Magic4Ce Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Nu acceptă... deocamdată aștept că poate mi-o repară, cu toate că nu știu de unde or face ei rost de piese. devizul l-au făcut cu prețul pieselor de pe Ural-zentrale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Nu cred ca asiguratorul ia referinta de pe alta marca nici nu-l pot forta in mod legal sa faca asta atata timp cat preturile sunt in defavoarea ta. El aplica regulamentele facute de el in favoarea lui. Mai bine renunti la amiabila, te duci la politie si declari acidentul pentru a obtine procesul verbal in care individul isi recunoaste vinovatia. Poti sa iei de la asigurare o nota scrisa cu suma pe care o ofera ei, apoi o repari cu banii tai... cu toate facturile adunate(piese+reparatie)+PV politie+nota asigurator il dai in judecata pe cel care te-a lovit. Aproape sigur instanta va decide ca asiguratorul sa plateasca costurile pentru care vinovatul este asigurat! Prin hotarare judecatoreasca firma de asigurare nu-si mai poate face jocurile murdare - ia bani si trebuie sa plateasca! Poate ve-i pierde mult timp si bani, dar cred ca este singura modalitate ca paguba sa fie mai mica. Au mai fost cazuri in care firme de asigurare au platit iclusiv costuri de judecata... Editat Iulie 30, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 E prea târziu. Accidentul a avut loc acum 2 săptămâni iar termenul legal pentru declararea unui accident este de 3 zile. Am făcut amiabilă tocmai pentru a nu-i suspenda tipului permisul. O să mai încerc varianta ”apel la bunul simț”, după ce iau (cât oi lua) de la asigurare, îi voi cere vinovatului diferența. Am un sentiment pozitiv și cred că o să iasă bine... Într-un fel sau altul Bombița trebuie să se întoarcă pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salutare, am si eu o problema cu partea electrica, adica nu merge stopul pe frana la moto iar semnalul dreapta functioneaza fata doar daca scot capacul de la cutia cu sigurante. In stopul de pe spate am un bec cireasa jos care functioneaza si unul para sus care nu functioneaza. Le-am schimbat intre ele si tot cel de jos merge. Nu imi dau seama unde este intrerupta legatura pt ca stopul pe frana de la atas merge. In ceea ce priveste semnalul banuiesc ca este un contact slab asa ca o sa mai desfac odata cutia cu siguranta sa verific dar la stop chiar nu am nicio ideea de unde ar putea fi. Astept si eu pareri, ca sincer imi e frica sa ma dau cu Niprul asa, ca sa nu am surpriza sa se opreasca vreunul in mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 verifica tablita de cupru (+) din soclul in care se prinde becul sa faca contact cu sfarcul becului , daca nu face indoai-o corespunzator (dar cu contactul taiat sa nu faci scurt). .vino cu un fir de proba de la + care se duce in stop pe frana atas si da-i sa aiba contact cu firul care se duce in + de mai sus de la tablita de cupru. Pune frana si vezi cum se aprinde, daca nu se aprinde nu merge masa , adica - ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 cumpar scaun pasager dnepr-ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Doua nipre(pt.pretentiosi..),una gata de drum si alta care asteapta sa fie terminata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Faine mobre , foarte faine ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Doua nipre(pt.pretentiosi..),una gata de drum si alta care asteapta sa fie terminata. pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 pret? Sa fiu sincer mt16 cu toate actele la zi 2300 de euro pret fix.MT11 rosie nu stiu inca pretul pina nu trag linia si vad ce se aduna..numai furca fata a costat 300 de euro pina acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 e bestiala furca fata.dar cam mult pt mine 300 euro sa dau.desi ma bate gandul sa fac rost de unul.bafta la vanzari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Sa fiu sincer mt16 cu toate actele la zi 2300 de euro pret fix.MT11 rosie nu stiu inca pretul pina nu trag linia si vad ce se aduna..numai furca fata a costat 300 de euro pina acuma. dami mie bani mai putin si iti fac eu o asemenea furca, sau mai multe , pentru VIITOARELE proiecte arborii din cate vad sunt cei originali, telescoape de spate de MT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 dami mie bani mai putin si iti fac eu o asemenea furca, sau mai multe , pentru VIITOARELE proiecte arborii din cate vad sunt cei originali, telescoape de spate de MT.... Aveam unde face si cu juma de suma dar nu iese ca aia originala nici cum,sa nu mai zic ca aripa e total diferita de cea clasica.Cine cunoaste si vede diferenta nu ma ajuta la nimic.. ma dezavantajeaza chiar foarte mult.Nici daca ar fi sa fac pt mine o asemenea furca nu as vrea chiar si cu 100 de euro ca stiu ca nu va fi ca aia originala niciodata si nu ma ajuta cu nimic.Decit sa stau cu frica in sin ca crapa nu stiu ce sudura mai bine dau un ban si merg linistit.De aia sint multe nipre care nu circula sau altele cu care nu se poate circula tocmai din motivul asta...mai bine cirpim,improvizam,tiganeala..etc.. numai sa nu coste mult..sa facem din rahat bici si sa pocneasca foarte tare.Eu prefer sa ma lipsesc decit sa improvizez sau sa fac tiganeala ieftina..e parerea mea.Fiecare are dreptul sa aleaga ce face si cu ce circula. Pt mt 16 am cumparat din ucraina o moto cu 6400 de km reali ca sa nu desfac si sa repar ca un nebun sa iasa nu stiu ce avion..am preferat sa dezmembrez o moto cu km putini ca sa fac ceva de care sa fiu eu multumit si dupa aia clinetul.E una din putinele nipre ce le-am avut care nu scoate pic de fum,defapt nici nu stie cei ai fum sau alte zgomoto ciudate ce le scoate motorul.Toarce ca un motan in calduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Aveam unde face si cu juma de suma dar nu iese ca aia originala nici cum,sa nu mai zic ca aripa e total diferita de cea clasica.Cine cunoaste si vede diferenta nu ma ajuta la nimic.. ma dezavantajeaza chiar foarte mult.Nici daca ar fi sa fac pt mine o asemenea furca nu as vrea chiar si cu 100 de euro ca stiu ca nu va fi ca aia originala niciodata si nu ma ajuta cu nimic.Decit sa stau cu frica in sin ca crapa nu stiu ce sudura mai bine dau un ban si merg linistit.De aia sint multe nipre care nu circula sau altele cu care nu se poate circula tocmai din motivul asta...mai bine cirpim,improvizam,tiganeala..etc.. numai sa nu coste mult..sa facem din rahat bici si sa pocneasca foarte tare.Eu prefer sa ma lipsesc decit sa improvizez sau sa fac tiganeala ieftina..e parerea mea.Fiecare are dreptul sa aleaga ce face si cu ce circula. Pt mt 16 am cumparat din ucraina o moto cu 6400 de km reali ca sa nu desfac si sa repar ca un nebun sa iasa nu stiu ce avion..am preferat sa dezmembrez o moto cu km putini ca sa fac ceva de care sa fiu eu multumit si dupa aia clinetul.E una din putinele nipre ce le-am avut care nu scoate pic de fum,defapt nici nu stie cei ai fum sau alte zgomoto ciudate ce le scoate motorul.Toarce ca un motan in calduri... lovitura sub centura! tiganeala! da cine te poate condamna daca ai avut experiente ”placute” nu cunosc asa ca intreb: furca de genul, este montata pe vre-un Nirpu ,Ural sau alta sovietica iesita din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 lovitura sub centura! tiganeala! da cine te poate condamna daca ai avut experiente ”placute” nu cunosc asa ca intreb: furca de genul, este montata pe vre-un Nirpu ,Ural sau alta sovietica iesita din fabrica? Da, sa folosit pe mt16 si ural in general.Furca de ural este putin mai diferita fata de cea de mt dar cu diferente mici(din cauza aripi constructia este putin mai diferita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 da un scaun spate cine are de vanzare pt dnepr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Iote aici! /index.php?/topic/699441-bursa-comunistelor-vanzari-licitatii-donatii-cereri/?p=3534714 La pachet cu aia din fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 ceva mai ieftin nu ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 nu e sinteza da e confort la un Dnepr, si ce comfort. mai multe imagini http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/08/indian-shovel-knuckle-flathead-ironhead.html voi face una si pasagerului , mai mica o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Incet dar sigur incepe si remontarea Dneprului MT 10 ..... dupa terminarea montarii pieselor urmeaza motorul pentru ai schimba setul motor { cilindri . pistoane si segmenti } , sper sa fie gata intr-o saptamana maxim doua mai astept doar amvelopele ca in rest am doar de munca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 nu e sinteza da e confort la un Dnepr, si ce comfort. mai multe imagini http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/08/indian-shovel-knuckle-flathead-ironhead.html voi face una si pasagerului , mai mica o idee. in principiu am gasit la dany. multumesc de oferte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TankG Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 eu deocamdata nu am motor, dar ma bate gandul sa iau un Dnepr...varul mau a avut acum 10 ani si m-a impresionat foarte mult. e un motor adevarat cu feeling de neuitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) Editat August 22, 2013 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Salut ..... care ai la indemana o schema electrica de Dnepr Mt 10 .... ca de azi dimineata ma chinui sa refac instalatia dupa trei schite diferite in care nu se vad bine pozitiile numerotate a le contactului si mai sunt si diferite { le-am luat de pe net } . Sau daca este cineva din Bucuresti care are timp si care ma poate ajuta cu refacerea instalatiei ar fi si mai bine . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 te ajuta Charlie pe site-ul lui http://goodkarmaproductions.com/HTML/PDF/Dnepr_Schematics.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.