atillas Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Dar la uleiul din amortizoare te-ai uitat? O sa ai o surpriza mare sa constati ca ai un fel de lapte in furci. Protejeaza bine semeringurile, insa tin apa si apa asta ajunge repede in furci. Daca esti fericit despre cum iti lucreaza suspensia atunci poti sa le tii. ioane..dupa 2 sezoane cu neoprene permanent montate pe amortizoare,am schimbat uleiul si in afara ca era tulbure nu era strop de apa in ele,plus ca eu cu ingrijirea sunt efectiv paranoic o spal dupa fiecare iesire)..deci nu e neaparat sa intre apa in telescoape,dar nu e exceptia care confirma regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) ioane..dupa 2 sezoane cu neoprene permanent montate pe amortizoare,am schimbat uleiul si in afara ca era tulbure nu era strop de apa in ele,plus ca eu cu ingrijirea sunt efectiv paranoic o spal dupa fiecare iesire)..deci nu e neaparat sa intre apa in telescoape,dar nu e exceptia care confirma regula. Tulbureala aia este de fapt apa. Ce-i drept in cantitate foarte mica. Asa se prezinta uleiul "amestecat" cu apa. Si eu am neoprene din 2006. Anul asta am facut revizia completa la furci si am vazut exact acelasi lucru ca si tine. Putina tulbureala. Parerile sunt impartite cand vine vorba de "cu neoprene" sau fara neoprene". Eu merg in continuare cu neoprene. Altfel mi-se pare ca trebuie sa sa acorzi destul de multa atentie furcilor dupa fiecare iesire (scos simeringul de praf cu grija curatat, gresat, pus la loc.) Mai usor schimb uleiul decat sa tot scot si sa pun simeringuri, pluc ca tija furcii este destul de expusa fara neopren. Editat Martie 20, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 stie cineva sa-mi spuna setarile standard la furcile de 43 WP(pentru 520 exc,2002) mutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 stie cineva sa-mi spuna setarile standard la furcile de 43 WP(pentru 520 exc,2002)mutam. gasesti manualul aici http://ktm.at/530-EXC.71.0.html?&detai...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 gasesti manualul aici http://ktm.at/530-EXC.71.0.html?&detai...Hash=dcbf8829e1 multam ioane claudiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 dupa un inceput de sezon cu 20 de ore de functionare numai prin noroaie au inceput sa curga usor furcile. Schimb semeringuri, bag ulei Kayaba, vaselina kayaba la garniturile de praf si o sa incerc o noua combinatie la sfatullui Adi Raduta - neoprene doar pe jumatatedin suprafata amortizorului; le prind doar sus cu shoricel si la las o palma sub aparatorile de praf. astfel incat sa nu lasa noroiul sa ajjunga usor la aparatorile de praf si sa la pot rula in sus ca sa curatz din cand in cand aparatorile de praf si sa bag vaselina. Vedem cum merge si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 (editat) dupa un inceput de sezon cu 20 de ore de functionare numai prin noroaie au inceput sa curga usor furcile.Schimb semeringuri, bag ulei Kayaba, vaselina kayaba la garniturile de praf si o sa incerc o noua combinatie la sfatullui Adi Raduta - neoprene doar pe jumatatedin suprafata amortizorului; le prind doar sus cu shoricel si la las o palma sub aparatorile de praf. astfel incat sa nu lasa noroiul sa ajjunga usor la aparatorile de praf si sa la pot rula in sus ca sa curatz din cand in cand aparatorile de praf si sa bag vaselina. Vedem cum merge si asa Imi permit o gluma si sper sa nu te superi Pe linga atata Kayaba si atatea simeringuri ar fi buna si o sala. Eu am avut 104 si acum am 100. Cat sa rezite saracele furci ? Editat Martie 31, 2009 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Imi permit o gluma si sper sa nu te superi Pe linga atata Kayaba si atatea simeringuri ar fi buna si o sala. Eu am avut 104 si acum am 100. Cat sa rezite saracele furci ? n-ai mai iesit demult cu Ionutz...de cand are bebe nu mai are nevoie de sala. as zice ca e chiar subtirel ca sa fiu on-topic....cu tot cu neoprene imi pisha si mie un simering. intre-timp am dat jos neoprenele ca unu din ele era ciupit, dar parca se aduna mult noroi uscat pe jamba si ma doare sufletu sa stiu ca il curatza simeringu de-acolo... daca pun si eu varianta juma' de neopren, dar prins cu shoricei la ambele capete o fi mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Eu am avut 104 si acum am 100. Esti gras! Eu am 98! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) dupa un inceput de sezon cu 20 de ore de functionare numai prin noroaie au inceput sa curga usor furcile.Schimb semeringuri, bag ulei Kayaba, vaselina kayaba la garniturile de praf si o sa incerc o noua combinatie la sfatullui Adi Raduta - neoprene doar pe jumatatedin suprafata amortizorului; le prind doar sus cu shoricel si la las o palma sub aparatorile de praf. astfel incat sa nu lasa noroiul sa ajjunga usor la aparatorile de praf si sa la pot rula in sus ca sa curatz din cand in cand aparatorile de praf si sa bag vaselina. Vedem cum merge si asa merge merge..probata treaba ..foloseste in schimb protectii complete de plastic ptr telescoape,cred ca modelele dupa 2008 au in standard protectiile astea.. ps am avut 150kg la EMD3 ..am acum 135kg cu maaari sacrificii(niciodata nu mi-au curs telescoapele si am bagat aprox 4000 de km pe sezon..raman la ideea ca e foarte important cul le intretii) Editat Aprilie 1, 2009 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Doar enduristi cu 'GREUTATE'...ce mai...ma primiti in klub cu 95 ale mele ? Revenind la telescoape; oare de ce am presiune mai mare(cand aerisesc) in telescopul la care am skimbat semeringul si cuzinetii ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 @ionut . nu inteleg de ce-ti curge asa de repede suspensia fata. eu am facut 3000km si sunt intacte. dar am trimis-o la revizie preventiv. ai avut grija de fiecare data cand ai montat roata fata sa faci procedura completa? asta e un motiv pt care se duc semeringurile foarte repede. si eu tot neoprene compelte am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai e un filmulet cu service de la KTM si care spune cum sa montezi roata fata. strangi piulita din stg la mana si cele doua suruburi , apoi faci cam 6 7 "fandari" pe suspensie pentru a se aseza roata pe ax bine, la unghi de 90 de grade, si apoi strangi si cele 2 srb din dreapta. eu am patit-o la husqrvarna veche, am dat roata jos sa schimb anvelopa si apoi la scurt timp a curs... si nu am inteles de ce. asta e o greseala f des intalnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 pai .. cred ca este procedura standard dar... cati dintre noi o face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Ce te costa sa apesi de 2-3 ori pe telescoape? Asta fac si la Tenere si faceam si la MZ. Desi la astea nu e obligatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 Daca nu vrei sa o duci la un service sa o faca sau vrei sa o faci tu, ia de pe net manualul la furca si acolo iti explica detaliat si cu poze pasii care trebuie sa ii urmezi. Daca nu te descurci sa iei manualul de pe net dami un pm si iti trimit unul. Si atentie cand pui la loc cuzineti si simeringurile (nu ii baga cu surubelnita!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) Datorita lui lucian.n am aflat de ce au inceput brusc sa imi curga furca, si acum ca tot curge vin si intrebarile, semeringurile se schimba ca la bicicleta, golesc furca de ulei (pe unde se goleste?) scot semeringurile cu surubelnita, curat, pun altele prin indesare, pun ulei(de care, cat?), reglez? sau e treaba mai migaloasa, adica trebuie desfacuta toata furca ca imi e frica ca nu o mai pun la loc dupa? modelul e un ktm exc 250 2002 ai aici pas cu pas cum sa schimbi tot ce e in telescop. ulei pt. furci cu vascozitate SAE 5W, cca 450 ml per telescop. Tutorial furci Editat Aprilie 9, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Multumesc mult tuturor pentru ajutor, maine ma apuc de ea si va anunt ce a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Â intrebare: cum se monteaza simeringul de ulei de la furca fata la ktm 400 SC din 2000 (upside-down fork)? Stiu ca de obicei e cu arcul inauntru spre ulei, dar simeringul original care a venit are un guler putin mai mare in diametru in partea aia. In cealalta parte in schimb (adica cea cu scrisul, unde nu are arc) e putin conic, lucru ce-l face mai usor de introdus in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www.patrickmoto.ro Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 o oportunitate de tunning suspensii pentru riderii romani /index.php?...t&p=1840067 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Am si eu o intrebare legata de suspensia spate, pentru cei mai avizati. Am vazut ca TOATE, dar absolut toate marcile in afara de KTM (si Husaberg care-s tot a lui KTM) au la suspensia spate sistemul de prindere cu linkage (vorbim de ultimele modele), deci cu cele 2 piese de legatura, si suspensia se prinde de cadru. Ei, la KTM+Husa se prinde telescopul direct pe bascula. Care sunt avantajele si dezavantajele acestui tip de sistem, cu telescopul pe bascula. Un motiv este ca ar fi mai usor tot sistemul si fac economie de greutate, dar e singurul? Orice explicatii, detalii, pareri cat de cat avizate despre acest aspect sunt apreciate. O zi faina, Adi Editat Aprilie 30, 2009 de ekkemu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 ai mai putini rulmenti de schimbat cand crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Se zvoneste ca modelele KTM 2010 (deci astea care trebuie sa apara in cateva luni) vor avea linkage. 'om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Sorry, se pare ca nu: It's Official! KTM to stick with PDS system through the 2010 model year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.