Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O fi devenit plictisitor, doar asta se intampla in fiecare zi...

O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) :what: .Sper sa se descurce alternatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) :what: .Sper sa se descurce alternatorul.

sa nu ai vreun scurt in instalatia electrica,un fir piscat stiu io s deaia sa iti descarce bateria.in mod normal nu ar trebui sa se intample asa ceva pt ca nu ii lanterna :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) :what: .Sper sa se descurce alternatorul.

 

misteriosul intrerupator ce taie curentul este pe moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misteriosul intrerupator ce taie curentul este pe moto?

Am pus siguranta automata pa "+"-ul principal,si degeaba.

P.S.

Nu stiu la ce intrerupator te referi.

Editat de Dnepr&Sidecar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Cat face nipra aia asa fara acte? e functionala?unde e?

 

Face 1000 lei, este funcțională dacă-i dați cîteva ore omului să curent-benzină, Âşi se află în HuÂşi jud. Vaslui.

Pentru ulterioare detalii va trebui să mă suportați pe mine la o bere :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus siguranta automata pa "+"-ul principal,si degeaba.

P.S.

Nu stiu la ce intrerupator te referi.

niprele normal au un intrerupator sub saua pt a opri alimentarea cu cutent de la baterie la instalatia electrica.daca nu exista acest intrerupator nipra fura curent si de aici pleaca descarcarea bateriei.pererea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niprele normal au un intrerupator sub saua pt a opri alimentarea cu cutent de la baterie la instalatia electrica.daca nu exista acest intrerupator nipra fura curent si de aici pleaca descarcarea bateriei.pererea mea.

 

exact despre asta spuneam,sub sea la nipru este acel intrerupator. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intrerupatorul ala de veioza :what: ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general.

post-7295-0-51802300-1323623000_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intrerupatorul ala de veioza :what: ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general.

da acela ii intrerupatoru problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fie intrerupatorul ala de veioza :what: ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general.

da acela ii intrerupatoru problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu prima ocazie , te vizitez ...Maestre!

 

...si pentru ca sunt nervos de cat am zacut intr-o dacioara in timp ce se turna asfalt pe ploaie...si ca sa nu stric(de tot.... )topicul cu uralele in Austricia...si pentru ca tine tot de siteza:

 

...deci , uralele noi au niste roate foarte faine(doar de 18 ...) da' faine....rotunde, tensionate...etc...

Furca fatza e aceiasi cu a noastra....aceiasi facatura, aceleasi tuburi de amortizor strambe la interior , aceleasi arcuri care stau foarte stramb si freaca deampulea in in tuburile de tractiune, si umplu uleiul si interiorul de particule metalice foarte dure!

M-am obosit intr-o dupa amiaza si la uralul verde ce il mai vedeti prin poze , am centrat tuburile amortizoarelor in jambe, cu niste saibe cu grosime variabila...cred ca e singurul ciors la care arcurile merg perfect coaxial cu tuburile!

....etansarea e mai proasta!Doar un simering(si nu de culisare! de rotatie, adica uzual 47/36/7 pentru cine are nevoie...doar doi pot avea in Roamania :cheers: ).La MT, la K750 este un fel de simering-presetupa cu 3 fuste si cu arc, care e mult mai eficient...

Cel de pe ural e fixat cu o bucsa de fonta la exterior si un inel de sigurantza...toate sunt slobode...Bucsa primeste ulei de la simeringu de dedesupt si praf de afara, si face o treba foarte faina cu tuburile!Excelenta!O solutie de milioane :laugh:

Puteau sa-i puna un guleras de pasla cum e la astea vechi , sau niste burdufe , sau orice altceva ...dar i-au pus o pereche de verighete de fonta care sa rodeze bine tuburile...sa arate rustic , cu uleiul borat ....(poze cu fenomenul cat de curand...si cu solutia romaneasca ...definitiva :rolleyes: ) daca om trai si om fi sanatosi...si ne tin izmenele , ca pe vremea asta , cam greu..

Ghidonul nu are amortizor la rotatie, si ar fi foarte util pe drumurile din romania!

Cadrul este exact la fel cu cel de la Uralul de 650...inclusiv articulatiile de la bascula spate...care cam cedeaza la cele de 650...

Au sudat o placa urata , trinughiulara ca sa puna scaunul din fatza... Suspensia , spate scartaie ca si scranciobul barbarului din filmul cu Gerula...puteau sa puna un bandaj de plastic pe cupa sau pe arc ...e totusi o chestie ca un motor de 7000 de euro sa sune dupa prima ploaie ca si macazele de la tren!

Cutia este exact la fel cu cea de 650 doar intunericul e de la badea Hertzog...dar de schimbat schimba la fel, si scoate acelesi sunete generoase de confirmare...Nu ar fi stricat in banii astia si un levier manual pentru scos in neutral.....

Motorul merge si suna fain! Se opinteste in toate vitezele, si daca este reglat se tureaza bine si e o placere sa-i dai in goarna...Bine...se provoaca ulei pe la tevile de protectie a tijelor impingatoare in qiuloasa nu in bloc...(o etansare dificila...care mie mi-a iesit din prima , cu niste adeziv de la Fieru'...)

Transmisia este aproape la fel cu ale noastre, doar ca au renuntzat la 2 prezoane de fixare (chiar si cu 4 are prostul obicei de a se desface de pe furca!) asa ca cele doua ramase se straduie sa o tina pe bascula.....cu oarecare succes....

Frana este la fel , adica nu prinde....geometrie proasta, trebuie sa dai jos roata ca sa reglezi uzura(la nipre e mult mai elegant...), iar pedala este foarte prost pozitionata, si necesita acut taierea si sudarea in alta pozitie....Sistemul de parghii isi face jocuri mari in timp...si cursa moarta...Asta e , rustic :D (compenseza in schimb Brembo-ul de pe fatza :lol: )

Au renuntzat sa mai puna cupa de protectie peste cardan...nisipul si apa aruncate centrifugal de catre semicuple, fac foarte bine la rulmentii crucii....noroc cu iarba, curpenii care se mai rasucesc dupa toate alea si protejeaza...

Tabla nu este nici foarte tare , nici foarte groasa...si in partile in care nu se vede ii cam lipseste (total ) un strat de protectie...doar vopseua subtire neagra sta in fatza nisipului si sarii de pe drum...

In rest , e rustic, bine accizat de austrieci(ca sa aiba bani de topoare pentru transarea socrilor si a ce mai au ei in ograda...)sta fain pe drum , trage ca un bivol, fuge, scartaie, si ai nevoie de o mana de scule sa-l faci bucati bucatele...

 

A, si keihinurile isi fac treaba cu varf si indesat...

PS

In poze , solutia de racire a aprinderii(alta nu mi-a venit ...ce naiba , sant roman!)

 

...daca as avea vreo 1000 de euro , mi-as cummpara motorul...far ezitare...binenteles nu de la austrieci...

 

Racire fortata,dar la ultima etapa locala de Traforaj viteza ai lipsitcrackup.gif.E buna ideea totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu stirniti ursul ca acusi trinteste vreo doua de ne prapadim de ris . Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine că vă mai plimbați! O să pun și eu poze pe topicul Ural, imediat ce le primesc! Am făcut peste 70 de km ieri și azi!

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca ce mi-a lasat in curte Mos Gerila, anul asta. Mi l-a pastrat inca din 1972. :chop1:

cam generos mos GERILA asta al tau

te dai la nipre, te lasi de ij uri? :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...