Sari la conținut

Moto Guzzi Stelvio


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

era greu de inteles ca ma refeream la testul din Motociclismo pe care l pomenise cavalerul?

Sunt sigur ca treaba cu galeata pentru piese este exagerat.

Sigur, la off-road extrem KTM e mai bun, clar, au castigat Dakar prea des ca sa fie negat. Parca cei de la KTM pun locktite pe suruburi. Asta nu inseamna ca Guzzi e bun pentru ce a fost conceput.

Si,pana la urma, chiar daca motocicleta nu este 100% conceput pentru ce faci cu ea, nu inseamna ca va fi failure, un exemplu de un guzzi exploitat in conditiile grele am gasit, din intamplare aici: http://guzzigalore.nl/log/ (linkuri din meniu sunt in Engleza)

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in afara de KTM nu as avea curaj sa ma avant cu alta mobra pe un teren mai greu.

 

am stat pe un ktm si mi s-a parut mult mai usor de tinut decat un 1200gs, plus ca la mine inaltimea mica 1,70 afecteaza destul de mult controlul mobrei la viteze mici, si probabil si in teren accidentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in afara de KTM nu as avea curaj sa ma avant cu alta mobra pe un teren mai greu.

am stat pe un ktm si mi s-a parut mult mai usor de tinut decat un 1200gs, plus ca la mine inaltimea mica 1,70 afecteaza destul de mult controlul mobrei la viteze mici, si probabil si in teren accidentat.

 

Vorbim de un enduro-touring, nu de enduro categoria mediu (si hard), ca nu e cazul.

Chestiunea este fiabilitatea, ca asta ne doare cel mai tare pe marea majoritate, sa nu dam o carutza de bani si sa tot bagam finante si dupa achizitie.

Cel putin acesta e punctul meu de vedere.

BMW-ul si-a intarit reputatia si cu cele doua ture Long way down, respectiv round.

KTM-ul a fost vizat initial, insa a refuzat sa-i sustina pe cei doi in cauza.

 

Nu doresc o polemica pe aceasta tema, ci elemente concrete pe care le putem discuta vis-a-vis de MG Stelvio vs competitorii pe care-i are pe piata in momentul actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca treaba cu galeata pentru piese este exagerat.

Sigur, la off-road extrem KTM e mai bun, clar, au castigat Dakar prea des ca sa fie negat. Parca cei de la KTM pun locktite pe suruburi. Asta nu inseamna ca Guzzi e bun pentru ce a fost conceput.

Si,pana la urma, chiar daca motocicleta nu este 100% conceput pentru ce faci cu ea, nu inseamna ca va fi failure, un exemplu de un guzzi exploitat in conditiile grele am gasit, din intamplare aici: http://guzzigalore.nl/log/ (linkuri din meniu sunt in Engleza)

 

:D

 

 

si Guzzi pune locktite pe suruburi....intampaltor chiar am citit acum cateva zile in cartea tehnica chestia asta...

 

cat despre KTM eu nu ama vut ocazia sa stau pe un 990 Adv...dar probabil ca daca tot au reputatia asta in lume n-o fi numai marketing...o fi si substrat.

 

 

 

Vorbim de un enduro-touring, nu de enduro categoria mediu (si hard), ca nu e cazul.

Chestiunea este fiabilitatea, ca asta ne doare cel mai tare pe marea majoritate, sa nu dam o carutza de bani si sa tot bagam finante si dupa achizitie.

Cel putin acesta e punctul meu de vedere.

BMW-ul si-a intarit reputatia si cu cele doua ture Long way down, respectiv round.

KTM-ul a fost vizat initial, insa a refuzat sa-i sustina pe cei doi in cauza.

 

Nu doresc o polemica pe aceasta tema, ci elemente concrete pe care le putem discuta vis-a-vis de MG Stelvio vs competitorii pe care-i are pe piata in momentul actual.

 

 

am vazut si eu faza cand au fost refuzati de KTM dei de la LWG si LWR...cred ca cei de la KTM i-au refuzat pentru ca cei 2 actori nu erau profesionisti sau ceva de genul si daca stricau motoarele....stricau si renueme ktm....sau poate KTM-ul nu era atat de bun:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de un enduro-touring, nu de enduro categoria mediu (si hard), ca nu e cazul.

Chestiunea este fiabilitatea, ca asta ne doare cel mai tare pe marea majoritate, sa nu dam o carutza de bani si sa tot bagam finante si dupa achizitie.

Cel putin acesta e punctul meu de vedere.

BMW-ul si-a intarit reputatia si cu cele doua ture Long way down, respectiv round.

KTM-ul a fost vizat initial, insa a refuzat sa-i sustina pe cei doi in cauza.

 

Nu doresc o polemica pe aceasta tema, ci elemente concrete pe care le putem discuta vis-a-vis de MG Stelvio vs competitorii pe care-i are pe piata in momentul actual.

 

 

La BMW din cate stiu eu in long way down au schimbat 2 amortizoare spate. ceea ce nu e prea grozav. cred ca KTm-ul s-ar fi descurcat mult mai bine.

 

Guzzi arata foarte bine. nu am incalecat pe el sa il simt asa un pic am incalecat pe Norge in schimb, mi s-a parut greu si cu centru de greutate inalt.

 

cred ca la viteze mici e mai grue de manevrat decat GS-ulmai ales in conditii de namol si mocirla

 

stau si ma gandesc asa eduro tourer, clar inseamana o motocicleta care te astepti sa te scoata din cele mai neprevazute situatii pt ca nu o sa mergi mereu pe asfalt iar pt asta iti trebuie capacitati offroad bune sau chair foarte bune. pt ca nu vrei sa ramani cu vaca de 280kg in noroi de unu singur, eventual sa astepti sa se usuce poteca pe care te-a prin ploaia.

 

dupa umila mea parere si infima mea experienta:

enduro touring poti face cu un TDM cu niste cauciuce gen metzler tourance.

dar enduro touring vei face cu KTM-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In LWD au schimbat 3 amortizoare spate, dar nu erau echipamente originale, ci Ohlins-uri. BMW nu poate fi facut responsabil pentru asta. Atat doar ca in LWR 2 din 3 subcadre au cedat si a fost nevoie de peticeala, dar asta se stia a fi un punct slab si existau inca dinainte antidoturi.

 

Pe de alta parte, R GSu' e cea mai versatila mobra punct. Poate ca n-are roti de 21 si 18, suspensii WP si un marketing in spate care urla "Ready to race!", poate nu arata la fel de bine ca un MG Stelvio, poate ca nu e atat de protejata la intemperii ca un FJR si nici atat de agila ca un GSXR, dar are cate putin din fiecare, e ca un briceag elvetian. Poti sa faci o Transalpina, poti sa o lasi in fata barului de motociclisti si sa atraga o multime, poti sa-i pui un parbriz de neam prost si poti sa te dai cu genunchiul pe jos lasand o gramada de vitezane cu pretentii intr-un nor de fum si praf de la ambreiaj. Daca si-ar rezolva si problemele de QC, 1200-le ADV ar putea fi cea mai buna motocicleta fabricata vreodata dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In LWD au schimbat 3 amortizoare spate, dar nu erau echipamente originale, ci Ohlins-uri. BMW nu poate fi facut responsabil pentru asta. Atat doar ca in LWR 2 din 3 subcadre au cedat si a fost nevoie de peticeala, dar asta se stia a fi un punct slab si existau inca dinainte antidoturi.

 

Pe de alta parte, R GSu' e cea mai versatila mobra punct. Poate ca n-are roti de 21 si 18, suspensii WP si un marketing in spate care urla "Ready to race!", poate nu arata la fel de bine ca un MG Stelvio, poate ca nu e atat de protejata la intemperii ca un FJR si nici atat de agila ca un GSXR, dar are cate putin din fiecare, e ca un briceag elvetian. Poti sa faci o Transalpina, poti sa o lasi in fata barului de motociclisti si sa atraga o multime, poti sa-i pui un parbriz de neam prost si poti sa te dai cu genunchiul pe jos lasand o gramada de vitezane cu pretentii intr-un nor de fum si praf de la ambreiaj. Daca si-ar rezolva si problemele de QC, 1200-le ADV ar putea fi cea mai buna motocicleta fabricata vreodata dupa parerea mea.

 

si asta e adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In LWD au schimbat 3 amortizoare spate, dar nu erau echipamente originale, ci Ohlins-uri. BMW nu poate fi facut responsabil pentru asta. Atat doar ca in LWR 2 din 3 subcadre au cedat si a fost nevoie de peticeala, dar asta se stia a fi un punct slab si existau inca dinainte antidoturi.

 

Pe de alta parte, R GSu' e cea mai versatila mobra punct. Poate ca n-are roti de 21 si 18, suspensii WP si un marketing in spate care urla "Ready to race!", poate nu arata la fel de bine ca un MG Stelvio, poate ca nu e atat de protejata la intemperii ca un FJR si nici atat de agila ca un GSXR, dar are cate putin din fiecare, e ca un briceag elvetian. Poti sa faci o Transalpina, poti sa o lasi in fata barului de motociclisti si sa atraga o multime, poti sa-i pui un parbriz de neam prost si poti sa te dai cu genunchiul pe jos lasand o gramada de vitezane cu pretentii intr-un nor de fum si praf de la ambreiaj. Daca si-ar rezolva si problemele de QC, 1200-le ADV ar putea fi cea mai buna motocicleta fabricata vreodata dupa parerea mea.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In LWD au schimbat 3 amortizoare spate, dar nu erau echipamente originale, ci Ohlins-uri. BMW nu poate fi facut responsabil pentru asta. Atat doar ca in LWR 2 din 3 subcadre au cedat si a fost nevoie de peticeala, dar asta se stia a fi un punct slab si existau inca dinainte antidoturi.

Daca ar fi fost amortizoarele originale probabil ca schimbau mult mai multe pe drum. BMW sant motoare bune, dar nici pe departe perfecte. Dupa cativa ani de productie, in care elimina din defectele aparute pe parcurs, o scot din fabricatie si lanseaza un alt model nou si mai "perfect" decat precedentul si circul se repeta, pe nervii si de multe ori pe banii clientului.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW din cate stiu eu in long way down au schimbat 2 amortizoare spate. ceea ce nu e prea grozav. cred ca KTm-ul s-ar fi descurcat mult mai bine.

 

Daca aveau si bidoane mari de ulei in spate, poate. :cheers: Am auzit din mai multe surse ca 990 Adv papa cam mult ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveau si bidoane mari de ulei in spate, poate. :banana: Am auzit din mai multe surse ca 990 Adv papa cam mult ulei.

Da, am vazut cu ochii mei asta, dar apetitul e cam la fel de mare ca la R GS :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a placut aia cu briceagul elvetian .... NOT ! sa fim seriosi nu e nimic ''elvetian'' la mobra aia poate doar daca ii pui un ulei elvetian si agati un briceag elvetian de parbriz ca la tiruri ! este la fel de adventure ca si un v-strom, varadero, tdm, etc. doar ca mai mare si mai urata, singura mobra din ziua de azi care isi merita numele de adventure este ktm 990 !

iar daca nu era mizeria aia de lwd si lwr bmw-ul nu ar fi avut nici jumate din succesul care il are azi ! daca mergeau baietii pe ktm-uri ar fi stat invers treaba !

p.s. nu uita ca s-a stricat si frana in lwr sau lwd lu' cameramanu ala, de a mers omu cu ij sau ce draci era ala, la revedere abs, la revedre frane ! si va garantez ca probleme au fost mult mai multe si mult mai grave, dar au fost taiate !

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te contrazic. In primul rand, lasandu-l pe 990 adv la o parte, 1200 GS este cea mai orientata catre teren mobra dintre tot ce trece de 1000cc si se considera a fi adventure. Spite, cele mai lungi suspensii, cel mai mare alternator. 990 e alta liga. E, de fapt, motocicleta de Dakar pusa pe strada. Iar confortul e la acelasi nivel: auster. Singura mare problema a lui 990 sunt gumele. Spatele, adica. Sunt foarte putine variante de 150/70-18, din cate stiu una fiind Pirelli Scorpion (un fel de ContiTrailAttack, adica foarte, foarte stradale) si cealalta Conti TKC 80, dar care costa foarte mult si tin foarte putin. Deci ai o mobra cu niste capacitati fenomenale de off-road, dar nu prea le ai cu ce exploata deoarece cauciucurile unt veriga slaba. Si atunci de ce ai lua o mobra inconfortabila la drum lung?

 

Ce a patit cameramanul cu franele e o problema specifica la 1150 GS cu frane servo. E drept, cand crapa motorasul de servo, e un pic cam naspa, ca la masina de fapt. Insa tot ai frane, chiar daca iti rupi mainile si picioarele. Au rezolvat problema simplu baietii de la BMW (asta si deoarece proprietarii se plangeau de faptul ca franele sunt prea putin modulabile), au scos franele servo de pe 1200. Si orice BMW e conceput ca motorul sa se poata invarti in aproape orice conditie, chiar cu riscul de a renunta la anumite echipamente auxiliare (ABS-ul nu porneste daca bateria e slaba si nu ar avea suficienta putere sa invarta motorul, la fel si manerele incalzite sau priza de bricheta). ABS-ul n-are nicio legatura cu franele, iar probabilitatea ca unul dintre solenoide sa se blocheze pe inchis si sa blocheze frana este la fel de mare ca la o masina. Adica infima. Eu unul nu am auzit decat de un singur american care a fost nevoit sa schimbe tot modului ABS, dar numai deoarece nu i se activa la plecare.

 

Daca garantezi ca au avut mai multe probleme decat au prezentat in filme, vino cu argumente, nu arunca in vant o afirmatie nesustinuta. Cat despre LWR si LWD, daca tu crezi ca asta a inspirat succesul de vanzare a BMW, te inseli amarnic. Priveste doar cifrele de vanzari incepand din 1980 pe segmentul asta de piata (de cand a aparut R 80 G/S) si vei vedea o curba exponentiala fara niciun fel de varf pe ea care sa evidentieze marketingul facut de filmele astea. Pur si simplu nisa ("Big Trailie" / peste 750cc) s-a dezvoltat de la sine, iar bavarezii au fost cei care au exploatat-o cel mai bine, nedepartandu-se prea mult de conceptul initial, in timp ce Honda si Suzuki s-a orientat foarte mult catre strada, iar alti concurenti practic nu mai exista, Moto Guzzi vanzand insignifiant, la fel si Aprilia cu Caponord. Daca ar fi ceva care ar putea relansa japonezii in cursa ar fi o reeditare pentru AfricaTwin sau SuperTenere cu rezervoare de 30 de litri, suspensii de 240, roti de 21 si 17 si motoare de 1000cc. Pana atunci, 1200 pur si simplu nu are rival, sorry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, ai un vapor de maybach ii pui roti si suspensii de landrover si gata aventura ! cam asta spui tu ! singurele avantaje pe care le vad eu in ce ai scris tu mai sus este faptul ca are motor +1000 si e confortabila ! daca e asa, pun spite pe varadero, schimb furca pe fata, confortabila este, sau daca nu e suficient o pot face si iata cum concurez yo cu magnificii din bavaria si tot ies mai ieftin decat as lua balena aia chioara.... si vorba aia e japoneza !

 

 

Ref. la mobra cameramanului: tu zici ca mobra avea frane doar ca nu mergea abs ! pai si atunci de ce plm a abandonato si a mers pe comunista aia ? adica yo sa fi fost, nu m-as fi urcat pe aia nici daca trebuia sa frnaez cu talpa cel putin nu dupa ce am mers atata pe o balena foarte comoda si excelent de fiabila.... ''frumoasa'' nu mai zic !

 

 

Ref. la succesul de vanzare a BMW: era vorba de succesul bmw-ului in romania in clasa asta pseudo adventure, lasa-i pe americanii aia de 80 de ani si toate fosilele alea magnate de le vezi pe advrider, aia ar cumpara si un rahat mare si scump pt ca au bani si pt ca mai au alte 10 mobre in garaj de toate felurile si pe toate gusturile si orikum or' sa dea ortu' popii deci nu le trebuie fiabilitate ca altfel isi luau japonica :rolleyes: ( la asta am fost putin rautacios) .

apropo, de ce 99% din posesorii de bmw-uri d'astea de peste 1000 ''adventure'' sunt porci grasi si trecuti 40 de ani ? vb din ce am vazut pe adv, nu vreau sa jignesc nici un posesor de bmw din romania

pai in pana mea la cat de balena e motoreta si la cat de casaloti sunt ei, unde mai pui si bagaje, degeaba are mobra aia peste 1000 cmc si o herghelie de cai la juma de tona

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bun, daca tot ai facut analogia asta cu masinile, hai sa o continuam. R 1200 GS e ca un X5: mare, comod, incape toata familia, te duce aproape oriunde si nu-i pasa de gropi. Varadero e ca un X6, la fel de mare, dar mult mai stradal. 990 Adv e ca un Land Rover Freelander, cu o foarte buna mostenire off-road, dar tot vaca si daca-i arati niste namoale serioase s-ar putea sa te lase acolo. Cu toate astea, eu unul as asocia Land Rover-ul Defender cu 640 Adv, o mobra extrem de capabila, dar nu foarte confortabila. EXC-urile si WR-urile ar fi ca Suzuki-urile Jimny preparate pentru green laning serios.

 

Btw, pana la urma, 1200-le e doar un Transalp pe steroizi, nimic mai mult, face acelasi lucru, doar ca mai incet. Si doar n-oi vrea sa-mi spui ca, fiind japoneza, e din start mult mai fiabila. Afla ca la al meu 1100, in 14.000km si, practic, 4 luni de functionare (l-am cumparat la 64.000 km cu un defect ascuns, dar era o problema cunoscuta, deci s-a rezolvat simplu), i-a crapat statorul electromotorului pentru ca am intrat eu ca un bou in vad de rau peste nivelul rotii fata, i s-a rupt un cablu de ambreiaj si a schimbat un simering de la cardan care incepuse sa planga. Atat. Iar acum are foarte putin sub 78.000km. Mie personal mi se pare un exemplu de fiabilitate. Honda ta cate chestii v-a schimba la numarul asta de km? Parerea mea e ca fiabilitatea japonezelor e overstated. Poate pana in primii 50.000km or avea mai putine probleme, dar dupa? Iti spun eu, dupa nu iti mai faci probleme ca iti crapa pompa de apa si/sau releul de incarcare, iti faci probleme ca-i cade tot motorul. De un BMW caruia sa i se fi rupt motorul nu am mai auzit de mult timp si foarte multe au cel putin 100.000km.

 

Despre mobra cameramanului, spuneam ca avea frane, doar ca nu mergea motorul de servo, nici ABS-ul. Adica se putea merge, dar trebuia sa apesi foarte tare pe frane pentru a te opri. Acelasi lucru se intampla cand esti tractat si ai o masina mai noua de '90.

 

Cate R GS-uri stii tu in Romanica? Eu unul cunosc personal vreo 5 posesori si mai stiu prin tara inca vreo 15. Hai sa spunem ca sunt 50 in total. Adica mai putin de 1% din totalul motoretelor din tara. Ti se pare ca e asa un mare succes atat timp cat in Germania si Anglia oriunde intorci capul vezi cel putin unul? Nu mi se pare. Iar varsta si greutatea posesorilor nu mi se pare un argument solid. Eu am 22 de ani si 70kg. Dan Cata are 23. Cei pe care-i mai stiu au pana in 35. Dar sincer mi se pare normal sa-ti doresti un motor cu 100Nm care sa nu tuseasca intr-o depasire, incarcat fiind cu bagaje si femeie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeez, "scuza-ti" greselile de ortografie. Este duminica si era ora 7 jumate cand am inceput sa scriu. Si, ca de obicei, abia am inceput programul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi revenind la Stelvio....

 

Tocmai am primit un mail de la un tip de prin state care mi-a zis cate ceva legat de nou motor de la stelvio. Cica de cand au scos Stelvio NTX, Moto Guzzi impreuna cu inginerii de la Aprilia au reusit sa rezolve si ultimele probleme ale motorului (gen consum mare, axele cu came duse si greutatea motorului). Din cate am inteles noul motor are o autonomie undeva in jur de 50 de mile pa galon declarat asta fiind un consum mai bun decat al BMW-ului...

Acuma nu stiu cat de adevarat o fi dar vom afla...

VOlanta este mai usoara cursa pistoanelor a fost nu stiu cum ajustata iar referitor la lipa de putere a motorului intre 3500rpm si 5000rpm (asa am citit pe undeva) a fost rezolvata. Au facut ceva pe la ECU si au modificat plaja injectiei...

 

Cam astea sunt ultimele update-uri legate de Stelvio...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu imi doresc un concurent puternic pentru BMW pe gama asta de mobre ca, peste 10-15 ani cand oi schimba mobra, sa pot avea mai multe optiuni. Dar la ce depreciere are Stelvio la ora actuala, nu cred ca e o varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi revenind la Stelvio....

 

Tocmai am primit un mail de la un tip de prin state care mi-a zis cate ceva legat de nou motor de la stelvio. Cica de cand au scos Stelvio NTX, Moto Guzzi impreuna cu inginerii de la Aprilia au reusit sa rezolve si ultimele probleme ale motorului (gen consum mare, axele cu came duse si greutatea motorului). Din cate am inteles noul motor are o autonomie undeva in jur de 50 de mile pa galon declarat asta fiind un consum mai bun decat al BMW-ului...

Acuma nu stiu cat de adevarat o fi dar vom afla...

VOlanta este mai usoara cursa pistoanelor a fost nu stiu cum ajustata iar referitor la lipa de putere a motorului intre 3500rpm si 5000rpm (asa am citit pe undeva) a fost rezolvata. Au facut ceva pe la ECU si au modificat plaja injectiei...

Cam astea sunt ultimele update-uri legate de Stelvio...

 

Da dom'le , cu informatii d-astea mai iesim si noi in lume.

Multzam fain, astepam chestii si mai concrete.

Ca supozitii si prepozitii :drink: s-au facut si anu' acesta, dar avem nevoie de prune la tzuica, nu doar de flori. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am recitit aseara comparativul din motociclismo 2008 septembrie nr.17

 

dintre 990 adventure, r1200gs , granpasso si stelvio

 

stelvio e cel mai puturos si mai lipsit de vlaga, in schimb m-a surprins granpasso care avea cel mai coios motor, cuplu si cp cat cuprinde :)

 

plus rezervorul mult mai mare care ofera o automie mare comfortul nu era punctul forte.

 

plus ca pe nisip s-a descurcat exemplar in comparatie cu 990 si bmw :)

 

deci daca as avea ceva bani as lua un moto morini :) imi place ca are si saua mai jos 840 decat celelalte,

 

PS modelu testat era de preserie, posibil ca varianta finala sa fie si mai bine finisata.

 

BMW necesita o investitie mare in optionale ca sa merite sa il achizitionezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...