george05 Postat Iulie 2, 2020 Share Postat Iulie 2, 2020 Sunt doua tipuri de diametru parca la oglinzi. Și eu m-am chinuit rau cu montajul, era în partea de 22 spre 28,unde se îngroașă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Am făcut in weekend un test de curiozitate. Am pus 2.3 presiunea fata/spate sa vad ce zice SM-ul. Valeeeu, roata fata zici ca stătea pe pietre deși asfaltul era ca-n palmă. Spatele era super ok. Duminica primește o vizita la circuit. Sa vedem ce părere are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Cu ce presiune mergeți pe stradă? Mă gândeam să bag sub 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Nu e cam mult 2.3? Eu merg cu 1.8 fata, 2.0 spate, cu mt60rs. Am mers si pe circuit cu presiunea asta si a fost ok. Plus ca mobra mea e un pic msi grea fata de 690/701. La 690 enduro r foloseam aceeasi presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 1.7-1.8 fata / 1.8 spate cu conti attack sm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 21 minutes ago, prafrau said: 1.7-1.8 fata / 1.8 spate cu conti attack sm Din-alea am și eu. Încerc azi cu 1.8 să văd cum stă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 (editat) 2.0 fata 1.8 spate merg eu de obicei. Acum am făcut asa un test de curiozitate cu presiune mare. Pe circuit m-am dus tot cu 2.0 și 1.8 și e ce trebuie. Transferul pe șicane strâmte s-ar face probabil mai bine cu puțin mai mult aer, dar ramane de văzut în weekend. Oricum eu personal ma tot joc cu presiunea de ceva vreme pe SM și încă nu am găsit-o pe aceea care să-mi placa și sa simt ca e totul în regula. Compromisul făcut e... Compromis. Editat Iulie 7, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 peste 1.8 fata imi topaie pe franari pe linia dreapta mai scurta de pe amckart (aia foarte stramba), orice as incerca din suspensii pe asfalt bun o merge si presiune mai mare, dar eu nu prea vad d-ala sub 1.8 spatele incepe sa nu mai ia acele de par cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 (editat) Eu cu 1.8 pe fata simțeam ca "se turteste" anvelopa prea tare, flancul lucrează prea mult, și-mi crea un sentiment ciudat, asa ca am urcat. Cu 2.0 fata e plantata in orice mod. Spatele da, sub 1.8 e balega. Probabil ca voi urca și cu el la 2.0...doar asa nu am testat, 2.0 fata/spate. Editat Iulie 8, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 (editat) depinde de cauciuc, ce forma are si cat de tare e flancul, depinde de greutatea motorului, de greutatea ta si de setarile suspensiei conti attack sm are un flanc moale dar profilul e inalt si ascutit (fata de mt60rs sau mutant care sunt mai plate) din experienta personala, pana pe la 100 e destul de stabil la presiunile alea in cazul meu (137 motorul la plin, sub 90 eu echipat, suspensie setata mai spre moale fiindca gropi) nu ma aplec destul la viteze mai mari ca sa comentez, amckart e inghesuit, pe strada nu am unde Editat Iulie 8, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Anvelope Bridgestone S21f stock din fabrica. Talonul cam soft pt gusturile mele. Suspensia setata spre sport, eu 80kg îmbrăcat full. Pe unghi mare de aplecare sunt foarte ok pana pe la 80-100kmh,sub 80 cam slab feedbackul. Motorul are 147kg. Și încă un aspect... Se cam transforma in anvelope de touring dacă sar din temperatura,adica tind sa alunece. Asta am citit și pe forumuri ca se "plângea" lumea. Oricum nu ma agit prea tare, cum sunt asa sunt. Nu fac nazuri când ceva e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 11, 2020 Share Postat Iulie 11, 2020 După încă o tura, alte păreri. Legat de anvelope... 2.0 presiune fata/spate și se simte impecabil. A apărut și prima "problema". După ce am făcut 100km pe serpentine, ritm alert, aproape de casa am tras și eu de ambreiaj pt maxim a 5a oara de la începutul zilei, și surpriza : maneta era moale de tot și se mișca în gol. Nah, zic, asta e, ajung oricum acasă ca nu am nevoie sa acționez ambreiajul, QS este. Ajung acasă, primul lucru desfac căpăcelul de la pompa de breiaj. Aproape gol! Am coborât doi sfinți, umplur cu lichid, totul în regula. Pana acum am avut doar motoare cu ambreiaj pe cablu. E normal sa ramai fără lichid în pompa după 3500km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 11, 2020 Share Postat Iulie 11, 2020 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 11, 2020 Share Postat Iulie 11, 2020 Este o problema arhicunoscuta, cel putin in comunitatea de afara. Solutia:Oberon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 (editat) si eu am ktm, multe s-au stricat la ea, multe curg... dar lichidul de ambreiaj e inca ala care a fost acum vreo 4 - 5 ani bagati in ea.... Editat Iulie 12, 2020 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Acum 9 ore, cozmino a spus: Este o problema arhicunoscuta, cel putin in comunitatea de afara. Solutia:Oberon. Buuun. Am trimis mail celor din Kosice de unde am luat motorul. Aștept sa vad ce spun ei, motorul fiind în garanție, apoi în funcție de răspuns vad dacă iau de la Oberon una alta. Acum 4 ore, pepsi a spus: si eu am ktm, multe s-au stricat la ea, multe curg... dar lichidul de ambreiaj e inca ala care a fost acum vreo 4 - 5 ani bagati in ea.... Nah, și eu am un amic cu 525exc care mai rămânea fără, și ma ducea gândul la "e ktm, e normal sa piardă chestii". Acum 8 ore, easy ride on! a spus: Puteau fi si 7 Nu sunt prea mers pe la biserica, doar pe doi dintre ei ii cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Pățit fix la fel la Husaberg (tot KTM): pierdea ulei pe la garnitura interioară a cilindrului receptor și-l arunca direct în motor (ulei mineral). Motocicletă pe la 5000km la vremea respectivă. M-a rezolvat @stulewa cu o garnitură "homemade", mai calitativă și mai groasă ca cea originală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 12, 2020 Share Postat Iulie 12, 2020 Acum 7 ore, easy ride on! a spus: Daca nu ai pus acolo ulei sfinţit ... cred ca de la Mohács li se trage "Some models use mineral oil, some models use DOT 4 ... Please check if you are unsure." http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html Problema e ca pt al meu 690 nu au piesa respectiva sau nu o găsesc eu. La mine e dot 4.0 sau 5.1. Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Pățit fix la fel la Husaberg (tot KTM): pierdea ulei pe la garnitura interioară a cilindrului receptor și-l arunca direct în motor (ulei mineral). Motocicletă pe la 5000km la vremea respectivă. M-a rezolvat @stulewa cu o garnitură "homemade", mai calitativă și mai groasă ca cea originală. O să-i scriu eventual lui @stulewa sa vad dacă nu m-ar putea ajuta el. Pt ca am un sentiment ca nu va merita sa ma duc 700km dus întors pt a schimba cei de la reprezentanta o garnitura de 5eur. Oare bucata lipsa din poza 1 sa fie caua pierderii de lichid? Nu am mai desfăcut un cilindru receptor pana acum, dar as zice ca interiorul ala nu e complet. Primit răspuns oficial de la KTM Kosice. Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material. Deci tareee de tot! Saptamana viitoare am programare la ei, il duc și-l las acolo să-l rezolve. Deci cel puțin 2 saptamani trec pe ss din nou. Interesant va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 18 hours ago, george05 said: Fiecare 690 din aceasta generație are aceasta problema. Se schimba tot ansamblul în garanție cu altul din alt tip de material. Și au rezolvat problema măcar? Adică ansamblului nou nu riscă să i se întâmple la fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 deci stiau ca de nou are problema asta dar te-o lasat pana o iesit la iveala ca poate poate , ce (cuvant urat) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 (editat) @PzKpfWMaine rămâne sa discutam detaliile referitoare la "ansamblul nou care poate sau nu sa pățească la fel". Sper sa nu fie cazul. Dacă va fi, rămâne de văzut dacă mai țin sau nu mobra. Dacă se vinde, macar știe lumea la ce se baga. Nu-mi fac griji ca nu-l voi vinde repede dacă va fi cazul. @sbk750: tind sa cred ca au aflat după ce au început sa vândă și oamenii sa facă km. Sau, nu da lumea atenție, completează cu lichid și aia e. Naiba stie. Editat Iulie 13, 2020 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 Doar nu vinzi motoreta ptr problema asta. Muuulta lume a patit-o, unii in primii 1k km, altii peste cateva mii, altii peste cateva zeci de mii. Eu sper sa nu mai apara si altele, gen ulei pe la simeringul de la axul schimbatorului sau alte mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 Sincer, poate m-am obișnuit rau cu masina personala și cea de familie plus motocicletele deținute pana la ktm. Nu au avut absolut nici o problema "din fabrica". Ansamblul in cauza la ktm costa 160eur, nu mi-ar fi capăt de tara să-l schimb anual, sincer. Dar dacă ala a picat în primii 3500km,exact cum spui, oare ce urmează? Nu ca sunt vreun sensibil sa repar anual câte o chestie ici colo minora, dar nah, prima motocicleta cumpărată de noua și sunt un pic dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 Trist sau nu, din pacate astea sunt optiunile actuale, adica 690/701 cu bune si rele. Vezi cum e dupa ce schimba piesele si daca problema reapare , personal, as lua oberon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 @george05 - bun venit în lumea europenelor. Cam toate sunt așa. BMW-ul mai face notă discordantă, dar și acolo mai apar probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.