Sari la conținut

La Cererea Poporului...honda Xr 650 R


Postări Recomandate

Acum fho 2 saptamani mi-am pus ghearele pe o honda xr 650 r . Dupace am vandut vaca eram chitit sa iau un hard enduro pe la 125-130 kg la plin sa ma distrez cu el...dar am vazut honda si nu m-am putut abtine. Am sunat omul, am facut oferta, am trimis un mecanic sa o verifice si cum am prins ocazia...am luat-o. Am adus-o acasa si a inceput distractia! demontata, unsa, verificata si inbutatatita(handguards cu insertie, neoprene la furca, schimbate toate fluidele ) . Am gasit pe ea filtru K&N, ghidon AFAM si...far stoc de yamaha wr-f 450 2007 :P. Nah, ca tot vroiam yamaha!

 

Ce sa zic...e un motor de 650 cc la greutatea unui dr 350. E usoara, chiar foarte usoara pt capacitatea ei... e mai ok decat un dr 350 la "dead lift". Porneste f bine, nici nu se simte nevoia de demaror

Din cand in cand porneste greut daca o culc la vreo urcare, dar o dau la vale cu a 2-a si o ia instant.

Suspensia e de vis, am bagat cate cateva iesiri pana acum si nu ma omoara la maini.

CUPLU din plin...1-2 din gaz p-o roata daca bruschezi acceleratia

Trepte f lungi(1-a la 60 la ora)....dat pe sosea 155 cu gume de cross

Acceleratie brutala in orice treapta.

 

Ce ma deranjaza:

carburatorul nu are pompa de spritz. Caca o bruschez la relantiu are o mica intarziere. Aceasta se poate remedia cu un carburator din state...nu-i stiu exact denumirea, dar va voi expune posibilitatile cand voi ajunge la PC-ul meu.

 

Marti voi ajunge la ITP si o voi pune pe cantar sa vad EXACT cat cantareste la plin.

Am avut o yamaha TTR 600 din 2002... e MULT mai grea si mai puturoasa decat xr-ul.

p.s: farul de yamaha face toti banii, lumineaza f bine...si e yamaha :makeout:

 

Date tehnice pt modelul 2001

 

 

TECHNICAL SPECIFICATION

Model ID

Manufacturer (Make) Honda

Model Name XR 650 R

Year 2001

Category(class) Enduro

Engine

Engine Capacity (Displacement) 649 ccm (39.6 cubic inches)

Engine Type 1 cylinder

Bore x Stroke ?100.0 mm x 82.6 mm (?3.94 inches x 3.25 inches)

Stroke 4

Valves per Cylinder 4

Fuel System(Carburetion) Carburettor

Powertrain

Gearbox 5 speed

Chassis/Suspension/Brakes

Front Suspension Travel 285 mm (11.22 inches)

Rear Suspension Travel 308 mm (12.13 inches)

Front Brakes Single disc

Front Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches)

Rear Brakes Single disc

Rear Brakes Diameter ?240 mm (?9.45 inches)

Dimensions

Seat Height 935 mm (36.81 inches)

Wheelbase 1485 mm (58.46 inches)

Curb Weight(fluids, except for fuel) 129 kg (284 lb)

Fuel Capacity 10 litres (2.64 gallons)

Performance

Max Power 61.00 HP (44.5 kW) at 6750 RPM

Max Torque 64.00 Nm (47.06 ft*lbs) at 5500 RPM

Power/Weight Ratio 0.47

Top Speed 164 km/h (102mph)

 

 

Am bagat cateva ture in cheile rasnoavei...urcari pana in 3 brazi si poiana secuilor. Presupun ca stiti potecile... 1-1.5 m latime, brazdate de torenti, radacini, pietre si f multe viraje. Le mananca fara probleme!

In we acesta merg la targoviste sa dau cateva ture la targoviste cu baietii

Va voi tine la curent cu modificarile si evolutia mea pe xr

 

 

 

voi pune poze sambata sau duminica

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te asteptam sa te chinuim un pic.Dupa aia sa ne spui daca ti se mai pare usoara. Norocul tau e ca este uscat bata, nici gram de noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asteptam sa te chinuim un pic.Dupa aia sa ne spui daca ti se mai pare usoara. Norocul tau e ca este uscat bata, nici gram de noroi.

poate gasiti niste albii de parau si ceva piatra :P

@achile: s-o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma deranjaza:

carburatorul nu are pompa de spritz. Caca o bruschez la relantiu are o mica intarziere. Aceasta se poate remedia cu un carburator din state...nu-i stiu exact denumirea, dar va voi expune posibilitatile cand voi ajunge la PC-ul meu.

 

ca sa rezolvi problema cat de cat si sa nu "dea in nas" cand tragi gazul in sarcina umbla la transmisie. o foaie mai mare, un pinion mai mic ... joaca-te si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa rezolvi problema cat de cat si sa nu "dea in nas" cand tragi gazul in sarcina umbla la transmisie. o foaie mai mare, un pinion mai mic ... joaca-te si tu.

daca ii dau cuplu din transmisie o sa fac economie la gume de fata

nu stiu ce inseamna la tine dat in nas

eu vb de relantiu la 1200-1400 de ture si gaz brusc....are o intarziere mica si apoi explozie(1-a si a 2-a sare p-o roata daca fac asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca ziceai ca bagi si cateva poze ! Hai sa vedem cu ce te lauzi, ca prea excitat esti ! :P

Ia uimeste-ne ! :makeout:

 

P.S. Inca ceva ! La un moment dat s'ar putea ,,sa te incurce" atata putere, pe unele portiuni de ,,relief" ! Dar te descurci tu, ca esti baiat mare ! :unsure:

Oricum ... la anii tai nu ai probleme (inca) cu spatele ! :makeout:

 

Sa o stapanesti sanatos !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaaa !!!

 

Magnifica, geniala, superba, extraordinara si pot continua mult si bine :P

Achile multi km sanatosi pe ea, o bijuterie cel putin din ce am citit despre ea (da, mi s-a pus pata pe asa ceva :makeout: )

 

O asteapta si niste roti de SM sau o pastrezi de rupt muntii in doua ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaaaa !!!

 

Magnifica, geniala, superba, extraordinara si pot continua mult si bine :P

Achile multi km sanatosi pe ea, o bijuterie cel putin din ce am citit despre ea (da, mi s-a pus pata pe asa ceva :makeout: )

 

O asteapta si niste roti de SM sau o pastrezi de rupt muntii in doua ?

[/quote

 

neah...ma plictisesc facand reglaje la amortizoare si schimband roti...no thx

 

e foarte tare mobra :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu pozeeeeee !!!!

 

Hai cu pozeeeeee !!!!

 

Sa o stapanesti sanatos frate !!! Voiam sa te cert ca "ai lasat familia " ,dar ai zis ca ai far de Yamaha ,asa ca e in regula !!!

Editat de challenger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am XR-ul de 600 si sunt la fel de multumit ca si tine. Tot greutatea mica e cel mai mare avantaj. Lipsa e-starter-ului pe mine ma nemultumeste un pic. Enjoy!

un pic?daca nu ne venea in minte sa scoatem filtrul te nemultumea de tot :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am XR-ul de 600 si sunt la fel de multumit ca si tine. Tot greutatea mica e cel mai mare avantaj. Lipsa e-starter-ului pe mine ma nemultumeste un pic. Enjoy!

mie imi cam place doar cu kick

daca se ineaca la fho tranta in urcare o dau la vale si o ia imediat, Nici nu ma mai obosesc sa dau la pedala

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi cam place doar cu kick

daca se ineaca la fho tranta in urcare o dau la vale si o ia imediat, Nici nu ma mai obosesc sa dau la pedala

:scratch:

a lui are compresia mare ca si in a4a bloca roata,l-am impins 2 oameni si la vale si pe drept si degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bah, dracu ... ai bagat cea ma vaga poza din cate se putea ! A trebuit sa o prelucrez sa imi dau seama cum arata fierul tau !

Imi pare totusi destul de maricica ! Chiar are kilogramele alea ..... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bah, dracu ... ai bagat cea ma vaga poza din cate se putea ! A trebuit sa o prelucrez sa imi dau seama cum arata fierul tau !

Imi pare totusi destul de maricica ! Chiar are kilogramele alea ..... ?

 

 

baga si tu poza prelucrata...ca n-am avut timp de poze in week-end :unsure:

 

i-am descoperit si capacitatile de enduro la nivelul meu de indemanare....cand ai bagat-o in ai inguste, pline de noroi si ai inecat-o...mai bine te sinucizi

In rest: sarit lemne mergeeeeee

poteci+urcari abrupte prin padure brici

sarituri si coborari abrupte idem

forestiere la viteza mare parca acolo s-a nascut

 

 

deci, la un enduro mediu e de vis...cum ai bagat-o in spatii restranse si ai inceput sa tragi de ea incepe cosmarul

 

 

nu e nevoie sa o turezi in urcari....cuplu din plin

farul de yamaha e genial! bate f bine

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, pai vezi? De aceea ziceam:

nu-i neaparat asta.

masivitatea ei impiedica manevrele si pornirea in spatii restranse

 

Pe unde ati fost?

:unsure: pe potecile din padurile din zona targovistei...intreaba-l pe Bibanu daca vrei detalii. Eu nu stiu traseele acelea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...