darkwolf Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O fi devenit plictisitor, doar asta se intampla in fiecare zi... adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O fi devenit plictisitor, doar asta se intampla in fiecare zi... O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) .Sper sa se descurce alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 se vede ca perioada asta, lumea se ocupa de taierea porcilor,nu de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) .Sper sa se descurce alternatorul. sa nu ai vreun scurt in instalatia electrica,un fir piscat stiu io s deaia sa iti descarce bateria.in mod normal nu ar trebui sa se intample asa ceva pt ca nu ii lanterna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 O sa mesteresc io saptamana viitoare,imi pun acumulator de Matiz in atas,ca dupa vre-o 10 acumulatori de de moto care se descaraca dupa o saptamana de stat,am dedus ca ori am eu ghinion la acumulatori moto,ori garajul meu e construit pe un intens camp electromagnetic,(posibil o fosta gaura neagra) .Sper sa se descurce alternatorul. misteriosul intrerupator ce taie curentul este pe moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 (editat) misteriosul intrerupator ce taie curentul este pe moto? Am pus siguranta automata pa "+"-ul principal,si degeaba. P.S. Nu stiu la ce intrerupator te referi. Editat Decembrie 10, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Cat face nipra aia asa fara acte? e functionala?unde e? Face 1000 lei, este funcțională dacă-i dați cîteva ore omului să curent-benzină, Âşi se află în HuÂşi jud. Vaslui. Pentru ulterioare detalii va trebui să mă suportați pe mine la o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Am pus siguranta automata pa "+"-ul principal,si degeaba. P.S. Nu stiu la ce intrerupator te referi. niprele normal au un intrerupator sub saua pt a opri alimentarea cu cutent de la baterie la instalatia electrica.daca nu exista acest intrerupator nipra fura curent si de aici pleaca descarcarea bateriei.pererea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 niprele normal au un intrerupator sub saua pt a opri alimentarea cu cutent de la baterie la instalatia electrica.daca nu exista acest intrerupator nipra fura curent si de aici pleaca descarcarea bateriei.pererea mea. exact despre asta spuneam,sub sea la nipru este acel intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Sa fie intrerupatorul ala de veioza ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Sa fie intrerupatorul ala de veioza ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general. da acela ii intrerupatoru problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 Sa fie intrerupatorul ala de veioza ,ca am avut asa ceva pe instalatia veche,dar am crezut ca la pus acolo vechiul proprietar,(de la o veioza probabil).Ori-cum eu am facut din nou instalatia si am pus o siguranta automata,cu rol si de intrerupator general. da acela ii intrerupatoru problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Ce mai face maestrul Bubaq, intemeietorul, fondatorul, initiatorul acestui topic? Ce mai stii Cristi 57 despre Bubaq? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Captivat de viata cotidiana, prioritati in curs de rezolvare... Eliberare ptr. vara ce vine, timp liber ptr. hoinareli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Am montat acumulatorul de Matiz in atas,cu siguranta automata pe "+",si am pornito un pic,o pregatesc de sarbatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Cu prima ocazie , te vizitez ...Maestre! ...si pentru ca sunt nervos de cat am zacut intr-o dacioara in timp ce se turna asfalt pe ploaie...si ca sa nu stric(de tot.... )topicul cu uralele in Austricia...si pentru ca tine tot de siteza: ...deci , uralele noi au niste roate foarte faine(doar de 18 ...) da' faine....rotunde, tensionate...etc... Furca fatza e aceiasi cu a noastra....aceiasi facatura, aceleasi tuburi de amortizor strambe la interior , aceleasi arcuri care stau foarte stramb si freaca deampulea in in tuburile de tractiune, si umplu uleiul si interiorul de particule metalice foarte dure! M-am obosit intr-o dupa amiaza si la uralul verde ce il mai vedeti prin poze , am centrat tuburile amortizoarelor in jambe, cu niste saibe cu grosime variabila...cred ca e singurul ciors la care arcurile merg perfect coaxial cu tuburile! ....etansarea e mai proasta!Doar un simering(si nu de culisare! de rotatie, adica uzual 47/36/7 pentru cine are nevoie...doar doi pot avea in Roamania ).La MT, la K750 este un fel de simering-presetupa cu 3 fuste si cu arc, care e mult mai eficient... Cel de pe ural e fixat cu o bucsa de fonta la exterior si un inel de sigurantza...toate sunt slobode...Bucsa primeste ulei de la simeringu de dedesupt si praf de afara, si face o treba foarte faina cu tuburile!Excelenta!O solutie de milioane Puteau sa-i puna un guleras de pasla cum e la astea vechi , sau niste burdufe , sau orice altceva ...dar i-au pus o pereche de verighete de fonta care sa rodeze bine tuburile...sa arate rustic , cu uleiul borat ....(poze cu fenomenul cat de curand...si cu solutia romaneasca ...definitiva ) daca om trai si om fi sanatosi...si ne tin izmenele , ca pe vremea asta , cam greu.. Ghidonul nu are amortizor la rotatie, si ar fi foarte util pe drumurile din romania! Cadrul este exact la fel cu cel de la Uralul de 650...inclusiv articulatiile de la bascula spate...care cam cedeaza la cele de 650... Au sudat o placa urata , trinughiulara ca sa puna scaunul din fatza... Suspensia , spate scartaie ca si scranciobul barbarului din filmul cu Gerula...puteau sa puna un bandaj de plastic pe cupa sau pe arc ...e totusi o chestie ca un motor de 7000 de euro sa sune dupa prima ploaie ca si macazele de la tren! Cutia este exact la fel cu cea de 650 doar intunericul e de la badea Hertzog...dar de schimbat schimba la fel, si scoate acelesi sunete generoase de confirmare...Nu ar fi stricat in banii astia si un levier manual pentru scos in neutral..... Motorul merge si suna fain! Se opinteste in toate vitezele, si daca este reglat se tureaza bine si e o placere sa-i dai in goarna...Bine...se provoaca ulei pe la tevile de protectie a tijelor impingatoare in qiuloasa nu in bloc...(o etansare dificila...care mie mi-a iesit din prima , cu niste adeziv de la Fieru'...) Transmisia este aproape la fel cu ale noastre, doar ca au renuntzat la 2 prezoane de fixare (chiar si cu 4 are prostul obicei de a se desface de pe furca!) asa ca cele doua ramase se straduie sa o tina pe bascula.....cu oarecare succes.... Frana este la fel , adica nu prinde....geometrie proasta, trebuie sa dai jos roata ca sa reglezi uzura(la nipre e mult mai elegant...), iar pedala este foarte prost pozitionata, si necesita acut taierea si sudarea in alta pozitie....Sistemul de parghii isi face jocuri mari in timp...si cursa moarta...Asta e , rustic (compenseza in schimb Brembo-ul de pe fatza ) Au renuntzat sa mai puna cupa de protectie peste cardan...nisipul si apa aruncate centrifugal de catre semicuple, fac foarte bine la rulmentii crucii....noroc cu iarba, curpenii care se mai rasucesc dupa toate alea si protejeaza... Tabla nu este nici foarte tare , nici foarte groasa...si in partile in care nu se vede ii cam lipseste (total ) un strat de protectie...doar vopseua subtire neagra sta in fatza nisipului si sarii de pe drum... In rest , e rustic, bine accizat de austrieci(ca sa aiba bani de topoare pentru transarea socrilor si a ce mai au ei in ograda...)sta fain pe drum , trage ca un bivol, fuge, scartaie, si ai nevoie de o mana de scule sa-l faci bucati bucatele... A, si keihinurile isi fac treaba cu varf si indesat... PS In poze , solutia de racire a aprinderii(alta nu mi-a venit ...ce naiba , sant roman!) ...daca as avea vreo 1000 de euro , mi-as cummpara motorul...far ezitare...binenteles nu de la austrieci... Racire fortata,dar la ultima etapa locala de Traforaj viteza ai lipsit.E buna ideea totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Se pare ca Dl. Drobu e un pesimist inascut. Ma intreb de ce nu au pus astia de la ural o furca paralelogram si un cadru rigid pe moto era si mai retro si mai scapau din probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Salut. Nu stirniti ursul ca acusi trinteste vreo doua de ne prapadim de ris . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Fetelor, va urez Craciun fericit! Sa va fie Mosul bogat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Pai...Noi tot asteptam replicile "ursului"... Hiberneaza ....pana la primavara nu mai auzi de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 O poza-doua de azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Iaca ce mi-a lasat in curte Mos Gerila, anul asta. Mi l-a pastrat inca din 1972. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Bine că vă mai plimbați! O să pun și eu poze pe topicul Ural, imediat ce le primesc! Am făcut peste 70 de km ieri și azi! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Iaca ce mi-a lasat in curte Mos Gerila, anul asta. Mi l-a pastrat inca din 1972. cam generos mos GERILA asta al tau te dai la nipre, te lasi de ij uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun Fericit si La Multi Ani! Va doresc un an mai bun si sa ne revedem sanatosi pe sosea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.