Auxois350 Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 fesu'le...cum iti explici ca daca pun benzina cu cifra octanica mai mare e mai volatila si clantzane mai tare? Cat despre uleiul de transformatoare, nu cred ca asigura ungere in conditii de temperaturi si turatii inalte. Bujiile nici ele nu au prea mare influenta. Daca stam sa facem un calcul, jawa, consuma la 100km, 4l benzina si 120g ulei. La 1000km, consuma 1.2l ulei. Eu acu 2 ani aveam o Lada care consuma la 1000km cam 1litru jumatate de ulei, deci bujiile ar fi trebuit sa se ancraseze mai repede (si totusi schimbam bujiile la 20000km), ca sa nu mai zicem de uleiul pentru 2T care e facut sa arda usor si fara sa ancraseze la fel de tare ca uleiul pentru 4T, cu proprietati opuse. Sunt masini care consuma mai mult ulei si tot nu ancraseaza bujiile. Unde se poate gasi tetraetil de plumb? Cam in ce concentratii apare in benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 in concentratii infime. si vezi ca nu face decat sa ii mareasca cifra octanica tetraetilul de plumb, este un antidetonant! eu sincer cred ca incurci detonatiile cu o ardere mai buna... sincer. motorul isi schimba sunetul. iar jawa... eh, jawa am avut cativa ani. caraie intr-o veselie rolele de la bolt. schimba-i si tu uleiul ala de drujba, baga ceva pt. motoare. s-ar putea sa ramai surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) ai joc in canalele de la pistoane sau bolturile fac galagie...eu in canale am joc la greu...tzacane de dracii o ia, iar daca merg mult cu ea fara oprire si o incing tare, dispare zgomotul , insa apare o scadere de putere destul de vizibila si fum la greu . Cat timp tzacane rupe din asfalt....intradevar destul de ciudate jawele Editat Septembrie 16, 2008 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Unde se poate gasi tetraetil de plumb? Cam in ce concentratii apare in benzina? Nu cred ca se gaseste prea usor pt ca e o substanta f toxica, odata ingerata nu mai ai scapare, inca nu exista antidot pt tetraetilul de plumb, asa ca daca gasesti ai mare grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 da ia stati fratilor!!!! 1 la mana,de ce s-au inventat bujiile de 2T?? care-s muuuult mai calde decat cele de dacie(dacia FIIND IN 4T) 2 la mana ati incercat vreodata sa puneti DILUANT in loc de benzina?? sau diluant in benzina,,ok ,,,carerra 100,,,de altfel o benzina f buna dar cu cifra octanica PREA MARE! ardere instantanee la compresie buna,sau la cei cum sunt eu cu set motor nou,nici un o mai recunosti,,,,mersul motorului se rotunjeste amestecul carburant dezvolta o energie prea puternica si F*** segmenti destul de usor,deci asta de 100 este recomandata celor cu setul cam dus...... DILUANTUL,,,,cred ca este de 2 ori mai volatil decat asta de 100 si dezvolta o energie greu de suportat pentru segmenti,,,,eu inainte cand aveam hoinar schimbam segmentii o data pe saptamana,luam 11 litri de gazol si nu imi ajungeau asa ca cumparam diluant la greu!!! nu ma intelegeam cu ea.....se tura instant avea forta ca masina trgea da seara era F******. ULEIUL DE TRANSFORMATOR,,,,,mare grije cu el,este foarte subtire ...cam ca motorina dar cu auto aprindere la compresie mare!scanteia nu ii face nimic! degeaba pui ca nu arde......in schimb scade cifra octanica daca este amestecat cu benzolul! deci baga diluant si ulei de transformator si gata .....glumesc...... daca ai timp da si tu chiuolasa si cilindrul jos si verifica segmentii daca au joc in canalele pistonului sau boltul daca are joc in piston sau in rola de la ambielaj sau ambielajul sa nu aiba joc ca daca are joc si ala tacane!dar la cald face tot asa?se poate incinge si dilata pistonul boltul si ambielajul si segmentii si iau jocul......dar si la cald si la rece trebe sa mearga la fel! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Tzacaneala la rece nu se aude, doar la cald. Dupa ce am adaugat motorina a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 oameni buni, unii dintre voi faceti mari confuzii, cu cat e mai mare cifra octanica cu atat benzina va detona mai greu, deci nu arde segmenti, nu-ti fuge motorul de sub poponeata,.... din contra merge frumos, nu da explozii si poti sa mai umbli la avans. de ce se face benzina cu cifra octanica cat mai mare? pt ca exista motoare cu compresie mai mare, si cu cat amestecul e mai comprimat cu atat creste probabilitatea sa detoneze, deci daca are cifra octanica mare poti sa-l comprimi mai mult si astfel ai premiza sa-ti cresti performantele. oricum nu are rost sa pui aditivi ca sa cresti cifra octanica, la ce motoare avem noi poti pune ce vrea muschiul tau de la benzinarie, cred ca au trecut zeci de ani decand nu se mai gaseste benzina de 75, asa ca benzina care se gaseste e buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 incearca totusi bujii cu electrozii proiectati(inaintati)numa sa nu atinga in piston.Au efect de marire a avansului, ardere mai buna.esti sigur ca de asta tacane ? cred ca probleme apar de la aditivii care inlocuiesc tetraetilu.arderea trebuie sa fie cit mai completa , pe tot timpul detentei.daca se termina arderea prea repede(detonatii)sau prea tirziu(rateuri in tobe)scade randamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 pai buuunnnn.......da la mine de ce este asa???cand bag din aia de 100 de octani mere ce nu se poate mai bine!se rotunjeste mersul motorul ,,,,,deci benzolul este mai slab? aaa si a existat din aia de 75 ???nu am vazut!daca bag din aia de 95 barca merg cu casa legata de mine!urca mai greu intr-a 4(la mobra vorbesc). deci din ce vad eu pe peopria mea *paguba* este chiar PE DOS!! sa imi explice si mie cineva ca ma doare capul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gremlins Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 s-ar putea ca Mobra sa aibe rap de compresie mai mare decit Jawa. nu conteaza numai co, sunt si alte caracteristici care fac diferenta, de ex. densitatea, puterea calorica; care pot sa difere chiar la acelasi tip la aceiasi pompa . este si o strategie de marketing co-research care difera de co reala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Mobra are motor de turatie mai mare ca jawa. cu cat un motor merge la turatii mai ridicate, cu atat cifra octanica trebuie sa fie mai mare. De ex: in ij daca pui benzina de 100 spargi motorul fara drept de apel. Se tureaza in gol pana crapa. Si eu cand aveam minsk si puneam in el benzina de 100 tragea de rupea lantul. Jawa sigur nu ar merge bine cu benzina de 100. nici nu am curaj sa torn in ea asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Pe vremuri, cand pe sosele erau motoare de tot felul(comuniste bineinteles), ne bucuram cand gaseam benzina de 95, ne bucuram ca puteam obtine performante, ca motoarele fugeau mai bine, porniri usoare, bujii neancrasate(uitam de ele). Aveam un MZ 125 model '61 in patru viteze cu care am facut toata tara. Utilizam ulei de amestec, proportia era 4%, puneam si ulei de motor cand nu gaseam de amestec si totul era ok. Apoi a venit perioada de criza a benzinei, perioada cand am incercat tot felul de combinatii cu neofalina, gaz, diluant, gazolina si absolut tot ce putea sa arda. Niciodata insa motorul nu a mers lafel de bine ca (,)cu benzina. Singura chestie pusa in benzina a fost bisulfura de molibden sau grafit coloidal(puneam din cand in cand in rezervor cate o lingurita), chestie invatata de la un mester batran de motoare care lucra la o baza sportiva moto si care intradevar a dat rezultate certe(uzura/compresie/performanta). Astazi stau si ma minunez citind tot felul de pareri, de cum micsorati sau mariti cifra octanica si pentru ce? Ca tacane motorul, ca merge mai rotund, ca... alte aberatii. Pai d-lor, invatati sa reglati motoarele dupa benzina si nu mai combinati benzina pt motoare prost reglate! Carburatie si avans, cifra calorica a bujiei, asta trebe sa stapaniti! Nu se mai gaseste benzina cu tetraetil de plumb, daca asta doriti, insa exista cu inlocuitori pt motoare noneuro. Daca motorul se tureaza, si raspunde bine care-i problema , trageti mai putin de acceleratie, de ce trebe benzina mai proasta? Si inca ceva: scaderea cifrei octanice duce la aparitia detonatiilor, nu mai confundati cifra calorica cu octanul. Intrebati mai bine despre bujii, avans si cum se regleaza carburatia, ve-ti fi mai castigati, ve-ti avea si satisfactii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 De ex: in ij daca pui benzina de 100 spargi motorul fara drept de apel Asta ti-a povestit-o tie cineva sau ai incercat? Eu am pus in IJ toate sortimentele de benzina pe care le-am gasit la pompe si nu am simtit nici o diferenta majora (o data am luat teapa cu o benzina si a mers mai prost in sensul ca nu avea putere). Am mers si cu benzina de 100 si cu 99 si cu 95 si cu 78 (luata de la moldoveni) si cu plumb si fara plumb si eco premium etc. Nu mi s-a turat motoru aiurea, nu detona nu nimic. O data am pus benzina veche de 4 ani , la asta intr-adevar se simtea , pornea f greu si putere f mica dar am combinat-o 50% cu benzina noua si a mers ok. Din cate am vazut eu pana acum benzina cu cifra octanica mare se simte la motoarele moderne cu compresie mare. La dacie de ex nu se simte nici o diferenta intre benzina de 95 si cea de 78, in schimb la un suzuki gs550 la care producatorul recomanda benzina cu cifra octanica peste 92 cand i-am pus benzina de 78 s-a simtit o lipsa de putere dar totusi nu detona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) binox, de care Ij? Festival? Io in festival am pus odata de 98 (se numea superplus pe atunci) si se tura in gol, de asta zic ca nu as avea curaj sa pun de 100. La Planeta e cam alta treaba. Are compresie mai mare ca Festivalul, intrucat are chiulasa teshita. cristi, zi si mie niste reglaje de avans la jawa, ca eu nu le gasesc nici sa stau in cap. Editat Septembrie 17, 2008 de Auxois350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Nu stiu sigur daca-i chiar festival cred ca-i zice IJ56 si e facut in 58 totusi motorul e un pic mai nou dar e tot cu 2 tevi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Fraaaaților, dar majoritatea sunteți varză la capitolul motoare termice. E o harababură totală de date, transmise prin tradiție orală, cu aberații depuse la fiecare pasaj. Ca să nu mă apuc să fac Âşcolarizare, o iau punctual, pe cazul în speță: 1. Detonații la cald, în condiții de benzină bună (nu amestecuri aberante, cu cifră octanică indecisă, dar evident sub 70), apar în condițiile în care există depuneri mari de calamină pe capul pistonului sau pe chiulasă sau dacă bujia are valoare termică redusă (de regulă, la categoria IJ, Jawa, este de dorit o valoare termică de 240 în perioadele reci Âşi 260 în perioadele calde ale anului....Explicația: la încălzirea motorului Âşi mai ales în sarcină ridicată (turații înalte), răcirea nu mai reuÂşeÂşte să elimine excesul de căldură, se formează puncte "calde", ce pot determina aprinderi ale amestecului rapid, în toată masa, de regulă înainte de a ajunge la punctul maxim superior. Rezultă o ardere explozivă, exprimată prin zgomotul caracteristic, de țăcănit, însoțit de reducerea importantă a puterii Factor care agravează fenomenul este amestecul sărac, care determină arderi mult mai rapide Âşi intense Âşi se însoțeÂşte de o încălzire mai puternică a motorului. Mă repet: Benzină cu cifră octanică egală sau superioară celei indicate de fabricant (hint: pe la un indice de compresie 9, te descurci cu 90), non importa quale tipo, euro sau non euro, cifra octanică este aceeaÂşi..nu mai folosesc premium normal de când am pus motor la bicicletă.. Bujie de valoare termică minim 240, de preferat 260 (producătorii serioÂşi de bujii au în cataloage valorile indicate pentru fiecare indicativ comercial; ex Bosch) Amestecul de ulei în raportul indicat de fabricant; orice surplus duce la depuneri suplimentare de calamină (te obligă la decalaminări mai frecvente) Âşi la reducerea secțiuni de trecere prin sitele tobelor...Buba mare! De ajuns pentru început ? E clar, mă las de chirurgie Âşi mă apuc de mecanică...La Doctoru' Iese bine rău, clienți la greu, nici nu sare ProTV pe mine că din cauza mea nu propăÂşeÂşte țeriÂşoara asta...('raț-ai dreaq de doctori Editat Septembrie 17, 2008 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) ....la detonatie , viteza de ardere este foarte mare (sute de metri pe secunda, este viteza de propagare a unui front de explozie...!) iar la ardere normala este de cateva zeci de metri pe secunda... Este extrem de obositor sa citesti ceva in ziua de azi , dar foarte interesant sa asculti tot felul de enormitati debitate de tot felul de mosi care erau pe dinafara si pe vremea cand erau feciori! Revin , cel mai bun e uleiul de castor, care se folosea la Motoarele Gnome-Rhone la inceputul secolului 20.... La bujiile fabricate in ziua de azi e mai greu de facut o incadrare stricta intr-o clasa termica,, de regula se comporta acceptabil in 2-3 clase... Magazinul Sinteromului s-a desfintzat , si este foarte cu semnul intrebarii si existentza fabricii....cine mai vrea sa cumpere si alte bujii decat cel de 'Dacia" NP18(pe care ti le baga toti pe gat!) trebuie sa negocieze cu portareasa sa il lase inauntru... Editat Septembrie 17, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 nflt, da o solutie la problema mea, ca de teorii aud o gramada si nici una nu se potriveste. calamina nu-i, bujiile sunt aceleasi cu cele din vremurile in care nu clantzanea. Singura diferenta o face benzina. Nu se simt scazute performantele motocicletei, merge foarte bine, trage la fel, fuge normal, poate chiar e o idee mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Fraaaaților, dar majoritatea sunteți varză la capitolul motoare termice. E o harababură totală de date, transmise prin tradiție orală, cu aberații depuse la fiecare pasaj. Ca să nu mă apuc să fac Âşcolarizare, o iau punctual, pe cazul în speță: 1. Detonații la cald, în condiții de benzină bună (nu amestecuri aberante, cu cifră octanică indecisă, dar evident sub 70), apar în condițiile în care există depuneri mari de calamină pe capul pistonului sau pe chiulasă sau dacă bujia are valoare termică redusă (de regulă, la categoria IJ, Jawa, este de dorit o valoare termică de 240 în perioadele reci Âşi 260 în perioadele calde ale anului....Explicația: la încălzirea motorului Âşi mai ales în sarcină ridicată (turații înalte), răcirea nu mai reuÂşeÂşte să elimine excesul de căldură, se formează puncte "calde", ce pot determina aprinderi ale amestecului rapid, în toată masa, de regulă înainte de a ajunge la punctul maxim superior. Rezultă o ardere explozivă, exprimată prin zgomotul caracteristic, de țăcănit, însoțit de reducerea importantă a puterii Factor care agravează fenomenul este amestecul sărac, care determină arderi mult mai rapide Âşi intense Âşi se însoțeÂşte de o încălzire mai puternică a motorului. Mă repet: Benzină cu cifră octanică egală sau superioară celei indicate de fabricant (hint: pe la un indice de compresie 9, te descurci cu 90), non importa quale tipo, euro sau non euro, cifra octanică este aceeaÂşi..nu mai folosesc premium normal de când am pus motor la bicicletă.. Bujie de valoare termică minim 240, de preferat 260 (producătorii serioÂşi de bujii au în cataloage valorile indicate pentru fiecare indicativ comercial; ex Bosch) Amestecul de ulei în raportul indicat de fabricant; orice surplus duce la depuneri suplimentare de calamină (te obligă la decalaminări mai frecvente) Âşi la reducerea secțiuni de trecere prin sitele tobelor...Buba mare! De ajuns pentru început ? E clar, mă las de chirurgie Âşi mă apuc de mecanică...La Doctoru' Iese bine rău, clienți la greu, nici nu sare ProTV pe mine că din cauza mea nu propăÂşeÂşte țeriÂşoara asta...('raț-ai dreaq de doctori siguuurrrrrrr!!! la bujii ne intelegem dar la benzina nu! motor cu raport de compresie 9,1:1 trebe benzina de 90???unde scrie?? Auoxis,,,,,dupa cum spune nflt (si sunt si eu accooord!)amestecul carburant(aer+benzina)este sarac......dar stiam ca doar asta cu plumb are aceasta tendinta!!sa arda inainte de p.m.s!pardon de momentul avansului la aprindere (cati mm o avea el)deci ceva nu este bine! cea fara plumb nu are voie sa ia foc inainte de momentul scanteii! SI PUNETI MAI CAT ULEI DE AMESTEC SCRIE IN CARTE !!!NU DIN ALA DE MOTOR SI NU DIN ALA ARS!!in pastele masi! Editat Septembrie 18, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 \SI PUNETI MAI CAT ULEI DE AMESTEC SCRIE IN CARTE !!!NU DIN ALA DE MOTOR SI NU DIN ALA ARS!!in pastele masi! Cel mai bun sfat de pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Să-mi trag izmenele (că mi s-au lipit de cât motor am luat acolo... )... ...un amestec benzină -aer are tendința naturală să ardă ca toți dracii (cu n'Âşpe mii de metrii pe secundă)....ptr ciclu motor este ca dreaku...una e să te impingă unu tare, dar progresiv, că o iei din loc, alta e să ți-o tragă scurt cu ciocanu-n cap (detonație)... ÂŞi atunci au trebuit să folosească întârzietori de ardere...'ăl mai bun era tetraetilul de Pb Când au dat verzii peste ei Âşi au trebuit să reducă noxele la evacuare, iaca că after-burner-u', adk catalizatoru' dadea ochii peste cap când pupa Pb....Âşi au folosit alte ghimixuri, Âşi a ieÂşit benzina verde... Pentru Jawa noastră bolnavă, dacă nu există calamină, cea mai frecventă cauză de preaprindere (prin punct cald ectopic, altul decât scânteia) este tocmai eceltodul unei bujii prea fierbinți, care se încinge până la o temperatură suficientă pentru a aprinde amestecul. Am pățit-o cu Mobra (bujie caldă), am pățit-o cu ST (amestec sărac: filtru benzină colmatat, în sarcină, peste 100Kmh, nu ajungea suficientă benzină în carburator, scădea nivelul, apărea amestec sărac) Cine mai vrea, să mai întrebe... PS: Frate Bălcescule, frate în al'de comunistelor, am luat de am mai citi-o de la început....eÂşti sigur că este vorba de clănțăneală de detonație sau este vre-o țăcăneală dată de un segment care agață fereastra...apare dacă Âştiftul de antirotare segment se uzează sau dacă...pistonul este montat invers (hai că apare vre-un firoscos care comentează că nu ai cum să-l montezi cukurukukuru-n sus), atunci fantele segmenților pică pe fereastra de evacuare...hai că am început să fiu curios Editat Septembrie 18, 2008 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 18, 2008 Autor Share Postat Septembrie 18, 2008 Fantele segmentilor vin corect, motorul a fost incheiat de mine, acu 8000km si am fost foarte atent cum am montat la loc totul. Sunt ferm convins ca e clantzaneala de avans. In perioada asta mai rece nu se mai aude aproape deloc. I-am pus benzina curata, si nu mai clantzane, dar repet, acu ca e frig. Zi un prototiptil de bujie, eventual vreo serie sa stiu ce sa caut. Amestecul nu a fost niciodata sarac. Am avut acu vreo saptamana o problema cu plutitorul (marfa ruseasca, nah...la ce sa te astepti), cand a inceput deodata sa curga benzina din carburator. Cand dau jos si belesc ochiul acolo tablitza aia care ridica cui-pontoul se indoise (ca bou a mai fost rusu asta de a facut-o asa subtire), si cat am mers eu pana am ajuns acasa sa observ ca-mi curge benzina din carbelitor mai mult ca sigur nuvelul a fost prea mare, si mai mult ca sigur amestecul nu a fost sarac, dar clantzaneala se auzea in voia cea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Fantele segmentilor vin corect, motorul a fost incheiat de mine, acu 8000km si am fost foarte atent cum am montat la loc totul. Sunt ferm convins ca e clantzaneala de avans. In perioada asta mai rece nu se mai aude aproape deloc. I-am pus benzina curata, si nu mai clantzane, dar repet, acu ca e frig. Zi un prototiptil de bujie, eventual vreo serie sa stiu ce sa caut. Amestecul nu a fost niciodata sarac. Am avut acu vreo saptamana o problema cu plutitorul (marfa ruseasca, nah...la ce sa te astepti), cand a inceput deodata sa curga benzina din carburator. Cand dau jos si belesc ochiul acolo tablitza aia care ridica cui-pontoul se indoise (ca bou a mai fost rusu asta de a facut-o asa subtire), si cat am mers eu pana am ajuns acasa sa observ ca-mi curge benzina din carbelitor mai mult ca sigur nuvelul a fost prea mare, si mai mult ca sigur amestecul nu a fost sarac, dar clantzaneala se auzea in voia cea buna. bujie bujie buna,,,,,,este un bosch sau un sinterom M14 260-A RECOMANDATA PTR 2T!in pana mea,,,,nflt clantaneala se aude la FIERBINTE cand motorul e incins (vara) deci la rece mere,,,asa am inteles eu DECI SE DIlATA CEVA IN PASTELE MASI!!!cand temperatura depaseste 100 grace Celsius!nu? eu am avut tacaneal de avans la mobra .......cum zice Auoxis dar tot timpul era!mergea binee......i reduceam din avans 0,1 si mergea ca,curu...dar nu se mai auzea zdreanga zdreanga ....deci .......SA CONTINUAM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 Deci, de la clantzaneala aia se poate buli ambielajul sau nu? Ca daca nu-l buleste, apa paie si bataie nici nu ma mai intereseaza, dar daca are consecinte nasoale te' sa fac ceva sa-l inlatur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Ia d'acia link de bujii Bosch http://www.bosch.com.au/content/language1/...ads/m-cycle.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.