bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 da mai baiete,una e sa ,,dezbatem idei,, si alta e sa ne etichetam cu diferite epitete...mai un Emo calare pe vitezana lipsea pai, nu lipseste, el e LZNICU: In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Si eu am bagat tot ulei auto la mine dar eu am Castrol ... Editat August 19, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Probabil s-au intepenit segmentii pe canal din cauza statului. Trebuiesc deblocati, incearca cu niste ulei in capul pistoanelor sau gaz ca ala patrunde usor si repede. A uitat sa mentioneze pe un topic vecin cum a masurat omul compresia cu segmentii blocati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) A uitat sa mentioneze pe un topic vecin cum a masurat omul compresia cu segmentii blocati sa adaug si postul asta la semnatura mea? lznicu rules! Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 sa adaug si postul asta la semnatura mea? Ar fi o idee, atata timp cat nu se intelege ca il venerezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 sa adaug si postul asta la semnatura mea? bogdanawo... daca intradevar la rubrica service sunt de acord de obicei cam cu tot ce scrii...asta nu inseamna ca nu o sa avem o "discutie" mai aprinsa cand ne vom intalni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) A uitat sa mentioneze pe un topic vecin cum a masurat omul compresia cu segmentii blocati era de la uleiul ala bun ce il foloseste el, ala Castor, e atat de bun uleiul ala incat s-a pastrat compresia de anul trecut ... stai fara nici o baza, stie Iznicu ce delireaza Editat August 19, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) bogdanawo... daca intradevar la rubrica service sunt de acord de obicei cam cu tot ce scrii...asta nu inseamna ca nu o sa avem o "discutie" mai aprinsa cand ne vom intalni bine, fiule! cand vrei sa ne intalnim? si carui fapt ii datorez onoarea? Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 bine, fiule!cand vrei sa ne intalnim? si carui fapt ii datorez onoarea? Pai mai stii mai demult cand ai zis ca un dominator caruia i se da jos toba nu necesita si noi reglaje la carburator? De pe topicul ala am ramas cu ideea de "intalnire". Acuma ai de ales daca vrei sa te bag sub masa la baut sau daca preferi ceva mai "direct". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Pai mai stii mai demult cand ai zis ca un dominator caruia i se da jos toba nu necesita si noi reglaje la carburator? De pe topicul ala am ramas cu ideea de "intalnire". Acuma ai de ales daca vrei sa te bag sub masa la baut sau daca preferi ceva mai "direct". pai, care-i treaba cu dominatorul, toba, reglajele si bautura? "direct"......hmmmm , beau de sting dar nu bag prafuri, baaaaaaaaaa......ce naiba? aha, stai ca am gasit, adica tu de aici ma tii minte? /index.php?...t&p=1130880 io ce sa-ti fac daca vorbesti fara acoperire si dai citate de pe yahoo answers? referitor la mers fara toba, nu e dominatorul primul "experiment" de acest gen..... daca maresti jiglerul principal, crede-ma, nu vei face altceva decat sa strici proportia aer-benzina, marind cantitatea de benzina, ceea ce duce la o proasta functionare a motorului. da, poti mari jiglerul principal dar numai in cazul in care maresti si sectiunea difuzorului, pastrand, astfel, proportia cat de cat constanta. (sectiune mai mare a difuzorului inseamna cantitate de aer mai mare) Editat August 20, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) nu am luat-o de noua, iesise din garantie si, primul lucru pe care l-am facut a fost sa scap de mizeria aia de elf.toate motoarele trancane pana isi fac presiune in rampa. e ceva normal la o pornire dupa o noapte de stat. la diesel e mai greu sa-l auzi, ca diesel-ul oricum trancane, asa e zgomotul lui caracteristic. altceva? nici macar Elf nu puneau. Daca ai folosi un ulei pe al carui ambalaj scrie longlife (30 mii km)ai avea alta parere, insa pretul e 25-30 eur/litru, sunt convins ca ar merge 10 000km si la mototociclete . Deasemenea recomand Motorex(Elvetia), produs de o firma nu prea mare, care nu are filiale prin china, turcia, iran etc Editat August 20, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 A uitat sa mentioneze pe un topic vecin cum a masurat omul compresia cu segmentii blocati Eu n-am masurat nimic, cel care are mobra a masurat, asa ca nu mai minti aiurea. Topicul vecin este "bandit 400", incredibil ce gasca e aici pe sectiunea de service, ai zice ca detin adevarul absolut dar de fapt aveti dreptate doar intr-o mana ca-n cealalta tineti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Eu n-am masurat nimic, cel care are mobra a masurat, asa ca nu mai minti aiurea. Topicul vecin este "bandit 400", incredibil ce gasca e aici pe sectiunea de service, ai zice ca detin adevarul absolut dar de fapt aveti dreptate doar intr-o mana ca-n cealalta tineti... nu e o gasca, se pare ca esti singurul prost tupeist si de aia se leaga toti de tine, nu , nu e mania persecutie, e simpla prostie, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klahan Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Bai, fiecare baga ce ulei vrea in motorisca lui. Daca aveam vreo coscoava de prin 82 si eu bagam ulei ieftin. IN CONCLUZIE. Am de vanzare de la MOTUL si ulei de masina pentru pasionatii care vor sa incerce. Si garantez super preturi. Astept comenzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 @bogdanawo: nu cumva scrie in manual ca uleiul trebuie sa fie certificat JASO MA? Nu de alta, insa nu am vazut niciun ulei de masina care sa aiba certificarea asta. @lznicu: esti gay total cu semnatura aia, nu dovedesti decat ca esti prost. Acolo awo scrie la preferinte: normal, iar tu zici ca e bi/gay. nu, nu scrie nimic de nici un jaso. imi fac timp putin mai incolo si postez paginile din documentatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Eu n-am masurat nimic, cel care are mobra a masurat, asa ca nu mai minti aiurea. Topicul vecin este "bandit 400", incredibil ce gasca e aici pe sectiunea de service, ai zice ca detin adevarul absolut dar de fapt aveti dreptate doar intr-o mana ca-n cealalta tineti... Bah deci omu cu CBR-ul a zis ca are compresia mica (a masurat-o) la care tu ai raspuns ca probabil are segmentii blocati si sa toarne ulei prin capul pistonului io ce sa-ti fac daca vorbesti fara acoperire si dai citate de pe yahoo answers?referitor la mers fara toba, nu e dominatorul primul "experiment" de acest gen..... daca maresti jiglerul principal, crede-ma, nu vei face altceva decat sa strici proportia aer-benzina, marind cantitatea de benzina, ceea ce duce la o proasta functionare a motorului. da, poti mari jiglerul principal dar numai in cazul in care maresti si sectiunea difuzorului, pastrand, astfel, proportia cat de cat constanta. (sectiune mai mare a difuzorului inseamna cantitate de aer mai mare) Esti de acord cu un poll pe tema asta la rubrica service , si cine pierde da o lada de bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Bah deci omu cu CBR-ul a zis ca are compresia mica (a masurat-o) la care tu ai raspuns ca probabil are segmentii blocati si sa toarne ulei prin capul pistonului Cred ca ai inteles gresit ce a vrut sa zica poetul. Poetul s-a referit la segmenti blocati in canalele lor, nu segmenti intepeniti pe cilindru(motor blocat), si atunci e posibil sa masori compresia si sa fie si mica.E mai putin probabil in cazul respectiv, dar nu imposibil. Pentru faza cu bugetarii mai merita injurat pe vreo 3 threaduri, dar pt asta eu zic ca nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Bah deci omu cu CBR-ul a zis ca are compresia mica (a masurat-o) la care tu ai raspuns ca probabil are segmentii blocati si sa toarne ulei prin capul pistonului Esti de acord cu un poll pe tema asta la rubrica service , si cine pierde da o lada de bere? gata! bautura rezolva orice! asta e clar! dar, vreau pareri avizate si complet argumentate cu documentatie tehnica, nu cu raspunsuri yahoo, google sau mai stiu io ce alte aberatii, ok? numai documentatie de specialitate accept, de preferinta tiparita si scanata pt a putea fi pusa aici, ok? Cred ca ai inteles gresit ce a vrut sa zica poetul. Poetul s-a referit la segmenti blocati in canalele lor, nu segmenti intepeniti pe cilindru(motor blocat), si atunci e posibil sa masori compresia si sa fie si mica.E mai putin probabil in cazul respectiv, dar nu imposibil. Pentru faza cu bugetarii mai merita injurat pe vreo 3 threaduri, dar pt asta eu zic ca nu. io as zice ca merita injurat pe absolut toate threadurile posibile, ok? cine este de acord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Cred ca ai inteles gresit ce a vrut sa zica poetul. Poetul s-a referit la segmenti blocati in canalele lor, nu segmenti intepeniti pe cilindru(motor blocat), si atunci e posibil sa masori compresia si sa fie si mica.E mai putin probabil in cazul respectiv, dar nu imposibil. Pentru faza cu bugetarii mai merita injurat pe vreo 3 threaduri, dar pt asta eu zic ca nu. M-am gandit si eu la asta numai ca pe threadul respectiv a scris dupa aia ca nu a citit bine si ca din gresala a scris....bineinteles ca daca venea cu explicatia asta eram oarecum in pom dar bineinteles ca nu l-a dus capul si bineinteles ca el se referea la blocatul segmentilor pe cilindru! Hamalule aici recunosc ca am citit in graba si am scris aiurea dar asta nu e un motiv sa ma faca handicapat. PS: De ce ai tu impresia ca sunt schiop?? Dumbass gata!bautura rezolva orice! asta e clar! dar, vreau pareri avizate si complet argumentate cu documentatie tehnica, nu cu raspunsuri yahoo, google sau mai stiu io ce alte aberatii, ok? numai documentatie de specialitate accept, de preferinta tiparita si scanata pt a putea fi pusa aici, ok? Din pacate ce vrei tu e cam imposibil dar putem prezenta problema si putem stabili ce useri au drept de vot . Ma refer la useri cu experienta gen TNG sau A-L-E-X sau Axa cu Scame si ce ne mai vine. Ce zic ei aia e! Vox populi! Editat August 20, 2008 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) gata! io as zice ca merita injurat pe absolut toate threadurile posibile, ok? cine este de acord? sunt de acord Editat August 20, 2008 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) M-am gandit si eu la asta numai ca pe threadul respectiv a scris dupa aia ca nu a citit bine si ca din gresala a scris....bineinteles ca daca venea cu explicatia asta eram oarecum in pom dar bineinteles ca nu l-a dus capul si bineinteles ca el se referea la blocatul segmentilor pe cilindru! Dumbass Din pacate ce vrei tu e cam imposibil dar putem prezenta problema si putem stabili ce useri au drept de vot . Ma refer la useri cu experienta gen TNG sau A-L-E-X sau Axa cu Scame si ce ne mai vine. Ce zic ei aia e! ba se poate. voi face eu niste scanuri dintr-o carte adevarata, de prin anii 60, cand inca se mai explicau cu adevarat carburatoarele. si, sper sa mai gasesc, este si o sectiune despre cum se alege jiglerul principal prin metode practice ce sunt la indemana oricui. dar, cred ca in week-end voi face asta. chestia cu userii si cu votul, nu mi se par ok in special votul prefer un topic deschis, in care sa se si argumenteze "de ce". asa, unu' zice da, unu' zice ba si nu a inteles nimeni nimic. normal, putnicu va vota si da si nu, in caz de ceva sa se poata scoate oricum da, este buna ideea cu access limitat pentru anumiti useri. ma rog, aici, oarecum contrazic propria-mi afirmatie de mai sus.....ideea este ca nu vreau numia pareri ci si dovezi incontestabile, asa cum este o pagina dintr-o documentatie tehnica. axa cu scame va spune ca sunt probleme cu motorul fara tobe si ca va merge cu trepidatii. tnq nu stiu ce va spune. in general ii respect valoarea, desi m-am duelat cu el pe chestia cu garniturile de frana care aduc pistonul inapoi. sincer sa fiu, nu prea inteleg nici acum fenomenul. a-l-e-x este ok, insa, mi s-a parut ca a ezitat la tampenia celebra a lui putnicu. de ce, nu stiu. a-l-e-x mi se pare un tip cu adevarat atat tehnic cat si practic. ma mai gandesc la alti mari temerari: de exemplu cristian ionescu mosulik drobu, desi e ofticat rau pe mine de pe la comuniste ca m-am luat de un macelaritor de simson pe nume mircea kato, iarasi pare un tip experimentat, desi, la uleiuri nu mi-a placut de domnia sa sa nu-i uit tocmai pe belbody si pe binox, hehe.... ma rog si cred ca mai sunt multi altii, iar pe celor pe care i-am precizat le cer sa nu se supere pe mine mai mult decat sunt in prezent din cauza aprecierilor sumare si oarecum obiective pe care le-am facut in acest scurt post. Editat August 20, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 Moamaaaa..am fost plecat cateva zile,s-a umplut topicul mai mult decat credeam:)) DAR,uite,am IAR o problema:)) Am desfacut piulita de la ulei,am scurs uleiul,si cand sa inlocuiesc filtrul..canci.E intepenit ,si nici loc nu am sa il apuc prea bine sa il rotesc. In manual zice sa folosesc cheia speciala care cica mi-o dau ei,dar..nu am asa ceva. Cu ce unelte se poate scoate un filtru de ulei? Dupa 2 ore de tras de el,am pus inapoi piulita,si am impins motocicleta inapoi in garaj cu motorul golit de ulei. Vreun sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Moamaaaa..am fost plecat cateva zile,s-a umplut topicul mai mult decat credeam:)) DAR,uite,am IAR o problema:)) Am desfacut piulita de la ulei,am scurs uleiul,si cand sa inlocuiesc filtrul..canci.E intepenit ,si nici loc nu am sa il apuc prea bine sa il rotesc. In manual zice sa folosesc cheia speciala care cica mi-o dau ei,dar..nu am asa ceva. Cu ce unelte se poate scoate un filtru de ulei? Dupa 2 ore de tras de el,am pus inapoi piulita,si am impins motocicleta inapoi in garaj cu motorul golit de ulei. Vreun sfat? Surubelnita + ciocan. Bati in el in sensul de desfacere si-si da drumul imediat. Il strici, dar oricum il arunci... Cel nou il strangi cu mana, dupa ce ungi garnitura cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) ba se poate. voi face eu niste scanuri dintr-o carte adevarata, de prin anii 60, cand inca se mai explicau cu adevarat carburatoarele. si, sper sa mai gasesc, este si o sectiune despre cum se alege jiglerul principal prin metode practice ce sunt la indemana oricui. dar, cred ca in week-end voi face asta. chestia cu userii si cu votul, nu mi se par ok in special votul prefer un topic deschis, in care sa se si argumenteze "de ce". asa, unu' zice da, unu' zice ba si nu a inteles nimeni nimic. normal, putnicu va vota si da si nu, in caz de ceva sa se poata scoate oricum da, este buna ideea cu access limitat pentru anumiti useri. ma rog, aici, oarecum contrazic propria-mi afirmatie de mai sus.....ideea este ca nu vreau numia pareri ci si dovezi incontestabile, asa cum este o pagina dintr-o documentatie tehnica. axa cu scame va spune ca sunt probleme cu motorul fara tobe si ca va merge cu trepidatii. tnq nu stiu ce va spune. in general ii respect valoarea, desi m-am duelat cu el pe chestia cu garniturile de frana care aduc pistonul inapoi. sincer sa fiu, nu prea inteleg nici acum fenomenul. a-l-e-x este ok, insa, mi s-a parut ca a ezitat la tampenia celebra a lui putnicu. de ce, nu stiu. a-l-e-x mi se pare un tip cu adevarat atat tehnic cat si practic. ma mai gandesc la alti mari temerari: de exemplu cristian ionescu mosuli drobu, desi e ofticat rau pe mine de pe la comuniste ca m-am luat de un macelaritor de simson pe nume mircea kato, iarasi pare un tip experimentat, desi, la uleiuri nu mi-a placut de domnia sa sa nu-i uit tocmai pe belbody si pe binox, hehe.... ma rog si cred ca mai sunt multi altii, iar pe celor pe care i-am precizat le cer sa nu se supere pe mine mai mult decat sunt in prezent din cauza aprecierilor sumare si oarecum obiective pe care le-am facut in acest scurt post. Salut, Nu ma bag la un vot, nu am paginile cerute, si nici timp sa le fac rost, dar uite opinia mea, si daca gresesc cu ceva, imi asum prostia. Le numerotez pt a lua pumnii la obiect 1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, mai rece, jiclor mai mare. Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare. 2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul). 3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t. 4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec) 5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza. Numai bine PS: E de Maier cartea? Editat August 20, 2008 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Salut,Nu ma bag la un vot, nu am paginile cerute, si nici timp sa le fac rost, dar uite opinia mea, si daca gresesc cu ceva, imi asum prostia. Le numerotez pt a lua pumnii la obiect 1. Jiclorul principal nu depinde doar de marimea difuzorului. El depinde si de permisivitatea filtrului de aer cit si de densitatea aerului. Implicatia ar fi ca un filtru mai permisiv cere un jiclor mai mare iar o altitudine mai mare cere un jiclor mai mic. Temperatura a aerului mai mare, jiclor mai mic, mai rece, jiclor mai mare. Si mai depinde si de tipul combustibilului, dupa cite stiu eu, cele pe alcool merg cu jp mai mare. 2. Daca accepti faptul ca la diverse sisteme de evacuare (la schimbarea lor), depinzind de la ce la ce se schimba (de ex 4-1 la 4-2-1, eliminare de exup, schimbare doar de final) in general se cer setari diferite ale carburatiei, si asta mai ales la motoare mai performante, unde timpii de suprapunere (incalecarea supapelor) a perioadei in care evacuarea e deschisa simultan cu admisia e mai mare, si tobele au un efect de rezonanta mai pronuntat. Daca accepti acest lucru, plus faptul ca o toba in particular poate rezona mai puternic in zona de actiune a jiclorului principal (turatie ridicata), atunci poti accepta ca a elimina acea toba ar putea produce o saracire/imbogatire in acea zona, ceea ce ar putea determina schimbarea jiclorului principal (Nu neaparat mai mare, dar mai probabil mai mare pt ca in general o astfle de toba tinde sa imbogateasca amestecul). 3. Nu orice motor termic merge mai bine cu evacuarea libera, ex 2t. 4. Dupa cite imi aduc aminte din ce am masurat eu, la un motor ss de 1l, jiclorul de ralanti ( si reglajul de la surubul de amestec) era "vizibil" pina la vreo 5000 rpm (masurate cu un aparat bazat o sonda lambda bosch lsu 4.2), evident invers proportional cu turatia (la 1000 rpm conta aproape 100%) (Nu am masurat fara final, si mai ales fara exup, ma interesa pozitia acelor de dozaj si reglajul din surubul de amestec) 5. Daca discutia se referea la eliminarea tobei la cx, atunci ignora tot ce am scris anterior, mai ales 2, destul de probabil ca nu conteaza. Numai bine PS: E de Maier cartea? exact parerea mea hai dracu bogdan accepta userii care i-ai zis tu si cei care i-am zis eu si asta sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.