pe banda 3, pe urma rotii stanga a unei masini, cam cu 80. Am vazut salteaua, am fandat si am evitat-o, fara sa ies din banda mea. Masina din banda 2 (ceva Audi argintiu) mergea mult mai incet, cam 40-50. Taxiul a venit tare din spate, a tras probabil dreapta pe banda 2 sa evite salteaua, apoi ca sa nu loveasca Audi in spate a tras stanga pe banda 3. Acolo eram eu. Am fost lovit in spate, si aruncat de pe motocicleta. Kawa s-a infipt in bara taxiului (Fly Taxi), taxi a franat, Kawa a plecat mai departe cu bara lui si a cazut pe o parte langa bordura centrala. Taxi praf in fata, faruri/bara/masca/radiatoare sparte. Kawa probabil dauna totala, furca si cadru strambe, rezervor spart, etc. Eu am facut nitel pe deltaplanul, am aterizat in umar. Am fractura de umar si humerus mana dreapta. Cotul stang si genunchiul stang julite, geaca de piele rupta in cot. In rest, vanatai si atat, avut noroc. Salvarea si politia au venit in 4-5 min, operativi. Am fost operat, am o placuta de titan si 10 suruburi. 2 saptamani bratul imobilizat, 4 sapt recuperare, dupa 6 luni se scot placuta si suruburile. Groaznice paturile de spital, feriti-va cat puteti. Multumesc tuturor ce au oprit si au ajutat, inclusiv motoristilor din Otopeni care mi-au luat motocicleta, d-nei asistente, d-nei de la banca, d-lui de la maxigel, d-lui care m-a ajutat cu telefonul. Aveti grija ! Vezi ca ai ramas dator o bere! Semnat: nenea cu telefonu', care ti-a luat mobra de pe asfalt si a stat cu ea pana ai trimis pe cineva s-o recupereze. PS: vezi ca tin la berea aia, ca mi-am spart palma drepata in carligele de sub sa chinuindu-ma sa scot bara de Fly-taxi... Iti mai dau o data nr de telefon: 0723396136 Editat Februarie 8, 2009 de brainsmartman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Eu am venit sa iau motocicleta. Nu te-am uitat, am numarul, dar din pacate, UncleFester nu a prea stat in Romania de cand s-a intamplat povestea. Sa nu mai vorbim de faptul ca planuiam sa te vizitam calare si GPZ-ul nu e in stare de functionare. Multumim mult, oricum, si nu iti face griji, berea vine cu dobanda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.