switch Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 in 1969 1150-ul era prototip NASA. Pentru ca nu fusese inca testat in conditii apropiate celor de pe Pamant, l-au scos pe piata d-abia in 2000, dupa testarile de pe Marte. Putini stiu ca Viking 1 nu a mai functionat dupa aterizarea pe marte pentru ca s-a infipt cricu de la un R1250GS in solul martian si a cazut peste proba, strivind-o! Mesaj completat Gresit. Testarile au avut loc pe Luna. Se doreste acreditarea ideii ca NASA a fost pe Marte. Dezinformare! ...si mai putini stiu ca Viking 1 aterizase pe Phobos, nu pentru Marte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 R1250GS Fara poze, no joy! Show us the pics! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Fara poze, no joy! Show us the pics! DA MA 1250 CA ATASASE UN SCUTER PE POST DE BRICHETA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 :) na,asa ma!...asa va vreau!...gata cu gilceava, ca nu va sta bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 DA MA 1250 CA ATASASE UN SCUTER PE POST DE BRICHETA Un Land Rover la stop. Un Fiat 500 vine tare din spate si il loveste. Soferul jeep-ului simte o usoara zgaltaitura, apoi pe ecranul computerului de bord ii apare mesajul: "New Hardware Found: Install Now?" Mesaj completat PS: Am pasat cearta la baietii cu 1200-uri Mesaj completat ... Are cineva o fisha de bujie pt R1100GS? Preferabil in plus, in Bucuresti. Vreau sa vad daca de aci mi se trage problema inainte sa ma chinui sa masor compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La multi ani si tot ce va doriti sa vi se intample in 2011! ...iar la trompeticile dumneavoastra, km cu nemiluita, gaz la sfert de pret si piese neam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salutare are cineva nr de telefon al lui switch? nu dau de el. sau colegul te rog da.mi un semn vreau sa vb cu tine...0744156460 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Bai n-are voie omu sa fie bolnav trei zile ca intreaba lumea de el ON-TOPIC: Care vrea motoru meu? BMWu Pret de plecare 4500 euro. Eu zic k ii (va) merita. Momentan fara fishe cum trebe si fara baterie nu-i face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 va salut si la multi ani pe 2011 mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie. ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni. cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor. (este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva) stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 va salut si la multi ani pe 2011 mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie. ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni. cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor. (este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva) stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ? Daca nu ai din fabrica, poti lua de la Touratech (prin userul mae). Oricum, de oriunde ai lua, sunt o caruta de bani rahaturile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Nu cunosc calitatea celor de la TT, dar se pare ca peste Ocean, fratii americani cumpara de la BeemerBoneYard. Alea se pare ca sunt cela mai bune, de metal si nu de rahat de plastic... Pretul e foarte mare, pentru ceea ce fac, dar ca intotdeauna, calitatea costa... Si daca te hotarasti sa iti cumperi, recomand sa le legi astfel: pe furtunul de tur de la rezervor sa pui mufa mama si pe cel de retur de la rezervor mufa tata. In felu asta nu ai cum sa le incurci cand misti rezervoru si sa te miri ca de ce se umfla Editat Ianuarie 20, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Si nu uita sa lasi furtunele un pic mai lungi (vreo 2 cm la fiecare capat) altfel ai sa te chinui sa pui inapoi quick disconnect-urile. Editat Ianuarie 20, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 mersi de sfaturi motocicleta asta ar trebui sa vina obligatoriu cu cuplele astea din fabrica. imi aduc aminte cand am inlocuit filtrul de benzina ce am patimit ! se aduna totusi multe operatiuni pentru care e nevoie de dat rezervorul deoparte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 va salut si la multi ani pe 2011 mi am cumparat o husa de rezervor de la bagster. pentru montajul cat mai fest trebuie sa dau rezervorul jos(!) ca sa leg chingile acesteia cum trebuie. ma mai gandesc ca periodic o sa o mai dau jos pentru diferite operatiuni. cu aceasta ocazie ma gandesc ca s au strans suficiente argumente ca sa mi montez niste ,,conectori-rapizi,, pe furtunele de benzina de la rezervor. (este foarte dificil de sustinut rezervorul, atunci cand umbli la ceva) stie cineva de unde pot procura acest set de cuple pentru furtunele de rezervor de la 1150 gs ? uite si aici http://www.beemershop.com/catalog/product_...products_id=315 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 va multumesc, cred ca am sa le iau de la touratech. am vorbit cu userul Mae. dar acu mai am o nelamurire : m-a rugat sa i dau codul ca tot am un catalog acasa , dar aici zice asa: achtung bei 1150 gs benoetigen sie zwei schnellverschluesse in 8 mm fuer die zu - und ableitung des tanks - BUN ASTA AM INTELES ! dar aici imi dau doua optiuni: 100-0106 schnellverschluss f. benzinltg 8mm 21 eur si 100-0108 schnellverschluss 2 -weg 8mm 24 eur de care oare trebuie sa comand eu doua bucati ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Ce motor ai si ce an? 1150 GS sau GSA? Vezi ca e quick disconnect si la furtunu ala de face legatura intre lobi, deci va trebui sa iei 3 cuplaje Deci ce ai zis ca de 6 si 8 mm sau asa, poa sa se refere la diametru cuplajelor, ala de 6 sa fie pe furtunu intre lobi si ala de 8 pe tur si retur Zi anu si tipu mobrei ca te ajut eu sa vezi care se potrivesc pana nu plec acasa de la munca Editat Ianuarie 21, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 1150 gs din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Bun, ai astea 4 optiuni: http://www.touratech.com/shops/001/advance...amp;x=0&y=0 QD coupling si QD coupling 2-way. Prima, cand o desfaci, etansaza numa intr-o parte. Cea de-a 2-a, etansaza in ambele parti. Adica daca mai ai benzina pe furtune de la regulator pana la QD, o sa curga, putina, dar curge. Daca iei alea cu 2-way, nu o sa curga nimic cand le desfaci. Pentru ca etanseaza amandoua. Asa ca, ori iei 2 delea mai ieftine ce etansaza numa intr-o parte si le legi cu partea care etanseaza catre rezervor si curge putina benzina cand le desfaci, ori iei alea mai scumpe care etansaza amandoua si ai ajantaju ca le poti lega mama-tata, tata mama, cum ziceam cateva posturi mai sus, a.i. sa nu le schimbi intre ele cand pui rezervorul la loc. Repet, iti mai trebuie una pentru legatura dintre lobii rezervorului, dar furtunu ala din cate am vazut eu la un 1150 gsa e mult mai subtire si nu cred ca se potriveste vreun QD la el.... Legat de 6 si 8 mm, la ale mele motoare cel putin, alea de 6 zic ca se potrivesc. Sa fie oare la al tau mai mare diametru interior la furtune? Oricum sunt de plastic, optiune pe care eu unul nu as alege-o daca ar fi sa fac o astfel de investitie... dar pana la urma tu decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 o chestie faina... Mesaj completat un sfat va rog. se da una bucata 1150 gs adventure care are nevoie de cauciucuri (fata ar mai tine ceva, dar spatele, ma gandesc ca un maxim 2.000 km - momentan am anakee). mi-ar placea si ceva mai de forestiere (in genu k60), dar urmeaza prin mai-iunie o excursie pana in franta (aprox 6.000 km) si le-as strica pe asfalt, deci ce sa pun? ceva f bun pe asfalt (uscat + umed) si care sa tina si relativ mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Din experienta, Anakee1. 22k km, dar cand le-am dat jos... aratau asa: Am terminat cauciucu, am ajuns la ata, am terminat si atele si am dat iar de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 eu unul sunt f multumit de comportamentul ciclistic cu METZELER TOURANCE EXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 eu unul sunt f multumit de comportamentul ciclisticcu METZELER TOURANCE EXP pe advrider, baietii nu le lauda la fel, modelu ala de gume. Oriucm, anakee2 cica tin cu 23% mai mult ca primele, deci pare a fi super afacere, daca le cumperi de unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) Sa pun poza cu Tourance-ul de pe mobra mea? Ala de era slick pe mijloc? Daca nu cumva a uitat uzunu ca i-a schimbat gumele, al dracu cauciuc sarise de 30.000km. Editat Ianuarie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Sa pun poza cu Tourance-ul de pe mobra mea? Ala de era slick pe mijloc? Daca nu cumva a uitat uzunu ca i-a schimbat gumele, al dracu cauciuc sarise de 30.000km. pai in ritmu asta si la ce poza a pus dan_cata, mai am carne pe el pentru inca cel putin 5-6.000 de km. al meu inca nu e slick, mai are ceva pe el, dar i se apropie sfarsitu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Pana nu face explozie merge Nu te teme, o sa auzi cand pusca Si apoi... ai dat bani pe tot cauciucu, nu numa pe primii 5 mm din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.