Ra964 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 eu de obicei pe curbe folosesc toata banda intru dinspre exterior tai inspre interior(in cazul curbei de fata axul drumului), si ies pe exteriorul benzii, astfel pot lua curba si mai lejer si de multe ori vad mai bine ce ma asteapta in curba, oricum hai hui bine ca ai scapat cu bine, nu cred ca aveai cum sa eviti, oricum ai avut bafta si bulan exagerat ai scapat doar cu hainele sifonate de la o cazatura la 90kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 eu de obicei pe curbe folosesc toata banda intru dinspre exterior tai inspre interior(in cazul curbei de fata axul drumului), si ies pe exteriorul benzii, astfel pot lua curba si mai lejer si de multe ori vad mai bine ce ma asteapta in curba, oricum hai hui bine ca ai scapat cu bine, nu cred ca aveai cum sa eviti, oricum ai avut bafta si bulan exagerat ai scapat doar cu hainele sifonate de la o cazatura la 90kmh chiar 90 km/ h nu avea...cunosc curbele alea...oricum asa pe la 70-75 avea cred eu, dar oricum si la 50 te duci ca si cu o sanie pe zapada... e naspa uleiul, parca tot pe nisip e mai bine...dar cu enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) si eu tot incepator sunt, ca si tine. in primele 2-3 saptamani, poate o luna, la fel, nu depaseam 50km/h. apoi nu depaseam 60.. acum nu depasesc 100 ca sa nu-mi ia permisul. dar numai in segmente de drum mici, unde chiar nu poate sa-mi apara vreun dobitoc de undeva. Uite ca lui hai-hui nu i-a aparut nici un dobitoc si cu toate astea s-o varsat pe asfalt pen'ca era plin de cacao pe acolo. Nu poti sa stii niciodata ce cacao apare iar la 100km/h nu prea mai ai ce face, you take your chance and face the music. Din pacate putini au bafta lui hai-hui si ies castigatori la loteria asta. El zice ca nici macar n-o stiut ce s-o intamplat doar s-o trezit ca era varsat pe jos. Asadar nu e bine sa ne bazam ca in nu stiu ce context "nu poate sa ne apara nici un dobitoc". Si chiar daca intr-adevar dobitocul nu apare asta nu e suficient. Nu mai pun la socoteala faptul ca prea adeseori pe dobitocul ala il intalnim dimineata in oglinda de la baie si ii multumim zambind fericiti ca n-a venit la "intalnire"... chestia cu viteza e destul de relativa.. la inceput, 50 mi se pareau 200. dupa un timp.. o sa vezi.. 130 pe autostrada or sa ti se para 30-40 prin oras. si mai e si senzatia pe care o ai pe serpentine.. nu e vorba de viteza, de adrenalina unei viteze inconstiente, e vorba de faptul ca apleci motorul pe curba. ai putea merge cu o viteza mica linistit sau l-ai putea forja. eu mereu il forjez pe serpentine. si eu am experienta de 10 ani pe conserva si si eu merg cu 40-50 la ora pe unde traficul este infect (si nu ma refer la aglomeratie), cum ar fi pe calea grivitei sau sos. chitilei. acolo cu cat e mai liber, cu atat devine mai periculos sa mergi cu viteza mare. Dimpotriva, mie viteza mi se pare ca e o chestie foarte palpabila/cuantificabila mai ales pe motor unde iti fluiera vantu pe la urechi (folositi casca de chopper in felu asta n-o sa va treziti confundand 50km/h cu 150km/h, garantat, nu prea ai cum sa te prefaci ca nu observi ca peisajul alearga mai repede decat ar fi cazu). Si chiar daca esti mai euforic si esti tentat sa intinzi coarda tre sa ai un astfel de motor care in clipa aia sa sesizeze problema ta mentala si sa te mangaie frumos pe crestet si sa-ti spuna transpirand in felul sau ca ai sarit putin calul. Eu de 90k pe ascutitoarea mea de 125 va dati seama ca nu am cum sa cad in ispita lui 100km/h desi dpdv tehnic e posibil. Penca ascutitoarea mea de cate ori vreau sa trec de 50-60km/h pare ca ma intreaba tandru: esti sigur ca vrei asta? Uite d'aia eu o iubesc si nu am s-o schimb veci pe un motor mai mare. Evident ca toata lumea mi-o zis ca-s bou ca imi iau motor asa mic, dar in flasneta ma doare ca nu-s trendy, eu is f multumit cu ea. Editat August 13, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grek Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 buna casca HJC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Uite ca lui hai-hui nu i-a aparut nici un dobitoc si cu toate astea s-o varsat pe asfalt pen'ca era plin de cacao pe acolo.Nu poti sa stii niciodata ce cacao apare iar la 100km/h nu prea mai ai ce face, you take your chance and face the music. Din pacate putini au bafta lui hai-hui si ies castigatori la loteria asta. El zice ca nici macar n-o stiut ce s-o intamplat doar s-o trezit ca era varsat pe jos. Asadar nu e bine sa ne bazam ca in nu stiu ce context "nu poate sa ne apara nici un dobitoc". Si chiar daca intr-adevar dobitocul nu apare asta nu e suficient. Nu mai pun la socoteala faptul ca prea adeseori pe dobitocul ala il intalnim dimineata in oglinda de la baie si ii multumim zambind fericiti ca n-a venit la "intalnire"... nu ii spuneam lui hai-hui ca trebuia sa mearga cu 40km/h, ci iti raspundeam tie ca, dupa un timp, o sa treci de bariera de 50km/h. asa mergeam si eu in primele saptamani. daca te uitai atent la postul meu si la quote, vedeai ca era postul tau in quote. Dimpotriva, mie viteza mi se pare ca e o chestie foarte palpabila/cuantificabila mai ales pe motor unde iti fluiera vantu pe la urechi (folositi casca de chopper in felu asta n-o sa va treziti confundand 50km/h cu 150km/h, garantat, nu prea ai cum sa te prefaci ca nu observi ca peisajul alearga mai repede decat ar fi cazu). Si chiar daca esti mai euforic si esti tentat sa intinzi coarda tre sa ai un astfel de motor care in clipa aia sa sesizeze problema ta mentala si sa te mangaie frumos pe crestet si sa-ti spuna transpirand in felul sau ca ai sarit putin calul. Eu de 90k pe ascutitoarea mea de 125 va dati seama ca nu am cum sa cad in ispita lui 100km/h desi dpdv tehnic e posibil. Penca ascutitoarea mea de cate ori vreau sa trec de 50-60km/h pare ca ma intreaba tandru: esti sigur ca vrei asta? Uite d'aia eu o iubesc si nu am s-o schimb veci pe un motor mai mare. Evident ca toata lumea mi-o zis ca-s bou ca imi iau motor asa mic, dar in flasneta ma doare ca nu-s trendy, eu is f multumit cu ea. pe moto viteza ti se pare mai mare decat pe conserva.. cel putin, la inceput. exact ce ai zis tu am zis si eu. ca 50km/h ti se par 200km/h. apoi, mai tarziu se vor schimba lucrurile, vei vedea. aaa.. si inca ceva: de ce nu citesti cu atentie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 Vad ca s-au strans cateva pagini asa ca o sa incerc sa raspund macar catorva dintre voi. O doamne, acum am citit topicul Calin. Hai ca asta e deja culmea...cam aceeasi chestie am patit si eu cu un prieten tot sambata, dar nu pe ulei ci pe o dara de nisip...Numai ca noi avem ceva urmari putin mai puternice.Ma bucur ca nu ai patt ceva grav si ca motorul e ok! Ai grija de tine! Mi-a zis shinu ceva...din cate am inteles s-a intamplat tot sambata. Dar am vazut in statusul tau de mess ca nu vrei sa fii deranjata si am zis sa nu te bat la cap. Imi pare rau si sper ca nu e grav. Daca pot sa ajut cu ceva, nu ezita. Fara a fi critic (nu imi permit, sunt incepator, abia fac anul): beleau aia de pata nu se observa din mers? In poze e destul de vizibila. Ma gandesc ca daca o observai din timp, si neavand o viteza foarte mare, poate reuseai sa o eviti. Bafta cu reparatiile si 0 incidente mai departe! Intr-adevar in poze se vede foarte bine si asta din cauza blitzului si unghiului din care e facuta poza, adica de pe margine. Eu insa venind pe mijloc, in curba si la ora aceea cand nu e nici zi, nici noapte, nu am vazut nimic. Ma gandesc ca poate o-i fi vazut eu ceva pe sosea dar am asociat-o cu o urma de cauciuc infranat. Oricum e destul de complicat odata ce ti-ai ales trasa pe curba sa o mai schimbi si sa incerci sa eviti ceva care iti apare dintr-odata in fata. Poate daca ai mai mult timp de reactie mai reusesti ceva. Nu se pune problema in cazul asta, pentru ca nu am vazut-o deloc. Bre Hai-Hui, ma-i speriat! Bine ca n-a fost mai rau. Intr-adevar, toata treaba pe ulei este sa nu inclini mobra (in limita posibilitatilor) sau sa accelerezi/decelerezi. Revenire rapida bre!(parca am avut gura pacatoasa cand ti-am zis sa ai grija ...) si multa bafta in continuare! Pai n-aveam cum sa nu inclin mobra, ca altfel nu luam curba...De revenit nu am cum sa revin pt simplu motiv ca nu am plecat deloc Ieri dupa ce au fost cei de la casco si i-au facut poze, i-am lipit semnalele cu super glue, l-am spalat si l-am scos la plimbare Merge ca nou...Ce ti-e si cu bembeurile astea PS: La ce firma de asigurari ti-ai facut casco? La Asito Kapital. Nu prea a auzit multa lume de ei insa pana cum la toate problemele care le-am rezolvat pe casco s-au miscat repede si bine, fara comentarii. Spers sa nu inceapa tocmai acum... Din cate vad, nu-i pata de ulei, ci de motorina. Diferenta e ca uleiul este, de obicei, balta, nu dara. Ca aluneci la fel de bine pe amandoua, negresit, insa cu putin noroc, o pata de motorina se poate mirosi. De altfel, se si vede in multe conditii. Tind sa cred ca erai atat de absorbit in curbele alea incat ai uitat sa verifici si asfaltul. Evitabil era, presupun, chiar si la viteza aia, dar nu-mi pot da cu parerea deoarece n-am fost acolo. Altfel, ai scapat extrem de ieftin. La fel si mobra. In definitiv, asta conteaza. Si experienta pe care acum o ai castigata. Nu pot sa bag mana in foc ce a fost pt ca nu am luat probe si nici macar n-am pus mana sa vad ce consistenta are. Oricum prea mare importanta nu are. Cert e ca am alunecat ca pe gheata. In orice caz, de mirosit nu mirosea deloc nici a motorina nici a altceva. Si am stat ceva timp pe acolo... nu te supara, ce cautai pe contrasens? pata e pe sensul de coborare. p.s.: hjc e o casca de exceptie. am rupt un gard de fier forjat cu capul la o viteza pe care nu vreau sa o comentez si si-a facut treaba. aparent chiar e intreaga, dar structura interna e compromisa cu siguranta. iti recomand s-o schimbi imediat, chiar daca pare in regula. O iau ca pe o tentativa de gluma, ca altfel ma simt nevoit ori sa-ti recomand un oftalmolog ori sa-ti precizez ca si in zona Sighisoarei se circula tot pe dreapta, ca si in restul tarii. E adevarat, cu exceptia unor "jmekeri shukari" la care sensul de mers e o chestiune pur optionala si tine de inspiratia de moment. Oricum casca o schimb cu siguranta, fiind deja rechizitionata de catre copii, fara nici un drept de apel din partea mea, in ea gasindu-si strasnic adapost un leu care se pare ca are ceva de impartit cu doi dragoni fiorosi. Nu are de ce sa-si faca insa probleme pt ca are cativa cavaleri ratacitori de partea sa si pe deasupra noua locuinta e totusi un HJC FS-10...s-avem pardon... Daca sunteti cuminti va tin la curent cu deznodamantul bataliei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Am patit si eu exact acelasi lucru pe Dealul Negru intr-una din curbele stranse pe urcare. Pe mine nu m-a speriat cazatura (care a fost la maxim 30 la ora) ci faptul ca nu am putut face nimic sa o previn. Au fost luni bune dupa acea cazatura in care la cea mai mica pata pe sosea ma cuprindea panica. Ce ma sperie foarte mult este ca atunci cand esti cu motorul, oricat de atent ai fi tot poti sa o patesti. Asta este si motivul pentru care am evitat mereu sa fac pe lupul moralist spunandu-le altora ce ar fi trebuit sa faca pentru a evita accidentul. Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat August 13, 2008 Autor Share Postat August 13, 2008 (editat) Continuare...ca nu m-au lasat sa bag toate reply-urile intr-un singur post. Bre Caline, tot raul spre bine: nu-mi mai schimb casca, in ciuda "muzicii"!! Bine ca esti intreg, bafta la recuperari (motor/sanatate/echipament/altele), si 'ai sa bem o N/A!! Mersi. Cu recuperatul motorului nu-mi fac mari probleme. Daca pot sa recuperez si echipamentu e perfect, daca nu...Domnu a dat, Domnu a luat... In rest sunt ok. Hai bre tot cu N/A ma iei si tu...te spun lu' nenea ORL, sa stii...gata. Ma bag si eu cu o parere cu toate ca am permis A doar de cateva saptamani si doar 200km facuti prin oras cu 30-40km/h. Asadar ceea ce zic nu vine din experienta mea pe 2 roti ci vine dintr-o observatie ce-si are baza de sustinere in zona intuitiva a bunului simt. Urmaresc rubrica asta de accidente tocmai pt a verifica aceasta "teorie" din categoria "iarna nu-i ca vara" in cazu nostru "pe motor nu e ca pe conserva". Asadar viteza de 90-100km/h pt zona aia e probabil legala, totusi nu vi se pare voua ca un motor nu are cum sa fie condus in acelasi conditii de siguranta ca si o conserva la aceeasi viteza. E o chestie absolut logica, chestie de echilibru, capacitate de franare atat a vehiculului cat si a pilotului. Pe motor nu poti opri la fel de lejer ca o conserva la aceeasi viteza. Pur si simplu pe motor ai mai multe chestii de facut ca sa poti opri in siguranta comparativ cu conserva. Si atunci intreb retoric nu cumva ar trebui ca pe motor sa avem viteza mai mica pt a putea avea mai multe sanse de evitare a pericolelor intempestive? Repet ce zic aici vine din exerienta mea de peste 15 ani la volan si cea de cateva saptamani pe 2 roti, nu am pretentia sa dau lectii cuiva totusi inca nu am gasit aici pe cineva sa muste o trinta sau sa dea coltu la 50km/h desi admit ca acest lucru e perfect posibil insa intr-o proportie obscen de mica. E mare pacat ca vitezanii nu au circuite unde sa-si poata potoli setea de senzatia pe care ti-o ofera viteza pe 2 roti si sint nevoit sa experieze aceste senzatii in trafic. Dupa parerea mea vitezanele ar trebui sa nu fie accesibile publicului larg asa dupa cum masinile de curse sint accesibile doar unui public restrans si cat de cat specializat. Ai si tu dreptatea ta, insa conform acestei teorii ar trebui sa circulam cu motoarele doar prin oras. Ca daca te apuci sa mergi cu 50 la ora inafara, crede-ma pe cuvant ca te expui mult mai multor pericole si sanse de accident. Iar in plus, facand o paralela la zicala "e mult de mers pana departe", in cazul asta devine mult de mers si pana aproape. Intr-adevar elimini partial riscul de a aluneca intr-o curba pt ca la viteza asta nu mai trebuie sa inclini motorul apropae in nici un viraj. Totusi daca introduci in ecuatie ceilalti participanti la trafic si mai ales faptul ca te afli in romania iti spun eu, desi nu sunt matematician, ca rezulta un risc mult mai crescut sa te prapadesti. Iar daca vrei sa stii cum se "musca o tranta" la 50 km/h intreaba-l pe shinu...the cable guy. E adevarat ca el nu a muscat-o ci a agatat-o... /index.php?showtopic=251575. Parerea mea e ca in momentul asta singura modalitate de a elimina toate riscurile unui accident pe motor e sa nu te urci pe motor, ori asta mie cel putin imi e imposibil atata timp cat mai am 2 maini, 2 picioare si un suflet de motorist. bine ca esti ok caline. dam cu ciumperci data viitoare cand vii la bucuresti. asta asa bonus, ca ai scapat intreg. in rest ai grija de tine si sa ne auzim sanatosi. pup. Pfffaaai, acu' imi dau seama de ce avusai io ghinionul asta...cred ca tocmai ce trecuse efectul pazitor si aducator de noroc al ciumpercilor precedente...ia sa-l intreb si pe noro, el de cand nu si-a mai luat doza? Ca nu de mult a comis-o si el...Pai bine bre si acu spui?...Data aviatoare vreau portie dubla, direct in vena...sa ma tina un sezon macar, ca altfel sunt saptamanal la usa ta. Pupa el... Calin, ma doare in cot ca a fost pata de motorina, de Floriol...de ce-o fi fost! Ma bucur ca esti bine, sanatos si ca o sa ne mai dam cu motorul impreuna! Ne dam fata, ne dam...pai se poate? Chiar credeai ca scapi? N-ai ce-mi multumi ca n-am facut mare lucru doar ti-am tinut companie vreo 2 ore la Politie. Mare noroc cu echipamentul ca altfel se complicau lucrurile. I-mi pare rau pentru ce ai patit dar ma bucur ca ai scapat doar cu atat. Mai multa bafta pe viitor. Chiar am fost placut surprins cand ai spus ca autoritatile au curatat pata acea de ulei pe care s-ar fi putut accidenta si alti motociclisti si nu numai. Apropo pe prietena mea o cheama Bianca. Nu, n-ai facut mare lucru...ai lasat despachetatul bagajelor dupa ce tocmai ajunsesei de la mare (banuiesc ca erai fresh ) si ai venit sa-mi tii mie de urat pe la politie, ca altceva ce sa faci si tu la ora aia...? Si ai mai tarat-o si pe saraca Bianca dupa tine...nu e mare lucru... Iar anul trecut cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj in Sighisoara si ai stat si atunci cateva ore dupa c.u.r.u.l meu pana ce mi-ai rezolvat problema ca sa pot ajunge la Bucuresti, desi atunci ne-am vazut prima oara...nici atunci n-a fost mare lucru. Poate nu stii dar am umblat cu cablul asa 2 saptamani pana cand mi-a venit cablul nou...si inca mai puteam umbla. Oameni buni eu zic sa-l excludem pe sus numitul Levi aka NightShadow din randul motociclistilor ca nu merita sa poarte aceasta titulatura... eu de obicei pe curbe folosesc toata banda intru dinspre exterior tai inspre interior(in cazul curbei de fata axul drumului), si ies pe exteriorul benzii, astfel pot lua curba si mai lejer si de multe ori vad mai bine ce ma asteapta in curba, oricum hai hui bine ca ai scapat cu bine, nu cred ca aveai cum sa eviti, oricum ai avut bafta si bulan exagerat ai scapat doar cu hainele sifonate de la o cazatura la 90kmh Teoretic ai dreptate, asa se ia o curba, cel putin pe circuit. Insa pe sosea, parerea mea e ca nu faci altceva decat sa te asiguri ca daca e vreo pata de ulei/motorina/benzina/ in zona, nu o ratezi. La inceput si eu incercam sa iau asa curbele, ca deh vazusem io la moto gp ca asa e bine. Si poate ca la curbele spre dreapta nu e rau. Dar cand m-am trezit de cateva ori in apexul unor curbe spre stanga ca am trecut la cativa centimetri de remorca unor tiruri pt ca nu le ajungea o singura banda sa ia curba, in cazul lor spre dreapta... m-am lasat de sportul asta si incerc sa merg cat mai pe mijloc, ceea ce recomand tuturor. Ce mi se pare nasol e ca si din ce spuneti voi reiese ca nu prea aveam ce face. Stiam eu ca motociclismul si practicarea lui pe termen lung inseamna pe langa altele si o caruta de noroc, dar pana cum nu eram convins. Preferam sa fi gresit eu undeva si macar stiam ca data viitoare nu mai fac aceeasi greseala...dar asa, n-am invatat mai nimic din experienta asta, decat ca mi-am intarit convingerea ca echipamentul e sfant. In rest poate totusi ar trebui evitate pe cat posibil "aventurile la drum de seara". Poate daca era ziua se vedea altfel dara respectiva. Nu stiu...zic si eu. Multumesc inca odata de urari...ma duc sa mai aprind o lumanare Editat August 13, 2008 de Hai-Hui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Bre Hai-Hui-ule, stiu ca trebuia sa apleci mobra... (si eu am tras niste "power-slide"-uri cu ragalia de scuter si o intoarcere la 120 de grade din derapaj pe asfalt ud , sau "lustruit" de la franari) Editat August 13, 2008 de DKWraith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 In tara asta nu se poate circula in siguranta. Pana si tu care mergi atia km si mergi frumos,atent,prudent,ai patit-o. Noroc cu pantalonii cu protectie,nu stiu daca niste genunchiere pe deasupra blugilor ar fi stat la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Ai si tu dreptatea ta, insa conform acestei teorii ar trebui sa circulam cu motoarele doar prin oras. Ca daca te apuci sa mergi cu 50 la ora inafara, crede-ma pe cuvant ca te expui mult mai multor pericole si sanse de accident. Iar in plus, facand o paralela la zicala "e mult de mers pana departe", in cazul asta devine mult de mers si pana aproape. Intr-adevar elimini partial riscul de a aluneca intr-o curba pt ca la viteza asta nu mai trebuie sa inclini motorul apropae in nici un viraj. Totusi daca introduci in ecuatie ceilalti participanti la trafic si mai ales faptul ca te afli in romania iti spun eu, desi nu sunt matematician, ca rezulta un risc mult mai crescut sa te prapadesti. Acu fara malitiozitate doar din pura curiozitate si lipsa de experienta intreb la ce riscuri suplimentare se expune un motociclist care merge inafara orasului cu 50-60km/h(nu vorbim de autostrazi) fata de unul care merge in jur de 90-100km/h deci tot legal dar la limita superioara. Eu chiar nu-mi dau seama cum poate fi mai riscant sa mergi mai incet decat sa mergi mai repede. Editat August 13, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Acu fara malitiozitate doar din pura curiozitate si lipsa de experienta intreb la ce riscuri suplimentare se expune un motociclist care merge inafara orasului cu 50-60km/h(nu vorbim de autostrazi) fata de unul care merge in jur de 90-100km/h deci tot legal dar la limita superioara. Eu chiar nu-mi dau seama cum poate fi mai riscant sa mergi mai incet decat mai repede. Pt. ca te depasesc toti,inclusiv TIR-uri si taranii cu dacii din 1900 toama,mai prinde si aia 70 acolo,pt. ca in timpul depasirtii te mai pot sicana,pt. ca pur si simplu poate sa intre unu din spate in tine. Acuma daca pe drum nu e nici o masina poti sa mergi cum vrei,dar cand e relativ aglomerat si toti merg cu minim 80-90 nu e deloc indicat. De fapt parca e si o lege care spune sa nu mergi sub 20-30 km/h sub limita nejustificat,ca si legea in care spune sa nu franezi brusc nejutificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 sincer ma simt mai sigur la 120 cu spatele liber si eu depasind toti taranii decat la 70-80 cu toti care stau in curu meu si incearca sa ma depaseasca care mai de care mai zoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roockie Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Acu fara malitiozitate doar din pura curiozitate si lipsa de experienta intreb la ce riscuri suplimentare se expune un motociclist care merge inafara orasului cu 50-60km/h(nu vorbim de autostrazi) fata de unul care merge in jur de 90-100km/h deci tot legal dar la limita superioara. Eu chiar nu-mi dau seama cum poate fi mai riscant sa mergi mai incet decat sa mergi mai repede. hehehehe ... ti-ai luat vreodata claxon de TIR in spate??? daca nu atunci roaga-te sa nu iti iei ca eu era sa scap mobra pe jos cand l-am auzit ... si l-am luat pe acelasi principiu : mergeam prudent cu 60 .. 70 in afara ... nu e indicat ... minim 90 ... 100 ... c asa nu te arda toti retardatii la icre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
llucianf Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Mda aveti si voi dreptate, e cam naspa de mers prea incet avand tot felu de manelo-cocalari in spate facand pressing. Nu m-am gandit la asta. Mersi mult pt sfaturi. Oricum eu am luat mobra pt mers la servici nu am de gand sa merg cu ea la drum lung dar e bine de stiut. Se pare ca nicicum nu-i bine pe mobra in tara asta de cacao. Editat August 13, 2008 de llucianf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 nu te supara, ce cautai pe contrasens? pata e pe sensul de coborare. p.s.: hjc e o casca de exceptie. am rupt un gard de fier forjat cu capul la o viteza pe care nu vreau sa o comentez si si-a facut treaba. aparent chiar e intreaga, dar structura interna e compromisa cu siguranta. iti recomand s-o schimbi imediat, chiar daca pare in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata MCMLXXXVII Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) nu te supara, ce cautai pe contrasens? pata e pe sensul de coborare. Mai uita-te o data... Editat August 13, 2008 de Cata MCMLXXXVII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 da,tare casca pt. banii ei,am vazut-o pe fc-moto.de la 230 de euro,face toti banii fara indoiala.ma mir cum de nu s-a spart viziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Am luat si eu acum 1 luna juma' o gura de asfalt din acelasi motiv... Din fericire echipamentul nu a patit nimic ca purtam doar casca si manusi... din fericire doar la 40 la ora...(de atunci ies echipat full tot timpul). Bine ca esti tu ok! Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 cred ca scriu prima data la accidente si asta din mirare ca in 7 pagini de topic nici un romanash nu a sesizat care sunt adevaratii vinovati. cica nu se putea face nimic. va spun ce cred eu, vinovati sunt acei cateva zeci sau poate sute de soferi care au luat inainte acea dara de ce-o fi ea intre roti durandu-i la pedala. spunea cineva ceva p-aici de amenzile din germania date celor ce pierd fluide... da, dar tot in germania primul neamtz ce vedea asa o pata in secunda 1 punea un triungi 10 m inaintede ea si in secunda urmatoare suna la 112. oricum e de apreciat ca macar hai-hui a facut acest gest dupa ce si-a luat-o. cred ca multi, si chiar motoristi, din frumoasa noastra patrie o lasau asa, nu-i interesa daca e curatata si preferau sa urmareasca cu interes forumul cu speranta ca nu sunt singurii ghinionisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Acu fara malitiozitate doar din pura curiozitate si lipsa de experienta intreb la ce riscuri suplimentare se expune un motociclist care merge inafara orasului cu 50-60km/h(nu vorbim de autostrazi) fata de unul care merge in jur de 90-100km/h deci tot legal dar la limita superioara. Eu chiar nu-mi dau seama cum poate fi mai riscant sa mergi mai incet decat sa mergi mai repede. I-ti raspund eu. Se suie conservarii pe tine. Chiar si cei cu Daciile din 1980 toamna. Si mie mi se pare mai periculos sa mergi in afara localitatii doar cu 50-60 km/h, trebuie sa fi tot timpul cu ochii in oglinda ca sa nu cumva sa te dea jos un conservar. Editat August 14, 2008 de NightShadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) E foarte periculos sa mergi mai incet decat traficu' cred ca scriu prima data la accidente si asta din mirare ca in 7 pagini de topic nici un romanash nu a sesizat care sunt adevaratii vinovati. cica nu se putea face nimic. va spun ce cred eu, vinovati sunt acei cateva zeci sau poate sute de soferi care au luat inainte acea dara de ce-o fi ea intre roti durandu-i la pedala. spunea cineva ceva p-aici de amenzile din germania date celor ce pierd fluide... da, dar tot in germania primul neamtz ce vedea asa o pata in secunda 1 punea un triungi 10 m inaintede ea si in secunda urmatoare suna la 112. oricum e de apreciat ca macar hai-hui a facut acest gest dupa ce si-a luat-o. cred ca multi, si chiar motoristi, din frumoasa noastra patrie o lasau asa, nu-i interesa daca e curatata si preferau sa urmareasca cu interes forumul cu speranta ca nu sunt singurii ghinionisti. s-a intamplat sa curga de la un bus benzina sau motorina pe cativa km. Au dat alarma pompierii in toate localitatile din zona, s-au oprit din lucrul normal (au niste pagere - pleaca de la munca, de la somn, de oriunde) au blocat drumurile respective, imprastiat nisip si talas, au curatat bine dupa care au redeschis drumurile. Erau atat de disperati, incat eu am crezut ca a luat foc jumatate de tara. LE mergeti pe unde merg rotile masinilor! Editat August 14, 2008 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cehu' Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 SALUTARI CALINE! MA BUCUR CA ESTI BINE SI TE FELICIT PT ECHIPAMENTUL PE CARE IL PORTI. SE VEDE CA TI-A FOST DE AJUTOR. PROMIT SA ITI IAU EXEMPLUL SI SA INVESTESC MAI MULT LA CAPITOLUL ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat August 14, 2008 Autor Share Postat August 14, 2008 cred ca scriu prima data la accidente si asta din mirare ca in 7 pagini de topic nici un romanash nu a sesizat care sunt adevaratii vinovati. cica nu se putea face nimic. va spun ce cred eu, vinovati sunt acei cateva zeci sau poate sute de soferi care au luat inainte acea dara de ce-o fi ea intre roti durandu-i la pedala. spunea cineva ceva p-aici de amenzile din germania date celor ce pierd fluide... da, dar tot in germania primul neamtz ce vedea asa o pata in secunda 1 punea un triungi 10 m inaintede ea si in secunda urmatoare suna la 112. oricum e de apreciat ca macar hai-hui a facut acest gest dupa ce si-a luat-o. cred ca multi, si chiar motoristi, din frumoasa noastra patrie o lasau asa, nu-i interesa daca e curatata si preferau sa urmareasca cu interes forumul cu speranta ca nu sunt singurii ghinionisti. Imi place sa cred ca si ei, ca si mine, nu au observat-o. Inca refuz sa cred ca cineva ar putea trece pe langa asa o pata, realizand pericolul care-l prezinta si totusi sa treaca nepasator mai departe. SALUTARI CALINE! MA BUCUR CA ESTI BINE SI TE FELICIT PT ECHIPAMENTUL PE CARE IL PORTI. SE VEDE CA TI-A FOST DE AJUTOR. PROMIT SA ITI IAU EXEMPLUL SI SA INVESTESC MAI MULT LA CAPITOLUL ASTA Salutare omule. Long time no see... Ce pot sa zic...daca macar un singur motociclist va investi mai mult in echipament datorita acestui topic, atunci chiar nu am scris degeaba. Asta referitor la titlul topicului... Te salut si sper sa ne vedem curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Ce pot sa zic...daca macar un singur motociclist va investi mai mult in echipament datorita acestui topic, atunci chiar nu am scris degeaba. Asta referitor la titlul topicului... si eu consider ca daca macar un singur cititor de aici, motociclist sau sofer, va investi cateva minute in indepartarea de pe carosabil a unei crengi, sarme, bolovan sau orice altceva, catel sau pisica - pui - animal viu sau cadavru, de toate am intalnit ori va da un telefon cand e ceva ce nu poate indeparta singur la 112 nu am scris degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.