Hell_Rider_Edy Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salutare... am un suzuki gsx 400 demontat...si vreau sa ii inchei motoru... stiind k nu e ca la comuniste sa il lipesti si cu super glue k merge el cat o merge... cer sfaturi cum sa il fac cat mai bine.. si sa nu il bag nici in service... in caz k nu am garnituri in anumite locuri...si nu am nici de unde sa fac rost... din ce sa le confectionez.. sau eventaul cu ce adeziv sa lipesc k sa imi inlocuiasca garnitura ? altceva stiu k se schimba filtre si tot tacamu... nu stiu... mai ziceti-mi si mie ce tre sa mai fac.. k nu vreau nici sa imi bat joc de el si sa il bag in service repet nu are rost.... ms anticipat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 cu silicon de etansare de la LOCTITE, unele motoare nici nu au garnituri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 cu silicon de etansare de la LOCTITE, unele motoare nici nu au garnituri.... si gasesc d-asta p toate drumurile asa ? sau tre sa caut la firme specializate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salutare... am un suzuki gsx 400 demontat...si vreau sa ii inchei motoru... stiind k nu e ca la comuniste sa il lipesti si cu super glue k merge el cat o merge... cer sfaturi cum sa il fac cat mai bine.. si sa nu il bag nici in service... in caz k nu am garnituri in anumite locuri...si nu am nici de unde sa fac rost... din ce sa le confectionez.. sau eventaul cu ce adeziv sa lipesc k sa imi inlocuiasca garnitura ? altceva stiu k se schimba filtre si tot tacamu... nu stiu... mai ziceti-mi si mie ce tre sa mai fac.. k nu vreau nici sa imi bat joc de el si sa il bag in service repet nu are rost.... ms anticipat.. vezi ce grosime aveau garniturile originale si apoi le faci din carton presat si dens, cum e cel de dosar, dar sa ai grija sa fie la aceeasi grosime cu cele originale. te sfatuiesc sa adaugi, totusi, inca o zecime de mm peste grosimea garniturii originale, deoarece aceasta s-a si tasat in urma strangerii. nu poti folosi cartonul in locul garniturii de chiulasa pe care, daca din neatentie ai distrus-o cand ai demontat chiulasa, va trebui sa o cumperi noua. jos, unde se aseaza cilindrul pe blocul motor, poti pune cu incredere garnitura de carton. eu NU te sfatuiesc sa folosesti silicon sub nici o forma, indiferent de cine il produce. daca motorul este din doua cartere simetrice fara garnitura intre ele, foloseste lac auto la imbinare sau, pur si simplu vopsea auto, emaur. nu accept idei de genul nu e ca la comuniste nu e ca la dacie sau mai stiu io ce......toate sunt la fel ca si principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 clingherit(sau cum draq so scrie)de aceeasi grosime ca cele originale.in galati exista un atelier ce face toate tipurile de garnituri,inclusiv cele de la chiuloasa,la preturi super bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 clingherit(sau cum draq so scrie)de aceeasi grosime ca cele originale.in galati exista un atelier ce face toate tipurile de garnituri,inclusiv cele de la chiuloasa,la preturi super bune. sigur, smecherul ala de pe cosbuc, ala de ia pe o garnitura facuta de el de 2 ori pretul uneia din magazin, hai, lasa-ma cu de-astea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) ce sa caute frate clingheritul intre semicartere? (era sa scriu semicardane, ptiu drace!) Editat Septembrie 3, 2008 de marinesku73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 ms d sfaturi... o sa incerc cu carton...desi... la mosu ij i-am etansat tot cu silicon rosu.. si culmea... merge si nu curge... d-asta ma gandeam k poate merge si al asta...o sa vad.. in ce stadiu is garniturile vechi si ce mai aleg din ele.. si dak nu fac altele .. cat s poate... cea de chulasa e ok.. stiu k nu merge facuta.. ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 sigur, smecherul ala de pe cosbuc, ala de ia pe o garnitura facuta de el de 2 ori pretul uneia din magazin, hai, lasa-ma cu de-astea..... nush cat de multe garnituri ai facut tu la el si la ce magazine ai fost dar hai sa-ti dau eu exemple:garnitura intinzator lant distributie 5 RON(pretul la honda 4,95E),garnitura chiuloasa honda magna RC21 -20RON. ti se par preturi exagerate?nu incepem o polemica,dar tu ai accepta sa stai 3 sapt-o luna dupa o garnitura?(sa zicem si in miezul verii).omul e super meserias si am apelat de fiecare data la el si nu am regretat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 La imbinarea carterelor :etansant (Loctite 5900 de exemplu de la magazine specializate in vanzarea prod pt reparatii auto) Atentie in zona cuzinetilor ,rulmentilor axelor cutiei respectiv galeriilor de ungere pt a nu obtura caile uleiului la capac ambreiaj-fermit (clingherit) de 0,5 de la magazinele auto aplicand si aici etansant in zona unde se imbina jumatatile de carter cam 2cm(unde imbinarea va forma un "T") Garnitura baza cilindru si cea de chiulasa iti recomand sa pui originale sau in cel mai rau caz aftermarket dar sa fie NOI Garnitura capac distributie se poate unge cu putin etansant pt mai bune rezultate (e recomandat de producator in zona semicercurilor tehnologice ale chiulasei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 ms mult d sfat... maine ma duc sa caut ce imi trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 salutare... am un suzuki gsx 400 demontat...si vreau sa ii inchei motoru... stiind k nu e ca la comuniste sa il lipesti si cu super glue k merge el cat o merge... cer sfaturi cum sa il fac cat mai bine.. si sa nu il bag nici in service... in caz k nu am garnituri in anumite locuri...si nu am nici de unde sa fac rost... din ce sa le confectionez.. sau eventaul cu ce adeziv sa lipesc k sa imi inlocuiasca garnitura ? altceva stiu k se schimba filtre si tot tacamu... nu stiu... mai ziceti-mi si mie ce tre sa mai fac.. k nu vreau nici sa imi bat joc de el si sa il bag in service repet nu are rost.... ms anticipat.. In afara de garnitura de chiulasa si capac chiulasa eu am folosit in foarte bune conditiuni silicon de garnituri... peste garnituri vechi (tasate) sau chiar in loc de garnituri. Personal recomand siliconul. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Materialul pt garnituri se numeste prespan. Este un carton presat. Cauta si vezi pe unde gasesti. Are proprietatea ca se mai greu uleiul decat cartonul de dosar si nu este nici asa usor de presat. Dupa ce tai garnitura, gaurile le dai cu o bile usor mai mare decat gaurile pt suruburi. In nici un caz cu preduceaua. Pui garnitura pe capac sau pe corp, ai grija sa nu o misti, pui bila pe gaura si ciocanesti usor pana se decupeaza gaura. Le iei pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Septembrie 5, 2008 Autor Share Postat Septembrie 5, 2008 tipu cu siliconu..,,la ce silicon de etansare t referi.. d-ala rosu de rezista la temperatura mare sau e alt neam... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Deci silicon exista negru si rosu (ala rosu ramane maleabil se preteaza la facut garnituri de capace etc...). Beleaua e ca nu poti da perfect unifrom si uneri raman margini care se desprind si pot intra prin motor... Din klingerit e cel mai bine... nu bag mana in foc dar parca mai are si alte proprietati decat cartonul de dosar. Se cumpara foi si iti tai tu frumos forma necesara. tipu cu siliconu..,,la ce silicon de etansare t referi.. d-ala rosu de rezista la temperatura mare sau e alt neam... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 klingeritul e mult prea dur are nevoie de forta de strangere prea mare pt a etansa perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 tipu cu siliconu..,,la ce silicon de etansare t referi.. d-ala rosu de rezista la temperatura mare sau e alt neam... ? alt puturos care da cu silicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Materialul pt garnituri se numeste prespan. Este un carton presat. Cauta si vezi pe unde gasesti. Are proprietatea ca se mai greu uleiul decat cartonul de dosar si nu este nici asa usor de presat. Dupa ce tai garnitura, gaurile le dai cu o bile usor mai mare decat gaurile pt suruburi. In nici un caz cu preduceaua. Pui garnitura pe capac sau pe corp, ai grija sa nu o misti, pui bila pe gaura si ciocanesti usor pana se decupeaza gaura. Le iei pe rand. explica-mi si mie procesul ca chiar nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) (e recomandat de producator in zona semicercurilor tehnologice ale chiulasei) E singurul loc unde am vazut ca se foloseste silicon (si acolo cu bun simt). Siliconul e foarte bun dar este inestetic (arata a carpeala) iar in afara de asta daca dai aiurea risti sa obturezi canale. EXCLUS folosirea lui la carburatoare cum am vazut ca mai fac unii. Editat Septembrie 5, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 E singurul loc unde am vazut ca se foloseste silicon (si acolo cu bun simt). Siliconul e foarte bun dar este inestetic (arata a carpeala) iar in afara de asta daca dai aiurea risti sa obturezi canale. EXCLUS folosirea lui la carburatoare cum am vazut ca mai fac unii. pompa de ulei infundata cu silicon ai vazut? io da, cu tot cu motorul gripat NU silicon! exista vopsea exista lac exista multe alte solutii. NU silicon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) pompa de ulei infundata cu silicon ai vazut?io da, cu tot cu motorul gripat NU silicon! Pai daca l-o fi dat cu pensula ca sa fie sigur ca etanseaza Eu nu folosesc silicon, daca faci treaba bine nu ai nevoie de silicon. Editat Septembrie 5, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 explica-mi si mie procesul ca chiar nu stiu... ce sa iti explic? pune o bucata de prespan desupra unei gauri de 6 mm, aseaza o bila de 8mm deasupra gaurii si loveste usor cu un ciocan de 100 de gr. si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Pai daca l-o fi dat cu pensula ca sa fie sigur ca etanseaza Eu nu folosesc silicon, daca faci treaba bine nu ai nevoie de silicon. SPUNETI NU! SILICONULUI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Pai daca l-o fi dat cu pensula ca sa fie sigur ca etanseaza Eu nu folosesc silicon, daca faci treaba bine nu ai nevoie de silicon. subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) SPUNETI NU! SILICONULUI Ba !?!?!?!?! da asta e sanitar ce arati tu acolo ... Editat Septembrie 6, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.