veics Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Nu dati cu paru' ! Prefer sfaturi..... 1. nu este clara, ai focalizat gresit. 2. ai folosit o diafragma prea deschisa (f/3.5), ceea ce a dus la un camp de focalizare mult mai mic, in general pt. panorame poti folosi un F/9 3. ISO-200, banuiesc ca e facuta pe un trepied, sau pe ceva, cu siguranta nu din mana, ca vad ca are timp de expunere 2.1sec., puteai folosi un iso mai mic sa mai elimini din zgomotul de imagine. iar pe latura artistica, compozitia nu-mi transmite nici un mesaj sper ca am fost destul de constructiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 1. nu este clara, ai focalizat gresit.2. ai folosit o diafragma prea deschisa (f/3.5), ceea ce a dus la un camp de focalizare mult mai mic, in general pt. panorame poti folosi un F/9 3. ISO-200, banuiesc ca e facuta pe un trepied, sau pe ceva, cu siguranta nu din mana, ca vad ca are timp de expunere 2.1sec., puteai folosi un iso mai mic sa mai elimini din zgomotul de imagine. iar pe latura artistica, compozitia nu-mi transmite nici un mesaj sper ca am fost destul de constructiv tradu-mi te rog "zgomotul de imagine" stiu expresia, dar nu stiu despre ce e vorba "noise reduction", se refera la tremuratul imaginii sau? iar pe latura artistica nu iti transmite mesaj,,, detaliaza te rog e o poza facuta unei parti din oras de pe un pod, incadrarea mi se pare bunicica, insa ce ar fi trebuit sa prinda in poza pt a fi si cu mesaj? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 tradu-mi te rog "zgomotul de imagine" stiu expresia, dar nu stiu despre ce e vorba "noise reduction", se refera la tremuratul imaginii sau?iar pe latura artistica nu iti transmite mesaj,,, detaliaza te rog e o poza facuta unei parti din oras de pe un pod, incadrarea mi se pare bunicica, insa ce ar fi trebuit sa prinda in poza pt a fi si cu mesaj? multumesc zgomot de imagine = purici? granulatia cerului? nu imi transmite nici un mesaj, ce nu se intelege din asta? mi se pare o poza "point & shot", faptul ca tie ti se pare "bunicica" este strict parerea ta, cum si ce am spus eu mai devreme a fost tot strict parerea mea, nu am vorbit in numele corului. O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Frati motociclisti,profesionisti ai Photoshop-ului sau cei care au experienta in restaurarea unei fotografii,atasez o fotografie in care desi nu apare o motocicleta,domnul din imagine era si motociclist in Romania din 1929 de la varsta de 19 ani,cand a obtinut carnetul de conducere. Pasiunea pentru conducerea autovehiculelor ( motociclete,masini) o ridicase la nivel de arta. Va rog pe cei cu experienta daca se poate sa scoatem acele pete si linii datorate indoiturilor hartiei foto. Fotografia a fost facuta in 28 februarie 1942 si acum este prezentata public pentru prima data. Multumesc celor care cred ca ma pot ajuta,sa restaurez aceasta fotografie. Salutari motociclisti! Editat Iunie 23, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Frati motociclisti,profesionisti ai Photoshop-ului sau cei care au experienta in restaurarea unei fotografii,atasez o fotografie in care desi nu apare o motocicleta,domnul din imagine era si motociclist in Romania din 1929 de la varsta de 19 ani,cand a obtinut carnetul de conducere. Pasiunea pentru conducerea autovehiculelor ( motociclete,masini) o ridicase la nivel de arta. Va rog pe cei cu experienta daca se poate sa scoatem acele pete si linii datorate indoiturilor hartiei foto. Fotografia a fost facuta in 28 februarie 1942 si acum este prezentata public pentru prima data. Multumesc celor care cred ca ma pot ajuta,sa restaurez aceasta fotografie. Salutari motociclisti! Din serviciu cat am putut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Din serviciu cat am putut: Puteai sa umbli putin si la contrast, sa dai alta viata fotografiei, dar, per total, ai lucrat foarte frumos, felicitari! O sa incerc si eu diseara (daca nu uit ) o restaurare, macar de dragul provocarii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Puteai sa umbli putin si la contrast, sa dai alta viata fotografiei, dar, per total, ai lucrat foarte frumos, felicitari! O sa incerc si eu diseara (daca nu uit ) o restaurare, macar de dragul provocarii! Mersi! Am lucrat cand nu m-a vazut seful , si am un editor Gimp, cu care nu prea sunt obisnuit. Photoshop nu am voie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Mersi! Am lucrat cand nu m-a vazut seful , si am un editor Gimp, cu care nu prea sunt obisnuit. Photoshop nu am voie... @phoenix27 au disparut petele si urmele indoiturilor Multumesc prietene! @phoenix27, @Just John va multumesc pentru ajutorul de a scoate o imagine cat mai buna . Desi domnul din fotografie avea inaltimea de aproximativ 1.85..1.86 cm, se vede ca nici masinile de pe vremea aceea nu erau mai prejos Editat Iunie 23, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 @phoenix27 au disparut petele si urmele indoiturilor Multumesc prietene!@phoenix27, @Just John va multumesc pentru ajutorul de a scoate o imagine cat mai buna . Desi domnul din fotografie avea inaltimea de aproximativ 1.85..1.86 cm, se vede ca nici masinile de pe vremea aceea nu erau mai prejos Cu placere! Mai incerc si eu cu softurile obisnuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Era nu numai motociclist din 1929 si sofer ci avea si specializarea atestata oficial printr-un document cu fotografie stampile si inscrisuri conform legilor de atunci de citez maestru mecanic categoria 1 Un adevarat pasionat de motoare,de conducerea motocicletelor si masinilor. A obtinut cele mai mari note in domeniul specializarii pe care a avut-o din pasiune pentru motoare, pentru pilotarea motocicletelor si vara si iarna si a masinilor deasemenea.. Aceasta a facut sa fie cautat de diverse institutii pentru nivelul de maiestrie ,specializarea pe care o avea datorita pasiunii....referitor la aceasta inca o mentiune pentru aceasta fotografie,pentru ca mai exista si altele."... Mentiune: "Amintire de la Inaugurarea Podului de peste Nistru din Jud. Tighina. 28 Februarie 1942 Masina D-lui Tony Bulandra,Nr. 3208 B Sofer Gavrilita Gavril " Actorul Tony Bulandra,sotul Actritei Lucia Sturdza Bulandra, Profesoara de actorie a d-lui Radu Beligan si Victor Rebengiuc. Un Motociclist-sofer-mecanic ,istorie,locuri,masina unui actor,oameni pasionati de profesie,oameni deosebiti din Romania. Inca o data va multumesc pentru ca ma ajutati sa obtin o imagine cat mai buna. Sunt multi oameni deosebiti pe acest forum, am admirat de multeori pe diverse topicuri de aici, logica de nota 10, relatari mai frumoase decat daca ai vedea ecranizarea propriuzisa a calatoriei respective,pasiune pentru motociclete,calatorii,etc. Editat Iunie 23, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 zgomot de imagine = purici? granulatia cerului?nu imi transmite nici un mesaj, ce nu se intelege din asta? mi se pare o poza "point & shot", faptul ca tie ti se pare "bunicica" este strict parerea ta, cum si ce am spus eu mai devreme a fost tot strict parerea mea, nu am vorbit in numele corului. O zi buna Nu sunt specialist dar zgomotul de imagine din poza asta este limita aparatului foto. La iso 200 in 2.31 secunde cat a durat expunerea nu trebuia sa aiba nici o urma de zgomot de imagine. Poza este facuta direct , fara focalizare La incadrare trebuie sa respecti regula treimilor(linia orizontului sa fie pe linia de pe treimea superioara a pozei sau pe cea inferioara nu pe mijloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 mi-am permis sa o editez si eu a fost o provocare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 mi-am permis sa o editez si eu a fost o provocare Am deschis imaginea si in primele secunde am ramas placut uimit! Multumesc mult! In afara de faptul ca nu mai are acele dungi si pete,este mai clara decat fotografia originala! M-am uitat la trasaturile fetei cand am deschis si am spus in gand "MULTUMESC!!! este si mult mai clara!" Felicitari @Florin_FZN! Si-au manifestat interesul doua publicatii pentru acesta fotografie,dar cine doreste imaginea de acum o poate descarca de aici, unde pasionatii nu numai de moto dar si de foto au facut restaurarea acestei imagini memorabile. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) N-am uitat, desi nush cat de grozav a iesit pana la urma.. Daca uploaderul imaginii (Aran, parca?) are ceva sugestii, sunt sigur ca se pot incorpora.. Putea iesi mult mai bine, dar mai am si niste altele de facut.. insa am salvat psd-ul, poate o sa revin.. Mesaj completat mi-am permis sa o editez si eu a fost o provocare Nenea, se poate un sfat constructiv? E cam "blown out" imaginea ta, zona de deasupra capotei masinii este mult prea alba, a pierdut prea mult detaliu (desi sunt constient ca "detaliul ala" de fapt e zgomot, ofera ceva special imaginii.. Daca Aran doreste, ii putem fabrica un cer partial senin in locul acelui "perete dat cu calciu" ).. In plus, desi nivelul de sharp nu este exagerat, nu ai compensat prin eliminarea majoritatii noise-ului rezultat, drept urmare imaginea arata destul de ciuruita.. Editat Iunie 23, 2010 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 zgomot de imagine = purici? granulatia cerului?nu imi transmite nici un mesaj, ce nu se intelege din asta? mi se pare o poza "point & shot", faptul ca tie ti se pare "bunicica" este strict parerea ta, cum si ce am spus eu mai devreme a fost tot strict parerea mea, nu am vorbit in numele corului. O zi buna dar de ce te-ai suparat, am intrebat fiindca te pricepi mai bine, nu te-am contrazis, tocmai ca vroiam parerea ta, iar la bunicica m-am referit la incadrare nu la mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 meserie JJ, dar vezi ca ai albit parul oleaca in crested ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 meserie JJ, dar vezi ca ai albit parul oleaca in crested ) Graba.. mea culpa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Bravo! Buna idee cu noruri, pacat de anotimp. Masina e fotografiat iarna, si nori ca astea nu prea apar in acest anotimp, dar subliniez: foarte reusita poza! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) Dragi motociclisti! Multumesc! Fiecare transformare a readus un pic mai aproape atmosfera de atunci..fie claritate,fie contrast,fie ideea cu norii.... Tocmai ascultam o piesa si v-o dedicam celor care ati venit cu idei si ati muncit la imbunatatirea calitatii acestei fotografii. Domnul din imagine,a fost totodata si cel care pe cand aveam 12 ani m-a luat alaturi sa invat mecanica ,am desfacut impreuna un motor, am invatat ce inseamna piston,cilindru,volanta,etc. Tot el mi-a cumparat primul motor de 46 cmc cand aveam 15 ani. A fost un om inalt, frumos, cu un suflet extraordinar,un om demn,un om plin de viata care muncea cu pasiune . Am intrat in sentimentalisme revazadu-i trasaturile fetei tot mai clare mai ales in aceste ultime prezentari ale lui JJ ( MULTUMESC JJ) Va multumesc pentru plusul de viata redat fotografiei,este bunicul meu si va multumeste de acolo de sus Mesaj completat Suntem mai multe persoane aici si cu aproximativ 10 minute in urma i-am chemat langa monitor,le-am aratat fotografia originala ( pe hartie) si apoi "tadaaam" le-am deschis imaginea ta "JJ" pe monitor ..reactia a fost ! "AAA! este alta fotografie?! Frumooooos!" Multumim pentru ajutor! Editat Iunie 23, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 critici si sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Stii cumva marca si tipul masinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Dragi motociclisti! Multumesc! Multumim pentru ajutor! Ma bucur ca va place, mi-a facut placere sa lucrez la ea! critici si sugestii Nu are adancime, umbrele (lumina) fac o fotografie reusita, asta e mult prea plata.. Floarea e PREA in colt, daca ai fi folosit regula treimilor (imparti cadranul in noua bucatz egale, si incadrezi subiectul principal la intersectia colturilor aflate la o treime de margini), ar fi avut un impact ceva mai puternic.. Incearca sa gasesti un background mai interesant, eventual ceva contraste puternice (sclipiri de lumina pe suprafata unei ape intunecate, par example), chiar daca este "nulifiat" de bokeh (blur), backgroundul este la fel de important ca subiectul in sine. Eventual poti sa cresti putin aperture-ul (de la 1.8, sa zicem, la 2.4), pentru ca background-ul sa nu mai fie o ceatza abstracta, ci sa dezvaluie partial niste forme, sa stimuleze ochii sa incerce sa decodifice objectu'.. Cam atat d'oh!camdata.. daca mai au si altii idei/sugestii, sunt invitati sa le expuna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 "Stii cumva marca si tipul masinii?" In cazul acestei fotografii, nu cunosc marca masinii. In alte fotografii este mentionata si marca masinii precum Packard ,Plymouth dar aceasta din ce comparatii am facut aceasta nu este nici Packard ,nici Plymouth,nici Chevrolet ...nu cunosc marca masinii, daca vom afla de la cunoscatorii specializati in modelele de masini ale acelei perioade,o sa va anunt. Salutari si multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.