M 900 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salutare Am o intrebare legata de jantele Excel pe care le am montate pe un XT 2007 cu numai 1900 km. De la prima spalare am observat ca incepe vopseaua(neagra) de pe ele sa se matuiasca si nu pot sa le mai dau luciu, am incercat inclusiv polish, pe moment problema s-a rezolvat dar la o urmatoare spalare s-au matuit iarasi. S- mai lovit cineva de problema asta? PS Se curata si scisul de pe ele. Mentionez ca am cumparat moto de noua din magazin cu rotile de care vorbesc montate. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Ie contrafacute Acu' pe bune... o motocicleta de enduro conteaza sa arate tipla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 e supermoto mie nu mi s-au matuit dar ... am doar 700 km...oricum...conteaza cum merge nu neaparat cum arata...eu pe a mea am tavalit-o deja si...mi-e cam mila oricum...s-o stapanesti sanatos...cum te-ai descurcat cu rodajul fara turometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Daca ai spalat-o la spalatorie cu solutie fara perie, probabil aceasta a fost prea concentrata, stiu sigur ca asta matuieste si pateaza elementele de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 si eu am aceeasi problema, la moto mea erau deja matuite de la solutia de spuam activa cu care cred ca a fost splata. este vre-o solutie pentru indepartarea petelor de pe aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Da, pasta de lustruit si pasla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 ce lichid de frana folositi ? dot cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Da, pasta de lustruit si pasla aluminiu de care se vb . are peste el aplicat un nstrat de lac, aplicat in camp eletrostatic, pt o rezistenta mai mare.spma pateaza de fapt pelicula de lac. pasla si pasta verde, inclusiv''polish''. pasta abraziva si altele, nu vor schimba aspectul. doar curatarea completa a lacului , lustruire si aplicarea unui strat de lac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M 900 Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 Fratilor Sunt vopsite in negru, si nu au cum sa fie contrafacute, moto era echipata de serie cu ele. Oricum vad ca nu sunt singurul cu probleme. Cu perioada de rodaj a fost relativ simplu, am mers maxim 120 si delicat, ca sa nu am probleme am preferat sa fac un drum lung ca sa nu fiu nevoit sa schimb treptele. O sa ma duc la un polish profesionist si va dau de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 In perioada de rodaj este indicat sa schimbi cat mai mult vitezele astfel incat placile de ambreaj si restul pieselor din cutie sa se aseze cat mai bine, sa sara resturile de fabricatie din ele, apoi la primul schimb de ulei elimin toate spanurile stranse dupa primul rodaj. Pe jante daca sunt vopsite negru si s-au matuit poti sa incerci un polish de masina (preferabil genul care este dedicat pentru o anumita culoare - in cazul tau negru). Dar trebuie sa ai o rabdare de fier, sa freci pe langa spite. Ma intreb ce rost are? Te dai enduro? Dupa prima iesire se fac la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 FratilorSunt vopsite in negru, si nu au cum sa fie contrafacute, moto era echipata de serie cu ele. Oricum vad ca nu sunt singurul cu probleme. Cu perioada de rodaj a fost relativ simplu, am mers maxim 120 si delicat, ca sa nu am probleme am preferat sa fac un drum lung ca sa nu fiu nevoit sa schimb treptele. O sa ma duc la un polish profesionist si va dau de stire. Aceeasi faza si la mine, roti noi, Excel, albastre (1500e), au 1500-2000km. Din albastrul ala frumos acum e un degrade de albastru-bleu cu mici pete mai bleu si un pic matuite. Motiul, in niciun caz statul la soare cum zic unii, ci spuma aia activa de la spalatorie, mai ales pe roata spate, care de obicei se murdareste mai mult din cauza lantului. Ce o sa le fac? Nimic, chiar arata interesant si nu prea se vede decat daca te holbezi. Merg mult prea bine ca sa ma agit cu culoarea. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Mi se pare cam ciudat. Asa putin sa tina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Aceeasi faza si la mine, roti noi, Excel, albastre (1500e), au 1500-2000km. Din albastrul ala frumos acum e un degrade de albastru-bleu cu mici pete mai bleu si un pic matuite. Motiul, in niciun caz statul la soare cum zic unii, ci spuma aia activa de la spalatorie, mai ales pe roata spate, care de obicei se murdareste mai mult din cauza lantului. Ce o sa le fac? Nimic, chiar arata interesant si nu prea se vede decat daca te holbezi. Merg mult prea bine ca sa ma agit cu culoarea. Spor! ROtile mele ( ce frumoase au fost...............ATENTIE SE STRICA DE LA SPALATORII.solutia activa face ravagii si aceeasi soarta au si amortizoarele si cadrul daca este din AL.va recomand sa o spalati numai cu sampn din asta ieftin sau numai cu apa ROtile mele ( ce frumoase au fost...............ATENTIE SE STRICA DE LA SPALATORII.solutia activa face ravagii si aceeasi soarta au si amortizoarele si cadrul daca este din AL.va recomand sa o spalati numai cu sampn din asta ieftin sau numai cu apaasa ca de suparare le-am vandut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M 900 Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 PLM N-o mai spal la spalatorie , GATA! Bag picioru', era noua si stralucea in soare.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 tot in acelasi context, intreb si eu aici, unde lumea este mai preocupata de aspect. cu ce solutie sa dau pe motorule de exc, sa mai curat din jeg/ulei/pamant/etc ce se aduna in toate cotloanele?cu spalatul la spalatorie e mai greu pt mine, ma gandeam sa iau intr-o sticla spuma pe care o folosesc pentru masini. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Cu benzina, sau mai bine, motorina si o pensula subtirica, cu coada lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 spala petele de mazga (ulei +mizerie)doar cu motorina apoi faci apa calda cu PUR si clatesti cu apa rece..petele foarte nasoale ies si cu spray de curatat lantul..eu pun pe o periuta de dinti si asa spal motorul,mai ales in zona pinionului de atac unde lantul arunca tot sprayul de lant si murdareste tot..aaa si sa nu uit..nu spalati motoarele cu spuma..spalati-le in aceiasi zi in care va dati sa nu aiba timp namolul sa se pietrifice.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 suflati motoarele dupa spalare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 suflati motoarele dupa spalare? definitiv si toata motocicleta in general..asa reusesti sa intarzii ruginirea diverselor parti unde apa se "cuibareste"si incepe sa roada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 mda.inca 100 euro pt compresor, dar macar se foloseste si la altele prin gospodarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 ce lichid de frana folositi ? dot cat scrie pe capac DOT 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 eu am completat cu dot 5.desi pe capac scrie dot4, in manual scrie dot5. dot 4 si dot 5 sunt compatibile, se poat amesteca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 asa am patit si eu la manetele mele titax, sunt aluminiu si sunt eloxate , iar mwistii de la spalatorii mi-au cam futut culoarea manetelor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.