Sari la conținut

In Atentia Detinatorilor De R1200gs / Adv


Postări Recomandate

Salut!

 

M-am gindit ca e bine sa impartasesc experienta avuta in ultimele doua saptamini, asa ca o fac!

 

Scurt: pe 9 iulie am fost la arc. Cind sa plec ... oha, motorul nu vroia sa porneasca!!

Pe display era afisata eroarea "EWS" - IMOBILIZATORUL ELECTRONIC ESTE ACTIVAT; REZULTATUL ... MOTORUL NU PORNESTE! SUB NICI O FORMA!!!

 

Ca atare ... l-am impins pina acasa - norocul meu ca stau foarte aproape.

 

Plin de spume si draci am intrat pe net (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=245456&highlight=antenna+threadfest) si am vazut cum stau lucrurile. ERAU 187 DE PAGINI PE TOPICUL CU ACEASTA EROARE!

 

Intr-un fel m-am linistit, vazind ca ... nu sunt nici primul si nici ultimul la care s-a intimplat asta, desi ... la 14.800 de euro platiti ... credeam ca voi fi ferit de belele!

 

A doua zi am sunat la Bavaria si le-am spus ce am patit. Mi-au zis ca stiu ce are, si ca se rezolva.

Au venit si mi-au luat motorul de acasa si l-au dus la ei. De precizat ca motocicleta este R1200GS, model 2008 si avea 1645 km.

Acolo mi-au zis ca se stie de problema aceasta si ca prin inlocuirea cu piesei cu model nou, eroarea nu va mai aparea.

Asta e, mi-am zis; "se intimpla si la case mai mari....!"

 

Mi-au facut o fisa de garantie, au plasat comanda in sistem si au zis ca in momentul in care o au - in general aduc in 5-7 zile piesele, dar fiind una cu problema, nu au stiut sa-mi dea un termen de livrarea - ma suna, inlocuirea ei durind foarte putin.

Am ramas surprins sa aflu ca desi se stia de problema asta ... NU O AVEAU PE STOC!

Pentru ca in showroom erau vreo 4 R-uri 1200 GS, i-am intrebat de ce nu iau piesa de la una din ele si ... toata lumea ar fi fericita.

Raspunsul (si sinceritatea, pe care le-am apreciat) a fost: "daca piesa este din acelasi lot ... problema apare iar, si..."!

Corect mi-am zis, si ... am plecat!

 

Ulterior am citit pe acelasi site ca incepind din 7 iulie americanii au dat recall celor ce au achizitionat modelele 2007 si 2008! Pina la acea data, problema se rezolva tot pe garantie, doar ca la ei ... piesa ajungea in 3 saptamini!!!

Cind am citit asta ... s-a zburlit paru' pe mine! pai daca la ei se rezolva-n trei saptamini - piata lor necomparindu-se cu a noastra - atunci la noi o sa ajunga-n ...?!

Asta e, mi-am zis! Bine ca mi s-a intimplat la 1 km de casa si nu ... in alta parte.

 

Dupa fix 15 zile am fost sunat, si mi-am luat motocicleta de la ei!

 

In concluzie: toti cei care au modele 2007 si 2008, e bine sa stie ca IN GENERAL IN PRIMA MIE DE MILE (cum am citit pe advrider.com) - si cum mi s-a intimplat si mie - e posibil sa se tezeasca cu eroarea "EWS" pe display.

In acest caz ... sunteti in perioada de pauza!!!

 

Piesa cu pricina se numeste "antenna ring" - http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Mai...sp?mospid=50704 - iar noul ei nr. de catalog este 61 35 7 705 247; o inlocuieste pe 61 35 7 714 207 si costa 83,6 Ron plus TVA.

E bine sa verificati ce model aveti instalat pe motocicleta - nr. de catalog se poate citi fara probleme.

 

Personal mi-am mai comandat una - acu' daca "m-am fript cu ciorba ... " am s-o port tot timpul cu mine.

 

ATENTIE INSA: daca va veti comanda si voi pentru a o avea de rezerva, trebuie sa stiti ca cele doua suruburi de prindere .... NECESITA O SCULA SPECIALA PENTRU A FI DESFACUTE! K atare va recomand sa mergeti la AB si inlocuiti-le cu suruburi cu cap "omenesc", altfel .... "muriti de foame cu piinea-n pina"!

 

Daca si cind se intimpla sa fie afisata aceasta eroare, ESTE POSIBIL (CONF. ADVRIDER.COM) - AU FOST PUTINE CAZURILE, IAR LA MINE NU A MERS - SA AVETI NOROC, INCERCIND UNA DIN CELE ACESTE DOUA VARIANTE:

-FOLOSITI CHEIA DE REZERVA

-TINETI BORNA "+" DECONECTATA CIRCA O ORA

 

 

Toate cele bune si ... asfalt uscat!

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai citit un caz similar.Baietzi erau in Tunisia dar aveau piesa cu ei.Au lasat cel stricat la locul ei si pe ala nou au legat cu banda izolatoare undeva pe cadru.Dar mai rau au patzit cind i s-a stricat grupul propulsor din spate si nu la una ci la doua motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cineva de pe aici avea dubii ce sa-si cumpere..1150 adv sau 1200 adv,cu ceva bani in plus.

Am spus atunci,ca si acum..mobre ca 1100/1150 n-or sa se mai faca veci pururi..tancuri T 72,nu altceva..

Chiar astazi discutam cu un amic(Motorola,aici pe forum)despre asta..omu are si 1150,pe care a mers din 2004 si a facut veo 50.000 km si recent si-a luat 1200..nu-i place,ezita daca sa o vanda pe cea veche,le-ar pastra pe amandoua,nu-i impacat sufleteste cu asta noua..

Ne uitam impreuna la ea..bavarezii au bagat-o la cura de slabire rau de tot,vreo 30 kg in minus..tevaraie subtire-n carne rau pe ea,plastic mult,ginditi-va ca au plecat 30 kg din 230,nu din 1500!!

Jug din tabla subtire ambutisata,totul la modul economic..frumoasa,este drept,dar..la prima trinta serioasa o bagi la dauna totala..

Nu mai vorbim de belele la servo frina/electronica/cardan,etc..iar ceea ce citesc imi confirma parerea.

Se numeste economie de piata..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din pacate aud numai probleme cu noile modele BMW. Un prieten care "se da" cu un grup de colegi, cu diverse modele, a avut deja 2 probleme la GS (1200) - prima: bujie sarita??? si a doua: oprit in drum, cu necesitatea schimbarii unei piese... nu stiu detalii si una nasoala la RT, care, calarit chiar de prietenul meu, (cu cca 5000 km la bord, din 2007), a suferit de crapare de piston. 3 evenimente intr-un an in aceeasi curte... mi se pare cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am model 2007. La mine au trecut primii 10.000km (4 luni) fara incidente, desi o cam pedepsesc pe forestiere. Sper sa tina tot asa.

 

Eu cred ca 1150 este mai rezistent, dar nu se poate merge cu el pe unde merg eu cu 1200. Este prea greu. Altfel, corecta observatia cu economia de piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu ma apropii de revizia de 20.000 cu Adventure-ul meu, am luat-o in aprilie 2007, si am avut pana acum zero probleme. Am mers si in oras, vara pe temperatura mare, si la drum lung cu viteza sustinuta peste 170 si incarcata cu peste 450 kg iar de teren greu nu mai vorbesc, de obicei nu vin acasa pana nu cad, c-as fi iesit degeaba ...

 

N-am reusit sa stric nimic...

 

Nu degeaba e considerata cea mai buna motocicleta de adventure din lume...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...