Jump to content

Accident Policlinca Titan


Recommended Posts

RIP :crack: condoleante familiei

In felul asta se explica de ce suntem printre ultimii in Europa in ceea ce priveste dificultatea examenului pentru obtinerea permisul de conducere, am citit undeva, in timp ce sotia mea incerca sa-si ia permisul, in Ungaria, de 5 ori a dat, nu l-a luat, si-a pierdut interesul, banii dar e mai bine asa. Pe primul loc era Anglia in ceea ce priveste dificultatea. Asa se explica si de ce avem un procent exagerat de coruptie. Ar trebui facut ceva in legatura cu subiectele, sa fie greu, sa aiba un procent mic de promovare, iar orasul sa fie dat cu instructori civili, fara pile, si cu frica de lege. Prevad cum mama, sotia, o sa-mi ascunda cheile si toate cele, mai des, sa nu mai ies pe moto, e trist sa vezi lacrimi pentru tine care esti cat se poate de viu. Eu nu as prefera sa fiu omorat de o prosta ca asta, mai bine as prefera sa fie din vina si doar eu sa platesc pt asta. Scuze de offtopic

Link to post
Share on other sites
  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta seara am fost cu maddok la locul accidentului sa aprindem o lumanare iar cat timp l'am asteptat pe el cam jumatate de ora au trecut cam 50 de masini pe acolo facand aceeasi manevra pe care a vrut aceea idioata sa o faca...

Aceeasi faza se intampla zilinic pe accea strada...

Daca ar fi un filtru de politie eu pun pariu ca acolo in locul ala si'ar pierde carnetul cel putin 500 de conservari zilnic :crack:

Link to post
Share on other sites
si primul care fu ? ca nu auzii nika ... trist :crack:

RIP si multa putere familiei sa treaca peste pierdere.

 

Primul fu dimineata la ora 09 pe Sos. Oltenitei la iesire spre Popesti ... unu cu dacia 1310 a facut stanga peste dubla linie continua sa intre in petrom si a nimerit fix in botul unui autocar care circula cu 70km/h ... nu a vazut autocaru cik ... nevasta-sa a decedat pe loc ( a fost un impact cu un pom ) de pe locul dreapta fata el transportat in stare critica la spital cu heliciopteru ... vezi reportajul pe PRO ... zi de cacao ...

Link to post
Share on other sites

Si instructorii sunt printre primii vinovati si legiuitorii si cei ce aplica legea. Toti sunt vinovati, insist. Datorita faptului ca instructorii nu te duc pe traseu sa-ti explice corect ,de ce faci asa si nu asa, de ce ai facut intr-un fel sau altul sa-ti arate si logic de ce, sa-ti explice consecintele la fatza locului sa prinzi miscarea bine. Multi uita ceea ce au invatat la scoala in scurt timp, mai ales daca nu circula decat foarte rar sau dupa o mare perioada de cand au obtinut permisul. Am avut doi instructori prosti care nu mi-au aratat nimic decat ne plimbam la cat.B si comenta de ce ocolesc un canal pe dreapta si nu pe stanga, iar la A doar ma urcam pe motor si nu -mi spunea nimic. Daca-l mai intrebam ceva mormaia plictisit ceva si gata. Unii sunt convins sa spuna fetele, daca nu le statea mintea mai mult la vrajeala si agatat decat la scoala. Legiuitorii sunt vinovati, ca nu dau legi pe masura timpului si traficului prezent, iar cei ce o aplica de multe ori sunt prea indulgenti si pierd timpul cu maruntisuri in loc sa taie in carne vie si sa elimine pericolele publice( asa cum spun antevorbitorii mei ca 50 de permise ar fi fost luate usor in acelpunct al producerii accidentului). Sustin un proiect de lege care scoate neatentii,marlanii, etc din trafic pe perioade cat mai mari. Amenzile multi le platesc cat ai clipi, dar suspendarea pe o perioada cat mai mare doare.

Link to post
Share on other sites
mey p mine zilele trecute, cu masina fiind p stefan cel mare, m`a lovit un camion militar... si cand l`am intrebat, mi`a zis k nu m`a vazut.... deci dak ai inceput sa primesti raspunsuri d genu "nu te`am vazut " si cand esti cu masina..... c sa mai zicem d motoare?????deja ar insemna k sunt invizibile... cel mai bine cred k trecem p tiruri k poate asa nu mai primim astfel d raspunsuri....

 

odihneasca-se in pace motociclistul

 

cam offtopic, scuze:

acum cateva luni, cand a venit primavara cu astenia ei, eram cu masina si m-au lovit 2 (un taximetrist si un mos cu bascuta) in aceeasi saptamana. amandoi sustineau ca nu m-au vazut! arrrgghhhhhhh!!! prima data _stateam_ la stop si taxiul m-a lovit in spate, a doua oara mosu' ala a intrat de pe o straduta laterala in mine, direct pe banda a doua! pe unii chiar iti vine sa-i iei la suturi, nu altceva!

 

ce parere aveti de jucaria asta? http://www.aerostich.com/catalog/US/Hologr...or-p-17408.html

pacat ca e asa scumpa, cred ca ar fi fost misto de incercat

 

acum m-am intors de acolo ... am aprins niste lumanari ... inca mai erau cioburi peste tot ... bucatzi din far .... si ceva lumanari aprinse .... cat am stat acolo 2 ore .... au trecut vreo 20 de masini exact cum a vrut si tipa aia sa treaca .... stanga de pe celalalt sens .... vreo 15 metri pe contrasens .... si iar stanga sa intre pe strada .... ma intreb dak aia stiau k cineva si-a pierdut viatza azi din cauza unei manevre ca asta .... :crack:

 

inca o data condoleante familiei .....

 

oare n-ar ajuta sa scrie politiei cineva care cunoaste zona si sa solicite modificarea scuarului respectiv astfel incat sa nu mai permita manevre de astea?

cica sunt obligati sa raspunda in 30 de zile

ma gandesc ca numai daca se uita pe statisticile cu accidente sau stau cateva ore la fata locului ar putea decide ca-i mai bine sa-l modifice si ar putea salva vieti asa...

era o adresa de la politia rutiera pe un alt topic, ceva cu semne de circulatie montate/uitate aiurea

haideti, oameni buni, macar sa se schimbe ceva in bine dupa accidentul asta... chiar cred ca politia ar fi dispusa sa ceara modificarea scuarului ala daca e asa de riscant

mai ca le-as scrie chiar eu, dar habar n-am nici macar unde e zona aia :laugh:

Edited by BackOn2Wheels
Link to post
Share on other sites
oare n-ar ajuta sa scrie politiei cineva care cunoaste zona si sa solicite modificarea scuarului respectiv astfel incat sa nu mai permita manevre de astea?

cica sunt obligati sa raspunda in 30 de zile

ma gandesc ca numai daca se uita pe statisticile cu accidente sau stau cateva ore la fata locului ar putea decide ca-i mai bine sa-l modifice si ar putea salva vieti asa...

era o adresa de la politia rutiera pe un alt topic, ceva cu semne de circulatie montate/uitate aiurea

haideti, oameni buni, macar sa se schimbe ceva in bine dupa accidentul asta... chiar cred ca politia ar fi dispusa sa ceara modificarea scuarului ala daca e asa de riscant

mai ca le-as scrie chiar eu, dar habar n-am nici macar unde e zona aia :crack:

 

 

 

www.politiaromana.ro au 2 ardrese sau cel putin atat am gasit eu :

 

MINISTERUL INTERNELOR ÂŞI REFORMEI ADMINISTRATIVE

 

INSPECTORATUL GENERAL AL POLIĂIEI ROMĂNE

 

Telefon: 021/ 208.25.25

 

Adresa: Str. Mihai Voda, nr. 6, sector 5, BucureÂşti, România

 

 

 

Webmaster: webmaster@politiaromana.ro

 

 

 

Relatii cu publicul:

 

Telefon: 021/ 316.66.55

 

relcupublicul@politiaromana.ro

Edited by bogdancbr
Link to post
Share on other sites

multumim frumos de adrese!

 

hai ca eu m-am revoltat asa de tare cand am citit ce se intampla pe acolo ca ma gandesc ce se poate face (realist)

 

in primul rand cred ca este exagerat rau de tot sa credeti ca vom schimba mentalitati, elimina coruptie samd dupa accidentul asta

insa tot putem face ceva - sa cerem modificarea scuarului pentru a elimina pericolul

ok, voi care stati prin zona si stiti ce se intampla acolo inteleg ca il evitati de fiecare data, dar ce se intampla daca trec vreodata si eu pe acolo si habar n-am care e locul pe unde intra bizonii pe contrasens ca pe camp?!?? n-as vrea sa mai auzim dupa n zile/saptamani/luni ca a mai patit careva ceva exact acolo si da, lumea stia ca e o zona periculoasa, dar nimeni n-a facut nimic...

ce va propun

zicea cineva mai deveme ca sta sau lucreaza in zona

ma gandesc ce ar fi daca ar pune o camera (chiar si un webcam amarat) sa filmeze zona cateva ore (fara sa se distinga numere de la masini) si pe urma ar trimite inregistrarea la politie cerandu-le sa analizeze oportunitatea modificarii respectivului scuar?

eu cred ca ar fi bine pentru toata lumea: politia s-ar putea mandri ca au facut un lucru bun, riscul ar fi eliminat.

asadar, e cineva din zona dispus sa faca asa ceva?

dupa cum scriam mai devreme - zau ca le-as scrie chiar eu, dar habar n-am unde e zona in care s-a intamplat accidentul

Edited by BackOn2Wheels
Link to post
Share on other sites
Nu cred ca ar accepta drumarii astia sa modifice scoarul...ca na...

 

s-au modificat multe la strazile din bucuresti in ultimii ani... eu unul chiar nu cred ca ar fi o asa mare problema sa modifice un scuar de asta periculos.

si pe urma ce e de pierdut? 10 minute de scris?

de la sine nu cred ca o sa se schimbe ceva.

Link to post
Share on other sites

Eu stau in zona dar nu am idee cum s'ar putea pune o camera acolo ........ esti in "Salajan" adica daca nu stai pe acolo in timp ce ai pus aia sa inregistreze ai ramas si fara camera si fara inregistrare....

Link to post
Share on other sites

Degeaba elimini scuarul, pentru ca sunt mii de alte locuri in bucuresti, ca sa nu vorbesc de locurile unde ai voie sa intorci. Ce se intampla daca tipa vroia sa intoarca nu sa mearga spre straduta (manevra legala in scuar)? Exact acelasi lucru. Nu stiu daca la noi e cel mai usor sa iti iei permisul dar pana acum cativa ani in belgia era suficient sa faci o cerere si iti venea plasticul acasa. In state unde este o lege rutiera foarte drastica (amenzi mari, limitari de viteza aberante, pedeapsa cu puscaria), poti sa iti iei carnet de la 16 ani ca sa nu vb ca poti sa iti iei numai pentru masini cu cutie automata. Nu exista interes real sa se inaspresca conditiile de examinare, pentru ca producatorii de masini au tot interesul sa aiba cui vinde. Degeaba spuneti ca scoala de soferi e problema caci aici este vorba nu de lipsa calitatilor de sofer ci de iresponsabilitate.

Link to post
Share on other sites
Cand iesi cu motorul singurul care are grija de tine esti tu. Daca astepti sa fii ferit o mierlesti. Jucati pe pc tot felul de jocuri pt antrenament dar cand iesiti pe strada geme over inseamna ca altii vor da cu rip de se umple topicul. Cum pana mea li se intampla eu nu inteleg. Merg cu motorul de 20 de ani dar nu am avut nici un accident (cu motorul nu cau masina da).

 

Foarte simplu ... peste tine n-a intrat nimeni pe contrasens.

 

Poate nu crezi, dar există situații în care nu e nimic de făcut. Singura precauție ar fi să stai acasă. Vrei să vezi un raport de expertiză, în care scrie că ar fi trebuit să circul cu mai puțin de 7 km/h ca să evit accidentul. Ia spune, tu circuli cu 5 la oră ?

Link to post
Share on other sites

Cum vi pe straduta aia pe unde a vrut proasta sa o ia e un semn care arata CLAR OBLIGATORIU LA DREATA deci nu ai voie sa te duci pe scuar daca vi pe langa parc la titanel si nici daca vi de pe vizavi pe langa cofetaria vio nu ai voie sa intri pe scuar ...

Link to post
Share on other sites

> "Degeaba elimini scuarul, pentru ca sunt mii de alte locuri in bucuresti, ca sa nu vorbesc de locurile unde ai voie sa intorci."

 

da, mai, dar scria cineva mai devreme ca in locul ala au intrat 50 de masini pe contrasens in numai cateva ore!

e drept ca in orice intersectie exista sansa sa nu se dea prioritate, dar un loc de asta parca invita la accidente... de ce sa dam nepasatori din umeri daca tot stim de el? mai ales ca a luat deja o viata... cate sa mai ia pana cineva face ceva?

 

referitor la camera - o idee ar fi din masina parcata sau poate de la fereastra vreunui apartament din zona. in fond nici nu e musai sa fie ceva filmat, sesizarea catre politie se poate face oricum, ma gandeam doar ca asa ar putea fi mult mai convingatoare.

Edited by BackOn2Wheels
Link to post
Share on other sites

nu au fost 50 de masini si nu a fost in cateva ore au fost multe nu le'am numarat dau au fost foarte multe si in decurs de jumtate de ora si la ora 00:00 ora la care traficul nu e asa mare dar in mare parte au fost taxiuri si cred ca riveranii de prin blocurile de acolo .......chiar 2 proaste cu o mazda rx-8 :crack: au luato exact ca cea cu kalos'ul dar nu venea nimic pe contrasens ,chiar ma gandeam "ma daca venea un motociclist acum ce se intampla ?daca aia nu l'a vazut ziua pe cel de ieri dar asta noaptea....daca stai acolo unde s'a intamplat accidentul 10 min te doare capu' de ce vezi....cert e ca am injurato pe aia :laugh:

Edited by bogdancbr
Link to post
Share on other sites

discutam aseara si cu taximetristu care m-a dus acasa ... cica era acolo exact cand s-a intamplat .... a zis ca cica s-a dus si s-a uitat la el mai de aproape si a zis cica " l-am vazut pe ala saracu ce culoare avea la fatza .... am stiut k o sa moara .... imi parea rau de el " ....

 

m-am uitat si la urmele de pe asfalt mult .... nu inteleg exact cum a pus frana .... prima data a pus cu spatele ...... dupaia din ce se vede pe asfalt ... i-a dat drumu (probabil vobla si a vrut sa nu cada ) dupaia a pus cu fatza ..... si era orientat spre dreapta putin ... incerca sa evite probabil .... si de aia se si vedea pe motor k a intrat mai mult cu partea stanga ... rezervoru era indoit pe stanga ... pentru k el a tras in dreapta de ghidon ca sa evite ... eu chiar cred k el era super vigilent cand mergea .... a reactionat din timp si a facut si ceva miscari sa evite .... adik cel putin asa inteleg eu din ce am vazut in poze si din ce era pe asfalt .....

 

nu vreau sa imi saritzi in cap pentru ce am sa spun acum ..... dar .... poate asa ii era sa moara :crack: cand este ziua ta sa pleci de pe pamant ... numai Dumnezeu stie cum iti e sa mori ..... poate asa i-a fost lui ..... doare foarte tare totusi ca acum sotia si fiica lui au ramas singure ..... :laugh:

Link to post
Share on other sites

nu vreau sa imi saritzi in cap pentru ce am sa spun acum ..... dar .... poate asa ii era sa moara :crack: cand este ziua ta sa pleci de pe pamant ... numai Dumnezeu stie cum iti e sa mori ..... poate asa i-a fost lui ..... doare foarte tare totusi ca acum sotia si fiica lui au ramas singure ..... :laugh:

 

i agree....mai devreme sau mai tarziu va veni si ziua mea...si a ta...fiecare o va patzi....ramane ca Cel de Sus sa hotarasca daca motivul va fi pasiunea pt motoare, batranetzea sau altceva,....Dumnezeu sa-l ierte....asa i-a fost scris ....altzii au avut accidente din care au scapat cu zile....maini rupte, picioare, julituri, dar vii....asa a fost sa fie, nu potzi sa faci nimic....:laugh: avetzi grija si invatzati din asta...orice julitura trebuie sa fie un motiv in plus de gandire cand bagatzi mana in motoare...pacat ca unii au nevoie de astfel de "invatzaturi" ca sa intzeleaga ca nu sunt invincibili si ca o pot mierli oricand...pacat...

Edited by dark_angel_130188
Link to post
Share on other sites

Prea multe pagini cu labareli si cu tanguielile obisnuite ( conservarii e de vina, femeile sunt proaste la volan, sa le/ii impuscam, arestam, lanturi, bile, bla, bla).

Ca motociclist, vreau sa invat ceva din accidentul asta- nu ma ajuta cu nimic sa supravietuiesc intr-o situatie similara vaicarelile si aratarile cu degetul.

Sa o luam metodic. A avut loc un accident, a murit un om. Dumnezeu sa il ierte !

- Nu imi este clar de ce a murit(atac de cord ? hemoragie interna? leziuni interne ? lovitura la cap ?). Daca stie cineva de ce, sa posteze. Fara presupuneri.

- Avea echipament ?

- A facut vreo manevra de evitare ?

- Ar fi putut sa scape ? Cum ?

Link to post
Share on other sites

Am avut placerea sa-l cunosc pe Teo.... din pacate cuvintele nu-si au rostul, acum o sa ramanem doar cu amintirea!

aveti grija de voi, voi toti ceilalti Calatori pe 2 roti... Teo a fost un senior printre noi dar, nu-ti aduce anul ce-ti aduce clipa!

 

Drum lin Teo!

Link to post
Share on other sites
Prea multe pagini cu labareli si cu tanguielile obisnuite ( conservarii e de vina, femeile sunt proaste la volan, sa le/ii impuscam, arestam, lanturi, bile, bla, bla).

Ca motociclist, vreau sa invat ceva din accidentul asta- nu ma ajuta cu nimic sa supravietuiesc intr-o situatie similara vaicarelile si aratarile cu degetul.

Sa o luam metodic. A avut loc un accident, a murit un om. Dumnezeu sa il ierte !

- Nu imi este clar de ce a murit(atac de cord ? hemoragie interna? leziuni interne ? lovitura la cap ?). Daca stie cineva de ce, sa posteze. Fara presupuneri.

- Avea echipament ?

- A facut vreo manevra de evitare ?

- Ar fi putut sa scape ? Cum ?

 

 

 

Daca ai citit topicul cu atentie ai afla toate cele intrebate de tine.

 

Ride safe

Link to post
Share on other sites
Prea multe pagini cu labareli si cu tanguielile obisnuite ( conservarii e de vina, femeile sunt proaste la volan, sa le/ii impuscam, arestam, lanturi, bile, bla, bla).

Ca motociclist, vreau sa invat ceva din accidentul asta- nu ma ajuta cu nimic sa supravietuiesc intr-o situatie similara vaicarelile si aratarile cu degetul.

Sa o luam metodic. A avut loc un accident, a murit un om. Dumnezeu sa il ierte !

- Nu imi este clar de ce a murit(atac de cord ? hemoragie interna? leziuni interne ? lovitura la cap ?). Daca stie cineva de ce, sa posteze. Fara presupuneri.

- Avea echipament ?

- A facut vreo manevra de evitare ?

- Ar fi putut sa scape ? Cum ?

O sa-ti raspund aici cu toate ca nu se face,deci sorry de off!

Cand te apropii cu mobra de orice intersectie,iesire din parcare,statie de autobuz sau de ce or mai exista,automat trebuie sa ai o pozitie defensiva,sa fi pregatit pentru orice manevra.Aici iti dicteaza experienta, si anume: viteza de deplasare a ta trebuie sa fie aia la care simti ca poti opri imediat sau poti evita si un avion care se prabuseste din cer.Eu singura greseala,daca o fi facut-o, cred ca a intrat in panica si a facut un "point fixation" concomitent cu blocatul franelor.De obicei cand apare un obstacol pe traiectoria ta,trebuie sa privesti la o ruta ocolitoare a lui si sa ai putin antrenament in countersteering!Deci cine vrea sa asculte si sa bage la cap...

Inca o data, Dumnezeu sa-l ierte pe biker!

Link to post
Share on other sites
O sa-ti raspund aici cu toate ca nu se face,deci sorry de off!

Cand te apropii cu mobra de orice intersectie,iesire din parcare,statie de autobuz sau de ce or mai exista,automat trebuie sa ai o pozitie defensiva,sa fi pregatit pentru orice manevra.Aici iti dicteaza experienta, si anume: viteza de deplasare a ta trebuie sa fie aia la care simti ca poti opri imediat sau poti evita si un avion care se prabuseste din cer.Eu singura greseala,daca o fi facut-o, cred ca a intrat in panica si a facut un "point fixation" concomitent cu blocatul franelor.De obicei cand apare un obstacol pe traiectoria ta,trebuie sa privesti la o ruta ocolitoare a lui si sa ai putin antrenament in countersteering!Deci cine vrea sa asculte si sa bage la cap...

Inca o data, Dumnezeu sa-l ierte pe biker!

 

Cata dreptate ai tati, de aia esti in viata, ai uitat sa spui ca niciodata nu blochezi spatele sa eviti ceva!

Link to post
Share on other sites
Daca ai citit topicul cu atentie ai afla toate cele intrebate de tine.

 

Ride safe

 

Mai lasa tonul asta de pus la punct si daca stii ceva concret si la obiect, spune. Din pacate, din topicul asta nu prea am aflat cine stie ce, ca de aia intreb.Chestii gen - se pare ca, cica ar fi avut sau n-ar fi avut echipament, cica ar fi blocat spatele, cica ar fi murit de inima rea...etc, nu prea ma ajuta.

Nightwolf, daca esti pe acolo, ne poti spune macar de ce a murit ?

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...