Sari la conținut

Adevarata Lupta La 125 :)


ce motor ati alege?  

1.621 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Sincer ,nu va inteleg fratilor:ce mare diferenta e juma' de secunda ,cat de mult conteaza cand esti un simplu incepator si iti iei motocicleta ca sa te PLIMBI si nu ca sa o tii in service!?...duceti-va la UnitedMotors si vedeti cate "sportive" ca Rs sant in service si duceti-va si la Honda si vedeti cate cbr-uri sant in service.Pentru acea jumatate de secunda pierduta ,dar sa ma PLIMB MEREU ,aleg fara indoiala o honda.Or fi (si sant) putin mai nervoase cele in 2 timpi ,dar mai bine ma lipsesc de FUMUL de la poponeata si pocnitorile care ies pe teava de esapament si MA PLIMB chiar daca pierd jumatate de secunda la un demaraj ,dar castig ZILE ca nu stau in service cu ea.Iar un rulaj de 10000 ,nu cred ca il faci in 2 sezoane ,il faci LEJER intr-un sezon ,dar aici depinde de posesor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 740
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

SALUT.

 

nu vroiam sa citez pe cineva dar postul lui SILVIU.C mi s-a parut atat de pe frecventa cu ceea ce am si eu de spus incat mi-am schimbat ideea.

 

prima chestie e ca fiecare dintre noi e liber sa aleaga ce doreste.

dar dincolo de asta sa discuti in cazul tantarilor de la 125 despre viteza si caii putere e deja aiurea.

eu am un CBR125 de care sunt foarte incantat desi nu am decat 1500 km pe bord. e extrem de agila, se strecoara bine, m-a dus la 120 cu pasager in spate.

 

ar trebui poate sa vorbim aici de niste aspecte mai realiste cum ar fi : e fiabil un motor in doi timpi sau unul in 4 ? si cata vreme din chiar proiect motoarele in doi timpi au viata scurta si fiabilitate redusa aproape ca nu va inteleg. ca sa nu spun de sunet :cheers: aspiratorul maica-miii suna mai fioros decat un RS50 (faza probata :baldy: ) si cred ca ar face fata cu succes si la cel de 125

ar trebui sa mai vorbiti de modul in care sunt construite cadrele, de pozitionarea comenzilor, de asezarea scaritelor de modul in care un potential pasager poate sta in spate si de alte chestii pe care nu are sens sa le mai enumeram aici. cred ca daca cineva ar vrea sa aleaga un motor "sport" (sau o replica, caci asta e titulatura mai buna) de 125, ar trebui sa plece de la un review facut de UNIVERS MOTO acum vreo 6 luni... care ia in calcul nu numai viteza maxima si caii putere care va extaziaza atat de tare.

so, concluzia..

 

asfalt uscat pe doi sau patru timpi, dar ganditi-va mai bine.

 

PS.

 

posesorii de CBR125 din BUCURESTI, v-ar tenta s-o punem de o intalnire ?

cred ca ar fi dragut.

 

Sincer ,nu va inteleg fratilor:ce mare diferenta e juma' de secunda ,cat de mult conteaza cand esti un simplu incepator si iti iei motocicleta ca sa te PLIMBI si nu ca sa o tii in service!?...duceti-va la UnitedMotors si vedeti cate "sportive" ca Rs sant in service si duceti-va si la Honda si vedeti cate cbr-uri sant in service.Pentru acea jumatate de secunda pierduta ,dar sa ma PLIMB MEREU ,aleg fara indoiala o honda.Or fi (si sant) putin mai nervoase cele in 2 timpi ,dar mai bine ma lipsesc de FUMUL de la poponeata si pocnitorile care ies pe teava de esapament si MA PLIMB chiar daca pierd jumatate de secunda la un demaraj ,dar castig ZILE ca nu stau in service cu ea.Iar un rulaj de 10000 ,nu cred ca il faci in 2 sezoane ,il faci LEJER intr-un sezon ,dar aici depinde de posesor...

243477[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfy,motorul cbr`ului tau este mult mai fiabil asta recunoaste toata lumea..Dar motoarele de 125 sunt facute in general ptr persoane de la 16 pana la 18 ani ,adica un motor de 125 nu`l tii prea mult deci nu prea te intereeaza fiabilitatea..il ai un sezon cel mult 2 dupa,iei A`u si treci la alte motoare mai mari..personal nu am avut inca placerea sa conduc un cbr si nu pot sa`mi dau cu parerea doar l`am vazut si m`am asezat pe el la honda si am citit review`uri despre el.pozitia pe el nu mi se pare de vitezista este mai relaxata nu se sta ca pe mito,rs etc.Eu personal le prefer pe cele din urma si ca design si ca performante dar imi place mai mult sunetul cbr`ului mai ales cu toba arrow.

Vin si eu la intalnirea cbr ,ca tzr`uri nu am vazut in Buc si nu stiu daca sunt. :baldy:

Multa bafta si asfalt uscat ca au cam dat ploile.

 

:cheers:

Editat de Reverse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

foarte corect, si nu ma intelege gresit, eu nu iau apararea cbr-ului sau nu incerc sa partizanez cu vreo marca...

 

cat despre schimbarea dupa un an, doi, s-ar putea sa ai dreptate, dar multi cbr-isti mai mari cu care am vorbit ma invidiau pt. agilitate si consum. deci oricand m-as arunca pe un 600, dar la 125 nu cred ca am sa renunt asa usor, mai ales ca peste doi ani pretul de revanzare e la jumatate fata de cel de achizitie.

 

 

ar fi mult mai complet si mai corect sa discutam nu doar viteza maxima si nr. de cai putere. initiatorul topicului vroia sa se decida ce motor sa isi ia, nu care e cel mai rapid. si eu cred ca ar fi indicat sa cumparam si pe alte criterii decat viteza maxima, nu ?

 

atata tot.

 

ideea cu intalnirea ar putea fi extinsa chiar la toata clasa de 125

 

 

asfalt uscat, ca m-a ploat ieri de m-a rupt :baldy:

 

Alfy,motorul cbr`ului tau este mult mai fiabil asta recunoaste toata lumea..Dar motoarele de 125 sunt facute in general ptr persoane de la 16 pana la 18 ani ,adica un motor de 125 nu`l tii prea mult deci nu prea te intereeaza fiabilitatea..il ai un sezon cel mult 2 dupa,iei A`u si treci la alte motoare mai mari..personal nu am avut inca placerea sa conduc un cbr si nu pot sa`mi dau cu parerea doar l`am vazut si m`am asezat pe el la honda si am citit review`uri despre el.pozitia pe el nu mi se pare de vitezista este mai relaxata  nu se sta ca pe mito,rs etc.Eu personal le prefer pe cele din urma si ca design si ca performante dar imi place mai mult sunetul cbr`ului mai ales cu toba arrow.

Vin si eu la intalnirea cbr ,ca tzr`uri nu am vazut in Buc si nu stiu daca sunt.  :baldy:

Multa bafta si asfalt uscat ca au cam dat ploile.

 

:cheers:

243999[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Alfy!

CBR-ul meu de 125 o sa vina la primavara, sper sa ne intalnim cu totii poate chiar sa facem un club al posesorilor.

Eu m-am dat pe CBR125. Pleci cu el la 7000 de ture se ridica pe o roata, poti face stoppie cu el, la manevrabilitate e neintrecut. De departe cea mai buna motocicleta de 125. CBR Rulez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

nu stiu daca e cea mai buna dar e categoric una dintre cele mai bine facute sau mai complete, daca vrei

 

vezi ca exista un adevarat club al cbr125 in franta. cauta pe net si o sa dai de adresa lor.

ar fi dragut sa organizam asa ceva dar pana una alta o intalnire mi se pare ok,

 

bafta si te asteptam pe strazi.. si grija la condus :cheers:

 

 

Bravo Alfy!

CBR-ul meu de 125 o sa vina la primavara, sper sa ne intalnim cu totii poate chiar sa facem un club al posesorilor.

Eu m-am dat pe CBR125. Pleci cu el la 7000 de ture se ridica pe o roata, poti face stoppie cu el, la manevrabilitate e neintrecut. De departe cea mai buna motocicleta de 125. CBR Rulez!

244134[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

123kid, nu o conta marimea pistolului dar sa stii ca dc iti tremura degetul s-ar putea sa faca diferenta :baldy: toti prietenii mei care si-au luat motoare mari au cazut cu ele... eu, Doamne ajuta, inca nu...

 

problema e ca incepator fiind nu ai reflexele formate si poti sa o patesti rau... dupa mine.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca un enduro prin Bucuresti..... e cel mai bun. Nu o fi el cel mai rapid, dar numai pentru bordurile pe care le-am urcat face toti banii; printre masini e mai usor de mers cu un enduro decat cu un rs din simplu motiv ca e mai inalt si mai subtire ..... si inca ceva: prin bucuresti, eu nu am apucat decat de cateva ori sa merg cu viteza mai mare de 80 pt ca prea am avut unde sa-i dau si pe deasupra senzatia e cam aceeasi si la 80 si la 100 (dupa parerea mea .... :cheers: )

 

Deci... xt e cel mai potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alfy,motorul cbr`ului tau este mult mai fiabil asta recunoaste toata lumea..Dar motoarele de 125 sunt facute in general ptr persoane de la 16 pana la 18 ani ,adica un motor de 125 nu`l tii prea mult deci nu prea te intereeaza fiabilitatea..il ai un sezon cel mult 2 dupa,iei A`u si treci la alte motoare mai mari..

 

:cheers:

243999[/snapback]

 

 

Eu am fost cu cbr-ica aproape la toate intrunirile din tara si am 14000 de km din sept anu trecut, desi sunt posesor de A1. Cu RS nu prea te incumeti sa pleci pana la Odorheiu si sa ai si garantia k te intorci cu el la fel de intreg cum ai plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pariu?

pe care vrei tu...

merge convinsa si pe aia spate, si pe aia fata!

241528[/snapback]

Bai modelul din 2005 limitat nu se ridica. Cel putin ala cu care am incercat eu nu vroia nici de-al dracu. :cheers: Al tau o fi delimitat, sau pur si simplu e model diferit (alte unghiuri, alte suspensii, alte alea...) si d'aia s-a ridicat. Aici vorbeam numai de wheelie, p aia din fata se ridica toate.

 

Grija la condus si mai vorbim. :baldy:

Editat de egobrain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..

 

ai dreptate. eu am dat cu cbr125 intr-o groapa de mi-a sarit sufletul din loc. ma mir ca nu am cazut, si ca motoreta nu a patit nimic. dar de atunci smblu cu ochii scosi cat cepele dc stiu ca ar putea fi gropi...

 

:cheers:

 

 

nu credeti ca la un moment dat ar fi buna o intalnire a celor cu 125-uri ?

 

 

asfalt uscat.

 

 

Eu zic ca un enduro prin Bucuresti..... e cel mai bun. Nu o fi el cel mai rapid, dar numai pentru bordurile pe care le-am urcat face toti banii; printre masini e mai usor de mers cu un enduro decat cu un rs din simplu motiv ca e mai inalt si mai subtire .....  si inca ceva: prin bucuresti, eu nu am apucat decat de cateva ori sa merg cu viteza mai mare de 80 pt ca prea am avut unde sa-i dau si pe deasupra senzatia e cam aceeasi si la 80 si la 100 (dupa parerea mea .... :baldy: )

 

Deci... xt e cel mai potrivit.

244709[/snapback]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ENDURO CATEGORIC pentru strazile din Romania.Eu sunt foarte multumit de Aprilia mea Pegaso care e enduro.Motorul la fel cu cel de RS la fel si puterea.Imbina utilul cu placutul.Pentru inceputul tau zic ca merge foarte bine XT 125.Viteza UCIDE :baldy: :cheers: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?showtopic=27564

 

  Ca veni vorba de fiabilitatea RS-ului. :baldy:

244714[/snapback]

daca i s-a intamplat unuia nu inseamna ca este caz general!!

exact aceeasi problema ca la scuterele de la first bike..i s-a intamplat unuia si zic toti ca sunt proaste..dar pe de alta parte cunosc persoane care sunt foarte incantate de aceste scutere!!depinde de fiecare ce noroc si ce grija are de motorul respectiv(HAC..parerea mea) :baldy:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am facut ieri un drum cu cbr125-ul meu pana la costinesti si evident retur in bucuresti. excelent :cheers:

nici o problema, exceptand dureri de picioare (totusi saua e o sa de curse nu de touring)

am mers constant pe autostrada cu 100 si am reusit sa urc pana la 120...

 

foarte stabila

 

 

asfalt uscat

post-4831-1127014533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut salut... :baldy:

 

am fost singur. din pacate, sau din fericire...drumul a fost lung si dimineata a fost cumplit de frig. am tremurat cumplit de tare

inaltimea = 1.75. adevarul, apropo de inaltime ca pe autostrada, pustiu fiind am castigat cam 7 km/h doar aplecandu-ma peste rezervor :crack: deci conteaza pana si asta in conditiile in care motorul e totusi atat de micut... :baldy:

 

sapt. trecuta am fost pana la sinaia (cu pasagera de data asta) si am mers cam in aceleasi conditii (max 110) doar ca la urcare spre comarnic se simtea dureros de rau lipsa de putere. si cred si lipsa mea de experienta, ca am carnet de o luna si ceva. am facut doar doua mii de km pana acum :cheers:

 

cel mai greu a fost sa ma opresc la semafoare si sa merg incet odata ajuns inapoi in bucuresti :crack:

 

oricum totul a mers impecabil. :) iar consumul a fost incredibil :

 

bucuresti sinaia si retur - 8.5 litri

bucuresti costinesti si retur undeva la 14 - 15 litri

 

e incredibil, nu ?

 

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto,ma mir ca ai facut drumuri lungi incepator fiind...eu am o gramda de km si tot nu ma lasa ai mei sa merg nicaieri prea departe pana nu mai capat experienta :baldy:...ma fac eu mare :cheers:

 

presupun ca pe serpentine o tot tineai in trepte inferioare nu?

 

bafta multa si mai asteptam poze

 

PS daca vrei iti dau pe mail ca am si eu niste poze de la plimbarile mele cu altii gen me..adica scutere si orice pana in125 :baldy:

 

Asfalt Uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reverse, cati ani ai ?

 

eu am 25, deci iti dai seama ca imi cam decid ruta si plimbarile fara aviz parental.

faptul ca am 125 se datoreaza doar startului intarziat in domeniu si lipsei chefului de a da cu fundul de pamant...

 

asfalt uscat si plimbari placute. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca i s-a intamplat unuia nu inseamna ca este caz general!!

exact aceeasi problema ca la scuterele de la first bike..i s-a intamplat unuia si zic toti ca sunt proaste..dar pe de alta parte cunosc persoane care sunt foarte incantate de aceste scutere!!depinde de fiecare ce noroc si ce grija are de motorul respectiv(HAC..parerea mea)

Stai linistit ca nu e un caz singular. Se poate intampla si ca un cbr sa fie nasol (unul din 100) ,dar la aprilia prea s-a depasit limita(trebuie sa ai noroc chior sa prinzi un motor bun)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu e un caz singular. Se poate intampla si ca un cbr sa fie nasol (unul din 100) ,dar la aprilia prea s-a depasit limita(trebuie sa ai noroc chior sa prinzi un motor bun)

CHIAR AS VREA SA-MI ARATI TU MOTOCICLETA PERFECTA:blink: !!Cea care nu are nici un defect !!...s-a depasit limita???si..ma rog..care e limita care nu trebuie sa fie depasita?:cheers:

a-i facut tu vre-un sondaj al tuturor posesorilor de motociclete si ai constatat ca numai rs-ul a depasit o anumita "limita"??? :)

Let's be real!!!fiecare moto are probleme!!! :crack: :baldy:

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...