Sari la conținut

Adevarata Lupta La 125 :)


ce motor ati alege?  

1.621 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 741
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Draga Marmota, incearca sa citesi cu mai mare atentie ce am scris....

Am zis ca motorul in 2 timpi e mai slab decat cel in 4 timpi??? Nu cred.

Intr-o alta ordine de idei, motorul in 2 timpi va disparea de pe piata in max 5 ani. Din ce am inteles eu topicul se refera la motoare noi. Sa dai peste 5000 de euro pe o Aprilia sau Derbi in 2 timpi mi se pare o prostie colosala. Repet: fiabiliatea e la pamant. La max 10000 de km faci motorul. Concluzia: POCNITORI!

Am vazut filmulete pe net: CBR125 face si whellie si burnout-uri. Am condus CBR125 si este supermanevrabil.

 

Si un moped are acceleasi componente. Go buy one! Uita-te la un DT125 si ai sa intelegi ce vreau sa zic.

 

Deci Viezure nu te mai inchina ca un popandau la motorul in 2 timpi pentru ca este o cale gresita! Timpul motorului in 2 timpi a trecut  :lol:

240857[/snapback]

 

 

stimate kid, 123pushtiule, copile (ca vad ca ai simtzit nevoia sa imi poceshti id-ul :ok: ),

 

sper sa nu ii stric topicul omului :drink:

 

1. nu shtiu ce inseamna in viziunea ta pocnitoare... nu aveam nici o idee ca te referi la fiabilitate cand ai spus pocnitoare. fii si tu mai clar. si fiabilitatea nu se refera neaparat la o lucrare de intretzinere precum segmentarea.

2. atitudinea ta este ca majoritatzii. 2 T=murdar, incet, numai bun de afumat soseaua. si uitzi ca rs de 125 e asemanator modelului din motogp. n-am sustzinut fiabilitatea la 2T dar cred ca dupa 10000km (aproape 2 sezone de alergat motorul) trebuie sa ii schimbi si tu segmentii. oricum marele avantaj al 2 timpului este plusul de putere la aceeasi cilindree -> exemplu motocicletele de cros: greu se trece la 4T -> la 2 T erau mai ushoare si mai puternice la aceeasi cilindree. pt tine motorul in 2T a murit. lasa-ma sa ma inchinio la ce vreau. ok :drink: ? cbr-ul nu este asha nervos ca rs-ul. punct. :P

3. tot nu am intzeles unde apare economia la componente. ai luat tu mostre din aliajele folosite si ai facut teste de rezistentza? explica macar când arunci o astfel de "noutate". :eek: comparația cu mopedul nu m-a ajutat prea mult... chiar si cbr-ul pe care il lauzi seamana cu un moped. :drink:

 

 

si in al doilea rand iei motorul, te dai cu el, nu-tzi place il vinzi si iei altceva. nu trebuie sa imbatraneshti cu motorul luat la 20 de ani :) !

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista teste comparative (pe net si chiar in presa autohtona) intre CBR125 si motoarele in 2 timpi concurente in versiunile lor limitate (permis A1). Honda castiga de departe. Are acceleraratii asemanatoare (un mic minus fata de Derbi si Aprilia), dar reprize mai bune, iar la calitatile practice este cu mult in fata.

 

Topicul se refera (daca am inteles bine) la motoare noi. Un 125 in 2 timpi nou (Aprilia, Cagiva, Derbi) il cumperi limitat la 15cp. Vrei sa scoti limitatrea mai dai cateve sute de Euro. O "bricolezi" in fata blocului pierzi garantia. Nu zic ca CBR125 tine pasul cu un 2 timpi de peste 30 de cai, dar sa stii ca si Honda poate fi modificata (tobe de exemplu).

 

Nu merita sa iei 125 decat daca ai 16 ani. In cateva luni orcine le atinge limitele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista teste comparative (pe net si chiar in presa autohtona) intre CBR125 si motoarele in 2 timpi concurente in versiunile lor limitate (permis A1). Honda castiga de departe. Are acceleraratii asemanatoare (un mic minus fata de Derbi si Aprilia), dar reprize mai bune, iar la calitatile practice este cu mult in fata.

 

Topicul se refera (daca am inteles bine) la motoare noi. Un 125 in 2 timpi nou (Aprilia, Cagiva, Derbi) il cumperi limitat la 15cp. Vrei sa scoti limitatrea mai dai cateve sute de Euro. O "bricolezi" in fata blocului pierzi garantia. Nu zic ca CBR125 tine pasul cu un 2 timpi de peste 30 de cai, dar sa stii ca si Honda poate fi modificata (tobe de exemplu).

 

Nu merita sa iei 125 decat daca ai 16 ani. In cateva luni orcine le atinge limitele.

240974[/snapback]

 

Eu cred ca ai citit cam mult pe net .. problema e ca nu ai citit unde trebuie ..

Delimitarea nu costa cateva sute de euro .. costa cam 1.000.000 lei vechi .. adica 25 de euro .. poate chiar mai putin ..

 

In nici un caz cbr un nu se aseamana la acceleratie cu un 2t .. nici pe departe ..

Nici macar atunci cand 2t este limitat ..

 

Si la 2t exista upgrade uri ..

 

Apropo .. modelul de curse folosit de honda .. este tot in 2t ... Honda RS ..

 

Asa ca inainte sa arunci vorbe, documenteaza te ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja am obosit sa incerc sa va explic lucruri. Cel putin elf-away e clar away. Se pare ca trecerea de la mIRC la forum reprezinta un pas prea mare pentru el. La fel toti aceia care au bagat posturi seci de genul "Motocicleta ***** e cea mai tare" Nu intereseaza pe nimeni o parere neargumentata.

Referitor la documentarea mea "aiurea": Motorrad ti se pare de neincredere? Ex: acc 0-80: rs125(limitat):8.9s; cbr125:9.3s ti se pare mare diferenta?

 

Apropo .. modelul de curse folosit de honda .. este tot in 2t ... Honda RS ..

Uau esti un geniu, cum de ti-ai dat seama????
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand corect e elf_away ..

in al doilea rand .. te rog sa ti revizuiesti limbajul ..

in al treilea rand .. eu personal nu am zis ca un tip de motocicleta e mai tare decat alta .. am sustinut doar ca motoarele in 2t sunt net superioare celor in 4 timpi .. ( aici am scris o prostie cu fiabilitatea de care nu mi am dat seama .. :) .. later edit )

 

sa ti dau si alte argumente ..

 

Motorul in 2t este mult mai usor decat cel in 4t .. este mult mai simplu si dezvolta putere mult mai mare ..

 

PS: inca o data iti reamintesc .. te rog revizuieste ti atitudinea .. cu atitudinea asta nu cred ca eu dau dovata de mIRC .. ci tu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo .. modelul de curse folosit de honda .. este tot in 2t ... Honda RS ..

E adevarat ca la curse se folosesc motoarele in 2 timpi, pentru ca dezvolta o putere mult mai mare ca cele de 4 timpi la aceeasi greutate.

Insa motoarele la curse sunt proiectate sa reziste fix o cursa.

 

Acum mi-a picat si mie boala pe motociclete, si vreau sa-mi iau una cred chiar de 125, evident dupa ce dau de carnet. Ma gandeam tot la Mito si la RS, insa peste tot unde citesc pe net vad ca daca te dai cat de cat la ele la 10.000 cel mult le faci motorul.

Eu personal am oroare de defectiuni, service-urile de pe la romani si chiar de eventualitatea de a ramane cu ea pe undeva in pana.

 

Si o intrebare offtopic: am studiat preturile un pic si vad ca kawasaki ninja 250 este chiar mai ieftin ca RS 125 si Mito. De ce totusi lumea recomanda pentru incepatori aceste 2 modele cand exista unul de 250cc mai ieftin ca ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand corect e elf_away ..

in al doilea rand .. te rog sa ti revizuiesti limbajul ..

in al treilea rand .. eu personal nu am zis ca un tip de motocicleta e mai tare decat alta .. am sustinut doar ca motoarele in 2t sunt net superioare celor in 4 timpi .. din punct de vedere al fiabilitatii ..

 

sa ti dau si alte argumente ..

 

Motorul in 2t este mult mai usor decat cel in 4t .. este mult mai simplu si dezvolta putere mult mai mare ..

 

PS: inca o data iti reamintesc .. te rog revizuieste ti atitudinea .. cu atitudinea asta nu cred ca eu dau dovata de mIRC .. ci tu ..

241034[/snapback]

 

Elfule dragule scuza-ma dar faci o mare confuzie intre fiabilitate ,solutii tehnice constructive si putere.

Motoarele in 2T sunt net superioare dpdv al puterii nu al fiabilitatii fata de ce la in 4T. Gandestete si pe urma sa-mi raspunzi Okay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca la curse se folosesc motoarele in 2 timpi, pentru ca dezvolta o putere mult mai mare ca cele de 4 timpi la aceeasi greutate.

Insa motoarele la curse sunt proiectate sa reziste fix o cursa.

 

Acum mi-a picat si mie boala pe motociclete, si vreau sa-mi iau una cred chiar de 125, evident dupa ce dau de carnet. Ma gandeam tot la Mito si la RS, insa peste tot unde citesc pe net vad ca daca te dai cat de cat la ele la 10.000 cel mult le faci motorul.

Eu personal am oroare de defectiuni, service-urile de pe la romani si chiar de eventualitatea de a ramane cu ea pe undeva in pana.

 

Si o intrebare offtopic: am studiat preturile un pic si vad ca kawasaki ninja 250 este chiar mai ieftin ca RS 125 si Mito. De ce totusi lumea recomanda pentru incepatori aceste 2 modele cand exista unul de 250cc mai ieftin ca ele?

241075[/snapback]

cele care se pot conduce cu a1 au pret mai mare tocmai din acest motiv...se exploateaza piata la maxim...sunt multi pusti de 16 ani care au motoare si care isi conving parintii sa dea o gramda de bani pe ele...(si eu :) )

un mito nou costa cam cat un logan :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Elfule dragule scuza-ma dar faci o mare confuzie intre fiabilitate ,solutii tehnice constructive si putere.

Motoarele in 2T sunt net superioare dpdv al puterii nu al fiabilitatii fata de ce la in 4T. Gandestete si pe urma sa-mi raspunzi Okay?

241082[/snapback]

 

Si cam cat vrei sa te tina ? vreo 50.000 km ??

motoarele mici sunt ca sa inveti pe ele .. ca sa nu ti rupi gatul pe un r1 sau k5 ..

si nu trebuie facut motorul la 10.000 .. :) .. poate decat la cele second .. care au fost intretinute prost ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Nsr 125 nu intra aici in lupta asta deaorece mi-e mi se pare a fi un motor mai bun decat multe altele mentionate mai sus. Si pe Langa asta arata si bine

:eek:    :)

240933[/snapback]

 

 

 

cum am mai spus, mai erau MULTE modele de 125 ce trebuiau adaugate, dar exista o limita... si chiar nu vad rostul degetului din mijloc, chiar daca este doar un smiley

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 sucks, bazaie ca un tzantzar amortzit de pastile 750 RULLZ

240897[/snapback]

 

 

multumim pentru contributia interesanta la discutie... acum stiu ce sa fac, imi iau un vulcan de 2000 cc si il conduc cu a1, ca deh... 125 sucks rau de tot si nu suna cool deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unnamed, nu ar fi fost poate mai bine sa fie facute doua poll-uri separate ? Unul pentru 125-urile in 4 timpi si unul pentru cele in 2 ? Ar fi intrat mai multe moto (printre care si unele mai necunoscute, gen Suzi Mud Bug sau VanVan).

 

Edit: Whee ! 30 de mesaje !

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr-ica 125 kicks ass. N-o fii ea cea mai performanta (130 kmh) dar e cu siguranta cea mai fiabila. In 14000 de km, facuti in forja maxima, nici o prob la motor sa altceva. Ce-i drept e cam ingusta, dar pt o prima motocicleta e cea mai buna optiune. Parerea mea. Mai ales ca nu cred ca poti convinge o aprilia sa se ridice pe o roata. :eek:

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Momentan nu am nici un motor sunt in cautare de ceva de 125 e foarte bun topicul asta numai ca s-a cam deviat de la ce trebuia sa fie aici dar .. Mie sincer La design Imi Place Cagiva Mito . Dar de ce nu ati bagat si voi aici O Honda Nsr de 125 pentru ca e destul de buna adica asa mi s-a parut mie . Oare numa mi s-a parut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Momentan nu am nici un motor sunt in cautare de ceva de 125 e foarte bun topicul asta numai ca s-a cam deviat de la ce trebuia sa fie aici dar ..  Mie sincer La design Imi Place Cagiva Mito . Dar de ce nu ati bagat si voi aici O Honda Nsr de 125 pentru ca e destul de buna adica asa mi s-a parut mie . Oare numa mi s-a parut

241859[/snapback]

 

 

nsr-ul se mai produce?? ca nu l-am gasit pe site-ul oficial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot rs am votat..desi nu am condus nici unul pana akum!!dar imi place f mult aspectul! :baldy:

Nu draga, Cbr-ica de 125 e urmasul nsr-ului..

Which reminds me, sa votez :baldy: !!!

242594[/snapback]

 

dupa parerea mea mai bine lasau nsr-ul in loc de cbr!!!!!(repet:parerea mea!!)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...