Magic4Ce Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Asta în cazul în care nu ai prinderea așa cum e la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Nu vrea nici un niprist rezervor de M sa-si infrumuseteze viata??? Eftin si urgent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor. Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte. Editat Aprilie 11, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 imi poate spune cineva ce supspe de ARO se potrivesc pe DNEPR? Brasov sau Campulung? e vreo diferenta intre ele? potrivesc si ghidurile? un amic (nu tu Aline,altcineva) si-a luat supape noi,toate bune,rectificat scaune,facute ghiduri noi,si... stupoare - supapele erau de ural 650 nu de nipra asadar,astept sfaturile din partea voastra,spre a i le oferi mai departe amicului meu,necajit de altfel. Va multumesc! are Gaspar.60 lei setu.asa am luat si eu. 100 lei origilalul. are Gaspar.60 lei setu.asa am luat si eu. 100 lei origilalul.nu cred ca se merita sa iei de aro si sa te apuci de prelucrari pri aschiere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor. Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte. eu de aro am pus pe r35 si este ok rest cu scurtare slefuire a facut un atelier de specialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Ma bate gandul sa trec la atas, sa vad cum este, poate o sa-mi placa! ..se zice ca incercarea moarte n-are. Deci ma intereseaza o barca si o aripa de nipra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Tot galbene piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor. Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte. si trebuie facut un canal pe exteriorul ghidului,pentru o siguranta sa nu cumva sa treaca in vecini in camera de ardere.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Nenea Cristi57, care-i faza cu bobina dublă de Logan, gata tăiată la jumătate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) ...care-i faza cu bobina dublă de Logan, gata tăiată la jumătate? Am facut-o sa fie de rezerva sau sa ajut un prieten. Daca iti trebuie, este a ta... dar nu ma pune sa umblu pe la posta. Editat Aprilie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Ieri m-am întors de la ţară, numai de Nipru m-am ocupat. Când veniţi unul - weekend-ul ăsta - cu o pereche de carburatoare bune să vedem ce-i putem face să meargă bine? Cu unul din ele am reuşit - pe rând - un ralanti de invidiat pe fiecare din cei doi cilindri. În video cam harlăieşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Sigur că îmi trebuie! zic şi sărumîna şi ne mai întâlnim noi cumva! cine mă poate ajută cu rolul de curier? O să treacă adrian s pe la matale zilele astea pt rezolvarea acestei cestiuni. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Ieri m-am întors de la ţară, numai de Nipru m-am ocupat. Când veniţi unul - weekend-ul ăsta - cu o pereche de carburatoare bune să vedem ce-i putem face să meargă bine? Cu unul din ele am reuşit - pe rând - un ralanti de invidiat pe fiecare din cei doi cilindri. În video cam harlăieşte. e de la aripa aia fata, se produce o turbioanare puternica de la bridele alea nasoale de loveste fix filtrul de aer. Vartejurile apar si stand pe loc ?! . Te pot ajuta cu orice daca ma lasi sa-ti pun sus la loc aripa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Cosmyn, revin cu detalii! Stiu eu mt11 cu atas,nr noi.... 2000 lei! Sa vad daca mai e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Se aud rateuri in admisie pe dreapta si nu este neaparat din carburatie! Acestea pot fi cauzate si de o scanteie(prea rece) incapabila sa aprinda combustia, incearca cu o alta bujie(in nici un caz cu una veche). Spune-mi ce culoare are aceasta(eu cred ca este neagra), fa distanta intre electrozi la 0,5, incearca din nou si apoi mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare, de ieri sunt posesorul unui Nipru pregatit de Dany_oldmoto. Azi l-am pornit si am obs ca martorul de la alternator (al doilea de la stanga la dreapta, rosu) sta aprins cand moto este pornita si scoasa din viteza. Asa este normal sau are ceva Nipra mea? Si o alta problema, ce bujii sa ii pun ca pe cele pe care le are scrie in rusa si nici nu prea se inteleg cifrele ca sa am idee ce sa caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare, de ieri sunt posesorul unui Nipru pregatit de Dany_oldmoto. Azi l-am pornit si am obs ca martorul de la alternator (al doilea de la stanga la dreapta, rosu) sta aprins cand moto este pornita si scoasa din viteza. Asa este normal sau are ceva Nipra mea? Si o alta problema, ce bujii sa ii pun ca pe cele pe care le are scrie in rusa si nici nu prea se inteleg cifrele ca sa am idee ce sa caut. Ala e becul cu incarcarea,la relantiu mic mai sta aprins,cum creste relantiul sau ii dai ture se stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 daca ai mers ceva da jos baterie pune-o la incarcat si da o fuga pana la mine, sau cu multimetrul pe voltaj in scala de masurare curenti cu 2 zecimale pui o ansa pe borna din mijloc a alternatorului (+) si cealalta pe masa si turezi mtoorul vezi daca creste.SI da la relanti trebuie sa stea aprins si intarzie mai mult aprinsa cu cat cuplezi mai multi consuamtori.Bujiile rusesti s-ar putea sa fie excelente, mai fa rost de la antevorbitorul meu sau iei bujii Falke filet scurt din Carfur sau Brisk N15YC, Sinterom 14NP21, sau Beru B6 ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Credeam că tot de la turbioanele provocate de aripa faţă e problema cu martorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 uite-n engleza, e pt releu mecanic, pt aia cu releu electrro-mecanic vezi schema in rusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 instalatia noua este o mizerie sinsitra, din ce am observat in mare parte cablurile se potrivesc unde trebuie, se mufeaza DAR firele sunt asa subtiri cu 4 lite de cupru de se smulg papucii, cad din ea dac-o scuturi , darmite sa treaca prin ele curent de intensitate.Nu stiu daca mai e si instalatia noua cu fire mai groase, acu ceva timp exista posibilitatea s-o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 http://racitcuaer.wordpress.com/2013/04/26/dnepr-mt-11-reconditionarea/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) putin tuning Editat Aprilie 29, 2013 de lidi_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Să se-audă, nene, când claxonez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Cumpăr basculă spate Dnepr, în stare foarte bună, excepţională, nouă... Ofer preţul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.