Jump to content

Recommended Posts

Un ripoff dupa R6. Ma amuza teribil chestia asta. Nemtii au copiat japonezii :blink:

 

Niste poze mai marisoare mai jos. Ceva detalii in plus aici.

1420.jpg

2396.jpg

 

Unde mai pui ca i-a lovit deodata amnezia si au uitat de bloc motor culcat, suspensie duolever, bascula monobrat si alte "smecherii" nemtesti. :crack:

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un ripoff dupa R6.

 

Toate seamana oarecum la clasa SS, deoarece atat design-ul cat si solutiile tehnice sunt dictate de functional, cu putin loc de diferentiere.

 

Pana acum toti aruncau cu oua stricate in BMW ca nu face un SS ca restu japonezeleor.

Acum la fel pe motiv ca i-au copiat... pai hotarati-va :scratch:

 

 

P.S. Cred ca ne asteapta o surpriza la evacuare... eu nu vad legat nimic de scaritele alea, si nici sub sea.

Link to post
Share on other sites
Toate seamana oarecum la clasa SS, deoarece atat design-ul cat si solutiile tehnice sunt dictate de functional, cu putin loc de diferentiere.

Pana acum toti aruncau cu oua stricate in BMW ca nu face un SS ca restu japonezeleor.

Acum la fel pe motiv ca i-au copiat... pai hotarati-va :scratch:

P.S. Cred ca ne asteapta o surpriza la evacuare... eu nu vad legat nimic de scaritele alea, si nici sub sea.

 

Ei lasa ca nu e chiar asa. Uite de exemplu ne uitam la Ducati 1098, ti se pare ca a copiat vreo japoneza? Sau KTM RC8?

Se poate sa fie si original dar si in aceeasi clasa in acelasi timp. De la BMW aveam asteptari mai mari nu sa recurga la cea mai la indemana solutie: sa copie japonezele (principalii concurenti). Ma asteptam sa scoata ceva radical si unic precum KTM RC8.

 

Oricum, chiar si asa, imi place ce-au facut nemtii: un superbike modern.

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites
Ei lasa ca nu e chiar asa. Uite de exemplu la Ducati 1098, ti se pare ca a copiat vreo japoneza? Se poate sa fie si original dar si in aceeasi clasa in acelasi timp. Oricum, chiar daca are linii de japoneza, mie imi place ce-au facut nemtii: un superbike modern.

 

1098 e mult mai ingust pentru ca e twin, adica un singur cilindru pe latime in loc de 4.

Avand in vedere ca are 200cc in plus e si alta clasa dupa mine, desi pleaca de la acelasi start cu restul (ma refer la SBK).

 

Ma rog e imposibil sa neg asemanarea BMW-ului cu japonezele ca de asta am si zis asa topicului :lol: doar ca nu ii acuz ci chiar ma bucur daca au reusit sa extraga ce-i mai bun din ambele lumi (euro + jap) pentru ca pana la urma clientul are de castigat.

 

In plus pretul e mult mai mic decat ce ma asteptam, ceea ce arata clar ca BMW-ul nu face doar un exercitiu de tehnica ci chiar vrea o felie din placinta japonezelor.

 

Hai noroc :scratch:

Link to post
Share on other sites
Ei lasa ca nu e chiar asa. Uite de exemplu ne uitam la Ducati 1098, ti se pare ca a copiat vreo japoneza? Sau KTM RC8?

Se poate sa fie si original dar si in aceeasi clasa in acelasi timp. De la BMW aveam asteptari mai mari nu sa recurga la cea mai la indemana solutie: sa copie japonezele (principalii concurenti). Ma asteptam sa scoata ceva radical si unic precum KTM RC8.

 

Oricum, chiar si asa, imi place ce-au facut nemtii: un superbike modern.

 

Eu cred ca 1098/1198 aduce mult cu R1, la faruri,prizele ram-air putin,nu stiu... cand vad R1 ma gandesc si la 1098 si viceversa (ca design,bineinteles)...

Valabil si pt evacuarea dubla de sub Âşa...

 

1098/1198 de asemenea imi seamana putin si cu Triumph Daytona 675 la faruri...

 

Probabil unii ar zice ca aberez,dar nu stiu,sunt singurul care vede asemenari?

 

Cred ca nemtii ,cu S1000RR au incercat s-o scoata la capat intai tehnic,si apoi cu design-ul.. Nu cred ca-i incalzeste cu ceva daca scoteau un design unic si meseriaÂş,atata timp cat 'practic' si'tehnic' era sub nivelul competitiei..

 

La S1000RR (cel putin in primele poze/filmulete in care l-am vazut)...gura de ram-air semana f mult cu cele de pe kawasaki (zx10), codita cu cea de pe R6...

 

PS: Paul, ce-i cu saracia aia de poll pe motoflash? "Ati cumpara un BMW S 1000 RR in locul unui superbike japonez?" Nici nu e scos la vanzare, nici nu s-au facut teste prea multe etc... E ca si cum ai intreba "ce-ati cumpara, R1 model 2010 sau ZX10 model 2010?"

 

Un design cu-adevarat unic observ la KTM RC8... doar codita aia...seamana deja cu codita de pe 1000RR 2008 sau RSV4...vad ca-i un trend nou cu codita cat mai mica..

Edited by insider
Link to post
Share on other sites
Un ripoff dupa R6. Ma amuza teribil chestia asta. Nemtii au copiat japonezii :lol:

Hai da-o in spanac Paul ca nu are nicio treaba. Ori urasti tu BMW-urile ori venerezi prea mult japonezele? Unde e "echidistanta" profesionala? BMW au recunoscut ca tehnologiile folosite de ei is bune pentru strada dar nu extraordinare pentru circuit. Faptul ca au scos HP2 nu inseamna ca ei considera ca boxerul e mai bun decat 4L. Au vrut sa demonstreze ca sunt foarte buni si pot scoate maximum dintr-un boxer, lucru pe care altii nu s-au deranjat sa o faca. Asa si cu duolever, paralever, telelever. E o chestie ce tine traditie si atat timp cat pot scoate rezultate bune pentru strada nu merita sa le arunce deoparte. Acuma au vrut sa intre pe piata SS-urilor. Cum vroiai sa arate, ce tehnologii vroiai sa foloseasca...vroiai sa reinventeze amortizorul si lantul de dragul de a spune ca nu copie pe nimeni? Asa poti spune ca si Buell XBR12R seamana leit cu Ducati(si chiar asa e) insa daca nici Buell nu mai sunt originali....! Au ales lantul si amortizorul pentru ca ele sunt sfinte pe pista. Pe strada insa au pastrat in continuare tehnologiile proprii. Vorba lui Dani de mai sus...pana acuma toti cu rosii si oua stricate pe BMW ca de ce nu fac un SS si ca de ce se incapataneaza sa foloseasca tehnologiile lor...acuma ca au scos un SS cu tehnologie preferata pe pista ca de ce copie pe japonezi?! Eu spun sa-i lasam sa-si faca treaba pe pista si apoi sa comentam. Multa valva a fost si in F1 cand a intrat BMW...ca nu merita, ca alea alea. Dar iata ca au spus ca o vor lua incet si sigur...au prezis prima victorie in 2008...au avut dreptate. Nici in SBK nu s-au batut cu pumnul in piept ci au afrimat ca o vor lua incet pentru ca e mult de munca!

 

Respectele mele Paul :scratch: !

Link to post
Share on other sites
Hai da-o in spanac Paul ca nu are nicio treaba. Ori urasti tu BMW-urile ori venerezi prea mult japonezele? Unde e "echidistanta" profesionala? BMW au recunoscut ca tehnologiile folosite [...]

 

Ma refeream in primul rand la stil si e o chestie foarte evidenta. Daca tu nu vezi asta...problema ta :scratch:

 

 

Uite aici mai exact despre ce vorbeam, doar un mic exemplu facut la viteza. BMW putea prelua elemente de stil si linii de design de pe modelele K, pentru a rezulta un SBK mai original. Asa cum a scos KTM originalul RC8, asa ma asteptam sa scoata si BMW, o motocicleta cu elemente de stil propriu. In loc sa faca asta, BMW s-a spalat pe maini si a ales solutia cea mai simpla, si din punct de vedere stilistic si din punct de vedere strategic: inspiratia dupa modelele japoneze.

post-11474-1234107260_thumb.jpg

post-11474-1234107286_thumb.jpg

Edited by paul_biker
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

cred ca ar fi avut mai multe sanse in moto gp decat in superbike...

nu au cumm sa refaca un handicap tehnologic de 30 de ani.... mai ales in criza financiara....

sunt posesor (mandru) de bmw si cred ca ptr strada fac cele mai bune si echilibrate motociclete insa ptr viteza... vor fi cum a fost jaguar in F1...

vor incerca marea cu degetu si se vor lasa pagubasi, ptr ca daca nu reusesti rapid sa capeti un castig iti vei pierde avantul (vezi toyota in F1).

sper sa le mearga bine ptr ca daca le va merge in 2 ani imi iau un asemenea exemplar :crack:

Link to post
Share on other sites

BMW a avut cei mai prosti timpi la testele pre-sezon 2009 SBK, deci tare mi-e teama ca nu vor face nici o branza.

In privinta aspectului, daca incercau sa fie originali, nu mai avea nimeni curaj sa deschida pozele :crack: Macar rezultatul copierii nu este ceva groaznic.

Link to post
Share on other sites
BMW a avut cei mai prosti timpi la testele pre-sezon 2009 SBK, deci tare mi-e teama ca nu vor face nici o branza.

In privinta aspectului, daca incercau sa fie originali, nu mai avea nimeni curaj sa deschida pozele :crack: Macar rezultatul copierii nu este ceva groaznic.

 

Nici eu nu cred ca vor face mare branza in 2009. Poate in 2010 dupa ce vad si ei cum stau treburile. Legat de design acum imi dau seama ca noul S 1000 RR isi are radacinile stilistice in versiunea endurance a lui HP2 Sport.

 

sport-boxer-lemans_large.jpg

872.jpg

Link to post
Share on other sites
cred ca ar fi avut mai multe sanse in moto gp decat in superbike...

nu au cumm sa refaca un handicap tehnologic de 30 de ani.... mai ales in criza financiara....

sunt posesor (mandru) de bmw si cred ca ptr strada fac cele mai bune si echilibrate motociclete insa ptr viteza... vor fi cum a fost jaguar in F1...

vor incerca marea cu degetu si se vor lasa pagubasi, ptr ca daca nu reusesti rapid sa capeti un castig iti vei pierde avantul (vezi toyota in F1).

sper sa le mearga bine ptr ca daca le va merge in 2 ani imi iau un asemenea exemplar :crack:

 

Nu stiu ce mare branza vor face in 2009 dar nu cred sub nicio forma ca se vor lasa batuti...nu prea au facut-o niciodata pana in prezent si are fi mare rusine sa o faca acuma. Nici in F1 nu au facut mare branza din prima dar ei sunt pe sistemul incet si sigur. Eu nu cred ca vor renunta...si daca o vor face, se va intampla pentru a intra in GP.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Le dau o sansa in cursele gen "24 de ore"...

:rolleyes:

Link to post
Share on other sites
Le dau o sansa in cursele gen "24 de ore"...

:rolleyes:

 

Eu cred ca au sanse si in SBK insa mai au de facut setari si rafinari. In weekend la Phillip Island, Corser a plecat de pe pozitia 17 la start si a terminat pe 8. In plus a stabilit si cel mai rapid tur al cursei. Probabil o sa mai dureze cateva curse insa eu sunt convins ca vom vedea cel putin un BMW in top.

Link to post
Share on other sites
a stabilit si cel mai rapid tur al cursei.

Ceea ce ilustreaza destul de bine realitatea: BMW pot face un motor rapid, dar nu inca unul care sa castige curse.

Spre deosebire de Ducati care poate nu sunt la varf din punct de vedere a resurselor tehnice dar stiu cu ce se mananca o cursa de viteza. Si spre deosebire de japonezi care le stiu pe ambele :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
BMW pot face un motor rapid, dar nu inca unul care sa castige curse...

 

Cred ca e prematur sa facem afirmatii din astea, totusi abia a trecut o runda. Ce vroiai sa castige BMW din prima? :rolleyes:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

nu stiu voi ce parere aveti dar eu unu zic ca e al dracului de frumoasa....bata-le focarea de bani..:moto:

Link to post
Share on other sites

193CP si 184kg/206kg la plin cu ABS... :angry:

 

Imi pare ca au sacrificat putin din cuplu pentru putere. Apoi, farurile alea sunt de speriat copii mici. Mai rau decat R 1200 ST. Dar, per total... ce masinarie. Iar Honda trebuie sa mai invete cand vine vorba de ABS si motociclete. Are de recuperat vreo 20 de ani si 7.5kg.

 

GG BMW!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...