Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Pentru mesajul de mai sus cu vanzarea MT11, multumesc pentru ca ma suportati.

 

M-am hotarat la suma de 500 eur.

Daca cineva il va cumpara vreodata, trebuie sa se ocupe de transport si acte. Nu am facut actele cand l-am cumparat pe motiv de timp si asa a ramas, dar va pun in legatura cu vanzatorul si se rezolva.

Motorul este functional (proba), vopsit visiniu foarte aranjat si dupa restaurare nu l-am folosit decat 3-4 plimbari scurte (maxim 500 km).

Poze o sa pun cand ajung acolo unde este pastrat, (la inceputul lunii febr. sper).

 

Multumesc,

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...nu e al meu , Aleku, nu folosesc lipiciuri, prefer tehnologiile medievale verificate. Chiar si asa , o chestie similara am patit si eu , cu tablica care asigura pinionul de alternator...o tablica foarte tare (probabil singura chestie tare din tot motorul...)...s-a rupt o bucata din ea , si au sarit niste masele de pe pinioane dupa ce a fost mestecata...si bucatica de tabla a ramas intacta....asa am ajuns la distributia de Cugir....

 

nu-ti spun tie ca tu cunosti foarte bine...

 

Nici tablita aia care mie nu mi se pare atat de tare nu e suficienta sa asiguri piulita de alternator la M72,Nipru,Ural. De la hatsa, hatsa din acceleratie si socurile din distributia directa pe pinioane, un pinion cu pana de arbore uzata poate ajuta piulita prost stransa si nesigurantata (cu ambele sisteme deodata: saiba siguranta indoita si şplint) sa zboare.

- daca zboara prost se-ntampla ca mai sus,

- daca zboara bine se aseaza pe fundul capacului fata si pana de arbore se macina, arborele se uzeaza, la un moment dat se misca pinionul in gol si nu mai incarca din motive mecanice (exact cum a patit un M72 visiniu la Intalnirea de Atase 2007). Niprul are un pinion in plus jos si nu stiu daca e clearence sa incapa o piulita.

 

mai pe scurt e bine sa se monteze splintul

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am asteptat atata timp zapada sa ma dau cu mobra...am stricat axul de la pedala de pornire

 

CUMPAR AX cu semiluna PEDALA PORNIRE NIPRU

 

urgent, repede si numaidecat...daca se poate in bucuresti

multam ... am pus pe toate topicurile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am asteptat atata timp zapada sa ma dau cu mobra...am stricat axul de la pedala de pornire

 

CUMPAR AX cu semiluna PEDALA PORNIRE NIPRU

 

urgent, repede si numaidecat...daca se poate in bucuresti

multam ... am pus pe toate topicurile :)

rectific

CUMPAR CAPAC CUTIE VITEZE NIPRU

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ai' mai gretosi care nu suporta smacurile, si le plac lucrurile adevarate din 'shier, exista solutia Nord-lock. Ca si Taft-u... Rezista, rezista, rezista...

da, dar fierul trebuie sa fie ceva mai moale decat nord-lock-ul , altfel nu se amprenteaza ....pe probate...

Pe you tube face minuni, vindeca , intinereste, fixeaza pe veci...in realitate mai trebuie sa pui cheia ...

A functionat foarte bine la asamblarea transmisiei...dar au trebuit stranse de vreo 3 ori pana s-a tasat definitiv garnitura...

 

ps

ai exagerat un pic cam mult cu berea...inca ne mai luptam cu ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,



Am inteles de pe aici ca este un pret decent 500 e..... ma gandesc ca daca spun 450 eur fix este si mai bine (numai ca cel care o va lua, daca o va lua cineva, trebuie sa se ocupe de transport)


Nu vreau sa va ganditi ca ar avea ceva bube ascunse, numai ca este pacat sa mai stea acolo cand altcineva se poate bucura de el. Motorul nu a fost desfacut niciodata si asta cred ca, (pentru mine cel putin a contat foarte mult), de-asta l-am si luat atunci. Am gasit talonul in care este si atasul trecut(imi pare rau ca l-am dat la fier vechi).



Cu bine


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Salut,

Am inteles de pe aici ca este un pret decent 500 e..... ma gandesc ca daca spun 450 eur fix este si mai bine (numai ca cel care o va lua, daca o va lua cineva, trebuie sa se ocupe de transport)

Nu vreau sa va ganditi ca ar avea ceva bube ascunse, numai ca este pacat sa mai stea acolo cand altcineva se poate bucura de el. Motorul nu a fost desfacut niciodata si asta cred ca, (pentru mine cel putin a contat foarte mult), de-asta l-am si luat atunci. Am gasit talonul in care este si atasul trecut(imi pare rau ca l-am dat la fier vechi).

Cu bine

Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo

 

 

Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo

 

Adevarul e ca un om care isi cumpara o comunista se numeste pasionat, dar cand o cauta si pe a doua, deja e banuit de masochism.

Iti recomand tot 750-ul cu atas daca o sa vrei si tu sa plimbi mai mult de 20-30 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani de un Ural nou nu am dar am vazut unul din 2005 care m-ar tenta, asta daca mai e disponibil pana prin vara cand imi revin cu banii si daca pana atunci nu imi iau altceva mai vechi si mai ieftin.

 

P.S. Si cred ca o sa ma opresc aici, am deja 3 motoare, mi-l doresc si pe al patrulea dar cred ca e suficient, chiar n-am curtea asa incapatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala din 2005 e intr-o stare mecanica f. buna si te va duce mult si bine.

Cat despre proprietar, nu stiu daca nu si-a comandat inca unul cu EFI, asa ca merita sa incerci sa-l iei mai devreme, astfel incat la vara sa ne plimbam impreuna. Ca de la Berceni pana la 1 Decembrie, prin Vidra si Copaceni, nu sunt decat vreo 15 km.

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala din 2005 e intr-o stare mecanica f. buna si te va duce mult si bine.

Cat despre proprietar, nu stiu daca nu si-a comandat inca unul cu EFI, asa ca merita sa incerci sa-l iei mai devreme, astfel incat la vara sa ne plimbam impreuna. Ca de la Berceni pana la 1 Decembrie, prin Vidra si Copaceni, nu sunt decat vreo 15 km.

Stiu drumul ca prin '95-'96, cand nu aveam inca permis si nici nu era asfaltat tot, l-am facut de vreo doua trei ori cu bicicleta ca sa ajung la discoteca din Berceni.

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog nu poluati topicul cu EFI :D.

Aici este un "nou" Dnepr, desigur bucatit sa intre-n "papuc", alaturi in cotet este noul proprietar, un prieten de-al meu.post-4291-0-04405700-1391978098_thumb.jpg
Multumim @gal pentru onestitate, Niprul corespunde descrierii, multumim pentru ajutor si sper sa fiti voi inca 2 atasisti in trupa noastra activa.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare vreu si eu un sfat.

Ce imi recomandati sa fac la coturile de evacuare sa reziste mai mult ca si aspect. In jumatate de an mi-au ruginit si a sarit si vopseaua dupa ele chiar daca au fost date cu vopsea de temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...