Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

in 1969 1150-ul era prototip NASA. Pentru ca nu fusese inca testat in conditii apropiate celor de pe Pamant, l-au scos pe piata d-abia in 2000, dupa testarile de pe Marte.

Putini stiu ca Viking 1 nu a mai functionat dupa aterizarea pe marte pentru ca s-a infipt cricu de la un R1250GS in solul martian si a cazut peste proba, strivind-o!

Mesaj completat

Gresit. Testarile au avut loc pe Luna. Se doreste acreditarea ideii ca NASA a fost pe Marte. Dezinformare!

...si mai putini stiu ca Viking 1 aterizase pe Phobos, nu pentru Marte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) :) :D na,asa ma!...asa va vreau!...gata cu gilceava, ca nu va sta bine!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA MA 1250 CA ATASASE UN SCUTER PE POST DE BRICHETA

Un Land Rover la stop. Un Fiat 500 vine tare din spate si il loveste. Soferul jeep-ului simte o usoara zgaltaitura, apoi pe ecranul computerului de bord ii apare mesajul: "New Hardware Found: Install Now?"

Mesaj completat

PS: Am pasat cearta la baietii cu 1200-uri :)

Mesaj completat

...

 

 

 

 

 

Are cineva o fisha de bujie pt R1100GS? Preferabil in plus, in Bucuresti. Vreau sa vad daca de aci mi se trage problema inainte sa ma chinui sa masor compresia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La multi ani si tot ce va doriti sa vi se intample in 2011!

 

...iar la trompeticile dumneavoastra, km cu nemiluita, gaz la sfert de pret si piese neam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai n-are voie omu sa fie bolnav trei zile ca intreaba lumea de el ;)

 

ON-TOPIC: Care vrea motoru meu? BMWu :banana: Pret de plecare 4500 euro. Eu zic k ii (va) merita. Momentan fara fishe cum trebe si fara baterie nu-i face :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

va salut si la multi ani pe 2011

 

mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie.

 

ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni.

 

cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor.

(este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva)

 

stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut si la multi ani pe 2011

 

mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie.

 

ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni.

 

cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor.

(este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva)

 

stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ?

Daca nu ai din fabrica, poti lua de la Touratech (prin userul mae). Oricum, de oriunde ai lua, sunt o caruta de bani rahaturile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc calitatea celor de la TT, dar se pare ca peste Ocean, fratii americani cumpara de la BeemerBoneYard. Alea se pare ca sunt cela mai bune, de metal si nu de rahat de plastic... Pretul e foarte mare, pentru ceea ce fac, dar ca intotdeauna, calitatea costa...

 

Si daca te hotarasti sa iti cumperi, recomand sa le legi astfel: pe furtunul de tur de la rezervor sa pui mufa mama si pe cel de retur de la rezervor mufa tata. In felu asta nu ai cum sa le incurci cand misti rezervoru si sa te miri ca de ce se umfla ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi

 

motocicleta asta ar trebui sa vina obligatoriu cu cuplele astea din fabrica.

imi aduc aminte cand am inlocuit filtrul de benzina ce am patimit !

 

se aduna totusi multe operatiuni pentru care e nevoie de dat rezervorul deoparte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut si la multi ani pe 2011

 

mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie.

 

ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni.

 

cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor.

(este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva)

 

stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ?

 

uite si aici

 

http://www.beemershop.com/catalog/product_...products_id=315

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc,

 

cred ca am sa le iau de la touratech. am vorbit cu userul Mae.

 

dar acu mai am o nelamurire : m-a rugat sa i dau codul ca tot am un catalog acasa , dar aici zice asa:

 

achtung bei 1150 gs benoetigen sie zwei schnellverschluesse in 8 mm fuer die zu - und ableitung des tanks - BUN ASTA AM INTELES !

 

dar aici imi dau doua optiuni: 100-0106 schnellverschluss f. benzinltg 8mm 21 eur

 

si 100-0108 schnellverschluss 2 -weg 8mm 24 eur

 

 

de care oare trebuie sa comand eu doua bucati ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce motor ai si ce an? 1150 GS sau GSA?

 

Vezi ca e quick disconnect si la furtunu ala de face legatura intre lobi, deci va trebui sa iei 3 cuplaje :huh: Deci ce ai zis ca de 6 si 8 mm sau asa, poa sa se refere la diametru cuplajelor, ala de 6 sa fie pe furtunu intre lobi si ala de 8 pe tur si retur ;)

 

Zi anu si tipu mobrei ca te ajut eu sa vezi care se potrivesc pana nu plec acasa de la munca :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ai astea 4 optiuni:

 

http://www.touratech.com/shops/001/advance...amp;x=0&y=0

 

QD coupling si QD coupling 2-way. Prima, cand o desfaci, etansaza numa intr-o parte. Cea de-a 2-a, etansaza in ambele parti. Adica daca mai ai benzina pe furtune de la regulator pana la QD, o sa curga, putina, dar curge.

 

Daca iei alea cu 2-way, nu o sa curga nimic cand le desfaci. Pentru ca etanseaza amandoua.

 

Asa ca, ori iei 2 delea mai ieftine ce etansaza numa intr-o parte si le legi cu partea care etanseaza catre rezervor si curge putina benzina cand le desfaci, ori iei alea mai scumpe care etansaza amandoua si ai ajantaju ca le poti lega mama-tata, tata mama, cum ziceam cateva posturi mai sus, a.i. sa nu le schimbi intre ele cand pui rezervorul la loc.

 

Repet, iti mai trebuie una pentru legatura dintre lobii rezervorului, dar furtunu ala din cate am vazut eu la un 1150 gsa e mult mai subtire si nu cred ca se potriveste vreun QD la el....

 

Legat de 6 si 8 mm, la ale mele motoare cel putin, alea de 6 zic ca se potrivesc. Sa fie oare la al tau mai mare diametru interior la furtune?

 

Oricum sunt de plastic, optiune pe care eu unul nu as alege-o daca ar fi sa fac o astfel de investitie... dar pana la urma tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestie faina...

 

1150-cockpit-integrated-garmin.jpg

 

 

Mesaj completat

un sfat va rog.

 

se da una bucata 1150 gs adventure care are nevoie de cauciucuri (fata ar mai tine ceva, dar spatele, ma gandesc ca un maxim 2.000 km - momentan am anakee).

 

mi-ar placea si ceva mai de forestiere (in genu k60), dar urmeaza prin mai-iunie o excursie pana in franta (aprox 6.000 km) si le-as strica pe asfalt, deci ce sa pun? ceva f bun pe asfalt (uscat + umed) si care sa tina si relativ mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta, Anakee1. 22k km, dar cand le-am dat jos... aratau asa:

 

01012007.jpg

 

:)

 

Am terminat cauciucu, am ajuns la ata, am terminat si atele si am dat iar de cauciuc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul sunt f multumit de comportamentul ciclistic

cu METZELER TOURANCE EXP

pe advrider, baietii nu le lauda la fel, modelu ala de gume.

 

Oriucm, anakee2 cica tin cu 23% mai mult ca primele, deci pare a fi super afacere, daca le cumperi de unde trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pun poza cu Tourance-ul de pe mobra mea? Ala de era slick pe mijloc? Daca nu cumva a uitat uzunu ca i-a schimbat gumele, al dracu cauciuc sarise de 30.000km.

pai in ritmu asta si la ce poza a pus dan_cata, mai am carne pe el pentru inca cel putin 5-6.000 de km. al meu inca nu e slick, mai are ceva pe el, dar i se apropie sfarsitu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...