Magic4Ce Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Episodul 15 din seria "Ah, i-as da foc!!!" Am sa rog specialistii sa-si dea cu parerea, cu ce am gresit? Traseu firelor e exact asta, restul instalatiei e ca in schema postata mai sus de @Lantz. Cand pun contactul nu face nici fas. Prinde viata doar daca trag un fir direct de la borna + de la alternator la borna A+ de la releu sau daca mut firul ce duce la contact de pe releu pe alternator (si atunci ramane libera borna A+ pe releu) Adaug ca am verificat contactul, e ok, adaug ca nu am pornit-o sa vad daca incarca din motive evidente de om frustrat. Maine seara o pornesc si va povestesc daca incarca, totusi nu imi place de loc adaptarea asta stupida; si cand ma gandesc ca un releu nou nu e de cat 30 lei la Dany plus un mic transport nu ar fi mult... si stiu ca e ok toata treaba, nu mai stau cu improvizatii, doar ca as vrea sa prind intrunirea Seawolves cu motorul gata... daca nu s-a inteles ce am scris aici promit ca nu mai beau inainte de scris pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 trebe sa pui 3 diode 1N4007, apoi respecti schema de mai sus si mere garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Ce ziceti de asta: Ignitech - aprindere electronica programabila. http://www.ignitech.cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 încearcă întâi Âşi cu doi sezori Gotronic pe platoul aprinderii, polizezi una dn proeminențele camei,două aprinderi Gotronic Âşi două bobine de jawa - se păstrează avansul centrifugal Âşi vei avea scânteie pe fiecare cilindru puternică Âşi posibilitatea de reglaj separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Merge si cu un senzor Gotronic,si cu bobina dubla de japoneza,de circa un an de cand am pus-o nu am mai umblat la ea. P.S. De curiozitate ,cat costa aprinderea programabila? Editat Iunie 8, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 3300 coroane ceheÂşti, parcă. Adică vreo 500 lei? Uăi, mamă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Aaaa! Buun! N-am bani de dat pe ea... desi cred ca tenteaza. Daca e asta modelul corect: "SPARKER TCIP4 - tunable inductive ignition for 2, 3, 4 and 6 cyl. motorbikes." (full version) atunci costa 140 euro + taxe postale 19 euro, (pana la un kg) http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm mai exact in josul paginii: http://www.ignitech.cz/english/price%20list%20eur.pdf Da'i fain sa pui laptou-n atas si partenerul sa supervizeze daca mere cum suna, sau suna cum mere. Eventual, mai umbla la avans in timp ce stai la semafor Editat Iunie 8, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Aaaa! Buun! N-am bani de dat pe ea... desi cred ca tenteaza. Daca e asta modelul corect: "SPARKER TCIP4 - tunable inductive ignition for 2, 3, 4 and 6 cyl. motorbikes." (full version) atunci costa 140 euro + taxe postale 19 euro, (pana la un kg) http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm mai exact in josul paginii: http://www.ignitech.cz/english/price%20list%20eur.pdf Da'i fain sa pui laptou-n atas si partenerul sa supervizeze daca mere cum suna, sau suna cum mere. Eventual, mai umbla la avans in timp ce stai la semafor ba fratilor ce vreti sa faceti din nipra? ia treceti voi inapoi la reglat platini ca vad ca v-ati luat-o in cap cu tehnologia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 va rog spuneti-mi ce roate de japoneza se potrivesc fara mari eforturi(in afara de cele financiare...)la un Nipru batranesc?????/ cu multumiri !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Va salut domnilor, si va rog sa imi datzi si mie cateva lamuriri referitoare la carburatoarele K68Y Pekar, despre care am tot auzit pe aici numai de bine. M-am aranjat si eu cu o pereche nou-noutza, si ieri le-am montat si am dat si o tura aseara, cu ele reglate dupa ureche. Trage bine de tot motorul, iar ralanti-ul e ceva de vis intradevar! Intrebarile mele sunt: ce tre sa fac cu cele 2 stutzuri(dude) care le-am insemnat in poza; care este subarul de aer si care de benzina; si cum ar trebui sa dozez aerul si benzina(cate ture cu surubelnitza)in modul ideal, adica pentru o emisie redusa de gaze si un consum decent? Va multzumesc, si va doresc toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Reglezi cablurile de acceleratie sa traga de amandoua odata. Stuturile le lasi asa, scuipa benzina pe acolo la operatiunea de pornire - inundarea carburatoarelor. Nivelul de benzina in carburatoare sus (plutitorul reglat in camera de nivel constant - inchipuie-ti ca-i un WC). surubul perpendicular pe sol regleaza la relanti si la ture putine intrarea aerului: il strangi la maxim si-l dessurubezi 540 grade surubul paralel cu solul din lateral regleaza turatia relantiului. Dessurubezi la maxim la amandoua si insurubezi de n ori 180 grade la fel la ambii cilindri pana vezi ca tine relantiul si nu se chinuie. Incearca insuruband de 8 ori 180 grade... Dupa care, daca ti se pare ca trebuie sincronizat mai umbli la suruburile paralele cu solul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Reglezi cablurile de acceleratie sa traga de amandoua odata. Stuturile le lasi asa, scuipa benzina pe acolo la operatiunea de pornire - inundarea carburatoarelor. Nivelul de benzina in carburatoare sus (plutitorul reglat in camera de nivel constant - inchipuie-ti ca-i un WC). surubul perpendicular pe sol regleaza la relanti si la ture putine intrarea aerului: il strangi la maxim si-l dessurubezi 540 grade surubul paralel cu solul din lateral regleaza turatia relantiului. Dessurubezi la maxim la amandoua si insurubezi de n ori 180 grade la fel la ambii cilindri pana vezi ca tine relantiul si nu se chinuie. Incearca insuruband de 8 ori 180 grade... Dupa care, daca ti se pare ca trebuie sincronizat mai umbli la suruburile paralele cu solul. Multzumesc frumos, se pare ca le-am cam nimerit chiar asa reglajele, ca merge super! La camera de nivel nu am umblat deloc, iar suruburile de reglaj le-am lasat in prima faza asa cum erau de la fabrica, dar nepornind cum ma asteptam, am strans si slabit la cele reglaje pana mi-a iesit pasentza! Stiam eu ceva din junetze( de la dacii) de strans si apoi slabit 1,5 ture surubul de aer, si se pare ca am nimerit-o. Am fost chiar acum dupa ce m-am apucat de scris, in garaj sa-i dau o pedala si e de-a dreptul de lauda, deci dupa 2-3 pedale incete fara contact, la prima si fara accel. a luat-o sfert cum se spune, cu un mers cam "nerotund", dar in primele secunde am si coborat shocurile iar ralanti-ul si-a revenit. Raspunde prompt la acceleratzie, ce sa mai, mai mare dragu'. Maine seara ma pot prezenta cu ea la Timisoara la intrunire si duminica la retroparada banatzeana! Ura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Multzumesc frumos, se pare ca le-am cam nimerit chiar asa reglajele, ca merge super! La camera de nivel nu am umblat deloc, iar suruburile de reglaj le-am lasat in prima faza asa cum erau de la fabrica, dar nepornind cum ma asteptam, am strans si slabit la cele reglaje pana mi-a iesit pasentza! Stiam eu ceva din junetze( de la dacii) de strans si apoi slabit 1,5 ture surubul de aer, si se pare ca am nimerit-o. Am fost chiar acum dupa ce m-am apucat de scris, in garaj sa-i dau o pedala si e de-a dreptul de lauda, deci dupa 2-3 pedale incete fara contact, la prima si fara accel. a luat-o sfert cum se spune, cu un mers cam "nerotund", dar in primele secunde am si coborat shocurile iar ralanti-ul si-a revenit. Raspunde prompt la acceleratzie, ce sa mai, mai mare dragu'. Maine seara ma pot prezenta cu ea la Timisoara la intrunire si duminica la retroparada banatzeana! Ura! Te asteptam cu drag! Din pacate utilajul meu nu e gata inca dar vin cu alta motocicleta, mi-ar fi placut sa ne strangem toate niprele la un loc cum facem in fiecare an da asta e, ne mai intalnim si cu alte ocazii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Pe cine am văzut azi, la ora 16:00, pe C. A. Rosetti în fața Bibliotecii Centrale Universitare - Corp Boema, călare pe un Nipru MT16 kaki cu ataÂş? Motorul avea capacele de chiulasă model mai rar (două linii orizontale) Âşi tobe de CZ Sport (parcă). Anvelope cam de off-road, alternator pesemne original. Foarte miÂşto se auzea motorul Âşi bubuia toată strada a fier sovietic. Am fugit repede să vorbesc cu persoana în cauză, un tip pe la vreo 30 de ani, la mânecă scurtă Âşi cască neagră/verde închis în cap . Nu mai văzusem de-atâta amar de vreme o comunistă mergând prin BucureÂşti. Editat Iunie 16, 2011 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Pentru toti posesorii de boxere: Stimati prieteni si colaboratori, asa cum am promis in mesajul anterior referitor la acest subiect, revenim cu mai multe detalii despre Intrunirea Europeana Ural de anul acesta (2011) care se va tine in Austria, in Aschach an der Donau (Austria superioara), in primul week-end din Septembrie si anume 2-4 Septembrie. Atasat veti gasi o lista cu variantele de cazare din zona (pentru cei care nu doresc sa stea la cort), formularul de inregistrare si posterul evenimentului. Noi vom incerca si anul acesta sa organizam o excursie cu aceasta ocazie (aproximativ 10 zile in total) si va invitam sa va alaturati grupului. Cei care sunt interesati sa participe sunt rugati sa completeze formularul de inscriere si sa mi-l returneze. Completarea formularului nu genereaza nici o obligatie, are doar rol informativ pentru estimarea numarului de participanti si deci o mai buna organizare. Daca doriti informatii suplimentare referitor la acest eveniment va rog sa ma contactati. Cu stima, Cristian Ciornei ============= Ural Moto srl 17-25 Ajustorului st. Bucharest 6 Tel:+40 722 29 31 36 Fax:+40 21 211 72 17 Website: www.ural.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Ar fi fost frumos! Nu am bani! Sunt cam 1300 km! N-ar fi fost mult! Te duci cu Niprul , Cristi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 ... Nu am bani!... Da, asta este si problema mea... Costul nu este prea mare, cu benzina taxe, macare si alte cheluieli v-a ajunge cca 300 euri... Daca voi merge, v-a fi baranul galben, cel care intruneste conditiile de participare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badac Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 stie cineva cati litri de ulei intra la nipru daca am pus baie marita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 sunt multe bai de Nipru, sper ca ai vreuna cu caroiaj pe interior sa retina mizerii, baga 2L si mai adauga peste pana esti la semnul de sus cu joja neinfiletata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 stie careva daca la frana de nipru(roata-fata) pe cele doua "came" ce actioneaza sabotii exista saibe intre ele si capacul de aluminiu in care sunt montate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Eu nu am nici o saiba acolo. Ma gandeam si eu ca ar trebui ceva pus sa reduca frecarea dintre fier si aluminiu... Editat Iulie 4, 2011 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Merge sa pui niste saibi subtiri gen laine eu asa am pus,da tot nu i frana rea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 mie imi prinde bine frana fata opresc motorul cu atas cu 3 persoane numai cu frana de fata, da trebuie curatate cam des la mine ca intra gunoi si mi se blocheaza tot sistemu de-aia intrebam de saibe ca stiu ca peste tot unde e articulatie sau piesa mobila este saiba (sau ar trebuii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) ...ce actioneaza sabotii exista saibe intre ele si capacul de aluminiu in care sunt montate? Nu, acolo nu se pun saibe, sunt inutile... si nici nu ai unde sa le pui! Sabotul se aseaza pe o semisfera la un capat, iar la celalalt este liber, autocentrandu-se singur datorita fortei de frecare logitudinale ce apare in momentul franarii. Arcurile il mentin pe pozitie atunci cand frana este libera. Am inteles gresit si am facut referire la saboti... Acolo unde spui nu sunt prevazute saibe de fabricant, dar poti pune linistit saibe, nu fac nici bine nici rau. Levierele de comanda din cate stiu sunt tinute de cele doua arcuri de rapel, catre inafara. Editat Iulie 5, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 le-am pus fara saibe, am curatat bine si am trantit niste vaselina la toate imbinarile mobile si merge ok sa vedem cat tine asa, eram curios cum e original ca stiu ca in toate niprele si-au bagat unii gheara care considera ca is anumite piese in plus si de-aia imi faceam griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.