lil debul Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Am dat de belea , era de asteptat , la ce scuter am. Am ramas fara frine fata , am fost in tirg si am luat placute. Am avut noroc , s-au potrivit la fix , dar problema este ca am pistonasele , 2 la numar , blocate. Apas maneta frina , unul iese , celalalt mai putin , dar problema este ca nu mai intra la loc. Si uite asa ramine si roata blocata. Am inlocuit lichidul de frina , am aerisit frinele , dar ce dracu' nu i-am facut. Chestia este ca saraciile alea de pistoane nu mai lucreaza de loc . Ce sa fie , ce sa fac ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Am dat de belea , era de asteptat , la ce scuter am. Am ramas fara frine fata , am fost in tirg si am luat placute. Am avut noroc , s-au potrivit la fix , dar problema este ca am pistonasele , 2 la numar , blocate.Apas maneta frina , unul iese , celalalt mai putin , dar problema este ca nu mai intra la loc. Si uite asa ramine si roata blocata. Am inlocuit lichidul de frina , am aerisit frinele , dar ce dracu' nu i-am facut. Chestia este ca saraciile alea de pistoane nu mai lucreaza de loc . Ce sa fie , ce sa fac ??? da-le afara, curata-le de mizerie, rugina si ce-o mai fi pe ele, schimba garniturile, pune din nou lichid de frana, fa din nou aerisirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 Am facut tot , mai putin schimbat garnituri si tot degeaba. Ce sa aiba garniturile , daca nu pierde ulei pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 curata bine canalele in care stau garniturile, sa nu mai ramana niciun pic de depunere acolo de asemenea, curata foarte bine si pistonasele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 dupa ce faci toate astea umpli ochi borcanasul cu lichid si ii pui capacul, abia apoi te apuci de aerisit frana, si incearca sa nu mai desfaci borcanasul dupa ce ai facut aerisirea, altfel sigur nu o sa iti revina pistonasele alea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) dupa ce faci toate astea umpli ochi borcanasul cu lichid si ii pui capacul, abia apoi te apuci de aerisit frana, si incearca sa nu mai desfaci borcanasul dupa ce ai facut aerisirea, altfel sigur nu o sa iti revina pistonasele alea ... Ce zici tu nu are nici o legatura. Oricum capacul rezervorului de lichid nu inchide ermetic, are gauri de aerisire, trebuie sa fie la acelasi nivel cu presiunea atmosferica. Am mai scris undeva teoria revenirii pistonaselor, se face din garnituri, nu din diferenta de presiune. Lil, eu nu inteleg cat de blocate raman??? Si daca se retrag o zecime de milimetru, roata nu mai e infranata.. Editat August 31, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Ce zici tu nu are nici o legatura. Oricum capacul rezervorului de lichid nu inchide ermetic, are gauri de aerisire, trebuie sa fie la acelasi nivel cu presiunea atmosferica. Am mai scris undeva teoria revenirii pistonaselor, se face din garnituri, nu din diferenta de presiune. Lil, eu nu inteleg cat de blocate raman??? Si daca se retrag o zecime de milimetru, roata nu mai e infranata.. belbody are dreptate. oricum, daca faci aerisirea cu capacul pus si folosesti metoda cea mai uzitata, adica slabesti aerisitoarele si lasi lichidul sa curga, poti risca sa scada nivelul lichidului din borcanas mult si sa ia aer si nu o sa faci asa nici o aerisire. rolul capacului borcanasului nu are legatura cu aerisirea. garniturile pot fi uzate, coapte samd si asa pot opune rezistenta la revenirea pistonaselor. vezi ca si cand introduci pistonasele le poti deteriora. unge pistonasele cu niste lichid de frana pentru a le baga cat mai usor si nu le forta intrarea daca ele nu vor sa intre. trebuie sa le bagi cat mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Desfaci etrierul, dai pistonasele afara,scoti garnitura din interior, casti bine ochii la garnitura cum este bagata si ce sectiune are. Sar putea ca fatza care calca pe pistonas sa fie taiata in strech. Cureti pistonasele cu o carpa curata, cureti si interiorul etrierelui. Ai grija sa ai un borcan la indemana cand scoti pistoansele pentru a nu pierde tot lichidul. Te uiti la pistonase sa nu aibe zgarieturi si la garnituri sa nu fie coapte, crapate, ciupite. Dupa ce ai curatzat foarte bine in interiorul etrierului, pui garnitura la loc, ungi pistonasul cu lichid de frana si il bagi la loc cu mare atentie. Daca nu il bagi perfect drept de blocheaza. Sa nu care cumva sa iti dea prin cap sa il fortezi in vreun fel sau sa bati in el. Il dai afara si il bagi din nou. Pui etrierul la loc, ai grija sa strangi suruburile culiselor foarte bine, completezi cu lichid de frana in rezervor si te apuci si aerisesti. Spor la treaba Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 Multumesc si iar multumesc pt. sfaturi. Am curatat pistonasele , am bagat lichid in borcanas , am aerisit. Numai la garnituri nu am umblat. Pistonasele ies putin cite putin , cind apas maneta de frina , apas odata , ies , apas iar , mai ies un pic si tot asa. Dar nu mai intra. Ies si iar ies , pina blocheaza roata. Am incercat sa le bag inapoi cu mina , prin impingere si au opus o forta considerabila , chiar nefireasca. Adica am impins de mi-au iesit ochii din cap si pina la urma au intrat. Dar eu am o teorie. Nu le am cu fizica , dar de vreme ce nu au arcuri , sa le dea inapoi , inseamna ca se petrece un fel de depresiune in borcanas , ceva care le absoarbe in locasul lor. Apesi , ies , iei mina de pe maneta si hat , se duc la loc. Cind am desfacut borcanasul am descoperit un fel de membrana din cauciuc care are si rol de garnitura. Nu o avea aia ceva , un rol in obtinerea diferentei de presiune , de intra pistonasele la loc ??? Ca nu puneau aia asa ceva acolo , arata destul de complicat , bagau o garnitura si gata. Si daca e asa , cred ca aia e dusa , nu mai lucreaza , de , Made In China. Si inainte am avut un pistonas blocat , dar doar putin si si-a revenit , acum e insa nasol. In alta ordine de ideii , cam cit ar costa tot sistemul de frinare , second hand , dar bun ? Sa stiu cam ce sa fac in continuare. Ca daca aveam 2 roti de Mobra , acum era de mult cu frina clasica , ce i-o trebui disc la cit e de slab motorul ? 107 cc si maxim 5-6 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Multumesc si iar multumesc pt. sfaturi. Am curatat pistonasele , am bagat lichid in borcanas , am aerisit. Numai la garnituri nu am umblat. 1. Pistonasele ies putin cite putin , cind apas maneta de frina , apas odata , ies , apas iar , mai ies un pic si tot asa. Dar nu mai intra. Ies si iar ies , pina blocheaza roata. Am incercat sa le bag inapoi cu mina , prin impingere si au opus o forta considerabila , chiar nefireasca. 2. Adica am impins de mi-au iesit ochii din cap si pina la urma au intrat.Dar eu am o teorie. Nu le am cu fizica , dar de vreme ce nu au arcuri , sa le dea inapoi , 3. inseamna ca se petrece un fel de depresiune in borcanas , ceva care le absoarbe in locasul lor. Apesi , ies , iei mina de pe maneta si hat , se duc la loc. Cind am desfacut borcanasul am descoperit un fel de membrana din cauciuc care are si rol de garnitura. 4. Nu o avea aia ceva , un rol in obtinerea diferentei de presiune , de intra pistonasele la loc ??? Ca nu puneau aia asa ceva acolo , arata destul de complicat , bagau o garnitura si gata. Si daca e asa , cred ca aia e dusa , nu mai lucreaza , de , Made In China. Si inainte am avut un pistonas blocat , dar doar putin si si-a revenit , acum e insa nasol. In alta ordine de ideii , cam cit ar costa tot sistemul de frinare , second hand , dar bun ? Sa stiu cam ce sa fac in continuare. Ca daca aveam 2 roti de Mobra , acum era de mult cu frina clasica , ce i-o trebui disc la cit e de slab motorul ? 107 cc si maxim 5-6 cai. 1. Man, asa functioneaza orice frana hidraulica. 2. Asa si trebuie! 3. Nu, nu depresiunea le trage inapoi. Pistonasele revin inapoi foarte foarte foarte putin, invizibil cu ochiul liber, si revenirea este data de elasticitatea garniturii pistonasului. 4. NU. Aia are o gaura in ea si nu are nici un rol in sensul asta. Ai probabil garnitura pistonasului dusa,coapta, intarita, zgarieturi/rugina pe piston... etc. /index.php?...p;#entry1304564 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Multumesc si iar multumesc pt. sfaturi. Am curatat pistonasele , am bagat lichid in borcanas , am aerisit. Numai la garnituri nu am umblat. Pistonasele ies putin cite putin , cind apas maneta de frina , apas odata , ies , apas iar , mai ies un pic si tot asa. Dar nu mai intra. Ies si iar ies , pina blocheaza roata. Am incercat sa le bag inapoi cu mina , prin impingere si au opus o forta considerabila , chiar nefireasca. Adica am impins de mi-au iesit ochii din cap si pina la urma au intrat.Dar eu am o teorie. Nu le am cu fizica , dar de vreme ce nu au arcuri , sa le dea inapoi , inseamna ca se petrece un fel de depresiune in borcanas , ceva care le absoarbe in locasul lor. Apesi , ies , iei mina de pe maneta si hat , se duc la loc. Cind am desfacut borcanasul am descoperit un fel de membrana din cauciuc care are si rol de garnitura. Nu o avea aia ceva , un rol in obtinerea diferentei de presiune , de intra pistonasele la loc ??? Ca nu puneau aia asa ceva acolo , arata destul de complicat , bagau o garnitura si gata. Si daca e asa , cred ca aia e dusa , nu mai lucreaza , de , Made In China. Si inainte am avut un pistonas blocat , dar doar putin si si-a revenit , acum e insa nasol. In alta ordine de ideii , cam cit ar costa tot sistemul de frinare , second hand , dar bun ? Sa stiu cam ce sa fac in continuare. Ca daca aveam 2 roti de Mobra , acum era de mult cu frina clasica , ce i-o trebui disc la cit e de slab motorul ? 107 cc si maxim 5-6 cai. garnitura aia are rol numai si numai de garnitura. asa cum ti-am zis si eu si belbody, garniturile sunt problema. decat sa iei un sistem de franare complet second, mai bine iei un set de garnituri noi. dar dupa cum explici tu aici Pistonasele ies putin cite putin , cind apas maneta de frina , apas odata , ies , apas iar , mai ies un pic si tot asa. Dar nu mai intra. Ies si iar ies , pina blocheaza roata., simptomele astea apar atunci cand nu este aerisirea facuta complet. poate nu ai eliminat aerul sau a luat aer cand ai facut aerisirea. cand apesi tu maneta de frana, asta se duce pana la capat sau opune rezistenta? daca se duce pana la capat inseamna ca aerisirea nu e facuta corect si asa se explica de ce pistonasele actioneaza treptat, cate putin la fiecare apasare a manetei. ar mai putea fi o problema, desi ma indoiesc. pompa de frana ia lichid din rezervor printr-un orificiu si il pompeaza pe conducte pana la pistonase, creind presiunea necesara pentru actionarea pistonaselor. in momentul in care eliberezi maneta de frana, surplusul de lichid de frana tocmai luat la franare pentru a face presiune pe instalatie (cantitate destul de mica) se intoarce inapoi in rezervor printr-un alt orificiu. in momentul in care lichidul nu se mai intoarce sau se intoarce mai greu, iti ramane frana blocata. mi-e destul de greu sa cred ca asta ai patit tu. inclin sa cred, din ceea ce explici tu, ca nu ai facut aerisirea cum trebuie, dar ai si o problema la revenirea pistonaselor din cauza de impuritati, rugina in santurile garniturilor sau de introducere defectuoasa a pistoanelor in etriere sau de depuneri pe piston sau in interiorul etrierului sau de deteriorarea garniturilor prin introducerea defectuoasa a pistonaselor in etrier. nu au arcuri pentru ca nu e nevoie. culisarea pistoanelor este foarte mica la franare, de fapt, stau cam in aceeasi pozitie, iar placutele aproape lipite de disc. diferenta e ca atunci cand franezi ele fac presiune asupra placutelor care nu-si modifica nici ele f mult pozitia initiala. in fine, ideea este ca pistonasele nu-si revin complet in etriere cand incetezi franarea, ci ele stau pe pozitie si doar fac presiune pe placute. in concluzie, ideea este ca ele sa se poata misca usor pentru ca atunci cand presiunea din instalatia de franare inceteaza, nici ele sa nu mai exercite presiune asupra placutelor. nu stiu daca mi-ai inteles postul lung, oricum, ia un set de garnituri si mergi la cineva care se pricepe sa ti le monteze si sa-ti faca frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Multumesc si iar multumesc pt. sfaturi. Am curatat pistonasele , am bagat lichid in borcanas , am aerisit. Numai la garnituri nu am umblat. Pistonasele ies putin cite putin , cind apas maneta de frina , apas odata , ies , apas iar , mai ies un pic si tot asa. Dar nu mai intra. Ies si iar ies , pina blocheaza roata. Am incercat sa le bag inapoi cu mina , prin impingere si au opus o forta considerabila , chiar nefireasca. Adica am impins de mi-au iesit ochii din cap si pina la urma au intrat.Dar eu am o teorie. Nu le am cu fizica , dar de vreme ce nu au arcuri , sa le dea inapoi , inseamna ca se petrece un fel de depresiune in borcanas , ceva care le absoarbe in locasul lor. Apesi , ies , iei mina de pe maneta si hat , se duc la loc. Cind am desfacut borcanasul am descoperit un fel de membrana din cauciuc care are si rol de garnitura. Nu o avea aia ceva , un rol in obtinerea diferentei de presiune , de intra pistonasele la loc ??? Ca nu puneau aia asa ceva acolo , arata destul de complicat , bagau o garnitura si gata. Si daca e asa , cred ca aia e dusa , nu mai lucreaza , de , Made In China. Si inainte am avut un pistonas blocat , dar doar putin si si-a revenit , acum e insa nasol. In alta ordine de ideii , cam cit ar costa tot sistemul de frinare , second hand , dar bun ? Sa stiu cam ce sa fac in continuare. Ca daca aveam 2 roti de Mobra , acum era de mult cu frina clasica , ce i-o trebui disc la cit e de slab motorul ? 107 cc si maxim 5-6 cai. joc la maneta de frana i-ai lasat vreun pic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 Sint constient ca sint dobitoc , dar chiar asa ??? Sigur ca are joc la maneta , altfel cum ? Se blocheaza pistoanele , nu maneta. Dar se putea si asa , sa nu las joc , deci sugestia este valabila. Sa ma uit si la garnituri , sa vad cum sta treaba si daca nu , ori iau alt etrier , ori o dau pe frine clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Sint constient ca sint dobitoc , dar chiar asa ??? Sigur ca are joc la maneta , altfel cum ? Se blocheaza pistoanele , nu maneta. Dar se putea si asa , sa nu las joc , deci sugestia este valabila. Sa ma uit si la garnituri , sa vad cum sta treaba si daca nu , ori iau alt etrier , ori o dau pe frine clasice. cum o dai pe frane clasice? oare franele hidraulice, dupa vreo 50 de ani de utilizare continua, nu mai sunt clasice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.