lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 @ionut . nu inteleg de ce-ti curge asa de repede suspensia fata. eu am facut 3000km si sunt intacte. dar am trimis-o la revizie preventiv. ai avut grija de fiecare data cand ai montat roata fata sa faci procedura completa? asta e un motiv pt care se duc semeringurile foarte repede. si eu tot neoprene compelte am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 @lucian....la ce procedura te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai e un filmulet cu service de la KTM si care spune cum sa montezi roata fata. strangi piulita din stg la mana si cele doua suruburi , apoi faci cam 6 7 "fandari" pe suspensie pentru a se aseza roata pe ax bine, la unghi de 90 de grade, si apoi strangi si cele 2 srb din dreapta. eu am patit-o la husqrvarna veche, am dat roata jos sa schimb anvelopa si apoi la scurt timp a curs... si nu am inteles de ce. asta e o greseala f des intalnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai la ktm e procedura standard asta, risti f multe piese daca nu faci "ca la carte". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai .. cred ca este procedura standard dar... cati dintre noi o face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 o "face" toti care nu isi bat joc de motoreta. in afara de telescoape se strica si rulmentii, dar mai rau, si butucul rotii, in care sunt asezati rulmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Ce te costa sa apesi de 2-3 ori pe telescoape? Asta fac si la Tenere si faceam si la MZ. Desi la astea nu e obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 Daca nu vrei sa o duci la un service sa o faca sau vrei sa o faci tu, ia de pe net manualul la furca si acolo iti explica detaliat si cu poze pasii care trebuie sa ii urmezi. Daca nu te descurci sa iei manualul de pe net dami un pm si iti trimit unul. Si atentie cand pui la loc cuzineti si simeringurile (nu ii baga cu surubelnita!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 ai aici pas cu pas cum sa schimbi tot ce e in telescop. ulei pt. furci cu vascozitate SAE 5W, cca 450 ml per telescop. Tutorial furci Editat Aprilie 9, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Multumesc mult tuturor pentru ajutor, maine ma apuc de ea si va anunt ce a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Â intrebare: cum se monteaza simeringul de ulei de la furca fata la ktm 400 SC din 2000 (upside-down fork)? Stiu ca de obicei e cu arcul inauntru spre ulei, dar simeringul original care a venit are un guler putin mai mare in diametru in partea aia. In cealalta parte in schimb (adica cea cu scrisul, unde nu are arc) e putin conic, lucru ce-l face mai usor de introdus in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www.patrickmoto.ro Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 o oportunitate de tunning suspensii pentru riderii romani /index.php?...t&p=1840067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Am si eu o intrebare legata de suspensia spate, pentru cei mai avizati. Am vazut ca TOATE, dar absolut toate marcile in afara de KTM (si Husaberg care-s tot a lui KTM) au la suspensia spate sistemul de prindere cu linkage (vorbim de ultimele modele), deci cu cele 2 piese de legatura, si suspensia se prinde de cadru. Ei, la KTM+Husa se prinde telescopul direct pe bascula. Care sunt avantajele si dezavantajele acestui tip de sistem, cu telescopul pe bascula. Un motiv este ca ar fi mai usor tot sistemul si fac economie de greutate, dar e singurul? Orice explicatii, detalii, pareri cat de cat avizate despre acest aspect sunt apreciate. O zi faina, Adi Editat Aprilie 30, 2009 de ekkemu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 ai mai putini rulmenti de schimbat cand crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Se zvoneste ca modelele KTM 2010 (deci astea care trebuie sa apara in cateva luni) vor avea linkage. 'om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Sorry, se pare ca nu: It's Official! KTM to stick with PDS system through the 2010 model year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 avantajul este robustetea , simplitatea, economia de pret si usurinta intretinerii sistemului de la ktm. calitatea amortizarii este insa teoretic mai buna la sistem linkage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzV. Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 daca stie cineva unde gasesc arcuri de telescop fata i-as fi foarte recunoscator..merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 daca stie cineva unde gasesc arcuri de telescop fata i-as fi foarte recunoscator..merci! La ce motor? Ai incercat www.wemoto.com sau www.kedo.de ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 Ktm exc 2004. Telescop spate cu probleme si anume: Am incercat sa reglez rebound-ul,surubul parea blocat si am insistat....Acum surubul se invarte dar nu ajunge la nici un capat(nu se strange max nici nu se desface max).Ce e de facut? Vreau neaparat sa intaresc putin rebound-ul fiindca ma jeneaza uneori la cate un hop(sare spatele si ,ma pune in cap)de aceea trebuie sa ridic fata din gaz(ca sa nu ramana in urma spatelui) Am 70 kg.Pe arcurile fata nu scrie nimic.Am observat la un exc de 200 ca daca apas ghidonul(pe loc fara sa tin frana apasata)se comprima arcurile.La al meu se comprima numai daca ma urc cu fundul pe ghidon si imi dau drumul din avion.Abia se comprima la aterizari,si ma jeneaza la teren accidentat(topaie).De mentionat este ca uleiul este 2.5W deci nu este din cauza uleiului....Sa fie varianta de arcuri pentru grei?Le pot schimba undeva?are cineva pe stoc arcuri moi si vrea tari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salut am o honda transalp 600 si amortizorul spate este obosit (nu stiu sigur starea dar cu arcul pretensionat aproape de max suspensia e foarte moale si se aude un sunet ca de pompa de la amortizor) intrebarea este daca stiti un service pentru amortizorul spate care sa poata sa il reconditioneze, avand in vedere faptul ca amortizorul este capsulat Duda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 salutam o honda transalp 600 si amortizorul spate este obosit (nu stiu sigur starea dar cu arcul pretensionat aproape de max suspensia e foarte moale si se aude un sunet ca de pompa de la amortizor) intrebarea este daca stiti un service pentru amortizorul spate care sa poata sa il reconditioneze, avand in vedere faptul ca amortizorul este capsulat Duda Salut!daca e moale e clar ca arcul e praf.....in schimb daca amortizorul nu curge....daca nu are pe el pete de lichid e ok...scapi doar cu un arc nou..si merge....mai toate sunt capsulate....si nu gasesti pe nimeni sa iti umble in amortizor...la furca fata da...aia...se face....da amortizorul spate...schimbi arcul dak nu curge ....daca nu unul nou:)Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Salut!daca e moale e clar ca arcul e praf.....in schimb daca amortizorul nu curge....daca nu are pe el pete de lichid e ok...scapi doar cu un arc nou..si merge....mai toate sunt capsulate....si nu gasesti pe nimeni sa iti umble in amortizor...la furca fata da...aia...se face....da amortizorul spate...schimbi arcul dak nu curge ....daca nu unul nou:)Bafta multumesc de raspuns eu banuiesc totusi amortizorul pentru ca scoate un suierat ca de pompa atunci cand comprim si decomprim spatele (care by the way o fac cu o singura mana) si suspensia in mers pare "bouncy" amortizor nou showa este 700 euro (doar damber unit, fara arc sau alte nebunii, cu totul ajunge undeva aproape de 1000 euro) si nu am banii astia (+ ca motorul este din 94' si nu prea se merita) faptul ca e capsulat s-ar rezorlva daca reusesc sa il tai, sa ii dau filet pe exterior si sa ii fac un alt capac care sa se infileteze pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) Ktm exc 2004.Telescop spate cu probleme si anume: Am incercat sa reglez rebound-ul,surubul parea blocat si am insistat....Acum surubul se invarte dar nu ajunge la nici un capat(nu se strange max nici nu se desface max).Ce e de facut? Vreau neaparat sa intaresc putin rebound-ul fiindca ma jeneaza uneori la cate un hop(sare spatele si ,ma pune in cap)de aceea trebuie sa ridic fata din gaz(ca sa nu ramana in urma spatelui) Am 70 kg.Pe arcurile fata nu scrie nimic.Am observat la un exc de 200 ca daca apas ghidonul(pe loc fara sa tin frana apasata)se comprima arcurile.La al meu se comprima numai daca ma urc cu fundul pe ghidon si imi dau drumul din avion.Abia se comprima la aterizari,si ma jeneaza la teren accidentat(topaie).De mentionat este ca uleiul este 2.5W deci nu este din cauza uleiului....Sa fie varianta de arcuri pentru grei?Le pot schimba undeva?are cineva pe stoc arcuri moi si vrea tari? ai compresia reglata la ++ sau este blocat cuiul de reglaj datorita ruginii. daca supapa este ruginita atunci cind reglezi click-urile ( operatie care se face de la strins la maxim spre minim ) nu mai revine si ramine blocata pe maxim. trebuie neaparat sa desfaci furcile si sa cureti supapa de la pistonul amortizorului. Editat Iunie 26, 2009 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.