Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Salutari.

Citesc de cateva saptamani despre BMW 1150 gs, iar la iarna sunt foarte hotarat sa-mi cumpar un 1100 GS sau chiar 1150.

Problema mea e inaltinea: am doar 1.70

Calaresc fara probleme prin padure un CR 125 care are seat hight 940 mm, dar totodata 90 kg.

Multi m-au descurajat, si multi m-au incurajat.

Am si obosit ,si sa fiu sincer, orice mi-ati spune voi, cel mai probabil am sa-mi cumpar.

:blink:)

Numai bine,

Mircea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.70 e suficient si cu saua stoc. La Adventure e un pic mai sus (depinde si de sa,e drept). In mod normal,daca ajungi cu varfurile picioarelor pe pamant e OK. Cel mai bine incerci pe mobra.Altfel,discutam discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea e inaltinea: am doar 1.70

Merge, stai linistit! Mi-e lene sa caut postul lui petrica de pe topicul cu KTM 950/990, sa-ti arat cum mergea el pe 950 AdventureS, care e cea mai inalta vaca din gama aia. Ajungea doar cu un picior la pamant, dar asta nu l-a impiedicat sa mearga pe el mult si bine. Inclusiv in offroad.

Si eu am un prieten mai scund cu 1150. Si nici el nu are probleme. Daca vrei cu adevarat, iti iei ce vrei si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On road nu cred ca sunt probleme, chiar si off road ar fi ok, atata ca trebuie sa ai grija cand opresti sau cand o tii pe loc. Eu am 1,87 si cam 110 kg si nu e o problema cu toate ca greutatea in off m-a surprins de cateva ori - am scapat-o pe o parte la o intoarcere in panta sau am pus piciorul jos gresit. Acum ca m-am obisnuit pot spune ca e ok cu toate ca pendularea laterala ma cam enerveaza (zici ca danseaza sub mine cand stau pe loc). In rest e un exemplu de stabilitate si control... unde cu alte motoare ma chinuiam pe curbe cu asta zici ca merge singur. Inainte de BMW aveam o mica retinere la curbele in vale, mai ales din cauza ca pe franare furca fata se infunda si ma arunca inainte. Cu 1100 chiar daca sunt denivelari si e ditamai panta simt ca am control asupra motorului aproape fara efort.

In concluzie 1100 sau 1150 - go for it!

Inca ceva... ABS-ul pentru mine e un mare plus de siguranta, inclusiv off road unde acum franez cu fata din greu si pt nivelul meu e super ok (mai putin la coborarile abrupte unde nu mai poti bloca roate spate :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa mobra ai, am vrut sa o iau eu aia :D

 

Deci, nu mai spala motoreta numai cand ploua pe ea! serios...

 

Exact asta am patit si eu acu o saptamana, ca sa vad in dimineata asta ca de fapt infasurarea primara de la bobina era dusa.

 

Te invat eu cum sa iti testezi senzorii, daca vrei tii si schimb; de asemenea, iti pot explica si cum sa citesti codurile de erori.

 

Cele bune.

Mesaj completat

 

 

 

Ca sa nu poluam topicul elitist de 1200 gs, putem continua discutiile aici

 

 

Pai cum faci astea ?! ....testezi senzorii, daca vrei tii si schimb; de asemenea, iti pot explica si cum sa citesti codurile de erori.

Mesaj completat

MCN, 95% sunt sigur ca-i vorba de senzorii Hall. Schimba placa + firele si fii fericit. E o problema clasica si arhicunoscuta la 1100 GS, dar care se rezolva in vreo 3 ore si cu 50E.

 

Baiazid, la 1100 GS cititorul ala n-are prea mare succes. El e facut pentru Motronic 2.4, adica toate R-urile mai noi de 2000, K1200 si R 1100 S.

 

 

Adica care-s astia ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am instalat kitul de xenon pe ambele faze. Alta viata, nici nu se compara ! Lumina de 4300k, nu albastrul ala de cocalar...

Problema e ca la pornire nu s-a stins ledul de avertizare ABS. Continua sa palpaie la fel de rar ca dupa testul de initializare.

Practic nu mai aveam frane! De ABS nici vorba! Am oprit motorul, scos cheia, pornit din nou - totul era in regula!

 

Ce naiba s-a intamplat de fapt? Nu am avut timp de alte teste, o sa ma uit azi mai atent, dar oricum, mi-a crescut morcovul, asta e clar!

 

Ce cred eu:


  1. 1. Motronicul vede ca farul trage 35w in loc de 55w si s-a zapacit.
    2. La pornire se aprind farurile automat. Balasturile xenonului, pompa de benzina si mai stiu eu ce alte teste isi mai face, solicita toate bateria, iar ABS-ul nu mai are suficient curent pentru initializare

Modelul vacii: 1150 adv din 2003, cu servo ABS (cred ca e ABS evo2).

Voi ce credeti? Care ar fi cauza si mai important, care sint solutiile de rezolvare ?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonu trage primele 5-10 secunde 55w, apoi 35w in utilizare constanta. Nu sare de 60w, care e consumul normal al halogenului.

 

Ce cred eu ca ai patit e mai mult legat de faptul ca ai umblat la fire. Din moment ce la a doua cheie a luat-o normal, cred ca se descarcase ceva condensator. Mai e si posibilitatea sa nu fie un fir legat bine si sa fi zapacit centrala prima data. Iarasi, daca ai cumva Xenon cu condensator mare (din ala care se aprinde in 2-3 nu 8-9 secunde), prima data cand il legi va trage ca idiotu curent (stiu pe cineva cu siguranta parlita cu asa ceva). Apoi nu vei mai avea problema asta.

 

Cel mai important acum: s-a intamplat doar o data? Daca da, incearca sa zgaltai toate firele si contactele, vezi daca face la fel. Daca nu, eu zic sa nu-ti faci griji pana nu patesti din nou.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. La pornire se aprind farurile automat. Balasturile xenonului, pompa de benzina si mai stiu eu ce alte teste isi mai face, solicita toate bateria

 

Bingo! Solutia e simpla insa te va costa vreo 150 EUR : baterie Odyssey , uscata,nu pierde putere aproape deloc de la start la start,imbatabila pe vreme rece (practic nu se descarca). Aceleasi probleme le am si eu doar cu GPS cuplat toamna - iarna. Vara n-am nicio treaba cu ABS initialize. Daca becurile palpaie inseamna ca doar ABS nu merge,franele functioneaza normal.Pe testate.Am mers de la Rotterdam la Amsterdam asta iarna cu ele facand ca pomul de craciun,nicio problema la frane. Tot ce trebuie bateriei este "a bit of juice". Lasa motorul mergand vreo 2 minute si apoi opreste si pleaca din nou. Acum ca se raceste vremea o sa ti se intample tot mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarasi, daca ai cumva Xenon cu condensator mare (din ala care se aprinde in 2-3 nu 8-9 secunde), prima data cand il legi va trage ca idiotu curent (stiu pe cineva cu siguranta parlita cu asa ceva).

 

Avem amandoi xenon de la aceeasi sursa (bun baiat Sorin asta...).

 

Bingo! Solutia e simpla insa te va costa vreo 150 EUR : baterie Odyssey ,

Ma temeam ca o sa zici asta ! :D Oricum, si asa cred ca i-a venit sorocul, ca nu cred ca a fost schimbata vreodata din 2003.

 

Daca becurile palpaie inseamna ca doar ABS nu merge,franele functioneaza normal.Pe testate.

Mie nu-mi mergea nici ABS dar nu aveam nici frane ! Erau ca si inexistente! Parca incercam sa opresc un tir cu frane de trabant ! Foarte nasoala senzatie ! Bine ca era la viteza mica!

 

Oricum, mersi de sfaturi! O s-o scot azi sa mai vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi mergea nici ABS dar nu aveam nici frane ! Erau ca si inexistente! Parca incercam sa opresc un tir cu frane de trabant ! Foarte nasoala senzatie ! Bine ca era la viteza mica!

 

Eu v-am zis mai demult ca ABS induce (pe langa beneficiile evidente) o mare doza de placebo :D

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa afirm ca imi cunosc destul de bine motorul si crede-ma ca aproape nu aveam frane !

Pana acum strageam fata foarte fin, ca altfel ma arunca peste ghidon. Da, stiu, desi e o vaca mare si grea, are niste frane foarte bune.

Aseara strangeam fata la maxim si i-a luat foarte mult sa opreasca de la o viteza mica.

Nu e placebo, asta e clar. Plus ca am mers destul si cu abs-ul dezactivat asa ca am termen de comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK,OK,te cred! :D Doar ca nu-mi explic cum pot franele sa fie afectate de nefunctionarea ABS-ului ca doar e circuit separat. Daca ABS era in stare de functionare intelegeam incapatanarea franelor de a actiona normal.

BTW,simptomul suna ca si cum de fapt ai fi pierdut servo (trebuia sa apesi tare). Nu cred ca e ABS related. Parerea mea.

Apropos,o intrebare,cum luminau indicatorii ABS:

1 - alternativ , unul cate unul

2- amandoua o data

3 - amandoua aprinse

Mesaj completat

Asa cum zice autorul aici, chestiile astea ar trebui puse undeva in manual sau lipite pe mobra mai bine.

 

* Gen OFF, ABS ON = Only residual braking in both circuits.

* Gen OFF, ABS flashes at 1Hz = ABS not available. Pull-away test not completed.

* Gen OFF, ABS flashes at 4Hz = Only residual braking function available in both circuits.

* Gen ON, ABS off = rear light/brake light defective.

* Gen ON, ABS flashes at 1 Hz = At least one brake circuit without ABS.

* Gen ON, ABS flashes at 4Hz =At least one brake circuit in residual braking function mode.

* Gen AND ABS flashing alternately at 1Hz = Fluid level in Intergral ABS too low.Low-voltage

 

Dupa cum se vede exista si un mod pentru low-voltage battery insa eu fiind speriat de tot ce inseamna electrica automotive nu o sa-l fac. Las pe altii sa zica daca merge :)

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, mi-a mai zis cineva ca astiaa ar putea fi o cauza. Ma gandesc sa-i schimb pur si simplu. Ai idee de unde sa-i iau si cat sa coste ?!

 

HALL SENSORs bmw 1100 GS 1999

sunt pe ebay, euromotoelectrics, motorworksuk, dar pretul o sa te sperie; in schimb, cumperi doar senzorii si ii inlocuiesti, pastrand placa si firele, DOAR DACA SUNT IN STARE BUNA.

 

Am facut asta de 2 ori, pe motoarele unor prieteni, daca crezi ca nu te descurci te ajut eu.

 

Cele bune.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
de-ie-ti Dumnezo' sanatate.

Doamne ajuta!

 

Sar'na!

Cu placere!

 

Chiar daca sunteti putini si cu un nr. mic de posturi comparativ cu restul, m-am gandit ca aveti potential de crestere.

Plus ca erati cam singurii ce nu erati sus.

Sa va fie de folos ! Enjoy yourselves :grinbandit: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum zice autorul aici, chestiile astea ar trebui puse undeva in manual sau lipite pe mobra mai bine.

La mine era codul asta:

Gen OFF, ABS flashes at 1Hz = ABS not available. Pull-away test not completed.

Dar nu aveam nici servo... Duminica nu am avut cum sa ies la o tura, dar am plimbat-o cam 100m si totul era in regula.

Sper sa fie cum a zis switch: face o data figura cat sa ma sperie, apoi functioneaza normal in continuare.

Si da, o sa-mi listez codurile sa le am la indemana, sa nu ma scarpin in cap si sa ma uit ca bou' in bord in caz de ...

 

P.S. am uitat sa precizez ca am schimbat lichidul de frana, inclusiv din pompa abs, dar de atunci am mai facut cam 1000 de km fara probleme.

 

Dupa cum se vede exista si un mod pentru low-voltage battery insa eu fiind speriat de tot ce inseamna electrica automotive nu o sa-l fac. Las pe altii sa zica daca merge :grinbandit:

Din pacate, modul nu se aplica la servo ABS, asa ca ramane doar optiunea unei baterii noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK,o intrebare care ma chinuia: de unde stii EXACT care GS 11XX are servo? Dar exact,asa am vazut si eu texte ca pana in 2002 nu s-au facut cu servo samd.

Mesaj completat

Deci ce am citit pana acum :

... - 2002 inclusiv 1150GS no servo,single spark.

2003 - 2005/6 1150GS servo,dual spark.

 

Dupa scrierile astea nu am servo (ceea ce ma umple de bucurie) si nici dual spark (iarasi o veste buna) insa as vrea sa stiu unde e se localizeaza servo mecanism. La cele cu servo,bineinteles.

Mesaj completat

ABS housing (pump) acolea sa se afle?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK,o intrebare care ma chinuia: de unde stii EXACT care GS 11XX are servo? Dar exact,asa am vazut si eu texte ca pana in 2002 nu s-au facut cu servo samd.

Mesaj completat

Deci ce am citit pana acum :

... - 2002 inclusiv 1150GS no servo,single spark.

2003 - 2005/6 1150GS servo,dual spark.

 

Dupa scrierile astea nu am servo (ceea ce ma umple de bucurie) si nici dual spark (iarasi o veste buna) insa as vrea sa stiu unde e se localizeaza servo mecanism. La cele cu servo,bineinteles.

Mesaj completat

ABS housing (pump) acolea sa se afle?

cred ca cel mai bine aflii in manual, like acolo unde scrie cum sa repari, iti zice si unde se afla si cum arata :grinbandit:

cica e mai bine sa ai 2 bujii pe cilindru, tu de ce te bucuri ca ai numa 1? pare-se ca de cand au pos nemtii 2 bujii/cilindru, a disparut fenomenul de surging; nu ca as avea asa ceva :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW nu a spus niciodata ca adaugarea celei de-a doua bujii a fost facuta pentru eliminarea surgingului. Surgingul s-a eliminat la modelele mai vechi prin adaugarea asa zisului CAT code plug (cumparat cu 7USD sau cel numit "bypass Steptoe") iar la cele noi prin reprogramarea ECU. A doua bujie ajuta combustia iar la modelele noi (hexhead - 1200) inlatura asa zis-ul "pinging"/engine knocking (nu stiu cum sa traduc). Surgingul,dupa cum se stie, este generat doar de un TB nereglat ca lumea, supape nereglate si in general orice reglaj la motor. Eu nu am avut niciodata surging la al meu chiar si in decelerare foarte mare desi am doar o bujie. La 1200C in schimb fiind model mai vechi aveam la fiecare decelerare mai mare surging. Efectiv se oprea. Am incercat cu bujii Brisk (racing), benzina de 98 si pana la urma CAT plug a rezolvat problema.

Ca sa zic de ce ma bucur ca am doar o bujie pe cap, pai din motive de mentenanta. 2 bujii in loc de 4, bobina simpla in loc de una cu piggy-back (sau 2 bobine pe cap). Cat despre servo,asta e cea mai mare bucurie a mea. ECU la modelele mai vechi nu e atat de complicat / programat mai bine si destept ca modelele noi. Soft nou si unit nou combinat cu experienta servo de la modelele NOI de 1150 -> better 1200.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...