Magic4Ce Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) cam despre ce ar fii vorba: am reglat carburatoarele. tachetii sunt reglati aprinderea e reglata sta la relanti (cateodata ) acum, daca stau cu mainile in spatele tobelor la aceeasi distanta observ o diferenta de suflu dreptul tuseste mai bine si mai cald decat stangul care pufaie mai molcom. ce ar putea fii? compresia? tre sa-i schimb segmentii sau ce ar putea avea? acum ii rog pe mesterii ai mai mari "du pa" forum sa dea cu pietre si idei numai bine si ... astept raspuns Editat Iulie 22, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Dar motorul cum iti merge?Este echilibrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 Dar motorul cum iti merge?Este echilibrat? hmmm pai nu prea. mai astept 2 saptamani sa iau salariul si ii pun o aprindere electronica de la dany si apoi dupa reglajele fine iti pot spune daca e echilibrat sau nu acum merge cum vrea ea . adica dimineata, frig (racoare )la ora 6.30 cand plec la munca pleaca la prima pedala (dupa doua fara contact si cu soclul tras) la 4 cand plec de la munca fac gambe sa porneasca de-mi vine rau. merge bine si sta la relanti la un semafor, la al doi-lea semafor parca-i nebun, da sa moare. mentionez ca toate suruburile sunt stranse bine si nu se deregleaza de la vibratii. e nipra si asta ar putea fii o explicatie dar... a avut perioade mai rele si tot i-am dat de cap. acum inca nu ma inham la o reconditionare cum as vrea ca raman pieton si fac vre-o 10 km pana la munca dar in iarna o resuscitez si de asta intrebam daca i-ar trebui schimbati sehmentii urgent sau o mai duce pan' la toamna (lelita Ioana :lol: ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Lelita Ioana, arcurile de la supape pe partea stanga, le-ai verificat sa nu fie moi?Scoate fisa de la stangul si incearca sa-l pornesti numai in dreptul.Daca reusesti, inverseaza operatia.Daca stangul iti face probleme, atunci poti schimba segementii fara nicio problema, sunt decat 300mii.Mai ramane de vazut cand ii schimbi aprinderea, cu aia chiar nu o sa ai probleme. ps: lelita ioana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ...mai,mai!!!! (dixi,mie in doua saptamani NIPRANUL mi-a scos peri albi... ..)sa vad ce fac cu ea cand ajung acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 cam despre ce ar fii vorba.......................... astept raspuns Rar se intampla ca amandoi cilindrii sa lucreze identic. Incearca sa reduci la dreptul si sa maresti la stangul, vezi ce se intampla. regleaza carburile sa merga motorul pe rand cu fiecare in parte. Apoi ne spui hmmm pai nu prea.mai astept 2 saptamani ...........................................o mai duce pan' la toamna Am avut si eu simptomul de care vorbesti si dupa multa chinuiala am descoperit cauza: rulmentul axei cu came dinspre distributie avea colivia de la bile dusa. Cand se strangeau toate bilele intr-o parte faceam un reglaj iar apoi nu mai era bun ca se risipeau bilele si ia-o de la capat cu reglajele. Acum descrie si tu mai cu amanunte tot ce te supara, ca sa nu postam prostii. Parerea mea este ca necazul tau nu pleaca de la compresie in nici un caz si as crede ca nici de la supape sau arcurile lor. O data reglat un motor nu se deregleaza intre un semafor si altul, dereglarea se pote produce dar in timp mai lung dupa sute de km parcursi. Posibil sa existe probleme de carburatie(pornirea foarte grea), alimentare cu benzina sau jocuri in carburatoare care pot produce astfel de efecte. Nu stiu, am prea putine date! Posibil si din aprindere dar ma indoiesc. Nu te grabi sa desfaci inca cilindrii. Spune ce sgomote auzi la motor, atunci cand merge bine si cind nu? (rontaieli. scrasnete, suierat la o anumita turatie, uruieli intermitente etc.) Vezi ca ai in zona pe @rocknroll, un tip de treaba si foarte priceput, in cearca sa iei legatura cu el sa-ti auda si el motorul, un sfat in plus e binevenit, inainte de a te apuca sa bagi bani in piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Rar se intampla ca amandoi cilindrii sa lucreze identic. Incearca sa reduci la dreptul si sa maresti la stangul, vezi ce se intampla. regleaza carburile sa merga motorul pe rand cu fiecare in parte. Apoi ne spui Am avut si eu simptomul de care vorbesti si dupa multa chinuiala am descoperit cauza: rulmentul axei cu came dinspre distributie avea colivia de la bile dusa. Cand se strangeau toate bilele intr-o parte faceam un reglaj iar apoi nu mai era bun ca se risipeau bilele si ia-o de la capat cu reglajele. Acum descrie si tu mai cu amanunte tot ce te supara, ca sa nu postam prostii. Parerea mea este ca necazul tau nu pleaca de la compresie in nici un caz si as crede ca nici de la supape sau arcurile lor. O data reglat un motor nu se deregleaza intre un semafor si altul, dereglarea se pote produce dar in timp mai lung dupa sute de km parcursi. Posibil sa existe probleme de carburatie(pornirea foarte grea), alimentare cu benzina sau jocuri in carburatoare care pot produce astfel de efecte. Nu stiu, am prea putine date! Posibil si din aprindere dar ma indoiesc. Nu te grabi sa desfaci inca cilindrii. Spune ce sgomote auzi la motor, atunci cand merge bine si cind nu? (rontaieli. scrasnete, suierat la o anumita turatie, uruieli intermitente etc.) Vezi ca ai in zona pe @rocknroll, un tip de treaba si foarte priceput, in cearca sa iei legatura cu el sa-ti auda si el motorul, un sfat in plus e binevenit, inainte de a te apuca sa bagi bani in piese. P.S. doamne cate emoticoane am bagat ca incep sa seman cu Dark... (sigur nu-l copiez in ceea ce priveste Nipra) Ce sa spun... uneori porneste greu, fara sa-i trag soclul nu porneste decat cand e motorul cald. alimentarea cu benzina e buna. curge bine benzinica in carburatoare. carburile sunt bune fiind noi. sunt k-68 pekar de la dany. reglajul e facut de mine dar nu pot fii sigur de exactitatea lui. nu am reglat fiecare cilindru in parte ca nu pot. dreptul merge singur dar stangul nu vrea neam. cum scot fisa dreapta... moare . ii reglez din relanti la o turatie scazuta. accelerez si constat ca turatia ramane mai ridicata decat initial. desfiletez un sfert de tura relantiul si ... moare asta pe dreapta. cu stangul n-am probleme: pac pac pac poc. dreptul: tzac trrr trr trr tzac tzac trrr :crack: lelita Ioana. una peste alta n-am ce-i face pana la toamna cand ma apuc de ea zdravan. nu de alta dar mititica ma scuteste de asteptat in statii si banii de bilet. nu o fortez, in afara localitatii nu vede peste 80 iar in oras ma partai ca scuteristii numai ca eu ma partai cu stil . are vlaga in ea, cand bag mana in gaz mananca asfalt dar nu prea ma incanta pe mine viteza, n-am timp sa vad nimic in jur. pastrez "forta" pentru depasiri sau in caz de Doamne fereste voi avea nevoie s-o fugaresc . pana una alta cred ca dau vineri sau sambata o fuga pe la nea victor sa o scuipe de deochi. multumesc mult pentru raspunsurile de pana acum. numai bine Editat Iulie 22, 2008 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ...nea Victor cel mai bine! O alta perspectiva este totdeauna bine venita... PS ...aer fals, cabluri de actionare care nu revin corect, culoare la bujii, nivel in cuve, cui pontou care nu inchide/deschide totdeauna, cama asimetrica, diferente de avans(niprul e sensibil la avans!) compresie pe cilindrii(supape, ghiduri, scaune...)segmenti gripati in canale, si ar mai fi vreo trei pagini din lista asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Ce sa spun... ......................................................... de pana acum.numai bine Corect ce spune @drobu! Faptul ca porneste doar cu socul tras inseamna ca amestecul este sarac. Ce inseamna "ii reglez din relanti la o turatie scazuta"? Acolo ai doua suruburi unul de amestec si altul de aer! Cum faci reglajul la ralanti? Reglajul este incorect daca atunci cand accelerezi revine greu la turatia reglata si ramane turat, asta inseamna amestec foarte sarac sau aer fals. Atentie! carburatoarele chiar de sunt noi trebe verificate(in special plutitoarele-nivelul benzinei, cuiele de la obturatoare, cuiul pontou etc)! Inverseaza bujiile, fisele vezi ce se intimpla! Daca la cald mere mai bine verifica jocul la evacuare sa nu fie prea mic(cilindrul dreapta). Zici ca are forta? Atunci sigur este ceva legat de reglaje. Mai incearca sa reglezi jocul la supape inca o data marindu-l si vezi ce se intampla. Si ia legatura cu ne'a Victor (rocknroll). Daca se apuca de ea sa fi curios , intreba-l ce face, si de ce face!! ...fura meserie! Succes, o sa-ti urmaresc postarile Inca o intrebare: de cand a aparut incidentul acesta? Editat Iulie 22, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) incepe cu supapele, da jos chiuloasa si fa testul cu benzina sa vezi daca inchide bine, poti sa le si dai jos folosind techinica cu cheia de 17 inelara mege de minune intrebal pe Nea Victor, poate sa depus calamina poate trebuiesc rectificate, poate e rupt vre-un arc verificale cel putin daca tot ai dat jos chiuloasa verifica fanta la segemnti ,uzura la cilindru(sa nu fie " raschetat ") se pare ca te paste o cota noua, nu mai e mult din acel pufait ca va fi tuse magareasca. bujia ce culoare are? simptomele le-am avut si eu, culoarea bujiei neagra uleioasa, cind si-a dat duhul a dat fum alb, cea urmat? am trecut la urmatoarea cota adica cota 1 hornuit cilindri pistoane noi bombate segmenti made US "silver rings" supape rectificate astea toate datorita lui Dany s-au rezolvat In August o asteapta un drum lung de imi face figuri va anunt ofical pe forum unde am lasat-o pe "tiganca" s-o dezbracti, asta daca scapa de chibrit asta off topic Editat Iulie 22, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ia mai incearca un reglaj de avans- pun pariu ca e nitel cam mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 NIPRUL ESTE UN SIMPTOM CIUDAT...de-aia sunt fan.nu te plictisesti niciodata de el.mereu apare cate ceva nou! de cand merg pe vn 800 ma plictisesc! DA! i want my Dnepr back! soon! ANDREI,SUNAL PE vICTOR(ROCK N ROLL).DACA NU AI NR.DA-MI PM SI TE DUC EU LA EL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut. Andrei, de cind au aparut simptomele astea? Facea figurile astea si cu carburatoarele vechi? Da-l incolo de motor, nu-i vine afurisenia chiar asa sec! Normal cind ai schimbat carburatoarele mai apar unele anomalii, dar nici chiar asa. Fa o incercare, schimba carburatoarele intre ele, stingul la dreptul, chiar daca vine putin anapoda reglajul subarului. Vezi ce se intimpla. Sa nu cumva carburatorul de la cilindrul mai "lenes" sa aiba probleme. Nu este exclus sa fie ceva pe la el. Daca vrei poti sa faci si alta incercare, pune-i carburatoarele vechi la loc si vezi cum merge motorul. Nu te apuca sa umbli pe la cine stie ce la motor. Daca ai jocul la supape OK, platina, deschiderea, avansul in regula, motorul trebuie sa functioneze normal. Acum intru la posibilitati si presupuneri: nivelul la benzina mic, eventual blocaj de cui pontou. Ceva "resturi" de la prelucrari prin jiglere (cel mic de ralanti si cel principal) s-au prin canalele de comunicatie ( la stutul unde vine furtunul de la robinetul de inchidere de pe rezervor, la canalul dintre jiglerul de ralanti si partea de aspiratie de dincolo de subar, la inchiderea-deschiderea soclu si legatura acestuia cu aspiratia directa). Motoarele astea nu "mor" din cauza problemelor grele ( se intimpla dar mai rar), "maruntisurile" daca sint depistate nu ai treaba cu motorul. Totul este sa nu intri in panica si sa o iei incet, usurel, iar cind descoperi "buba" are sa te umfle risul. Oricum tine-ne "in tensiune". Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 . pun o aprindere electronica de la dany ) lamuriti-ma si pe mine va rog (sau link) cum e aprinderea asta? si un nr de tel ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 nu am timp pana sambata sa fac cine stie ce ca am musafiri (mama soacra ) sambata o mai gadil si va tin la curent multumesc pentru sfaturi si raspunsuri numai bine ps (sa nu stricam traditia) Lelita Ioana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 lamuriti-ma si pe mine va rog (sau link) cum e aprinderea asta? si un nr de tel ceva Scanteia la fel de buna, indiferent de turatia motorului sau tensiune(6-16V), diagrama avansului facuta de fabrica(scapi de centrifugal si platina), odata reglata uiti de aprindere, se potriveste perfect in locul aprinderii mecanice(originala) fara adaptari. Fiabilitate? inca nu pot spune nimic, eu o am din primavara, am facut doar 3000 km, dar merge bine. Personal pot afirma ca merita sa o achizitionezi. Unii spun ca din cauza caldurii de la motor mai crapa, eu nu pot confirma asta, ramane de vazut. Toti pe care ii cunosc si au luato, sunt multumiti. Ia legatura cu dany: 0740848790 Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 la asta noua de la dany cum reglezi avansu initial? Se spune sa cauti un maxim de turatie la relanti, dar la mine cu platina+tranzistorizata maximul e pe avans maxim.Curba de avans din fabrica o fi pt. atas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 nu am timp pana sambata sa fac cine stie ce ca am musafiri (mama soacra ) sambata o mai gadil si va tin la curentmultumesc pentru sfaturi si raspunsuri numai bine ps (sa nu stricam traditia) Lelita Ioana... are dreptate Nea Victor! si k 68-urile cind mi-au enit primul lucru a fost sa le desfac, un ponton era mai jos decit celalt si care era mi sus era prea sus. ai poze detaliatete in topicul " karburatoare k68 pe nipra" sau asa ceva nu am timp pana sambata sa fac cine stie ce ca am musafiri (mama soacra ) sambata o mai gadil si va tin la curentmultumesc pentru sfaturi si raspunsuri numai bine ps (sa nu stricam traditia) Lelita Ioana... are dreptate Nea Victor! si k 68-urile cind mi-au enit primul lucru a fost sa le desfac, un ponton era mai jos decit celalt si care era mi sus era prea sus. ai poze detaliatete in topicul " karburatoare k68 pe nipra" sau asa ceva /index.php?...t=#entry1337895 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 la asta noua de la dany cum reglezi avansu initial? Se spune sa cauti un maxim de turatie la relanti, dar la mine cu platina+tranzistorizata maximul e pe avans maxim.Curba de avans din fabrica o fi pt. atas? Diagrama curbei de avans se calculeaza pt performantele motorului(avans optim pt diferite turati si sarcini) si este specifica fiecarui motor. Evident ca nu are importanta greutatea motocicletei si nici daca are sau nu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Regleaza avansul numai in functie de turatie(daca face si asta) Face? Totusi cum e cu avansul initial? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) Editat Iulie 26, 2008 de mendozaccc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 Lelita Ioana am revenit cu informatii. se pare ca avansul era mic. se pare ca acum merge mai bine, MULT mai bine. i-am mai gadilat carburatoarele si acum porneste la prima (uneori a doua, treia) pedala, bine-nteles cu soclul tras. totusi simptomul principal a ramas. dreptul tuseste mai cu vlaga (ma refer la forta gazelor care ies pe esapament) decat stangul. acelasi simptom si cu carburatoarele vechi si cu astea noi schimbate intre ele. una peste alta nipra merge de mananca asfaltul multumesc de sfaturi si ajutor. Numai Bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) Salut! Ma bag si eu ca musca-n... Dar am avut si eu Nipru cu atas si tot asa, toata ziua stateam si-l ascultam si-l bibileam si tot nu mergea cum vroiam eu. Pana intr-o zi cand un meserias mi-a spus si mie ca Niprul nu e japoneza, ca nu folosesti lera pentru reglaje si ca marea problema sta in aluminiul folosit de rusi. In fine... Nu-s eu prea priceput, dar stiu ca dupa ce i-am pus doua carburatoare de Kawasaki LTD440, mergea Nipru de rupea pamantul. Cand am spus ca "mergea Nipru de rupea" am vrut sa spun ca O LUNA n-am facut altceva decat sa-i dau pedala si sa ma plimb cu el(fara sa ma mai ating de nimic), ceea ce eu cred ca e o adevarata performanta. Deci, carburatoarele de japoneza pe Nipru sunt demne de luat in calcul. Numai bine! Editat Iulie 27, 2008 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) ia mai incearca un reglaj de avans- pun pariu ca e nitel cam mic. Lelita Ioana am revenit cu informatii. se pare ca avansul era mic. se pare ca acum merge mai bine, MULT mai bine.i-am mai gadilat carburatoarele si acum porneste la prima (uneori a doua, treia) pedala, bine-nteles cu soclul tras. totusi simptomul principal a ramas. dreptul tuseste mai cu vlaga (ma refer la forta gazelor care ies pe esapament) decat stangul. acelasi simptom si cu carburatoarele vechi si cu astea noi schimbate intre ele. una peste alta nipra merge de mananca asfaltul multumesc de sfaturi si ajutor. Numai Bine. na ca avusai dreptate acu ia vezi tu daca nu cumva pe toba aia care tusesste mai lenes nu ai cartof/ ciorap/tampon/soarece mort/ orice alt cadou de la vecini. sau poate aia care evacueaza mai bine a pierdut niste site de la locul lor si e mai libera Editat Iulie 27, 2008 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 .......cartof/ ciorap/tampon/soarece mort/ orice alt cadou de la vecini........criminal!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.