ss_mihai Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Din ce motiv se pot arde toate becurile la o motocicleta? Mi s-au aers toate mai putin Faza mica si faza mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Releu regulator dereglat sau paradit? Instalație electrică a cărei fire atârnă sau nu fac bine contact? Becurile de fază poate că sunt ceva mai rezistente la voltaj excesiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Sint varianta k68 pekar ucraina(sint destul de bune),cu un kit de reparatie e posibil sa lucreze mai bine. 32 de lei kitul pt.ambele carburatoare. am primit kitul reparatie carburatoare si camera si joja.mersi dany Editat Aprilie 8, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bear rider Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 e cumva posibil ca din cauza unui joc prea mare al culbutorilor sa-mi intre benzina in ulei? sau poate fi alta cauza? multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 e cumva posibil ca din cauza unui joc prea mare al culbutorilor sa-mi intre benzina in ulei? sau poate fi alta cauza? multumesc anticipat! Din cauza amestecului aer,benzina, din carburatie,de la supape iar se poate,dar deobicei carburatia e vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bear rider Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Din cauza amestecului aer,benzina, din carburatie,de la supape iar se poate,dar deobicei carburatia e vina. merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 caut arbore cotit pt. Nipru,nou sau R1.ID.sau bip.0723297338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 caut arbore cotit pt. Nipru,nou sau R1.ID.sau bip.0723297338 vorbeste cu dany_old moto el te rezolva sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Am vb.cu omu azi Original e scump rau,cel ucrainian ajunge la 200 de lei fara biele. Am avut origianle de pe timpuri dar sau dat..am ceva second dar sigur trebuie urcat in cota, sau prin motoare trebuie vazut ce este..am multe motoare cu vibrochene impecabile dar le dau cu totul, daca desfac un motor pt. vibrochen restul de piese se ratacesc aiurea...de aia prefer sa dau cu totul sau cei pe ele eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) ceva de genu. tobe + coturi noi,ai pe stoc.ma interesaza ceva frumos,scurt si mai rotunjit la finale. Editat Aprilie 12, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 ceva de genu. tobe + coturi noi,ai pe stoc.ma interesaza ceva frumos,scurt si mai rotunjit la finale. La polon replici sint cel mai ieftin,in ucraina sint scumpe rau. Cote si tobe RUSIA undeva la 200 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 film sovietic, pe la jumate se vad impresionante secvente de antrenament cu Nipre de politie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Am inlocuit releul dupa arsura generala a becurilor. Treaba a iesit buna. Dar Murphy are dreptate dupa bucuria finalizarii remedierii instalatiei electrice... a trebuit sa se intample ceva acare ma streseaza la greu: mi-au iesit din nou pastilele de pe partea dreapta! Nu inteleg de ce! De ce? De ce? De ce? Cine are habar de ce pot iesi pastilele sa-mi comunice de urgenta! Eu reglez jocul la tacheti la 0.07 si nu inteleg cum pot iesi pastilele! Paste fericit, fetelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Hristos a inviat! Tie si tuturor care sinteti pe forum. Explica detaliat cum ai reglat jocul la supape. Si dupa asta mai vedem. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 E problema de acum 2 ani de zile. Am fost intr-o excursie mai lunga pana la Cazane si inapoi. Am cam tinut-o in 90 km/h. Pana in Alexandria am oprit si un pasionat de comuniste pe langa care trecusem s-a oprit sa o admire si mi-a deochiat-o. Cand am pornit motorul din nou ca sa plec mai departe a inceput sa clantane pe partea dreapata! Am desfacut si am vazut ca iesisera pastilele. Le-am pus la loc dar din cand in cand tot ies! Le-am reglat la dreapta asa cum le-am reglat si la stanga! La semnul de pe volanta cand sunt ambele supape inchise (dupa ce s-a inchis admisia)! La cel din stanga nu ies, la cel din dreapta ies! Trebuie sa o duc la descantat! sau sa o vand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 E problema de acum 2 ani de zile. Am fost intr-o excursie mai lunga pana la Cazane si inapoi. Am cam tinut-o in 90 km/h. Pana in Alexandria am oprit si un pasionat de comuniste pe langa care trecusem s-a oprit sa o admire si mi-a deochiat-o. Cand am pornit motorul din nou ca sa plec mai departe a inceput sa clantane pe partea dreapata! Am desfacut si am vazut ca iesisera pastilele. Le-am pus la loc dar din cand in cand tot ies! Le-am reglat la dreapta asa cum le-am reglat si la stanga! La semnul de pe volanta cand sunt ambele supape inchise (dupa ce s-a inchis admisia)! La cel din stanga nu ies, la cel din dreapta ies! Trebuie sa o duc la descantat! sau sa o vand! daca ai reglat jocul de la admisie ca cel de la evacuare normal ca iti sar pastilele.la admisie jocul ii mai mic un pic ca cel de la evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 s-ar putea sa ai joc in culbutor.verifica daca surubul cel gros ce trece prin urechile de aluminiu ale chiloasei si tine culbutorul are joc in aluminiu sau in bucsa interioara de otel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Sau arcurile sunt praf de moi(ca un cozonac pascal),supapele se 'inclina' si raman oarecum deschise in timpul functionarii...e un triungi cu bermude dar sigur asta e stiuta de mult.Ideea e ca problema e acolo in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Sau arcurile sunt praf de moi(ca un cozonac pascal),supapele se 'inclina' si raman oarecum deschise in timpul functionarii...e un triungi cu bermude dar sigur asta e stiuta de mult.Ideea e ca problema e acolo in chiulasa. daca supapele ar ramanea deschise ar lovi in capul piston si pistonul era praf pana acum.toata treaba ii din curbutorul de la admisie.daca are joc prea mare curbutorul atunci se va schimba axul curbutorului si bucsile dar daca sa ajuns la aluminiu atunci trebuie alta chiloasa noua sau una sh in stare buna daca supapele ar ramanea deschise ar lovi in capul piston si pistonul era praf pana acum.toata treaba ii din curbutorul de la admisie.daca are joc prea mare curbutorul atunci se va schimba axul curbutorului si bucsile dar daca sa ajuns la aluminiu atunci trebuie alta chiloasa noua sau una sh in stare buna am vrut sa zic ca "daca nui are joc prea mare"puneti "NU" in fata blui daca si se va intelege totul cum trebuie.scuze pt greseala.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Sau arcurile sunt praf... Cel mai probail asta este cauza... arcuri prea moi care nu pot invinge inertia. daca supapele ar ramanea deschise ar lovi in capul piston si pistonul era praf.... ...supapele deschise nu lovesc pitonul in toate situatiile! spre ex. la incrucisare ambele supape sunt deschise iar pistonul se afla in PMS, apoi in camera de ardere este spatiu suficent intre supapa inchisa si calota pistonului, fapt ce-i permite supapei sa stea deschisa fara a fi atinsa de piston.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 Cel mai probail asta este cauza... arcuri prea moi care nu pot invinge inertia. ...supapele deschise nu lovesc pitonul in toate situatiile! spre ex. la incrucisare ambele supape sunt deschise iar pistonul se afla in PMS, apoi in camera de ardere este spatiu suficent intre supapa inchisa si calota pistonului, fapt ce-i permite supapei sa stea deschisa fara a fi atinsa de piston.. Si eu m-am gandit la arcurile supapelor. Cred ca si-au pierdut calitatile si au o inertie prea mare. Stii, Cristi, ca am mai discutat despre chestia asta si tu imi spuneai ca pe partea dreapta ungerea este mai slaba. Si cred ca pe vremurile alea de vara incinse arcurile s-au decalit sau ceva de genul asta. Ca este ciudar ca am problema numai pe partea dreapata si la ambele supape. Adica se uzau umerii la axul de la un culburtor dar nu la amandoi deodata! Sa vad cum fac sa schimb arcurile si poate dupa aia nu mai face asa! Si ce va pot zice. Sa aveti grija de voi si sa avem vreme frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Si eu m-am gandit la arcurile supapelor... La 4000 rot/min timpul de deschidere al supapei este de cca 0.0035 sec. In tot acest timp ea coboara cca 4 mm, asta inseamna ca viteza ei este de aproximativ 70m/sec, iar daca arcul este tasat sau inbatranit, nu poate invinge inertia supapei care se v-a inchide cu intarziere marind jocul termic. In acest moment pasila este libera si aruncata afara... Arcurile nu s-au decalit, ci doar calitatea lor a fost proasta(materialul sau tratamentul termic deficitar). Dupa calire arcurile devin casante si se face o operatie revenire ptr. detensionare, marirea elasticitatii si tenacitatii otelului. Niciodata un arc nu se decaleste in motor. Tratamentul termic al arcurilor este compus din doua faze: calire urmata de revenire. Daca arcul oboseste repede si se rupe inseamna ca revenirea a fost prost facuta. Daca se taseaza atunci calirea este proasta sau revenirea facuta la o temperatura prea mare. In ambele situatii temperaturile sunt precise si esentiale... La tine nu este vorba de ungere, sau cel putin nu asta este cauza... ungerea este intradevar deficitara pe dreapta fata de stanga, dar asta produce griparea tachetilor si indoirea tijelor de la culbutori. Ca sa intelegi trebe, sa gandesti logic! Sensul de rotire al vilbrochenului face ca partea stanga sa fie mai bine lubrifiata, o deficienta constructiva... este ca o roata care arunca mereu apa de pe sosea in spate, dar daca treci printr-o balta atunci arunca pe toata aripa. De asta am sustinut mereu ca importanta la nipru/ural este cantitatea si nu calitatea... iar experienta a confirmat acest lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Salut. Mai Mihai, eu sint mai capsoman. Ma intereseaza in amanunt cum ai facut reglarea. Nu "am reglat la fel supapele de pe stinga cum sint cele de pe dreapta". Nu. Vreau ceva la modul : am rotit motorul, am urmarit cind supapa de la... am verificat semnul, am verificat jocul, am reglat jocul. Te-am rugat sa explici amanuntit. Banuiala mea este ca reglezi gresit jocurile. Este un amanunt care-ti scapa. Nu se poate intimpla chestia cu pastilele numai la acelasi cilindru fara a fi o greseala strecurata undeva. Fara nici o suparare, undeva gresesti si de aici toata dandanaua. Sint lucruri, operatiuni, faze, la care si un meserias cu experienta greseste, omite ceva. Asa ca asta nu este nici o rusine cind cineva care nu are nici un alis-belis cu mecanica face mecanica si mai scapa cite o "duda". Problema este ptr. cei profesionisti cind fac "dude". Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Am pornit motor de nipru cu jocuri de 1mm pe culbutori si nu au cazut pastilele...turat rezonabil,cat a putut rezista nepotul.nu stiu ce sa mai cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Am unul din cele 6 bolturi care tin discurile de ambreiaj uzat. E bagat presat din ce vad in catalogul cu piese de Dnepr. Cum se da afara de acolo? Incalzesc volanta in zona respectiva si apoi il presez? A mai facut cineva operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.