art Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 in poza 3 pozitia e eronata tu dupa ce te-ai luat? bravo,vezi mai crazy,asa se merge... in pozele alea am vrut doar sa-ti arat ca am fost pe circuit, nu ca ma dau sau nu tare care este cota la ora actuala????cu ce am gresit nu stiu,vrei sa zici ca tu ti pasul cu noi??uite care e treaba,vreau sa iti cumpar aprilia,zi ultimul pret...dar daca ti-o cumpar promite ca dispari pt.totdeauna de pe motociclism.ro.....ia zi pretu!!!! cota e de 1:3 nu-ti va vinde aprilia pt ca nu poate sta fara forum. renunta la motor, dar la forum nu baiatul ala a intrebat doar daca se poate da cu voi (si cred ca mai degraba se referea la altii,nu la tine). Nu te-a intrebat daca poate tine pasul cu tine,ca nici nu-l intereseaza asta. Cum nici pe mine nu ma intereseaza. nu-i iau apararea, dar i-a raspuns cat de frumos s-a putut. nu se poate tine de cei cu GP sau Supercorsa. asta avand in vedere acelasi nivel de experienta. sa-nteleg ca toti de aici sunteti un grup (inclusiv, suzuki73 si JAGI, in acelasi grup cu tine), iar eu sunt doar un prost care da din gura off topic? Hai ca ma retrag, va las sa va lingeti reciproc cu poze repostate si lectii de ''pista'' baga o ceapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 gen Adrian,don't let the door hit you on your way out @Suzuki: ma plimb prin oras, cu a II-a, si mai cad pe pietris din cand in cand,pt ca nu stiu sa franez, blochez fata Si ma dau si pe o roata in borduri Aoleu...imi pare rau sa aud ca mai mult esti pe jos decat pe motor E....lasa ca cresti mare si te inveti,succes... Si vezi...dai a-3-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pai is pe jos ca incerc sa depasesc alea 30 grade ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pai cu aprilia,si la ce ani are nu prea cred ca depasesti 30%,dar mai incearca,poate merge... Ce gume ai pe ea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pai is pe jos ca incerc sa depasesc alea 30 grade ))) celsius? Ce gume ai pe ea??? Huba Buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pai cu aprilia,si la ce ani are nu prea cred ca depasesti 30%,dar mai incearca,poate merge... Ce gume ai pe ea??? are gume rotunde din lateral, patrate vazute din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 celsius? Huba Buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 are gume rotunde din lateral, patrate vazute din spate Pai tu gume patrate ai?? Pai asa si cred ca tot timpu esti pe jos... Cica in viata si roata patrata se invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Avem cateva giratorii in oras, am zis ca o sa ma duc acolo sa le tocesc pe lateral macar, sa le dea o forma mai normala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 da da da....de unde esti?,ca tot uit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 de la sat , langa un oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 La presiune mai vb.,depinde ce viteze abordezi... pe drept... 160/200/250 km/h curbe hmmm cand cum... genunchiu inca nu am pus jos,mie frica sincer sa nu alunece guma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pe drept... 160/200/250 km/h curbe hmmm cand cum... genunchiu inca nu am pus jos,mie frica sincer sa nu alunece guma Da nu ti-e frica de 250kmh? @adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da nu ti-e frica de 250kmh? cand cum... depinde de starea psihica si de aglomeratie (E60) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Da nu ti-e frica de 250kmh? @adrian:ziceai ca te retragi...te-ai razgandit sau a fost doar un moment de slabiciune? man,nu ai idee cat de tare ma plictisesc la munca uneori (si vb serios acum)... cand cum... depinde de starea psihica si de aglomeratie (E60) presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciubix Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 presupun ca-s varfuri (alea de 250), ca nu cred ca ai cum sa mentii constant viteze de genul asta... decat daca esti unu din baietii de la ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 273 a fost varfu pana amu. si nu mentin constant. pe serpentine...hmm ex piatra craiului aproximativ intre 90 si 120~130 depinde de circulatie am intrebat ca cam ce presiune sa folosesc pt serpentine,si am fost intrebat de vitezele cu care ma misc... Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pentru strada, daca sunt pneuri cu carcasa normala 2,1 fata - 2,3 spatele. Acum depinde si ce greutate ai tu. Pentru pneuri cu carcasa rigida 2,0 fata - 1,5-1,6 spatele. pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Qualifier II am impresia ca si alea is cu NTEC....sau nu,doar SportSmart ul cred... Editat Februarie 27, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 pai vaca 200kg la plin+eu 62 kg+casca,geaca+pantaloni piele,bocanci.. ce carcasa are?habar nu am... dunlop qualifier 2 Qualifier 2 nu e Ntec, deci eu am mers undeva intre 2.1-2.3 fata si 2.3-2.5 spatele, cand mergeam autostrada si cu greutate mai mare umflam mai tare. Cand e fata prea moale o simti la directie si pare "namoloasa" asa, dar de pe la 2,1 in sus se simte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 decat daca esti unu din baietii de la ms baetii de la mures © nu merg cu 273 in linie dreapta, ei merg pe viraje doar. cand s-apropie ei, linia dreapta se curbeaza singura (chuck norris style) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Graficul asta de la Dunlop va arata foarte usor la ce sunt bune modelele lor: https://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/ Ia uite?! SportSmart 2 nu mai e nici el Ntec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 eu nu inteleg o chestie. Pe topicul asta sunt o gramada de baieti pe miare care vorbesc despre 283kmph.. dar se practica o vorba ciudata: "genunchiul nu l'am pus jos ca fortez guma" sau "nu pun genunchiul ca nu fortez prea mult". Pai din ce tot citesc de prin "literatura" asta cu pilotaju', vad numai citate de genul motociclistul se apleaca pentru a putea profita de un unghi mai MIC de inclinare a mobrei. Gen tu te apleci(pui genunchiul jos, scoti cooru) tocmai ca sa modifici centrul de greutate al ansamblului pilot+motor, ca prin urmare sa Usurezi treaba gumei sa sa maximizezi aderenta printr'o inclinatie mai mica/pata de contact mai mare. deci si pana la urma de ce isi ia lumea miare? ca sa se dea in tiribomba pe drum drept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.