seby_mf Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Asa am crezut si io inainte!Am luat-o la rx jos odata si cand am pus-o,am pus-o cum ai spus tu.Cand te uita-i la ea ziceai ca-i perfecta da in mers se observa un pic de diferenta,adica ghidonu era stramb un pic ,cand mobra mergea in linie dreapta.Mi si groaza sa ma apuc,numa din cauza asta! Nu prea are treaba ghidonul stramb cu furca,vezi sa nu cumva sa fie stramb ghidonul din inaltatoarele de la jug ca au un anumit joc in bucsile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Ianuarie 31, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) Asa sa fie!Acuma dupa ce se mai incalzeste vreamea o dau jos si vedem cum se potriveste! Mesaj completat Dupa mai bine de un an de su ferinta si cautari nelimitate,ia ghiciti cine sa ales cu un set de roti originale D.I.D pentru hondina???Hai ca-i simplu!In sfarsit am indreptat greseala facuta!Sunt cel mai fericit om din lume si simteam nevoia sa impartasesc bucuria cu voi.Ia uitati-le!!! Mesaj completat Nu ma sa se faca vremea mai buna si abia astept sa le pun sus!!!Hai la endureala cu hipopotamu"!!! Editat Ianuarie 31, 2010 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 am si eu cateva intrebari : xr650r se poate folosi ca dual sport? eu vreau sa merg si prin oras cu ea si drumuri scurte pe afara(100 km) e prea naravasa in teren pt un endurist incepator? din ce am citit pana cum, DRZ 400 E ar fi motorul potrivit pt ce vreau eu, ar fi xr650r o varianta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 XR650R nu e potrivit. NX650 (Dominator) daca vrei asa ceva. Desigur, cu ala nu te bagi pe aratura daca nu esti tatic. Asa ca tot DRz400s (nu 'e') ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 XR 650 R e mai grea dar mai puternica decat DRZ 400. Dar si mai scumpa. Mie mi se par cam din acelasi domeniu de utilizare. User-ul Achile face cu un XR 650 R drumuri gen Bucuresti-Targoviste-Brasov-Ploiesti. Deasemenea a concurat cu ea la concursuri hard-enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 XR 650 R e mai grea dar mai puternica decat DRZ 400. Dar si mai scumpa. Mie mi se par cam din acelasi domeniu de utilizare. User-ul Achile face cu un XR 650 R drumuri gen Bucuresti-Targoviste-Brasov-Ploiesti. Deasemenea a concurat cu ea la concursuri hard-enduro. Da, porcul e mult mai puternic, dar si mai usor. Prietena mea are un DRZ 400 si porcul se simte mult mai usor cand il iei pe sus de coada, ciclistica e mai faina si suspensia este net superioara. Cand mergi pe asfalt simti o mare siguranta, zici ca-i lipita cu super glue de asfalt. Un drum COMOD este de maxim 120 km, apoi incepi sa mergi pe pulpe. Nu poate fi folosit sa care bagaje, se crapa semicadrul. Concurs? da...rupe pamantul. Calcatura perfecta de concurs e 13 cu 49. Daca nu ai pretentii de categoriile A si B sau de pasagera SAU bagaje (NU AMBELE), e perfecta. Acum am kit de strada, roti de yamaha TZR 125, si e brici pt oras. DRZ-ul...mere la enduro, dar e cam bleg pt mine iar ciclistica si suspensiile nu se pot compara cu XR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Da, porcul e mult mai puternic, dar si mai usor. Prietena mea are un DRZ 400 si porcul se simte mult mai usor cand il iei pe sus de coada, ciclistica e mai faina si suspensia este net superioara. Cand mergi pe asfalt simti o mare siguranta, zici ca-i lipita cu super glue de asfalt. DRZ-ul...mere la enduro, dar e cam bleg pt mine iar ciclistica si suspensiile nu se pot compara cu XR-ul. cand ne-am dat impreuna n-a fost chiar asa daca-mi aduc aminte bine....transmitere putere la sol pe pantele alea mari chiar daca aveai gume cross iar dr-z-ul avea tkc 80 tocite iar ktm-ul slicuri.....suspensiile cand am trecut peste portiunea cu movile parca ziceai ca nu-s pt aia.... traseul ala cu portiuni mai tehnice si cu peisaje super cred ca e doar chestie de obisnuinta. poate mai facem o plimbarica d-aia vreodata. noi sa fim sanatosi ca motorete se gasesc. Editat Mai 6, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 cand ne-am dat impreuna n-a fost chiar asa daca-mi aduc aminte bine....transmitere putere la sol pe pantele alea mari chiar daca aveai gume cross iar dr-z-ul avea tkc 80 tocite iar ktm-ul slicuri.....suspensiile cand am trecut peste portiunea cu movile parca ziceai ca nu-s pt aia.... traseul ala cu portiuni mai tehnice si cu peisaje super cred ca e doar chestie de obisnuinta. poate mai facem o plimbarica d-aia vreodata. noi sa fim sanatosi ca motorete se gasesc. Eeh, Achile e mai poet asa... cine stie cunoaste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 cand ne-am dat impreuna n-a fost chiar asa daca-mi aduc aminte bine....transmitere putere la sol pe pantele alea mari chiar daca aveai gume cross iar dr-z-ul avea tkc 80 tocite iar ktm-ul slicuri.....suspensiile cand am trecut peste portiunea cu movile parca ziceai ca nu-s pt aia.... traseul ala cu portiuni mai tehnice si cu peisaje super cred ca e doar chestie de obisnuinta. poate mai facem o plimbarica d-aia vreodata. noi sa fim sanatosi ca motorete se gasesc. da, ai dreptate, nu am putut urca atunci. Dar, aminteste-ti, era prima iesire dupace il cumparasem. - suspensia a fost facuta(fostul posesor bagase 15 W pt rotile lui de SM, eu am bagat mai dupa o vreme 5 w si apoi 2.5 w) - arcul suspensiei spate a fost precomprimat la lungimea specificata de manual - setarile de suspensie sunt, acum, cele recomandate de manual - toata articulatia aspate a primit rulmenti noi - calcatura de atunci, 15-45, acum e pt SM 15-39 iar pt enduro 13-49 - plus, recunosc, ca nu eram obisnuit cu ea dupace imi revin(acum am buba rea), ne vedem la o erapa, la categoria C bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 da, ai dreptate, nu am putut urca atunci. Dar, aminteste-ti, era prima iesire dupace il cumparasem. - suspensia a fost facuta(fostul posesor bagase 15 W pt rotile lui de SM, eu am bagat mai dupa o vreme 5 w si apoi 2.5 w) - arcul suspensiei spate a fost precomprimat la lungimea specificata de manual - setarile de suspensie sunt, acum, cele recomandate de manual - toata articulatia aspate a primit rulmenti noi - calcatura de atunci, 15-45, acum e pt SM 15-39 iar pt enduro 13-49 - plus, recunosc, ca nu eram obisnuit cu ea dupace imi revin(acum am buba rea), ne vedem la o erapa, la categoria C bafta mare ai uitat sa spui ca te mai si durea burtica... la urcarea aia stai linistit, fratioare, nimeni nu discuta aici de capacitatile tale de endurist. din experienta mea: niciodata nu e vina motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 ai uitat sa spui ca te mai si durea burtica... la urcarea aia stai linistit, fratioare, nimeni nu discuta aici de capacitatile tale de endurist. din experienta mea: niciodata nu e vina motocicletei. Dragul meu domn, Daca experienta ta se rezuma la motociclete NOI, iti dau crezare, daca nu, iti sugerez sa mai cauti si, cu siguranta, vei gasi o motocicleta care necesita atentie. As putea sa ma injosesc si sa comentez asupra problemelor digestive si locurilor unde as putea da drumul incarcaturilor din strafundul matzului, dar exista destui care fac asta...ii las pe ei. Acum, ce sa zic, daca esti tu atat de sigur ca suntem frati, o sa stric un apel pe subiectul acesta si-mi voi suna tatal sa vad ce prostii a facut si cu cine. Vorba aia...Mater semper certa, pater incertus Iti doresc o seara buna, Dragos P.S: Cu Adi si Raul ma stiu de ceva vreme si imi pot permite o gluma....dar cu tine nicidecum...ce doresti si de ce intervii atat de familiar si obraznic? P.P.S: Domn te consider pana la proba contrarie, pe care esti liber sa o oferi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Dragul meu domn, Daca experienta ta se rezuma la motociclete NOI, iti dau crezare, daca nu, iti sugerez sa mai cauti si, cu siguranta, vei gasi o motocicleta care necesita atentie. As putea sa ma injosesc si sa comentez asupra problemelor digestive si locurilor unde as putea da drumul incarcaturilor din strafundul matzului, dar exista destui care fac asta...ii las pe ei. Acum, ce sa zic, daca esti tu atat de sigur ca suntem frati, o sa stric un apel pe subiectul acesta si-mi voi suna tatal sa vad ce prostii a facut si cu cine. Vorba aia...Mater semper certa, pater incertus Iti doresc o seara buna, Dragos P.S: Cu Adi si Raul ma stiu de ceva vreme si imi pot permite o gluma....dar cu tine nicidecum...ce doresti si de ce intervii atat de familiar si obraznic? P.P.S: Domn te consider pana la proba contrarie, pe care esti liber sa o oferi raspuns 1, de baiat destept. era o gluma faza cu burtica. chestia cu motocicleta care nu e de vina niciodata e un fapt. eu de exemplu merg azi in treapta 4 in locuri in care acum un an ( cand aveam motorul nou pt mine dar second hand ) mergeam cu a 1. raspuns 2, de baiat bine crescut. nu vroiam sa te simti mai prost decat esti. Editat Mai 9, 2010 de Thomas Jignire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Draga fost domn Te rog sa folosesti acest limbaj cu cine-ti permite sau cu cine te-a educat. Iti doresc o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Draga fost domn Te rog sa folosesti acest limbaj cu cine-ti permite sau cu cine te-a educat. Iti doresc o seara buna mi-am permis limbajul ca te stiu. stiu ca nu esti vr'un prapadit asa ca... mi-am permis. ce te oftici, nu inteleg. am zis din start ca nu discutam aptitudinile tale de endurist. faptul ca pe tine te deranjeaza ca acu' un an erai mai habarnist decat acum e problema ta. ca nu ai fost in stare sa urci motorul e un fapt. ca acuma mergi cu 120 pe forstiere, cinste tie. ca mai faci accidente, asta e. nu intotdeauna e vina ta. dar asta nu inseamna ca motorul e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Din respect pentru ceilalti utilizatori, care or fi interesati de altceva decat discutiile noastre, iti sugerez sa incheiem aici sau sa trecem pe privat. p.s: e nevoie de mult mai mult sa ma supere sau sa ma "oftice" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 toata faza e ca nu exista "pe hartie" motoreta care sa fie superioara din toate punctele de vedere alteia, cu atat mai mult cand vrei sa compari 2 motorete gandite pt 2 scopuri diferite. desigur parerile personale sunt subiective si da, nu motoreta e de vina. eu aici consider ca bmw-ul isi face reclama mincinoasa. ca nestiutor, conform celor vazute, as putea zice ca hp-2 e cea mai buna motoreta cu care sa concurezi la ertzberg ( mai buna decat wr, exc, xr etc) pt ca, ala a urcat unde multi cu motorete dedicate n-au urcat. mai e buna si pt drumuri lungi ca are motor mare si fiabil . drept urmare o sa-mi iau una si, o sa ma trezesc ca sparg capacele de la distributie pe un drum forestier. mesteru ala cred ca si pe choper baga pe multi sub masa la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Cam rare XR 650 R pe la noi,tocmai ma gandeam sa-mi iau una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Cam rare XR 650 R pe la noi,tocmai ma gandeam sa-mi iau una modelele adevarate nu se mai fabrica...numai panarame si la noi si mai putine se aduc ca de....avem pe drumuri rabe care polueaza si trebuie sa reducem noxele cu motorete euro 3 ca alea euro 2 fac prea mult fum. capete de guma! Editat Iunie 24, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Am luat in safrsit un XR650 R din 2003,sper sa ne imprietenim in timp si sa ne impacam bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Sa-l stapanesti sanatos si sa-l plimbi pe unde-i vedea cu ochii, fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Sa-l stapanesti sanatos si sa-l plimbi pe unde-i vedea cu ochii, fara probleme! Multumesc mult Mesaj completat Ce consumabile folositi in general(tip ulei,palcute farna,lant,pinioane)? Mesaj completat La cati km se schimba uleiul si filtrul eventual daca motorul e folosit doar pt agremet,adica plimbari pe drumuri foarestiere,nu off-road extrem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 Multumesc mult Mesaj completat Ce consumabile folositi in general(tip ulei,palcute farna,lant,pinioane)? Mesaj completat La cati km se schimba uleiul si filtrul eventual daca motorul e folosit doar pt agremet,adica plimbari pe drumuri foarestiere,nu off-road extrem? Scuze de intarziere,sper sa fie cu folos!Folosesc Castrol gtx 3 20Wsae40,mineral,puternic aditivat!Placute frana am cumparat Lucas ca numa de alea am gasit,daca gaseam cumparam si mai ieftine iar lantu este did,capsat,momentan cu foaie de 42 pe spate (nu o mai bag la endureala tare)!Uleiul il schimb cam la 2000,2500 Km si filtru de obicei la fiecare schimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 am o intrbare legata de un model din 2006 Nu a fost prnit de mult si acuma cand il pornesc porneste su socul dar cand inchid sochul moare si daca il tin din acceleratie merge ca si cum nu ar da bine scanteie cu intreruperi si bujia e neagra astept sfatul vostru mersi fumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Afara este in ca frig. Este normal sa-ti mearga motorul numai cu socul tras. Daca mergi cu el 5 minute, se va incalzi si vei putea sa bagi socul inapoi. PS La relanti se va incalzi mult mai greu decat in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 l-am tinu 15 minute cu socul am si mers cu socul am tras de el si cand eliberez socul nu sta la relanti si daca il tin din accelerate e cu intreruperi . o sa schimb benzina si daca tot asa face carburatorul la curatat . aveti un sfat la curatarea carburatorului . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.