Sari la conținut

Ulei Motor


Postări Recomandate

Moamaaaa..am fost plecat cateva zile,s-a umplut topicul mai mult decat credeam:))

 

DAR,uite,am IAR o problema:))

Am desfacut piulita de la ulei,am scurs uleiul,si cand sa inlocuiesc filtrul..canci.E intepenit ,si nici loc nu am sa il apuc prea bine sa il rotesc.

In manual zice sa folosesc cheia speciala care cica mi-o dau ei,dar..nu am asa ceva.

Cu ce unelte se poate scoate un filtru de ulei?

Dupa 2 ore de tras de el,am pus inapoi piulita,si am impins motocicleta inapoi in garaj cu motorul golit de ulei.

Vreun sfat?

Surubelnita + ciocan. Bati in el in sensul de desfacere si-si da drumul imediat. Il strici, dar oricum il arunci... Cel nou il strangi cu mana, dupa ce ungi garnitura cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ba se poate.

voi face eu niste scanuri dintr-o carte adevarata, de prin anii 60, cand inca se mai explicau cu adevarat carburatoarele.

si, sper sa mai gasesc, este si o sectiune despre cum se alege jiglerul principal prin metode practice ce sunt la indemana oricui.

dar, cred ca in week-end voi face asta.

:P

chestia cu userii si cu votul, nu mi se par ok

in special votul

prefer un topic deschis, in care sa se si argumenteze "de ce".

asa, unu' zice da, unu' zice ba si nu a inteles nimeni nimic.

normal, putnicu va vota si da si nu, in caz de ceva sa se poata scoate oricum :makeout: :unsure:

da, este buna ideea cu access limitat pentru anumiti useri. ma rog, aici, oarecum contrazic propria-mi afirmatie de mai sus.....ideea este ca nu vreau numia pareri ci si dovezi incontestabile, asa cum este o pagina dintr-o documentatie tehnica.

axa cu scame va spune ca sunt probleme cu motorul fara tobe si ca va merge cu trepidatii.

tnq nu stiu ce va spune. in general ii respect valoarea, desi m-am duelat cu el pe chestia cu garniturile de frana care aduc pistonul inapoi. sincer sa fiu, nu prea inteleg nici acum fenomenul.

a-l-e-x este ok, insa, mi s-a parut ca a ezitat la tampenia celebra a lui putnicu. de ce, nu stiu. a-l-e-x mi se pare un tip cu adevarat atat tehnic cat si practic.

ma mai gandesc la alti mari temerari:

de exemplu cristian ionescu

mosuli

drobu, desi e ofticat rau pe mine de pe la comuniste ca m-am luat de un macelaritor de simson pe nume mircea

kato, iarasi pare un tip experimentat, desi, la uleiuri nu mi-a placut de domnia sa

sa nu-i uit tocmai pe belbody si pe binox, hehe....

ma rog

si cred ca mai sunt multi altii, iar pe celor pe care i-am precizat le cer sa nu se supere pe mine mai mult decat sunt in prezent din cauza aprecierilor sumare si oarecum obiective pe care le-am facut in acest scurt post.

:makeout:

Salut,

Nu ma bag la un vot, nu am paginile cerute, si nici timp sa le fac rost, dar uite opinia mea, si daca gresesc cu ceva, imi asum prostia.

Le numerotez pt a lua pumnii la obiect

1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, mai rece, jiclor mai mare. Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare.

2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul).

3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t.

4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec)

5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza.

Numai bine

 

PS:

E de Maier cartea?

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu ma bag la un vot, nu am paginile cerute, si nici timp sa le fac rost, dar uite opinia mea, si daca gresesc cu ceva, imi asum prostia.

Le numerotez pt a lua pumnii la obiect

1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, mai rece, jiclor mai mare. Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare.

2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul).

3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t.

4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec)

5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza.

Numai bine

 

PS:

E de Maier cartea?

 

exact parerea mea :P

 

hai dracu bogdan accepta userii care i-ai zis tu si cei care i-am zis eu si asta sa fie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact parerea mea :P

 

hai dracu bogdan accepta userii care i-ai zis tu si cei care i-am zis eu si asta sa fie!

Mai, Bogdan are partea lui de dreptate: Nu se voteaza legea gravitatiei. Se demonstreaza (teoretic sau experimental sau in orice alta forma).

Si mai are dreptate cu o chestie: Cind vorbim, e bine sa si stim ce vorbim. Si sa si demonstram. E un forum tehnic. De aia nu ma bag la chestia asta, e mult de munca in a aduna toate informatiile, a le selecta pe cele credibile si a le sorta in ordinea relevantei.

Asta e ceea ce trebuie, nu parerea doamnei McDonald's din Canada despre detergentul Ariel. Si de aia am specificat ca e opinie, nu demonstratie, si nici tentativa. Din acest motiv ramin la "parerea doamnei". Eu n-am facut masuratori decit pe ceea ce m-a interesat. Nu schimbam evacuarea cu totul, oricum, si nici nu aveam alte jicloare la momentul respectiv.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu ma bag la un vot, nu am paginile cerute, si nici timp sa le fac rost, dar uite opinia mea, si daca gresesc cu ceva, imi asum prostia.

Le numerotez pt a lua pumnii la obiect

1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, mai rece, jiclor mai mare. Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare.

2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul).

3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t.

4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec)

5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza.

Numai bine

 

PS:

E de Maier cartea?

1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. corect Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. corect Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, evident, aer mai cald, densitate scazuta, cantitate de aer mai mica in acelasi volum, clar, rezulta ca, pentru a se putea pastra proportia, trebuie benzina mai multa mai rece, jiclor mai mare. clar, se intelege de ce Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare. inca o data, asa este

 

2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul). e adevarat, zona de actiune a jiglerului principal (io ii zic jigler, tu jiclor, cred ca ambele sunt corecte) este zona turatiilor mari, pana la maxim, la urma urmei, jiglerul principal este un limitator de debit, el dictand cantitatea maxima de benzina ce poate fi absorbita de cilindru la fiecare admisie. nu prea inteleg cum este cu suprapunerea deschiderii ambelor supape, atat de evacuare cat si de admisie, aceasta suprapunere ar trebui sa fie atunci cand pistonul este intre sfarsit de evacuare si inceput de admisie, ca si pozitie aflandu-se la punctul mort superior. adica, ca sa-ti pot confirma chestia cu suprapunerea, trebuie sa ma uit pe o diagrama de distributie a unui motor, orice motor ar fi el. considera ca, deocamdata, nu sunt in totalitate lamurit aici.

totusi, mergand pe cele spuse de tine, eliminand acea toba si in ipoteza in care cele 2 supape stau deschise simultan, cu cat traseul de evacuare va fi mai permisiv, cu atat supapa de admisie va "simti" o presiune mai mica din partea gazelor evacuate, ceea ce ar insemna cresterea depresiunii in colectorul de admisie si dislocarea unei cantitati mai mari de benzina din jiglerul principal. dar, asta, pentru mine, nu inseamna necesitatea de a-i mari diametrul si nici de a imbogati amestecul. poate ca ar exista o usoara tendinta in a imbogati amestecul doar din cauza faptului ca inertia unui lichid este mai mare decat cea a unui gaz. sper sa nu ma incurc in inertii la ora asta.

 

3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t. aici nu prea stiu ce sa-ti raspund. pe vremea cand aveam 2t, am simtit acelasi efect ca si la 4t, adica evacuare libera - forja la greu, de parca nu mai recunosteam motorul, cu precizarea ca nu am schimbat absolut nimic in carburator. daca e sa disecam un pic motorul 2t, se stie ca in timpul baleiajului, amestecul proaspat ajuta la evacuarea gazelor arse. judecand logic, cu cat este mai permisiva evacuarea, cu atat este mai probabil ca o cantitate mai mare de amestec sa fie aruncat inutil afara in acelasi timp cu gazele arse. ori, amestec mai putin ramas pentru explozie inseamna si un randament scazut.

 

4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec) pentru zona de ralanti se poate considera un carburator de sine statator, aici existand 2 variante constructive: la unul se regleaza aportul de aer din surubul de amestec si la unul se regleaza aportul de benzina. de aceea conta 100% la mersul in gol. (spre rusinea mea, nu stiu ce inseamna exup :P )

 

5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza.

Numai bine nu se referea la cx, ci la nx650 dominator, iar discutia originala spunea ca daca nu ai etanse coturile de la chiulasa la tobe, motorul va merge neregulat si cu rateuri, fapt pe care il contest vehement.

 

PS:

E de Maier cartea? cred ca de maier e cartea....bune carti..... :makeout:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t. aici nu prea stiu ce sa-ti raspund. pe vremea cand aveam 2t, am simtit acelasi efect ca si la 4t, adica evacuare libera - forja la greu, de parca nu mai recunosteam motorul, cu precizarea ca nu am schimbat absolut nimic in carburator. daca e sa disecam un pic motorul 2t, se stie ca in timpul baleiajului, amestecul proaspat ajuta la evacuarea gazelor arse. judecand logic, cu cat este mai permisiva evacuarea, cu atat este mai probabil ca o cantitate mai mare de amestec sa fie aruncat inutil afara in acelasi timp cu gazele arse. ori, amestec mai putin ramas pentru explozie inseamna si un randament scazut.

Aici intervine rezonanta tobei. Gazul iese afara (in toba) cu viteza sonica, iar din cauza inertiei, face un vid f puternic in cilindru, care se va propaga pe baleaje. Daca de ex carburatorul ar fi montat in carter (asta doar ca exemplu), si ar avea o supapa (denumita in general valva reed iar pe la noi muzicuta), atunci acel vid ar "suge " din carburator, deschizind supapa ( au facut niste teste cu o flansa transparenta si au filmat). Din cauza vidului, si a inertiei, gazul "bun" va ajunge in toba si va incerca sa iasa. Dar la capatul tobei, el se va lovi de perete, ricosind inapoi inspre fereastra de evacuare. Ideea e ca pistonul sa inchida fereastra de evacuare cind s-a intors numai gazul "bun", altfel se vor intoarce si gaze arse sau va ramine gaz "bun" pe afara.

Din cauza asta tobele de 2t sint umflate la mijloc, au un con mai ascutit de iesire, si un con mai "plat" la final. Iar la final, si teava de iesire are de obicei diametrul mai mic comparativ cu iesirea din cilindru.

Cam acelasi lucru se intimpla si la 4t, in perioada de suprapunere. Vidul creat de gazele arse va trage din carb, iar lungimea tobei va determina ce se intoarce si ce nu. Oricum, 4t sint mult mai putin sensibile la acest fenomen, comparativ cu 2t unde reusesc sa scoata dintr-un 2t 125, 40-50 cp. Teoria la 2t e mai complicata, pt ca rezonanta depinde si de temperatura gazului, iar ei vor sa scoata tot din ele. Asta e si unul din motivele pt care banda de putere la un 2t e f ingusta.

 

nu stiu ce inseamna exup

Exup (exhaust ultimate power valve) e o valva in toba , e denumirea data de yamaha acesteiea. Pe net mai e referita si ca butterfly valve. Yamaha a introdus-o pe fzr1000 (cred, nu-s sigur), si daca ai vazut vreodata pe un r1 scrie deltabox si exup (deltabox e denumirea lor pt acel tip de cadru). Suzuki si Kawasaki le au si ele, zx10r 2004 in mod cert, la restul e din citite.

Acesta supapa (e de fapt un cilindru taiat pe jumate, care rotindu-se obtureaza evacuarea) e actionata de un motor pas cu pas, controlat de ecu (in functie de turatie si pozitia clapetelor). Are rolul de a uniformiza cuplul la turatie joasa/media (r1 are 5 supape pe cil, umple bine sus dar mai rau jos). Dupa cite inteleg eu, obturind la turatie joasa, face ca efectul de suctiune cauzat de vidul creat la evacuare sa fie mai mic, si astfel sa nu "scape" prea mult amestec in evacuare.

 

5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza.

La nx650 dominator, iar discutia originala spunea ca daca nu ai etanse coturile de la chiulasa la tobe, motorul va merge neregulat si cu rateuri, fapt pe care il contest vehement.[/color]

Si eu cred la fel, e 4t, nu are cp/l asa de multi, nu vad nici un motiv

:P

Cred ca de maier e cartea....bune carti..... friday.gif

Sa stii :makeout:

 

 

PS: Uite aici o discutie despre avans care a degenerat intr-o discutie pe rezonanta (moto 2t)

/index.php?...nanta&st=30

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici intervine rezonanta tobei. Gazul iese afara (in toba) cu viteza sonica, iar din cauza inertiei, face un vid f puternic in cilindru, care se va propaga pe baleaje. Daca de ex carburatorul ar fi montat in carter (asta doar ca exemplu), si ar avea o supapa (denumita in general valva reed iar pe la noi muzicuta), atunci acel vid ar "suge " din carburator, deschizind supapa ( au facut niste teste cu o flansa transparenta si au filmat). Din cauza vidului, si a inertiei, gazul "bun" va ajunge in toba si va incerca sa iasa. Dar la capatul tobei, el se va lovi de perete, ricosind inapoi inspre fereastra de evacuare. Ideea e ca pistonul sa inchida fereastra de evacuare cind s-a intors numai gazul "bun", altfel se vor intoarce si gaze arse sau va ramine gaz "bun" pe afara.

Din cauza asta tobele de 2t sint umflate la mijloc, au un con mai ascutit de iesire, si un con mai "plat" la final. Iar la final, si teava de iesire are de obicei diametrul mai mic comparativ cu iesirea din cilindru.

Cam acelasi lucru se intimpla si la 4t, in perioada de suprapunere. Vidul creat de gazele arse va trage din carb, iar lungimea tobei va determina ce se intoarce si ce nu. Oricum, 4t sint mult mai putin sensibile la acest fenomen, comparativ cu 2t unde reusesc sa scoata dintr-un 2t 125, 40-50 cp. Teoria la 2t e mai complicata, pt ca rezonanta depinde si de temperatura gazului, iar ei vor sa scoata tot din ele. Asta e si unul din motivele pt care banda de putere la un 2t e f ingusta.

 

 

Exup (exhaust ultimate power valve) e o valva in toba , e denumirea data de yamaha acesteiea. Pe net mai e referita si ca butterfly valve. Yamaha a introdus-o pe fzr1000 (cred, nu-s sigur), si daca ai vazut vreodata pe un r1 scrie deltabox si exup (deltabox e denumirea lor pt acel tip de cadru). Suzuki si Kawasaki le au si ele, zx10r 2004 in mod cert, la restul e din citite.

Acesta supapa (e de fapt un cilindru taiat pe jumate, care rotindu-se obtureaza evacuarea) e actionata de un motor pas cu pas, controlat de ecu (in functie de turatie si pozitia clapetelor). Are rolul de a uniformiza cuplul la turatie joasa/media (r1 are 5 supape pe cil, umple bine sus dar mai rau jos). Dupa cite inteleg eu, obturind la turatie joasa, face ca efectul de suctiune cauzat de vidul creat la evacuare sa fie mai mic, si astfel sa nu "scape" prea mult amestec in evacuare.

 

 

Si eu cred la fel, e 4t, nu are cp/l asa de multi, nu vad nici un motiv

:scratch:

 

Sa stii :D

 

 

PS: Uite aici o discutie despre avans care a degenerat intr-o discutie pe rezonanta (moto 2t)

/index.php?...nanta&st=30

da, bre, dar nu aveam cum sa-ti raspund in timp util ca dobrescu m-a bagat la puscarie, la jilava. :crack:

abia acum vreo 2 ore m-am eliberat si mi-am uitat ideea :peace:

acum sunt liber :lol:

:kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
M-am gandit si eu la asta numai ca pe threadul respectiv a scris dupa aia ca nu a citit bine si ca din gresala a scris....bineinteles ca daca venea cu explicatia asta eram oarecum in pom dar bineinteles ca nu l-a dus capul si bineinteles ca el se referea la blocatul segmentilor pe cilindru!

 

Nu desteptule ma referisem la blocatul segmentilor pe canale..........................................ca atunci ciu ciu compresie.

 

 

cum s-a luat ssk de tine cum ai schimabt uleiul :scratch: ti-ai luat repede de moto si l-ai schimbat

 

Bai lache tu crezi ca dau vreun ban pe ce zice SeSeaKa, el se pricepe la ape caci la fiecare ploicica se mai inunda cateva sate nenorocind oamenii. Mi-am bagat ulei de auto pt ca atunci cand am cumparat ulei nu am gasit un Castrol potrivit pt mine ci numai "reising" care pe langa ca e mult mai scump nici nu am nevoie de el asa ca am bagat Castrol Magnatech, in afara de asta eu schimb uleiul inainte sa-i vina vremea.

 

PS: Vezi ca am la Dunare in Oltenita ieri si m-am pi.sat, "just in case", oricum cred ca i-am reglat Ph-ul asa ca poti sa te duci sa faci baie-n Dunare.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis ca esti prea prost sa te gandesti la asta (blocatul segmentilor pe canale) , si ti-am aratat citatul tau, cand a inceput lumea sa rada de tine. Puteai sa ne explici atunci la ce te-ai gandit nu dupa ce ai luat ideea de la altcineva.

 

Hamalule aici recunosc ca am citit in graba si am scris aiurea dar asta nu e un motiv sa ma faca handicapat.

 

PS: De ce ai tu impresia ca sunt schiop??

Editat de ITS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Ti-am zis ca esti prea prost sa te gandesti la asta (blocatul segmentelor pe canale) , si ti-am arata citatul tau, cand a inceput lumea sa rada de tine. Puteai sa ne explici atunci la ce te-ai gandit nu dupa ce ai luat ideea de la altcineva.

 

Bai desteptule citind in graba eu am inteles ca a lasat mobra un an si pe urma n-a mai avut compresie, asta ar fi insemnat ca s-au blocat segmentii pe canal.

 

"Probabil s-au intepenit segmentii pe canal din cauza statului. Trebuiesc deblocati, incearca cu niste ulei in capul pistoanelor sau gaz ca ala patrunde usor si repede."

 

Cred ca am zis f clar ca s-au intepenit segmentii pe canal si nu pe cilindru, sau ai inceput sa porti discutii de aceeasi maniera cu tovarasii tai.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăurlache, o întorci iar ca la PloieÂşti, nu te-ai gandit niciodata ca ar fi segmentii intepeniti pe canale, asa cum ti-a aratat si ITS, singur ai scris ca ai gresit, apoi cand ai aflat ca de fapt este posibil asa ceva o intorci si zici ca de fapt te-ai gandit la asta din prima.

Chair ne crezi la gradinita aici, sa o intorci cum vrei si sa minti ca nesimtitul?

Ba, eu cred ca esti un mincinos de ingheata apele in jurul tau!

 

Degeaba incerci sa te dregi, ai cazut de prost, acuma prost ramai... ca oricum esti prost, nu trebuie sa mai demonstrezi nimic.

Si legat de harti,... afla ca nu fac munca de jos, las sclavii ca tine sa faca copy-paste. :scratch:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Ăurlache, o întorci iar ca la PloieÂşti, nu te-ai gandit niciodata ca ar fi segmentii intepeniti pe canale, asa cum ti-a aratat si ITS, singur ai scris ca ai gresit, apoi cand ai aflat ca de fapt este posibil asa ceva o itorci si zici ca de fapt te-ai gandit la asta din prima.

Chair ne crezi la gradinita aici, sa o intorci cum vrei si sa minti ca nesimtitul?

Ba, eu cred ca esti un mincinos de ingheata apele in jurul tau?

 

Degeaba incerci sa te dreci, ai cazut de prost, acuma prost ramai... ca oricum esti prost, nu trebuie sa mai demonstrezi nimic.

Si legat de harti,... afla ca nu fac munca de jos, las sclavii sa faca copy-paste. :scratch:

 

Bai belboade, am gresit in legatura cu altceva si anume ca nu am citit postul bine, respectivul mentionase ca in urma unui incident a ramas fara compresie si nu a mai mers cu ea un an, adica el a ramas fara compresie inainte sa o lase un an pe bara, aici a fost greseala de care spuneam eu, deci nu a ramas fara compresie pt ca nu a mers cu ea un an ci pt ca a avut o problema tehnica acesta fiind motivul pt care a ramas cu ea pe bara un an asa ca nu mai incercati sa ma sugeti de poola caci voi o intoarceti ca la Ploiesti tot incercand sa-mi dati peste bot.Am spus foarte clar ce cred si dupa cum vezi asta am scris.

Bai nene sunteti incredibili, da omu' un raspuns si incepeti repede, domne ai scris asta dar de fapt nu te gandise-i la asta, mai dati-va in poooooola mea de caca.ti alterati, ce credeti bai ingamfatilor ca numai voi ati vazut fiare?

 

Pacat ca nu te bagi la harta, iti plateam 20-30 de roni (cinstiti) pt acele copy/paste-uri sau poate iti dadeam un gps sa-l tii un minut in mana ca sa nu mori prost.

 

PS: Vad ca s-a reintregit trio-ul bogdanawo & lacheii (belbody si thunderrahat).

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bai belboade, am gresit in legatura cu altceva si anume ca nu am citit postul bine, respectivul mentionase ca in urma unui incident a ramas fara compresie si nu a mai mers cu ea un an, adica el a ramas fara compresie inainte sa o lase un an pe bara, aici a fost greseala de care spuneam eu, deci nu a ramas fara compresie pt ca nu a mers cu ea un an ci pt ca a avut o problema tehnica acesta fiind motivul pt care a ramas cu ea pe bara un an asa ca nu mai incercati sa ma sugeti de poola caci voi intoarceti ca la Ploiesti tot incercand sa-mi dati peste bot.

 

Pacat ca nu te bagi la harta, iti plateam 20-30 de roni (cinstiti) pt acele copy/paste-uri sau poate iti dadeam un gps sa-l tii un minut in mana ca sa nu mori prost.

 

PS: Vad ca s-a reintregit trio-ul bogdanawo & lacheii (belbody si thunderrahat).

problema este ca nu noi iti dam peste bot, ci iti dai singur. eu doar te ajut. :D

:scratch:

 

ia uite ce ai spus tu cu gura/mainile tale acilea:

 

:kali: :D :crack: :peace: :lol: :lol: :lol: ;) ;)

 

Si parca ziceai ca profesorii tai sunt @bogdanawo si @belbody?!

 

 

PS: Avand in vedere ca am spus ca nu mai intru pe sectiunea de service imi cer scuze fata de ceilalti useri dar nu m-am putut abtine si promit sa nu mai intru.

iar o intorci dupa cum iti place, contrazicandu-te???? :baldy:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai belboade, am gresit in legatura cu altceva si anume ca nu am citit postul bine, respectivul mentionase ca in urma unui incident a ramas fara compresie si nu a mai mers cu ea un an, adica el a ramas fara compresie inainte sa o lase

 

Uite aici ce scrie omul:

ola

am avut un mic incident anul trecut pe vremea asta, de atunci nu l-am mai pornit

cand am vrut sa-i dau o cheie nu a mai vrut, bujiile erau noi - le-am curatat, carburatia curata

din una in alta - compresia motorului praf ( 2 atm in loc de 8 pe piston)

segmentare sau luat un motor SH ? cat ar duce o segmentare?

ar mai fi alta varianta ?

ms

Si ce ai inteles tu.

Unde zice mai ca a ramas fara compresie in urma acelui incident??? Zice a avut un incident. Ce incident poate avea un om cu o mobra de nu se mai urca pe ea un an? Iti zis eu: probabil a cazut.. Ce treaba are asta cu compresia???

 

uite ce ai scris tu:

Probabil s-au intepenit segmentii pe canal din cauza statului. Trebuiesc deblocati, incearca cu niste ulei in capul pistoanelor sau gaz ca ala patrunde usor si repede.

Ai scris canal. La tine, pun pariu pe ce vrei tu, ca acest canal inseamna cilindru. Daca te-ai fi referit la canale ai fi scris canale. Dar tu esti prea bou ca sa gandesti asa mult. Sper ca nu mai comentezi mult.

 

De fapt, poti sa comentezi cat vrei, ca ma plictisesc fara aberatiile tale. :kali:

 

P.s. Lacheul nostru esti tu, bai piticot. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
problema este ca nu noi iti dam peste bot, ci iti dai singur. eu doar te ajut. :kali:

:scratch:

 

Am vazut ca ai avut FIAT 850, am un frate care a avut si el unul dar era modelul cu discuri de frana pe fata si carburator dublucorp si 46 de cai, eu impreuna cu el am facut o chestie acestui FIAT rezolvand multe probleme. Iti dau o tema:

 

FIAT 850 si motor SEAT Ibiza 900 cmc, daca-ti dai seama inseamna ca esti inteligent si imi voi scoate palaria in fata Domniei Tale desi ramai cu o pata neagra (motoarele bat pana ia ulei).

 

Gandeste-te bine.

 

PS: Vad ca ai iesit de pe topic ca sa dai search pe google dar nu cred ca vei gasi ceva.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca ai avut FIAT 850, am un frate care a avut si el unul dar era modelul cu discuri de frana pe fata si carburator dublucorp si 46 de cai, eu impreuna cu el am facut o chestie acestui FIAT rezolvand multe probleme. Iti dau o tema:

 

FIAT 850 si motor SEAT Ibiza 900 cmc, daca-ti dai seama inseamna ca esti inteligent si imi voi scoate palaria in fata Domniei Tale desi ramai cu o pata neagra (motoarele bat pana ia ulei).

 

PS: gandeste-te bine.

in primul rand, fiat-ul ala cu caroseria clasica dar cu discuri pe fata, daca era original asa, trebuia sa mai aiba si jentile pe 13", motorul de 903cmc exact, adica motorul de fiat850 sport si sa se cheme fiat850 lux. asta a fost modelul. de asemenea, la acelasi model, au fost si variante cu ambreiaj automat.

de motorul de seat ibiza de 900cmc nu am auzit, ceea ce tu nu stii sau confunzi este ca fiat s-a produs in paralel si in spania, la toledo, pana in 1971 tot sub denumirea de fiat850 iar, dupa 1971, cand productia modelului 850 a fost sistata in italia, la torino, acesta s-a produs, in continuare, numai la spanioli, de aceasta data schimbandu-i-se denumirea in seat850. nu stiu la ce tampenie te referi tu ca i-ai fi facut acelui motor, ca, mai mult ca sigur nu-i puteai face ceva bine, insa, iti pot spune ca problema majora la acel motor, indiferent ca era de 843 cmc sau de 903, blocul fiind cam acelasi, diferente neavand decat pe la amplasarea unui filtru suplimentar de ulei, in special la modelele produse in spania, consta in faptul ca filtrarea principala a uleiului se facea centrifugal, existand o camera speciala pentru aceasta functie in interiorul fuliei amplasata in capul arborelui motor, aceasta solutie aducand ceva probleme in transportul si etansarea coloanei de ulei pana la intrarea in aceasta fulie, solutie care consta in 2 "semeringuri" de inalta presiune, "semeringuri" care erau realizate, practic, din 2 bucse de aluminiu care aveau fiecare cate un canal in care era amplasat cate un segment, tot acest ansamblu gasindu-se sub capacul de la primul cuzinet de la palier, care era mult mai lung decat celelalte 2 capace. problema consta in faptul ca daca se uzau acesti segmenti si ciomartanii ca de-al-de tine se apucau sa-i repare, adica sa faca altii, ii faceau mult prea mari, conform gandirii din putul santului ca lasa, dom'le, ca daca e mai mare merge, tine mai bine, chestie complet eronata, deoarece acei 2 segmenti impreuna cu bucsile lor din aluminiu trebuiau sa culiseze impinsi de presiunea de ulei, facand, astfel, etansarea spre cuzinet, cu bucsa de aluminiu pe buza prelucrata in arbore si cu segmentul pe cilindrul format din blocul motor si capacul cuzinetului, iar, spre fulie, cu bucsa de aluminiu pe buza fuliei si cu segmentul pe acelasi cilindru alcatuit din jumate bloc motor si jumate capac de cuzinet.

daca cele doua bucse cu segmenti pe ele erau bagate fortat acolo si nu culisau, toata presiunea era scapata, coloana de ulei curgand inapoi in baie.

daca nu te satisface raspunsul asta, incearca sa dai mai multe detalii pentru ca eu chiar nu stiu ce tampenii ai putut tu sa faci acelui motor.

ps: diferentele intre motorul de 843cmc si cel de 903 cmc, constau in faptul ca primul motor de 843 avea 34 cai la 4000 rot/min iar cel de 903, in versiunea cea mai performanta scoasa de uzina, 52 de cai pe la vreo 5000 rot/min (nu mai stiu exact la ce turatie maxima obtinea aceasta putere).

pentru a obtine aceasta putere mult mai mare, inginerii proiectanti de la fiat au modificat si reajustat urmatoarele:

- axa cu came si diagramele de deschidere ale supapelor;

- galeria de admisie, la 843 era din fonta de tip colector iar la 903 era din alama, din fiecare cilindru pornind cate o teava spre toba;

- carburatorul, la 843 erau carburatoare simplu corp, de tip webber, cel mai raspandit dar si solex si holley, iar la 943 dublu corp, cel mai raspandit fiind weber cu actionare mecanica intre clapete sau solex tot dublucorp, dar parca cu actionare vacuumatica intre clapete, aici nu sunt sigur;

- pistoanele, care la 903 mai aveau o buza suplimentara, facand, astfel, pistonul mai inalt cu vreo 2-3 mm;

- nu bag mana in foc, dar am impresia ca si cursa la piston era alta la cel de 903, alezajul ramanand acelasi, iar aceasta cursa nu stiu daca era modificata din bratele arborelui sau din lungimea bielelor.

cutia era aceeasi pe toate modelele, parca pe seriile sport, I si II existau si cutii in 5 trepte, dar, iarasi nu bag mana in foc.

 

 

PS: Vad ca ai iesit de pe topic ca sa dai search pe google dar nu cred ca vei gasi ceva.

vad, ca, in stilul tau propriu, esti idiot si prost cu acte in regula. ma "reti", tu nu vezi ca scriam de zor romane acolo despre fiat 850????????

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

Era o laie fiat 850 lux, era 850 Special iar faptul ca avea roti pe 13 nu are nici o relevanta cu ceea ce discutam. In ceea ce priveste segmentii dinaintea filtrului de ulei centrifugal ce avea un capac ce se prinde in sase suruburi de sase cu cap de 10 si se etansa cu un oring afla ca nu am facut niciodata cacaturile pe care probabil le-ai facut tu.

Motorul de de 46 de cai(in unele manuale 47) de Special avea 843 cmc, cel de 903 cmc era de 850 Sport (daca stii cum arata), asta avea in bord 170km/h chiar daca nu-i prindea. Cursa pistonului era aceeasi adica 65 mm, diferea alezajul.

Eu vorbeam de Seat Ibiza ceea ce nu e acelasi lucru cu 850-ul. Pana sa preia VW-ul pachetul majoritar de actiuni de la Seat acestia au fost Fiat, e o chestie bine cunoscuta ca sa mai pierdem vremea cu ea aici.

Seat Ibiza a fost fabricat si intr-o varianta cu motorul de 850 (900 cc) si 46 cai numai ca nu avea filtru de ulei centrifugal ci element filtrant montat pe bloc pe partea cu galeria de evacuare si foloseau alternator in loc de dinam si era montat transversal.

 

Te mai las sa te gandesti poate dai dovada de ceva intelighenta.

 

PS: Uitasem inginerii proiectanti erau ingineri adevarati si nu-si foloseau diploma ca sa se stearga la poponeata cu ea. Da si mie exemplu de inginer roman de talia lui Radu Manicatide daca stii cine a fost acest domn.

 

Ma mir cum de nu ai pomenit de modelele preparate de Abarth...alea au avut cutie cu cinci trepte.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o laie fiat 850 lux, era 850 Special iar faptul ca avea roti pe 13 nu are nici o relevanta cu ceea ce discutam. In ceea ce priveste segmentii dinaintea filtrului de ulei centrifugal ce avea un capac ce se prinde in sase suruburi de sase cu cap de 10 si se etansa cu un oring afla ca nu am facut niciodata cacaturile pe care probabil le-ai facut tu.

Motorul de de 46 de cai(in unele manuale 47) de Special avea 843 cmc, cel de 903 cmc era de 850 Sport (daca stii cum arata), asta avea in bord 170km/h chiar daca nu-i prindea. Cursa pistonului era aceeasi adica 65 mm, diferea alezajul.

Eu vorbeam de Seat Ibiza ceea ce nu e acelasi lucru cu 850-ul. Pana sa preia VW-ul pachetul majoritar de actiuni de la Seat acestia au fost Fiat, e o chestie bine cunoscuta ca sa mai pierdem vremea cu ea aici.

Seat Ibiza a fost fabricat si intr-o varianta cu motorul de 850 (900 cc) si 46 cai numai ca nu avea filtru de ulei centrifugal ci element filtrant montat pe bloc pe partea cu galeria de evacuare si foloseau alternator in loc de dinam si era montat transversal.

 

Te mai las sa te gandesti poate dai dovada de ceva intelighenta.

 

PS: Uitasem inginerii proiectanti erau ingineri adevarati si nu-si foloseau diploma ca sa se stearga la poponeata cu ea. Da si mie exemplu de inginer roman de talia lui Radu Manicatide daca stii cine a fost acest domn.

 

Ma mir cum de nu ai pomenit de modelele preparate de Abarth...alea au avut cutie cu cinci trepte.

mai rapandula umana care exceleaza in aberatii, sa tii minte cat vei trai tu, motorul de 843 cmc are alezaj x cursa: 65 x 63,5 iar cel de 903cmc are alezaj x cursa 65 x 68. ca de obicei, vorbesti fara acoperire. diferenta de alezaj, nu?

stii ce inseamna alezaj?

ba, io nu mai am ce discuta cu un oligofren de seama ta. dobitoc am fost eu ca m-am pus la mintea unei veritabile rapandule umane pe nume lazar nicu.

mars de aici. nu am ignorat pe nimeni niciodata pe motociclism, dar, cred ca tu vei fi primul pentru ca vad ca nu esti decat un parazit. si termina cu mesaje pe pm ca nu am ce discuta cu tine. roiu! :scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
mai rapandula umana care exceleaza in aberatii, sa tii minte cat vei trai tu, motorul de 843 cmc are alezaj x cursa: 65 x 63,5 iar cel de 903cmc are alezaj x cursa 65 x 68. ca de obicei, vorbesti fara acoperire. diferenta de alezaj, nu?

stii ce inseamna alezaj?

ba, io nu mai am ce discuta cu un oligofren de seama ta. dobitoc am fost eu ca m-am pus la mintea unei veritabile rapandule umane pe nume lazar nicu.

mars de aici. nu am ignorat pe nimeni niciodata pe motociclism, dar, cred ca tu vei fi primul pentru ca vad ca nu esti decat un parazit. si termina cu mesaje pe pm ca nu am ce discuta cu tine. roiu! :scratch:

 

Bai poola, ai dat cu mucii-n fasole si te-ai enervat, ti-e ciuda ca stiu mai bine decat tine 850-ul?? Pai nu e ba vina mea ca esti un pafarist si ai avut cinci fiat 850 din care unul functional si restu' le dezmembrai pt piese ca nu erai in stare sa-l repari. Bate motorul? no problem, am altul in curte.

Huooooo!

 

M-am inspirat din stilul tau de (cuvant urat) si iata explicatia mai jos:

 

ALEZĂ, alezez, vb. I. Tranz. A prelucra interiorul unei piese cilindrice, dându-i diametrul cerut. ? A calibra exact dimensiunile unui orificiu dintr-o piesă mecanică. ? Din fr. alĂŠser.

 

Deci daca vrei sa-ti maresti diametrul rectului poti sa-l rogi pe @thunderbyte (alt profesor) sa te ajute.

 

Ba-i lache, prima mea masina a fost Fiat 1300 din 1965 cumparata din banii mei, asta era in 1996.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai poola, ai dat cu mucii-n fasole si te-ai enervat, ti-e ciuda ca stiu mai bine decat tine 850-ul?? Pai nu e ba vina mea ca esti un pafarist si ai avut cinci fiat 850 din care unul functional si restu' le dezmembrai pt piese ca nu erai in stare sa-l repari. Bate motorul? no problem, am altul in curte.

Huooooo!

 

M-am inspirat din stilul tau de (cuvant urat) si iata explicatia mai jos:

 

ALEZĂ, alezez, vb. I. Tranz. A prelucra interiorul unei piese cilindrice, dându-i diametrul cerut. ? A calibra exact dimensiunile unui orificiu dintr-o piesă mecanică. ? Din fr. alĂŠser.

 

Deci daca vrei sa-ti maresti diametrul rectului poti sa-l rogi pe @thunderbyte (alt profesor) sa te ajute.

 

Ba-i lache, prima mea masina a fost Fiat 1300 din 1965 cumparata din banii mei, asta era in 1996.

adica ce vrei sa demonstrezi? :scratch:

ca iar ai dat cu bata in balta si iar incerci sa o dregi?

totusi, ce relevanta au toate aberatiile tale cu ce se discuta aici? :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
adica ce vrei sa demonstrezi? :kali:

ca iar ai dat cu bata in balta si iar incerci sa o dregi?

totusi, ce relevanta au toate aberatiile tale cu ce se discuta aici? :D

 

Ba eu iti mai dau o sansa pana diseara, daca-ti dai seama care-i treaba cu motoru' de seat si fiat 850 ma voi inclina repectuos in fata ta, asta ca sa te citez.

Hint: incearca sa-ti dai seama de diferentele dintre ele.

 

PS: Cu bata-n balta ai dat tu aratand ca nu-ti cunosti fosta masina desi te dai destept nevoie mare.

:scratch: Vad ca aparut lacheul de serviciu @belbody

 

mai rapandula umana care exceleaza in aberatii, sa tii minte cat vei trai tu, motorul de 843 cmc are alezaj x cursa: 65 x 63,5 iar cel de 903cmc are alezaj x cursa 65 x 68. ca de obicei, vorbesti fara acoperire. diferenta de alezaj, nu?

 

Pai nu ti-am zis ba mai sus ca difera alezajul? Ce voiai sa-ti dau si cotele? Degeaba ti le dadeam ca nici nu tu nici belbody nu stiti sa masurati cota unui cilindru sau al unui piston dupa cum am vazut intr-un topic.

Vrei cifre? ti le dau pe toate daca vrei, iti dau si rapoarte de transmisie.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba eu iti mai dau o sansa pana diseara, daca-ti dai seama care-i treaba cu motoru' de seat si fiat 850 ma voi inclina repectuos in fata ta, asta ca sa te citez.

Hint: incearca sa-ti dai seama de diferentele dintre ele.

 

PS: Cu bata-n balta ai dat tu aratand ca nu-ti cunosti fosta masina desi te dai destept nevoie mare.

:kali: Vad ca aparut lacheul de serviciu @belbody

 

QUOTE (bogdanawo @ Aug 24 2008, 04:53 PM)

mai rapandula umana care exceleaza in aberatii, sa tii minte cat vei trai tu, motorul de 843 cmc are alezaj x cursa: 65 x 63,5 iar cel de 903cmc are alezaj x cursa 65 x 68. ca de obicei, vorbesti fara acoperire. diferenta de alezaj, nu?

 

 

Pai nu ti-am zis ba mai sus ca difera alezajul? Ce voiai sa-ti dau si cotele? Degeaba ti le dadeam ca nici nu tu nici belbody nu stiti sa masurati cota unui cilindru sau al unui piston dupa cum am vazut intr-un topic.

Vrei cifre? ti le dau pe toate daca vrei, iti dau si rapoarte de transmisie.

ba, esti prea tare, ba

mor de ras....mor, auzi????? :D :crack: :peace: :lol:

ti-am zis ca nu stii sa faci diferenta intre cursa si alezaj chiar daca este scris negru pe alb care e alezaj si care e cursa :lol: :lol: ;)

aoleuuuuuuuuu, nu mai pot, efectiv nu mai pot ;)

asadar, ca sa intelegi:

alezaj x cursa 65 x 63,5, inseamna asa:

alezaj=65

cursa =63,5

 

la fel:

 

alezaj x cursa 65 x 68, inseamna asa:

alezaj=65

cursa=68

 

tot nu ai inteles, nu? :scratch:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca ai avut FIAT 850, am un frate care a avut si el unul dar era modelul cu discuri de frana pe fata si carburator dublucorp si 46 de cai, eu impreuna cu el am facut o chestie acestui FIAT rezolvand multe probleme. Iti dau o tema:

 

FIAT 850 si motor SEAT Ibiza 900 cmc, daca-ti dai seama inseamna ca esti inteligent si imi voi scoate palaria in fata Domniei Tale desi ramai cu o pata neagra (motoarele bat pana ia ulei).

 

Gandeste-te bine.

 

PS: Vad ca ai iesit de pe topic ca sa dai search pe google dar nu cred ca vei gasi ceva.

care este tema, lznicule ca nu am inteles?!?! sau esti suPtil ca de obicei.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
ba, esti prea tare, ba

mor de ras....mor, auzi????? :kali: :D :crack: :peace:

ti-am zis ca nu stii sa faci diferenta intre cursa si alezaj chiar daca este scris negru pe alb care e alezaj si care e cursa :lol: :lol: :lol:

aoleuuuuuuuuu, nu mai pot, efectiv nu mai pot ;)

asadar, ca sa intelegi:

alezaj x cursa 65 x 63,5, inseamna asa:

alezaj=65

cursa =63,5

 

la fel:

 

alezaj x cursa 65 x 68, inseamna asa:

alezaj=65

cursa=68

 

tot nu ai inteles, nu? :scratch:

 

Bai bogdane recunosc, n-am citit cu atentie si intradevar au marit cursa pistonului pt a mari cilindreea dar asta nu e asa de important.

Tema despre care discutam este urmatoarea, motorul de pe acel fiat era cam uzat, am facut calculul si piesele originale costau mai mult decat masina asa ca am cumparat un motor de Seat Ibiza ce era in perfecta stare cu tot cu anexe (carburator, electromotor (useless), alternator, etc). Surpriza a fost ca motorul de Seat era facut sa se invarta pe dreapta in timp ce motorul de fiat se invarte pe stanga.

 

Ce crezi tu ca am facut noi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...