Sari la conținut

Diferente La Uleiul Motul!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut se pare ca si uleiul meu are un miros mai patrunzator, ce alte simptome ar trebui sa aiba? Eu il schimb pe la 7-8000 e motul 5100 acum. Motorul se comporta perfect nu simt nici o diferenta, doar mirosul cand ma uit la joja.

dupa cunostintele mele, la hornet se schimba uleiul la 6000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la 10000 de km? Are ceva :baldy: in cartea motocicletei mele termenul de schimbat uleiul este dupa 10000km(si pe siteul Motul.de tot 10k apare). Mi se pare ciudat ca toata lumea schimba pe la 5000! Totusi am sesizat o kestiune la uleiul 7100. Daca este rece schimbatul vitezelor se face aproape fara sunet. Dupa 10 15 min de mers se aude la urcarea in trepte un troscanit! cand am cumparat-o avea alt ulei(nu stiu ce) dar nu facea asa. In rest sunt multumit de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual zice la 12000 dar nu l-am tinut nicioadata atat. Totusi sa nu deviem de la subiect, pe mine ma interesa care este faza cu mirosul intepator.

De exemplu cand aveam 7100 miroasea si la 7000 km a trandafiri sau a ce naiba miroase el si tot rosu era. Nu mai folosesc 7100 din cauza ca nu ma impacam cu schimbatorul, parca nu aveam ulei in cutie. Pe cand asta 5100 merge super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am constatat ca uleiul mineral in general cand e proaspat miroase urat,a petrol,cel semisintetic are iz de petrol,cel sintetic e parfumat. e posibil sa miroasa intepator din cauza acizilor care se formeaza in motor,deci poate ca ar trebui sa-l schimbi mai devreme putin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Domnilor, se apropie momentul reviziei de primavara, cand voi efectua si schimbul de ulei.

 

Mecanicul mi-a recomandat sa 'merg' pe Motul 7100 10W-60, motiv pentru care am rasfoit topicul acesta si am ramas cu o intrebare pentru elucidarea careia va cer ajutorul...

 

am sesizat o kestiune la uleiul 7100. Daca este rece schimbatul vitezelor se face aproape fara sunet. Dupa 10 15 min de mers se aude la urcarea in trepte un troscanit!
Nu mai folosesc 7100 din cauza ca nu ma impacam cu schimbatorul, parca nu aveam ulei in cutie

 

Este adevarat, induce Motul 7100 o functionare mai galagioasa a schimbatorului? Daca da, e de rau sau doar deranjant la ureche?

 

Alte optiuni, o alternativa la Motul 7100? Poate Yamalube?

 

Yamaha recomanda in manual "SAE10W30 or SAE10W40 or SAE15W40 or SAE20W40 or SAE20W50", "API service SE, SF, SG type or higher".

 

Multumesc mult pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Domnilor, se apropie momentul reviziei de primavara, cand voi efectua si schimbul de ulei.

 

Mecanicul mi-a recomandat sa 'merg' pe Motul 7100 10W-60, motiv pentru care am rasfoit topicul acesta si am ramas cu o intrebare pentru elucidarea careia va cer ajutorul...

 

 

 

Este adevarat, induce Motul 7100 o functionare mai galagioasa a schimbatorului? Daca da, e de rau sau doar deranjant la ureche?

 

Alte optiuni, o alternativa la Motul 7100? Poate Yamalube?

 

Yamaha recomanda in manual "SAE10W30 or SAE10W40 or SAE15W40 or SAE20W40 or SAE20W50", "API service SE, SF, SG type or higher".

 

Multumesc mult pentru raspunsuri!

 

1. schimba mecanicul daca scoate aberatii de genul 10-60 din el. e clar ca nu stie mai nimic,

 

2. yamalube e un mare bullshit

 

3. alternative sunt. silkolene comp 4, motul 300v, liqui-moly (asta ar fi cel mai fain pe care l-am folosit eu dar se gaseste cam greu), etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este corect ce stiu eu de la un prieten mecanic? : 300V fiind fabricat pentru competitii functioneaza mai bine la motocicletele si motociclistii care merg la turatii inalte; 7100 are avantaje in conditiile in care turatiile nu ajung la valori mari(adica pentru cei care merg mai babeste sau pentru motociclete cu numar mic de turatii). Asta stiam eu si am folosit pana acum numai 7100 pentru ca nu obisnuiesc sa ridic turatiile sus. E corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTUL 300V Factory Line 10W-40

Racing lubricant for race bikes

100% Synthetic – Double Ester

 

TYPE OF USE

Race bikes fitted with high performance 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch,

race engines, qualifying engines running at high temperature, over a wide rpm range : speed bikes,

SuperSport, SuperBike, endurance, uphill races, dirt bikes, MX, enduro, trial…

Other uses : street bikes, scooters, ATV, mopeds fitted with catalytic converters.

 

PERFORMANCE

STANDARDS Above existing standards

Wet clutch compatibility checked on JASO T904 test.

Reference team Alstare World SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki World MX

Extra engine power up to 3% : Double Ester technology. Tribologic tests performed put in evidence low

traction coefficient of chosen polymer and complex Esters. Low traction coefficient reduces engine

internal friction and then increase power output.

Engine protection : 0% shear loss on Bosch test ASTM D6278

Gearbox protection : shear resistance improved by 66% on KRL 20 hours tests (CEC L-45-A-99) – test

originally set up for gearbox lubricants, 10 times more severe than Bosch test.

Extra power at the rear wheel : Wet clutch lock up improvement.

Better rev raising, better engine response, maximum engine power.

RECOMMENDATIONS

Oil change: According to your own use.

Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.

 

PROPERTIES

Colour Visual Yellow / Green Fluo

Viscosity grade SAE J 300 10W-40

Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.860

Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 82.3 mm²/s

Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.13 mm²/s

Viscosity index ASTM D2270 160

Pour point ASTM D97 -42°C / - 43°F

Flash point ASTM D92 240°C / 464°F

TBN ASTM D 2896 8.3 mg KOH/g

 

MOTUL 7100 10W-40 4T

High performance lubricant for bikes

100% Synthetic – Ester

 

TYPE OF USE

High performance bikes, sports bikes, street & road bikes, trails, off road bikes, enduro, trial…fitted with

4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch, engines meeting Euro 2 or Euro 3

emission regulation, fitted with exhaust gas after treatment systems : catalytic converters, air injection

into exhaust pipe...

Other uses : street bikes without catalytic converters, scooters, ATV, mopeds...

 

PERFORMANCE

STANDARDS API SL / SJ / SH / SG

APPROVAL JASO MA under N° M033MOT052

Protection

Ester Technology :

- Low traction coefficient Ester to minimise engine internal friction losses and improve

performance

- Synergy of Ester with anti-wear additives and improved shear resistance for improved gear

protection and life time.

100% Synthetic lubricant for improved oil film resistance at high temperatures and high revs.

Low Phosphorus and Sulphur content for better operating conditions of catalytic converters required to

meet last emission regulation.

JASO MA approved to warranty a perfect lock up of wet clutch at take off, acceleration and full speed.

Easy gear shifting.

 

RECOMMENDATIONS

Drain interval : according to manufacturers’ recommendations and tune to your own use.

Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.

 

PROPERTIES

Colour Visual Red

Viscosity grade SAE J 300 10W-40

Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.861

Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90.25 mm²/s

Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.48 mm²/s

Viscosity index ASTM D2270 151

Pour point ASTM D97 -36°C / - 32°F

Flash point ASTM D92 228°C / 442°F

TBN ASTM D 2896 8.2 mg KOH/g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...