Sari la conținut

Poze Cu Supermoto


sil3nt_control
 Share

Postări Recomandate

Sunt doua tipuri de diametru parca la oglinzi. Și eu m-am chinuit rau cu montajul, era în partea de 22 spre 28,unde se îngroașă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am făcut in weekend un test de curiozitate. Am pus 2.3 presiunea fata/spate sa vad ce zice SM-ul. Valeeeu, roata fata zici ca stătea pe pietre deși asfaltul era ca-n palmă. 🤣🤣🤣 Spatele era super ok. Duminica primește o vizita la circuit. Sa vedem ce părere are. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam mult 2.3? Eu merg cu 1.8 fata, 2.0 spate, cu mt60rs. Am mers si pe circuit cu presiunea asta si a fost ok. Plus ca mobra mea e un pic msi grea fata de 690/701. La 690 enduro r foloseam aceeasi presiune. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.0 fata 1.8 spate merg eu de obicei. Acum am făcut asa un test de curiozitate cu presiune mare. Pe circuit m-am dus tot cu 2.0 și 1.8 și e ce trebuie. Transferul pe șicane strâmte s-ar face probabil mai bine cu puțin mai mult aer, dar ramane de văzut în weekend. Oricum eu personal ma tot joc cu presiunea de ceva vreme pe SM și încă nu am găsit-o pe aceea care să-mi placa și sa simt ca e totul în regula. Compromisul făcut e... Compromis. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peste 1.8 fata imi topaie pe franari pe linia dreapta mai scurta de pe amckart (aia foarte stramba), orice as incerca din suspensii

pe asfalt bun o merge si presiune mai mare, dar eu nu prea vad d-ala

 

sub 1.8 spatele incepe sa nu mai ia acele de par cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu 1.8 pe fata simțeam ca "se turteste" anvelopa prea tare, flancul lucrează prea mult, și-mi crea un sentiment ciudat, asa ca am urcat. Cu 2.0 fata e plantata in orice mod. Spatele da, sub 1.8 e balega. Probabil ca voi urca și cu el la 2.0...doar asa nu am testat, 2.0 fata/spate. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de cauciuc, ce forma are si cat de tare e flancul, depinde de greutatea motorului, de greutatea ta si de setarile suspensiei

 

conti attack sm are un flanc moale dar profilul e inalt si ascutit (fata de mt60rs sau mutant care sunt mai plate)

din experienta personala, pana pe la 100 e destul de stabil la presiunile alea in cazul meu (137 motorul la plin, sub 90 eu echipat, suspensie setata mai spre moale fiindca gropi)

nu ma aplec destul la viteze mai mari ca sa comentez, amckart e inghesuit, pe strada nu am unde

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelope Bridgestone S21f stock din fabrica. Talonul cam soft pt gusturile mele. Suspensia setata spre sport, eu 80kg îmbrăcat full. Pe unghi mare de aplecare sunt foarte ok pana pe la 80-100kmh,sub 80 cam slab feedbackul. Motorul are 147kg. Și încă un aspect... Se cam transforma in anvelope de touring dacă sar din temperatura,adica tind sa alunece. Asta am citit și pe forumuri ca se "plângea" lumea. 

Oricum nu ma agit prea tare, cum sunt asa sunt. Nu fac nazuri când ceva e nou. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După încă o tura, alte păreri. 

Legat de anvelope... 2.0 presiune fata/spate și se simte impecabil. 

 

A apărut și prima "problema". După ce am făcut 100km pe serpentine, ritm alert, aproape de casa am tras și eu de ambreiaj pt maxim a 5a oara de la începutul zilei, și surpriza : maneta era moale de tot și se mișca în gol. Nah, zic, asta e, ajung oricum acasă ca nu am nevoie sa acționez ambreiajul, QS este.

Ajung acasă, primul lucru desfac căpăcelul de la pompa de breiaj. Aproape gol! Am coborât doi sfinți, umplur cu lichid, totul în regula. 

Pana acum am avut doar motoare cu ambreiaj pe cablu. E normal sa ramai fără lichid în pompa după 3500km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am ktm, multe s-au stricat la ea, multe curg... dar lichidul de ambreiaj e inca ala care a fost acum vreo 4 - 5 ani bagati in ea....

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cozmino a spus:

Este o problema arhicunoscuta, cel putin in comunitatea de afara. Solutia:Oberon.

Buuun. Am trimis mail celor din Kosice de unde am luat motorul. Aștept sa vad ce spun ei, motorul fiind în garanție, apoi în funcție de răspuns vad dacă iau de la Oberon una alta. 😛

Acum 4 ore, pepsi a spus:

si eu am ktm, multe s-au stricat la ea, multe curg... dar lichidul de ambreiaj e inca ala care a fost acum vreo 4 - 5 ani bagati in ea....

Nah, și eu am un amic cu 525exc care mai rămânea fără, și ma ducea gândul la "e ktm, e normal sa piardă chestii". 😛

Acum 8 ore, easy ride on! a spus:

 

Puteau fi si 7  :)

 

Nu sunt prea mers pe la biserica, doar pe doi dintre ei ii cunosc.🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pățit fix la fel la Husaberg (tot KTM): pierdea ulei pe la garnitura interioară a cilindrului receptor și-l arunca direct în motor (ulei mineral). Motocicletă pe la 5000km la vremea respectivă. M-a rezolvat @stulewa cu o garnitură "homemade", mai calitativă și mai groasă ca cea originală.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, easy ride on! a spus:

Daca nu ai pus acolo ulei sfinţit ... cred ca de la Mohács li se trage  :lol:

 

"Some models use mineral oil, some models use DOT 4 ... Please check if you are unsure."

http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html

Problema e ca pt al meu 690 nu au piesa respectiva sau nu o găsesc eu. La mine e dot 4.0 sau 5.1. 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Pățit fix la fel la Husaberg (tot KTM): pierdea ulei pe la garnitura interioară a cilindrului receptor și-l arunca direct în motor (ulei mineral). Motocicletă pe la 5000km la vremea respectivă. M-a rezolvat @stulewa cu o garnitură "homemade", mai calitativă și mai groasă ca cea originală.  

O să-i scriu eventual lui @stulewa sa vad dacă nu m-ar putea ajuta el.

 

Pt ca am un sentiment ca nu va merita sa ma duc 700km dus întors pt a schimba cei de la reprezentanta o garnitura de 5eur.

Oare bucata lipsa din poza 1 sa fie caua pierderii de lichid? Nu am mai desfăcut un cilindru receptor pana acum, dar as zice ca interiorul ala nu e complet. 

IMG_20200712_234522.jpg

Primit răspuns oficial de la KTM Kosice. Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material. Deci tareee de tot! Saptamana viitoare am programare la ei, il duc și-l las acolo să-l rezolve. Deci cel puțin 2 saptamani trec pe ss din nou. Interesant va fi. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, george05 said:

Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material.

 

Și au rezolvat problema măcar? Adică ansamblului nou nu riscă să i se întâmple la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfWMaine rămâne sa discutam detaliile referitoare la "ansamblul nou care poate sau nu sa pățească la fel". Sper sa nu fie cazul. Dacă va fi, rămâne de văzut dacă mai țin sau nu mobra. Dacă se vinde, macar știe lumea la ce se baga. Nu-mi fac griji ca nu-l voi vinde repede dacă va fi cazul. 

 

@sbk750: tind sa cred ca au aflat după ce au început sa vândă și oamenii sa facă km. Sau, nu da lumea atenție, completează cu lichid și aia e. Naiba stie. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar nu vinzi motoreta ptr problema asta. Muuulta lume a patit-o, unii in primii 1k km, altii peste cateva mii, altii peste cateva zeci de mii. Eu sper sa nu mai apara si altele, gen ulei pe la simeringul de la axul schimbatorului sau alte mizerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, poate m-am obișnuit rau cu masina personala și cea de familie plus motocicletele deținute pana la ktm. Nu au avut absolut nici o problema "din fabrica". 

Ansamblul in cauza la ktm costa 160eur, nu mi-ar fi capăt de tara să-l schimb anual, sincer. Dar dacă ala a picat în primii 3500km,exact cum spui, oare ce urmează? Nu ca sunt vreun sensibil sa repar anual câte o chestie ici colo minora, dar nah, prima motocicleta cumpărată de noua și sunt un pic dezamagit. 👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...