ss_mihai Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?! Da ceva poze nu ne pui si noua sa se bucure si "ocu" nostru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) ...La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?! Ai mers fara ulei, sau cu nivelul prea mic. Am patito si eu, dar m-am invatat minte si acum verific nivelul la fiecare oprire. Ungerea pe partea dreapta a tachetilor, datorita pozitiei si sensului de rotire a motorului, este deficitara doar atunci cand ai nivelul scazut in baie. Pune-i ulei si-si v-a da drumul fara alte operatii, regleaza-i tachetii si repeta operatia dupa 4-500 km chiar daca nu se aud batai de joc mare. La o demontare ulterioara sa te uiti la ghidajul din bloc al tachetilor, ve-i vedea urmele de gripare. Ma bucur pt traseul pe care l-ai facut, ai demonstrat ca esti in primul rand mecanic apoi ca poti avea si satisfactii. Marele secret al longevitatii la nipra este verificarea si completarea uleiurilor in toate locurile, dela grup pana la amortizoarele ale furcii fata. PS. Te asteptam cu foto aici si cu prezenta la mizil... Editat August 9, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ai mers fara ulei, sau cu nivelul prea mic. Am patito si eu, dar m-am invatat minte si acum verific nivelul la fiecare oprire.Ungerea pe partea dreapta a tachetilor, datorita pozitiei si sensului de rotire a motorului, este deficitara doar atunci cand ai nivelul scazut in baie. Pune-i ulei si-si v-a da drumul fara alte operatii, regleaza-i tachetii si repeta operatia dupa 4-500 km chiar daca nu se aud batai de joc mare. La o demontare ulterioara sa te uiti la ghidajul din bloc al tachetilor, ve-i vedea urmele de gripare. Ma bucur pt traseul pe care l-ai facut, ai demonstrat ca esti in primul rand mecanic apoi ca poti avea si satisfactii. Marele secret al longevitatii la nipra este verificarea si completarea uleiurilor in toate locurile, dela grup pana la amortizoarele ale furcii fata. PS. Te asteptam cu foto aici si cu prezenta la mizil... Cristi 57, voiam sa vin pana la Mizil, dar nu stiu ce e cu Niprul! Voi verifica uleiul si tijele de la supape si daca nu isi va mai schimba distanta la tachet incat sa iasa pastila, voi incerca sa vin! El saracul a mers si asa fara pastila, dar nu imi explic ce s-ar fi putut intampla! Axa cu came? Culburtorul? Tija? Si de ce a mai functionat! Mai tii minte cat am vorbit despre jocul termic... 0.07 admisie si evacuare... Si a mers saracul fara pastila, clantzanind, cu o distanta imensa! Sunt in ceata rau! Voi pune si poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cristi 57 si dragii mei, va aduc la cunostinta ca m-am intorsdin calatoria vietii Niprului! Traseul: Ploiesti, Targoviste, Gaesti, autostrada, Pitesti, Ramnicu Valcea, Pestera muierilor _ aici am innoptat la cort! A doua zi am plecat spre Tg. Jiu, Valea Sohodolului, Hobita, Baia de Arama, Baile Herculane _ am innoptat la o pensiune. A treia zi: Herculane, Orsova, Cazane, si inapoi pe la Portile de fier, Drobeta Tr. Severin, Calafat, Corabia unde am innoptat la o pensiune. A patra si ultima zi, adica ieri, am mers Corabia, Tr. Magurele, Alexandria, Bucuresti, Ploiesti. Dar pana in Alexandria cu 40 km a fost deochiat Nipruletul de un fan de comuniste si din cat de bine a mers s-a bulitara! La cilindru drept au iesit pastilele! Le-am pus la loc, dar a iesit din nou dupa un km. Le-am repus si a rezistat numai cea de la evacuare. Am mers 200 km fara pastile! Nu stiu cum dar a mers! Ce poate avea?! Aproape 1000 de kilometri !! Bravo baiete !! Felicitari de la un batrin motociclist ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Multumesc mult! A fost tare frumos! Va dati seama! A fost si ploaie! Au fost si gropi! De la Orsova la Drobeta se lucreaza-semafoare! Dar a mers super! Apoi cand prindeam liber tineam 90 constant! A fost o gafa a mea ca nu am verificat uleiul... M-am bizuit prea mult pe becul indicator si pe ceas! Prima data cand a licarit becul intr-o curba trebuia sa-mi dau seama si sa completez! Am crezut ca doar s-a subtiat! Si stiam ca motorul boxer mananca ulei! La Oltcit scrie in cartea tehnica a masinii ca mananca 1L la 1000 km! Sa iau pozele si sa pun cateva! A fost tare frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) Aproape 1000 de kilometri !! Bravo baiete !! Felicitari de la un batrin motociclist ! La ce foloseste lacatul ala? Cristi_57, pana la urma cum merg manometrele ale pe carburatoare? Nu faci o poza, un video cu treaba gata?!... Editat August 9, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Multumesc mult! A fost tare frumos! Va dati seama! A fost si ploaie! Au fost si gropi! De la Orsova la Drobeta se lucreaza-semafoare! Dar a mers super! Apoi cand prindeam liber tineam 90 constant! A fost o gafa a mea ca nu am verificat uleiul... M-am bizuit prea mult pe becul indicator si pe ceas! Prima data cand a licarit becul intr-o curba trebuia sa-mi dau seama si sa completez! Am crezut ca doar s-a subtiat! Si stiam ca motorul boxer mananca ulei! La Oltcit scrie in cartea tehnica a masinii ca mananca 1L la 1000 km! Sa iau pozele si sa pun cateva! A fost tare frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 La ce foloseste lacatul ala? Doua patanii ; 1 Las motorul nu mai mult de jumatate de ora nesupravegheat, cind m-am intors zeci de pedale ,nu porneste ,ma uit in rezervor plin ochi. Niste copii mi-au umplut rezervorul cu apa. Am pus la buson cheie. 2 Las motorul intr-o parcare dupa un ceas paharul decantor de la robinet lipsa rezervor gol . Am facut o aparatoare la robinet si incui cu lacat. Montind si o alarma am scapat de aceste neplaceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Doua patanii ; 1 Las motorul nu mai mult de jumatate de ora nesupravegheat, cind m-am intors zeci de pedale ,nu porneste ,ma uit in rezervor plin ochi. Niste copii mi-au umplut rezervorul cu apa. Am pus la buson cheie. 2 Las motorul intr-o parcare dupa un ceas paharul decantor de la robinet lipsa rezervor gol . Am facut o aparatoare la robinet si incui cu lacat. Montind si o alarma am scapat de aceste neplaceri. nasol inca n-am patit asa ceva si-l tin afara non-stop in gradina doarme, da si daca umbla....atunci le pun curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 ...pana la urma cum merg manometrele ale pe carburatoare?Nu faci o poza, un video cu treaba gata?!... Ba da, saptamana asta-l pregatesc pt mizil, pun carburile alea "bricolate", o sa fac si un filmulet. La intoarcerea de la mizil, pot avea date aproximative... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ba da, saptamana asta-l pregatesc pt mizil, pun carburile alea "bricolate", o sa fac si un filmulet. La intoarcerea de la mizil, pot avea date aproximative... no no no! haida cu imagni clip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 In urma acestui tur i-am facut si o medie la consum! Undeva intre 4.5 si 5 litri la suta! Eu ma asteptam la 6-7 la suta! Mesaj completat cristi 57 am pus ulei am reglat supapele, am facut cateva ture si vad ca merge! Am avut ulei Lukoil Avantgard 20w50 recomandat ptr diesel! Acum am pus un Texaco Havoline 15w40! Sper sa ii priasca! As vrea sa ajung la Mizil! Mi s-a stricat o pipa la o bujie! Am comandat la Dany si sper sa ne vedem! Sper sa fie cum ai zis tu cu uleiul si sa nu se fi intamplat nimic la culburtori, tacheti, tije, supape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) Abandon!? Nipra nu iarta, mi-a traso in stilul ei caracteristc... Ce s-a intamplat? Inainte de a pune carburile bricolate mi-am zis s-o pornesc cu cele existente, apoi sa fac schimbarea. Surpriza! n-a pornit nici la a cincea pedala(stupoare), colegii au inceput sa-si dea coate inclusiv mistoul de rigoare... ineaca carburile iar si mai incearca, schimba bujiile(ereau ude) mai tarziu mi-am dat seama ca erau ude cu apa, benzina ohha... In sfarsit, a luato cu dreapta, stanga nimic, nimic nici dupa 5". In fine schimb carburile, le inec, pleaca la prima cu acceleratia usor "piscata", o las sa mearga in timp ce incep reglarea lor. Pe stanga carbul raspunde bine si are sensibilitate buna(chiar m-am mirat), insa pe dreapta ramane turat, surubul de amestec este ok dar cel de aer nu. Incerc sa reduc dar nu vrea, verific camasa cablului si este libera, scot surubul de aer de tot afara si nimic, merge mai departe. Verific cursa subarului, este ok , nu m-am prins pe unde-si ia aer(carburi noi de la dany), o las balta si zic sa fac o tura.. Surpriza frana spate se blocheaza, blocheaza roata(trebe data inapoi sa se debocheze), frana fata nu exista, furca blocata(rigida si curge apa pe la burdufuri), bratele telescoapelor ruginite... Oare ce-o fi pe la roti! Ce sincronizare, ce filme sa mai fac??? ...marele galben mi-a traso, e gelos pe virago! Se simte abandonat si nu iarta, nici emblemele de bmw nu mai ajuta... Am desfacut carburile, sunt praf, pline cu apa benzina trezita si un strat gros de oxid alb ca o crema, filete mancate partial. Nu cred ca mai am timp s-o termin pana vineri. Asta este... Am nevoie de piulita tijei de la soc, jumatate din partea filetata a ramas in carburator. Am seturi de reparatie pt carburi, dar nu contin aceasta piulita. Poate are cineva... pun o poza. Maine ma apuc de furca, daca am timp si de frane... si poate v-a fii gata pentru mizil. PS. La 3 brazi era ok, e drept ca a cam plouat de atunci, dar nu ma asteptam sa ajunga in starea asta! Concluzie: o nipra care merge, nu se strica niciodata! Mesaj completat @ss mihai nu-ti trebe ulei special, un multigrad mineral este foarte bun. La nipra conteaza intotdeauna cantitatea si nu calitatea, am mai scris acest lucru. Acum ca-i cald 20W50 e cel mai bun. Editat August 13, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Ce model is carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Ce model is carburile. k68-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 da, cristi 57, cu ploile care au fost... nu avea cum sa nu intre aps! Iti amintesti cat am reglat la tacheti, apoi la aprindere si tot mergea rau... Tot asa... Era apa in carburatoare! Dupa ce am eliminat apa, amers bine, dar nu mai pornea repede si nici nu mai puteam regla bine aerul pe partea dreapta! Apoi am luat garnituri noi la carburi si totul s-a rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Abandon!? Nipra nu iarta, mi-a traso in stilul ei caracteristc... Ce s-a intamplat? Inainte de a pune carburile bricolate mi-am zis s-o pornesc cu cele existente, apoi sa fac schimbarea. Surpriza! n-a pornit nici la a cincea pedala(stupoare), colegii au inceput sa-si dea coate inclusiv mistoul de rigoare... ineaca carburile iar si mai incearca, schimba bujiile(ereau ude) mai tarziu mi-am dat seama ca erau ude cu apa, benzina ohha... In sfarsit, a luato cu dreapta, stanga nimic, nimic nici dupa 5". In fine schimb carburile, le inec, pleaca la prima cu acceleratia usor "piscata", o las sa mearga in timp ce incep reglarea lor. Pe stanga carbul raspunde bine si are sensibilitate buna(chiar m-am mirat), insa pe dreapta ramane turat, surubul de amestec este ok dar cel de aer nu. Incerc sa reduc dar nu vrea, verific camasa cablului si este libera, scot surubul de aer de tot afara si nimic, merge mai departe. Verific cursa subarului, este ok , nu m-am prins pe unde-si ia aer(carburi noi de la dany), o las balta si zic sa fac o tura.. Surpriza frana spate se blocheaza, blocheaza roata(trebe data inapoi sa se debocheze), frana fata nu exista, furca blocata(rigida si curge apa pe la burdufuri), bratele telescoapelor ruginite... Oare ce-o fi pe la roti! Ce sincronizare, ce filme sa mai fac??? ...marele galben mi-a traso, e gelos pe virago! Se simte abandonat si nu iarta, nici emblemele de bmw nu mai ajuta... Am desfacut carburile, sunt praf, pline cu apa benzina trezita si un strat gros de oxid alb ca o crema, filete mancate partial. Nu cred ca mai am timp s-o termin pana vineri. Asta este... Am nevoie de piulita tijei de la soc, jumatate din partea filetata a ramas in carburator. Am seturi de reparatie pt carburi, dar nu contin aceasta piulita. Poate are cineva... pun o poza. Maine ma apuc de furca, daca am timp si de frane... si poate v-a fii gata pentru mizil. PS. La 3 brazi era ok, e drept ca a cam plouat de atunci, dar nu ma asteptam sa ajunga in starea asta! Concluzie: o nipra care merge, nu se strica niciodata! Mesaj completat @ss mihai nu-ti trebe ulei special, un multigrad mineral este foarte bun. La nipra conteaza intotdeauna cantitatea si nu calitatea, am mai scris acest lucru. Acum ca-i cald 20W50 e cel mai bun. pe caldurile astea merge bine T90 , in special pentru mers prin oras. Mesaj completat k68-uri da dar ori fi cele Ukrainiene si nu rusniace. eu unul nu am reusit anul asta sa o tin la un drum lung sa pot face o aproximare a consumului, insa la cum horcaie si cum trage de frumos motorul i-am dat mai putina atentie acestui aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 pe caldurile astea merge bine T90 , in special pentru mers prin oras. T90? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 T 90 la cutie! Eu am T 85! Si mie la fel imi face frana pe spate, Cristi 57! Blocheaza roata! Daca o slabesc cu un mm nu se mai franeaza! Cand merg cu Nipru parca as pilota un Mig! Sunt atent la toate! Ulei, carburatoare, frane, roti, ceasul si becul de la ulei... dar cred ca asta e farmecul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 dap! poate confirma si Aleko ceea ce am scris. Mesaj completat T 90 la cutie! Eu am T 85! Si mie la fel imi face frana pe spate, Cristi 57! Blocheaza roata! Daca o slabesc cu un mm nu se mai franeaza! Cand merg cu Nipru parca as pilota un Mig! Sunt atent la toate! Ulei, carburatoare, frane, roti, ceasul si becul de la ulei... dar cred ca asta e farmecul! frina spate pe disc, am! pina la ea aceleasi bube le intimpinam si eu, dade-am in frina mergea sanie.... la ulei s-a montat sonda in baie + ceas pentru citire temperatura la presiune barometru in locul sondei. ramane farmecul totusi, sa nu uitam de pitici din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 voua va cedeaza cricul lateral? L-am sudat de 3 ori! Tot degeaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 ss mihai Banuiesc ca nu este bine sudat deoarece pe la sudura nu are voie sa cedeze eventual langa in acest caz este teava subtire in perete ( slaba) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 ss mihai Banuiesc ca nu este bine sudat deoarece pe la sudura nu are voie sa cedeze eventual langa in acest caz este teava subtire in perete ( slaba) Numai bine Cred ca e tabla slaba! Nici nu pot incarca prea mult pentru ca nu mai intra in urechea de prindere! M-am dus acum pana la Electromecanica sau ce a mai ramas din ea si am vorbit cu cineva sa facem unul din fier tare! Sper sa rezolv maine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ce model is carburile. KARTEX VDC-03 - fabricatie ucraina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.