Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Mai incearca odata sa pui pozele alea. Sigur de la detonatii? E cam suspect, mai ales daca vizorul in pistoane a fost facut in acelasi loc. Inclin sa cred ca supapa aia a dat in cap pistoanelor, mai ales daca zici ca nu sta cum trebuie. Stiu ca te bagasei acum ceva vreme in motor. I-ai schimbat bielele cumva? Ma rog, speculam pana maine. Incearca sa mai urci o data pozele alea si dup-aia ne dam mai multe capete cu parerea. :scratch:

Oricum e de porc ce-ti face Nipra. sa-i bati obrazul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e o nipra misterioasa si necunoscuta mie,doar viitorul ne desparte de a ne cunoaste mai bine.

a mea daca facea de astea ardea si acum.....benzina turnata pe ea.

nu as tinde sa cred ca supapa da in capul pistonului

post-9005-0-13968600-1314504257_thumb.jpg

post-9005-0-29601800-1314504267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica erau 3 cauze pentru o gaura in piston

 

avans aiurea

aer fals

supraincalizre.

 

Stiu un american care A SUDAT nenorocitele de carburatoare de chiuloase la un Ural750 (in cazul lui, putea face rost foarte usor e altele noi..) dupa ce a dat doua gauri pe dreapta. Asta ca sa fie sigur ca treaba cu flansa de cauciuc nasol care se dezintegreaza si care lasa aerul sa treaca se exclude.

 

A treia gaura a survenit la mai putin de o luna. A rezolvat problema numai cand a spart cu ciocanul delicata si minunata aprindre ruseasca si a inlocuit-o cu una Ducati. Ca sa vezi, nu s-a mai gaurit nimic de atunci..

 

Si nu e singurul care a rezolvat problema asa. Secretul e ca scarba aia de aprindere o ia razna in mers, degeaba o reglezi tu bine la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu inclin sa cred ca aprinderea iti face bube. daca vrei iti pot da o perioada o aprindere orijinala, sa o inlocuiesti pe aia electronica sa vezi daca mai face figuri si un piston, cota 0 dar nu e bombat, e original si ala. faci proba o luna si vezi ce se intampla....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi!

cum am zis mobra nu e a mea.

motorul a fost refacut. inainte de" refacere" s-a umblat zilnic cu ea si nu a avut probleme,cit, cum si ce anume sa rectificat"?habar nu am!

am sa verific aprinderea si apoi sigur dau jos chiuloasa s-o inspectez.

pistonul am sa-l pun de pe partea opusa invers, dintr-un set de al meu a fost pus si ultimul care a decedat.

cel de partea dreapta car ee far aprobleme merge OK bujia e mai mult decat frumoasa,ulei nica sa mance...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NOS!

si celalalt piston e tot acolo gaurit?

exact in acelasi loc, apare gauroi-ul odata cu aparitia la fata a pistonului tumna pe directia gauri bujiei.

scinteia era slaba,foarte slaba,din ce-mi aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai fost deschis subiectul acesta, dar pe mine ma mananca undeva sa intreb: este adevarat ca niprei iar place si ceva motorina adaugata in benzina? Daca da, cam catzi litri din cei 19 care intra in rezervor ( sau cat la suta, ca n-are tot omu' rez. de 19). Cred ca am citit candva, dar nu am luat in serios la vremea aceea, dar de cand circul si eu mai mult cu Natasha ma tot roade gandul asta, ca de consum nu ma pot plange, 4-5 la suta... si-o galeata :pow: , eei glumesc, dar 10-11 tot haleste, cu K68-uri da' merge super :ok: Nu am dat jos o bujie sau sa mai pun mana pe vreun surubel de dinainte de Siriu, doar pedala si forja :bike-037: Multzumiri lui Andrei D pentru bujii, si lui Aleko ca ma invatzat pasii unei porniri tipice pentru nipra! :wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai fost deschis subiectul acesta, dar pe mine ma mananca undeva sa intreb: este adevarat ca niprei iar place si ceva motorina adaugata in benzina? Daca da, cam catzi litri din cei 19 care intra in rezervor ( sau cat la suta, ca n-are tot omu' rez. de 19). Cred ca am citit candva, dar nu am luat in serios la vremea aceea, dar de cand circul si eu mai mult cu Natasha ma tot roade gandul asta, ca de consum nu ma pot plange, 4-5 la suta... si-o galeata :pow: , eei glumesc, dar 10-11 tot haleste, cu K68-uri da' merge super :ok: Nu am dat jos o bujie sau sa mai pun mana pe vreun surubel de dinainte de Siriu, doar pedala si forja :bike-037: Multzumiri lui Andrei D pentru bujii, si lui Aleko ca ma invatzat pasii unei porniri tipice pentru nipra! :wavey:

 

eu folosesc ulei 2t tot timpul la moto ce le calaresc,cind am benzina de 80 din ucraina nu folosesc nimic dar cind pun de la noi folosesc tot timpul ulei sau motorina.

10litri benzina 1 litru de motorina sau 10 litri de benzina 50 mm de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand janta pe 15 pt. DNEPR cu butuc,100lei.cine doreste cauciucul 180\70\15 ,100lei.este si bascula facuta+axul rotii,70lei.tel:0762679952

toate la 170 lei.trebuie numai montate pe dnepr.se da cu bolturile pt. bascula si axul rotii

post-66271-0-66826900-1315127766_thumb.jpg

post-66271-0-55374200-1315127778_thumb.jpg

post-66271-0-11329100-1315127789_thumb.jpg

post-66271-0-23818400-1315127802_thumb.jpg

post-66271-0-94326300-1315127835_thumb.jpg

Editat de lidi_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa.. cardanul e optional la nipru, nu va fi o problema!

ehee baietii mosului,imi aduc aminte ca azi.era in anii de glorie 2000-2001,cand am pus pe dnepr cauciuc 185\15 de masina,sau pe la intruniri ereau baietii de prin caras-severin ce aveau pneuri cam de aceeasi marime,dar de moto.bineinteles cacardanul sta inclinat,dar in limite sa poti merge linistit.De multe ori,cardanul era taiat,lungit si sudat in strungam fost la mare cu dnepra asa(650km dus-intors),sau Gheorghieni(500km).era perioada cand nu erau multe japoneze,se platea vama sa le inscrii,visai la o janta turnata cu disc,etrier.multi baieti puneau pompa de frana pe spate de masina,pt ca nu gaseai.fiecare voia sa faca bici si sa pocneasca,cu gandul la o japoneza...oricum,bascula,roata au fost facute de un prieten acum 3-4 ani,dar a abandonat proiectul DNEPR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca o bobina de inductie sa cedeze in 3 luni? Dupa aproximativ 2000 km? Este si d-aia mai "smechera" pentru aprindere electronica! Adica neagra! Nu mai da scanteie! Voi incerca cu o bobina de japoneza! Daca merge va comunic! Astept sfaturi in privinta bobinei potrivite!

Sper sa veti fi avut o vara motociclistica plina de drumuri si satisfactie!

post-8940-0-86855700-1315649907_thumb.jpg

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Este foarte posibil sa cedeze si dupa citeva scintei. De regula chestiile astea se intimpla atunci cind cumparatorul crede ca a dat prea multi bani pe piesa, iar vinzatorul crede ca a cerut prea putin. Nu stiu ce sa spun, eu am avut doua aprinderi electronice rusesti, set cu bobina . Cu una am mers o perioada. Cind am cumparat-o pe a doua am montat-o in locul primei aprinderi. Si cu ea am vindut motocicleta si merge si acum bine merci la noul proprietar. Cu setul ramas pina ce termin damblalele cu a doua Nipra mai fac cite o interventie pe la cine are nevoie de lamuriri suplimentare. Cauta o bobina dubla japoneza si pune pe ea. Vezi ca user-ul Grex foloseste una la Dnepra lui. Poate i-ti da informatii mai exacte. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc ulei 2t tot timpul la moto ce le calaresc,cind am benzina de 80 din ucraina nu folosesc nimic dar cind pun de la noi folosesc tot timpul ulei sau motorina.

10litri benzina 1 litru de motorina sau 10 litri de benzina 50 mm de ulei.

Ieri am testat nipra la un drum de Tr. Severin- Baile Herculane, cca 100 km, cu amestec de 10% motorina in benzina de 95! A mers mai ceas ca ceasu'(cu 90-100 pe majoritatea traseului, am avut pe nepotu-miu cu un Suzi GSXF ce ma seconda si veghea si vitezometrul). Am avut chiar impresia ca ralantiul e mai stabil. Parca si consumul e ceva mai mic(estimez un 9%). Multzam frumos de sfaturi! :cheers:

Am avut in gasca si o moto solo a amicului nostru ce ni sa alaturat in Orsova, care a mers cu suta la suta carburant doar motorina!!! :scratch: Pe bune, are un Royal Einfield diesel. :bounce: O sa incerc sa pun un filmuletz zilele astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update de la fabrica mama :friends:

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.kmz.com.ua%2Fproduction%2Fspec_mototsikly%2F50 (mutati catre sectiunea news)

slabutz desigur, dar decat nimic :sick: si in paleta de motociclete produse se lauda si cu un Dnepr 16M (military), frana pe disc si pornire duala, nu zice de diferential blocabil

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi faci in ciuda....ne dai si noua reteta? :cheers:

:what: ..nu sefu', nu asta am dorit.. voiam sa-ti imaginezi cum v-a arata tot motorul la final..

Apoi trebe stiut ca CV am rezolvat-o mecanic la victor acasa(/index.php?/topic/590319-dnepr-mt10/page__st__60 - vezi postarea lui adrian)

 

..poze cu grupul ..urmeaza si motorul

 

PS. secretul ti-l povestesc la o bere, cand ne-om vedea... alege tu data si locul :cheers:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...