bobita Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) senzorul ala de temperatura este de fapt o rezistenta termovariabila, adica isi schimba rezistenta electrica in functie de temperatura...acuma, ca sa ii modifici valoarea, ori faci mai cald/friig in jurul ei, ori pui inca o rezistenta in serie sau paralel cu ea, ca sa ii modifici semnalul ce il trimite la motronic. sa zicem ca vrei sa indice ca e mai frig, tot timpul, asta inseamna ca o sa bage mai mult gaz pentru aceeasi turatie fata de inainte. da, motorul merge mai rotund, dar acelasi efect il puteai obtine cu alt CCP sau cu recalibratea senzorului de acceleratie. ce sunt eu curios, e ce culoare au bujiile tale dupa o tura mai lunga Apai eu ce am zis, nu tot acelasi lucru?Atit doar ca nu toata lumea stie de termistori, serie sau paralel sau stiu eu ce electronicale...Ideea e sa inteleaga tot omu' Exact cum lucreaza si cum modifica semnalul transmis nu stiu, eu m-am procopsit cu ea de proba,prin Italia cind am fost la un moment dat, de la un mosulica simpatic , proprietar al unui service BMW, si acolo a ramas.Probabil ca or fi si alte metode de a imbogati amestecul, da nu toti tre sa aleaga la fel. Iar de culoarea bujiilor, ce sa zic, n-am fost curios, da cred ca imi pot imagina cum sint dupa culoarea cutiei de pe stinga si dupa pocniturile pe care le trag din cind in cind Da o sa scot una in uichend si o s-o pozez. Editat Noiembrie 17, 2009 de bobita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Gata, l-am schimbat. Rulmentul mare arata foarte bine din fericire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Maine vreau sa schimb placutele pe fata. Are careva vreun sfat, s-a intalnit cu ceva deosebit fata de alte motoare? Faptul ca am ABS influentreaza cu ceva operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Nimic deosebit de notat. Ba sunt chiar mai usor de schimbat decat la restul deoarece sunt etriere cu 4 pistonase, nu cu doua. Scoti pinul si au iesit. Apropos... sper ca nu ti-ai luat sinterizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Apropos... sper ca nu ti-ai luat sinterizate Nope... organice. Am retinut ce ai scris despre cele sinterizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Azi mobra mea a implinit 110.000 km Mere de rupe!!! Mesaj completat Un articol despre cum sa iti legi corect motorul pe platforma AICI Mesaj completat Daca vreodata aveti probleme cu senzorii HALL la 1100/1150, trimite-ti-mi mie placa si v-o repar la pretul pieselor si al trasportului doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Oameni buni, ce ziceti: am sanse la 5-6 mii de coco sa ma pricopsesc cu un 1150? Ca 1150A deja cred ca cer prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_popey Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 buna sper sa nu deranjez pe nimeni dar as dori sa aflu daca nu cumva ari cineva rezervor pt gs1200 aventure.....eu am un gs 1200,si as dori sai maresc rezervoru poate stie cineva de unde as putea cumpar ..bineantele nu noi ca la pretu la care este nu te cam poti apropia de ele ...si asa suntem in prag de criza...aaa si era sa uit poate mai stitti ci ceva genti cu spite....o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Oameni buni, ce ziceti: am sanse la 5-6 mii de coco sa ma pricopsesc cu un 1150? Ca 1150A deja cred ca cer prea mult... Nu stiu daca se merita sa iei 1150 la banii astia... mai bine iei un 1100 cu mai multe accesorii. + ca daca vrei si enduro cu ea e bine sa fie GSA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Oameni buni, ce ziceti: am sanse la 5-6 mii de coco sa ma pricopsesc cu un 1150? Ca 1150A deja cred ca cer prea mult... Clar ca ai sanse. Intrebarea este vrei GS sau GSA? Daca dai mai multa sosea, ia GS simplu. Are a 6-a mai lunga un pic decat GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Intrebarea este vrei GS sau GSA? Daca dai mai multa sosea, ia GS simplu. Are a 6-a mai lunga un pic decat GSA. Si daca dai mai mult off road ia GSA, ca-i mai mare, mai greu, mai sus si tot ce e mai "bun" pentru un off road... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) Forestier,macadam merge fara probleme pe un GSA. Merge si GS simplu, fara discutie insa e bine sa ai prima mai joasa la greutatea aia. E un mic avantaj.Apropos,cu 6000 EUR nu te atingi de un 1150GSA. Editat Decembrie 6, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Acum vorbind serios, GS-ul Adventure e o motocicleta cu care sa te duci in locuri unde benzina e ceva rar. Ceva gen Mongolia, tari din Africa si altele de genul asta. Fiind grea, mare si inalta, Adventure nu e o motocicleta off road. Comparativ, GS-ul simplu e mai bun in teren. Adventure arata mai bine si da celui care o calareste o aura de aventurier. Atat! Dupa mine, e un fel de fitza. Marea majoritate cumpara Adventure pentru felul in care arata, putini fiind aventurierii adevarati care chiar au nevoie de o autonomie asa de mare. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) Eu, ca si copchil plimbaret cu dominator... si necunoscator intr'ale tancurilor, as sta departe de 1100 din cauza aspectului arhaic si a vechimii generale a acstor modele. Am avut mobra din 96, stiu ce inseamna, chiar daca ea merge brici. Dintre 1150-uri, as alege ADVul pentru etajarea mai "familiara" a cutiei (vit 1 scurta, vit 6 normala, nu lunga ca dracu). Rezervorul mare a fost intotdeauna un plus la mine. Si cam atat. Ah, si rotile spitate care mi s-ar parut totdeauna un plus pe teren mai nesigur. Decamdata offroad serios pauza datorita unei mici probleme la picior, insa nu as vrea sa dau banii pe un motor care sa nu-mi mai fie drag dupa ce mi se vindeca genunchiul... Editat Decembrie 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Nu stiu daca se merita sa iei 1150 la banii astia... mai bine iei un 1100 cu mai multe accesorii. + ca daca vrei si enduro cu ea e bine sa fie GSA... +1 Comparativ, 1100 este mai bun in off decat 1150 deoarece are prima viteza mai scurta. A mea e din '97 si merge brici, iar kilometraje mari nu au de ce te speria la BMW-urile astea. In plus, e un motor ceva mai simplu decat 1150, un motor pe care-l poti diagnostica si repara chiar si in pustietate (daca ai sculele necesare). La 1150 ai ambreiaj hidraulic, frane servo si o foarte mare problema cu "splines" (sorry, nu stiu traducerea in romana) intre motor si cutie, in special la modelele din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 caneluri subscriu, am dat jos ambreiaju ca sa il schimb la 1100'le meu, si canelurile pe placa de frictiune si pe axul cutiei de viteze aratau ca in ziua 1 cand a iesit mobra de pe poarta fabricii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Acum vorbind serios, GS-ul Adventure e o motocicleta cu care sa te duci in locuri unde benzina e ceva rar. Ceva gen Mongolia, tari din Africa si altele de genul asta. Fiind grea, mare si inalta, Adventure nu e o motocicleta off road. Comparativ, GS-ul simplu e mai bun in teren.Adventure arata mai bine si da celui care o calareste o aura de aventurier. Atat! Dupa mine, e un fel de fitza. Marea majoritate cumpara Adventure pentru felul in care arata, putini fiind aventurierii adevarati care chiar au nevoie de o autonomie asa de mare. Parerea mea si unuii nu si.l iau ca NU AU GOGONELE dif clare intre gs si gsa STRICT DIN PCT MEU DE VEDERE PROTECTIE MULT MULT MAI BUNA LA CURENTII DE AER DAR ce.ti spun eu tie asta la 120 la ora pe motorul tau nu prea ai curenti de ?aere? prea mari auzi frate iti iei moto ca arata mai AVENTURIER GAT DACA NU AJUNGI SA TRAGI BASINI IN MONGOLIA SI SA VEZI JEG MAI MARE CA LA NOI NU MERITI UN GSA AVENTURIERI ADEVARATI ..... NU AU NEVOIE DE GSA AMICE ASTIA PLECA CU ORICE LA DRUM AVENTURIER -AVENTURIĂR, -Ă, aventurieri, -e, s.m. și f. Persoană căreia îi plac aventurile. [Pr.: -ri-er] – Din fr. aventurier. Sursa: DEX '98 | ADICA NU ARE NEVOIE DE 33 DE LITRI CA ALTFEL NU SIMTE AVENTURA PS NOROC CA TE STIU GICA CONTRA SI BAIAT DE TREABA CA ALTFEL NU TE BAGAM IN SEAMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) .........ce te-ai atacat ianachime ..........si da! raman la aceeasi idee.........FITZE!!!!!!!!!!!!!!!!............ia mai fa spume putin ca m-a distrat ps- in afara de genunchi unde poti lua niste izmene mai groase, dudele cu protectia la curentii de aer sunt doar scuze...........si daca nu vrei curent, IA-TI MASINA!!!!!........................cum spuneam.........FITZE!!!!!!!!!!!!!!!............ Mesaj completat AVENTURIERI ADEVARATI ..... NU AU NEVOIE DE GSA AMICEASTIA PLECA CU ORICE LA DRUM da.............GSA cumpara doar....................astia cu aere.........aaaaa, pardon, cu protectii la aer............................... Editat Decembrie 6, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maicarossia Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) Eu, ca si copchil plimbaret cu dominator... si necunoscator intr'ale tancurilor, as sta departe de 1100 din cauza aspectului arhaic si a vechimii generale a acstor modele. Am avut mobra din 96, stiu ce inseamna, chiar daca ea merge brici. Dintre 1150-uri, as alege ADVul pentru etajarea mai "familiara" a cutiei (vit 1 scurta, vit 6 normala, nu lunga ca dracu). Rezervorul mare a fost intotdeauna un plus la mine. Si cam atat. Ah, si rotile spitate care mi s-ar parut totdeauna un plus pe teren mai nesigur. Decamdata offroad serios pauza datorita unei mici probleme la picior, insa nu as vrea sa dau banii pe un motor care sa nu-mi mai fie drag dupa ce mi se vindeca genunchiul... Singurul aspect care sa nu-ti placa la 1100 tine de estetic. Intr-adevar, fata motocicletei arata ca porcu'.. Lipsurile ei insa se opresc aici..felul in care erau facute moto vechi, durabilitatea lor nu este poveste. Si asta este general valabil la orice(masina sau moto). Nu stiu ce motor vechi ai avut tu si te-a dezamagit, dar eu am avut un ZZR 1100(1994), un VN 1500(1994) si un RT 1100(1996), am mers cu ele multi kilometri, motoare pe care propietarii lor merg si acum in draci, desi au aproape 15 ani. Nu ai sa mai gasesti in veci cadre si carene la modelele noi asa rezistente ca la cele vechi. Nu iti da cu presupusul asupra unor lucruri pe care nu le cunosti. Despre 1150, la fel, numai de bine: http://ridermarque.wordpress.com/2007/10/1...lui-jj-polnaja/ ADV isi ia cineva pentru ca este trendy si arata bine si mai putin pt.faptul ca are rezervorul mare, protectia mai buna la vant..aiurea, iti gadila orgoliul treaba asta..oricui i-ar placea, nu este de condamnat lucrul acesta..si eu as face la fel. Editat Decembrie 6, 2009 de maicarossia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 si sa nu uit dupa cum vad pe aici si pe alte topicuri sa dau in sfaturi si pareri MAI MULTI NEPOSESORI DECAT POSESORI cand ma vei vedea pe mine ca ma apuc sa comentez la gsx r la cbr la vfr ce si cum e cu motoarele inseamna ca am baut prea mult oricum VOI COMENTATI IAR ALTII SE PLIMBA ASA ca de fitze Mesaj completat SUPER TRENDY LA 77000 KM IN 2 ANI GSA ESTE PT MAGHERU CU STATIE LA UNIVERSITATE SI EVEREST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Uite aici cam la ce cred eu ca foloseste GSA-ul http://www.2ridetheworld.com/ lasa-ma drak cu aerele tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Uite aici cam la ce cred eu ca foloseste GSA-ulhttp://www.2ridetheworld.com/ lasa-ma drak cu aerele tale EXACT CE.TI SPUNEAM NUMAI IN JURUL LUMII POTI PLECA CU UN GSA IN REST NU MERITA SA DAI BANII ASTIA IN OPINIA TA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 EXACT CE.TI SPUNEAMNUMAI IN JURUL LUMII POTI PLECA CU UN GSA IN REST NU MERITA SA DAI BANII ASTIA IN OPINIA TA Dragule, de unde am plecat si unde am ajuns. Eu am zis ca GS e mai bun la coclauri si GSA, in mare, e mai bun pentru autonomie, si autonomie unde drak ai nevoie???......ca-n europa gasesti benzinarii din 10 in 10 km. Deci, la ce k.k.t sa-ti iei un GSA daca nu-l folosesti pentru ce a fost el facut?! Adica vrei sa intri in categoria celor care-si iau moto pentru imagine? Daca da, bravo tie. Eu cred ca-i mai corect sa-ti iei moto pentru ceea ce vrei sa faci cu ea. Am mai cautat niste posturi ale celor doi. Uite aici un GSA folosit corect: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=510943 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=500351 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=480682 De fapt, uite colectia lor de pe adv http://www.advrider.com/forums/search.php?searchid=1163564 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Uite aici cam la ce cred eu ca foloseste GSA-ulhttp://www.2ridetheworld.com/ lasa-ma drak cu aerele tale Acolo e un R1100 GS - deci GSA-ul ramane pentru "fitze" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 oricum VOI COMENTATI IAR ALTII SE PLIMBA ASA ca de fitze Mesaj completat SUPER TRENDY LA 77000 KM IN 2 ANI GSA ESTE PT MAGHERU CU STATIE LA UNIVERSITATE SI EVEREST Da, unii se plimba pe autostrazi si pun poze pe site de la orice rahat de plimbare iar altii doar se plimba pe oriunde si o lasa mai subtire cu vedetismele pe site... hai c-o las balta........ fie ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.